Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nih.
MadameDeMeloni

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Vittu fuck.
slam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

alakarva
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joo, se taloyhtiön katselmus oli saatanan tylsä. Syynättiin nurkista kaikki halkeamat ja vuodot sun muut ja kirjoitettiin ruutupaperille. Takuukorjauksia luvassa.

Vois mennä koisaan. Huåmiseen. Eiku nyt onkin jo huominen. Okei, aamuun.
SikaMika

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hieno aloitus, hyvä SM! Olet vitun hyvä tyyppi, mutta taidat tietää sen itsekin.

"Viideltä salille ja kuudelta parturiin, sellainen on työttömän keskiviikkooooo...♫" Vittujoo, ei töitä huomennakaan. Nyt olisi hyvä sauma iskeä ja etsiä jotain alakohtaisempaa duunia, nykyisillä työkokemuksilla saanee lähinnä hauskuutettua tulevia työhaistattelijoita. Palkkahan siinä laskisi, mutta eipä sitä tälläkään hetkellä paljoa nettoa kun persettänsä saa lepuuttaa pankolla. Nyt vain itseäni niskasta kiinni, siinähän mä olen hyvä...*repsahdus ja lollotus* :?

Lauluista tuli mieleeni typerä tarina Unkarinmaalta. Saattoipa olla jopa reissun toisen päivän aamu, oltiin illala tissuteltu johonkin kahteen asti ja kello takoi puoli kasia tauluun kun heräsin parhaan kaverini vihellessä suihkussa. Sillä on aina tapana musisoida jollain tapaa siistiytyessään, ja nyt se vihelteli kaunista Kari Rydmanin "Niin kaunis on maa" -kappaletta. Tultuaan suihkusta ja saatuaan vaatteet päälleen alkoi sitten laulamaan samaista viisua ympäri kämppää tallustellen ja itseään kondikseen laitellen.
Lauluhan menee muistaakseni jotenkin näin, näin se meni tuolloinkin:

"Aurinko nousee,
On kastetta maassa.
Aika on herätä,
Nousta ja lähteä"

Juuri laulun tuossa vaiheessa tyyppi oli juuri mun sänkyni kohdalla, polvistui siihen ja lausui ekan säkeistön loppuun:

"Kännissä ystävä kal-leeeeeee-hiiiiiiiiiiin ♫"

ja alkoi nauramaan! En minäkään enää saanut unta, joten siirryimme parvekkeelle nauttimaan kosteaa aamiaista.

Hyvää yötä.
bedlam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pittäis olla nukkumasa jo, saakeli. Mut kun ois aina vaikka mitä tekemist. Viikonloppunahan nuo voi univelat korvailla sitten korkojen kera toisaalta. Nyt paapaa.
1108

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hihhulihei.

Yritin ryynätä kotia emännän kanssa ja meidät yllätti aito hihhuli joka asuu alakerrassa. Hassua, antoi jonkin stanan "jeesus pelastaa ja jumala ottaa" läpyskän mukaan ja toivotti päälle hyvää yötä.

Dah, Enochian Crescent paidassani tunsin itseni hiaman...ööö...hämmentyneeksi. Ja naiseni nauru ei mitenkään lievittänyt asiaa.

Mistä se piru minun sieluani keksi parantaa? Se on mennyttä kamaa jo...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja brona »

Jes, tänä yönä ei ainakaan savu estä nukkumasaa saapumasta. Järkky väsy, lomalta olis voinut palautua leppeemminkin kuin tekemällä heti kättelyssä parikymmentä tuntia. Tuurattavan kollegan työnjäljestä johtunutta vitutusta lievittää kummasti lempparikohteeni lempimiesten:"Jumalauta, sitä on palattu lomilta!" :h:
...
Edith

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kävinpä panemassa Turbohaltijaa halvalla shakkipelissä kynttilänvalossa.
Turbohaltija

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Kävinpä panemassa Turbohaltijaa halvalla shakkipelissä kynttilänvalossa.
Sulla on tuo romantiikka hallussa.
Edith

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Sulla on tuo romantiikka hallussa.
No, paremmin kuin sulla. Sä olit aika karu ja hätäinen siinä kylmällä kiveyksellä Aleksanterin patsaalla mua halvalla pannessasi ennen baariin menoa.
Turbohaltija

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Syytän Aleksia. Mä en osaa rentoutua kun joku tsiigaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Täällä on juