Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minä, 25- vuotias nainen, harrastan haureutta luvattoman nuoren miesystäväni kanssa. Jopa 3 kuukautta ikäeroa. Hyi!
The great club outshines the individual, always and forever.
saika

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

Mummo aikoinaan varoitteli että nuoruus menee hukkaan jos ottaa liian vanhan miehen. Että joutuu tavallaan kasvamaan henkisesti sen ikäeron umpeen.

Itse aloitin seurustelemaan 17-vuotiaana 24-vuotiaan kanssa, ja ikäeroa kauhisteltiin kovinkin kovaan ääneen. Silti vasta ollessani itse 24-vuotias, huomasin olevani liian nuori yli kolmekymppisen elämänkumppaniksi. Siihen asti ikäerosta ei tuntunut olevan mitään haittaa.

Etzellast.
silsakenraali™

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti: Mä tahdon ihan "saman ikäisen" ihmisen rinnalleni ja mielestäni 25 vuotias ei sitä ole. Sorry.
Samoin kuin minäkin suunnilleen oman ikäiseni. Vaikka ihminen on kokonaisuus ikineen kaikkineen, niin on helppoa kuvitella optimitapauksen oleva samahkoa ikää.

Näin 29-vuotiaana tuolloinen 23 alkaa olemaan aika lailla alaraja. Nuorempi vaatisi itseltäni kypsyttelyä ja harkintaa. Mulle on esimerkiksi tärkeää, että koen kumppanin henkisesti tasavertaiseksi ja kovin nuori nainen ei sitä tunnetta aiheuta.

Poikkeuksia varmasti on, mutta senhän kaikki mieltävät.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:Niin no. Minusta taas 35:sella miehellä ei kaikki ole kuupassaan kohdalla, jos kumppaniksi haetaan tarkoituksella 25 vuotias tyttö. Miksei toki poikkeuksiakin ole, mutta minulle tuo vaihtoehto ei vaan istu. Mä tahdon ihan "saman ikäisen" ihmisen rinnalleni ja mielestäni 25 vuotias ei sitä ole. Sorry.
Mä en kyl aina tajua sua. Mun mielestä sun jutut on sellaista 16 v-tasoa. Tietenkin toi 35 olisi sellainen kiva äitihahmo, joka voisi auttaa sua henkisen kasvusi tiellä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

uuh, keikku ja karvat 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:uuh, keikku ja karvat 8)
Voi vitun päärynä oikeesti :D
The great club outshines the individual, always and forever.
silsakenraali™

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Elppis kirjoitti:
slam kirjoitti:uuh, keikku ja karvat 8)
Voi vitun päärynä oikeesti :D
ihan jee;s...leppeetä :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

silsakenraali™ kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
slam kirjoitti:uuh, keikku ja karvat 8)
Voi vitun päärynä oikeesti :D
ihan jee;s...leppeetä :lol:
No jumalauta... ensin lukee pari sivua "ikärajoituksista" tissiposkiäijien suusta, ja sit tulee tää tampio ja laukasee ton. Ei jaksa. Naurattaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Mä en kyl aina tajua sua
Hei. Ihan sama juttu mullakin susta :cheer:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:uuh, keikku ja karvat 8)
Tiedän, että ne on ihanat. Ihailin niitä eilen, kun ne välkehtivät säärissäni kullanvaaleina keittiön valossa. Tunsin itseni elinvoimaiseksi ja seksikkääksi. Täältä tullaan, luolamies!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä en kyl aina tajua sua
Hei. Ihan sama juttu mullakin susta :cheer:
Täytyy johtua siitä, että olet pohjanmaalainen vesimies. Toisaalta, mulla on kyllä yksi hyvä ystävätär, jolla on samat rasitteet..
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KID- älä dissaa mun yksityisviestiä. Mä tiedän että sä haluat vastata siihen, mutta sulla on ollut vaan kiire päivä töissä. Helpottais jos laittaisit 10 min sisällä jotain, tai mä juon sun oluet ja syön sun Hercules-burgerit! :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pikkuhiljaa tässä pitäisi koululle rahtautua. Teetä nassuun ja Panadolia kourallinen. Taas on uudestisyntynyt olo.
Kid

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:KID- älä dissaa mun yksityisviestiä. Mä tiedän että sä haluat vastata siihen, mutta sulla on ollut vaan kiire päivä töissä. Helpottais jos laittaisit 10 min sisällä jotain, tai mä juon sun oluet ja syön sun Hercules-burgerit! :twisted:
Höpöhöpö! Vastasin jo hupsu! Mun kaljoihin ja burgereihin ET KOSKE! Vittumainen päivä ollut muutenkin kun että joku vielä veis mun virvokkeet :twisted:
AarneAnkka

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koska tuli taas nakkiviivettä töissä, päätin ottaa pienet torkut sohvalla... ja niistä tuli sitten 40-minuuttiset ja nyt on taas pää kuin krapulassa. Luin Tiede-lehdestä mistä tämä paha olo liian pitkistä torkuista tulee, mutta ei se kyllä nyt auta.

Työtä on, mutta se kaikki riippuu toisista. Pitää vaan istua valmiina lähtökuopissa koko päivä. Hieman hermoille käyvää.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Sinkkumatti kirjoitti:Tarkoitin sitä, että 25 vuotias nainen on liian nuori 35v miehelle, mutta 35v nainen on sopivan ikäinen 45v miehelle.
Juu, kyllä oikeesti ymmärsin heti sun pointin mutta olipa vaan sellanen olo, että piti saada kärjistää vähän tässäkin.. Sori, ehkä oman mieleni liikkeet ovat nyt vaan vähän turhan kierteellä ja se saattaa välillä pulpahdella pinnalle.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MadameDeMeloni

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Turhaa! Päivät on niin turhia. Voi vittu että voi taas ottaa päähän. :evil:
En oo saanu tänään mitään aikaseks, oon vaan maannut sängyssä ja möllöttänyt elokuvia ja hautonut. I really need to get a life! Fuck.
slam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

maalla mukavaa

maalasin yhden oven ja kissan roikale oli vallannut petini. nyt se jauhaa minun jalkaa vasten. ihme otuksia... näin äkkiseltään, kun ei ole pahemmin tottunut moisiin
Kid

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mulla ekaa kertaa jalassa Vaolan ex-kengät ja samantien joutuu pian toikkaroimaan apteekkiin hakemaan lastaria varpaaseen.
No voi ei, siitä se lähtee... :(

Höh, mahtaakohan olla niistä enää kapineeksi kellekään.
Hei, ainahan uudet(vanhat) kengät hankaa ja hiertää. Vaikka mister toikin mulle toiset tossut, niin olen urhea ja laitan noi taas huomenna jalkaan! Kyllä ne rakot paranee :) Ja niillä oli hyvä kävellä, rakoista huolimatta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Saatanan saatana!!!! Mikä vittu siinä on, että printteristä loppuu musteet just nyt, kun pitäis saada raavittua huomiseksi kokoon työnäytteitä??? ÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄ-ÄHÄHHHHHÄÄÄÄ... stressi!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto. Kämppähän alkaa näyttämään ihmisasumukselta. Vielä kun asuja alkaisi näyttämään ihmismäiseltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vieläkin hämmentää, taisin joutua viime yönä voimakkaan flirtin kohteeksi. Hieman liian soljuvaa puhetta, hieman liian monta soittoa perään ja niissä aivan liian vähän asiaa. Olen aina kuvitellut huomaavani tilanteet niiden tapahtuessa, tämä jotenkin yllätti. Puolustukseksi sanottakoon etten duunissa koe itseäni ensisijaisesti naiseksi enkä myöskään käyttäydy sitä roolia toteuttaen. Johtunee terveyssandaaleista, ne tappavat kaiken seksuaalisen ihmisestä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kilinvittu, 1,5 h seistiin ruuhkassa, karmean duunipäivän päätteeksi, ja nyt on sit megakiire. 50 min vielä kunnes pyykkikone on pyörinyt, ja tunnin päästä pitäis olla ihan muualla kuin kotona...tapaamassa erästä kaveria, joka voitti jonkun ihme laulukilpailun, mitkälie viisut ny olivatkaan :P

Saatiin yhdeltä toiselta foorumilla tutuksi tulleelta neitoselta valtavan säkin Nitskulle vaatteita, jippijaijee! Tänään en kyllä ehdi niitä setvimään, ja huomenna mahd. aikaisin auton nokka kohti Perniötä....sanoinko mä joskus että mun elämä on tylsää eikä mitään tapahdu? Perun puheeni toistaiseksi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kävin parturissa tänään. Pää on nyt vilpoisampi. :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pakko hehkuttaa, päästiin hypistelemään tuliterää ItO 2005M ja 2005 - simulaattoreita kurjalan prikaatissa. Ovat muuten teknonörtin märkä uni.

Helvetin vaikea niillä oli kyllä alkuun ampua, säteenseuraajat vaativat vähän treeniä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin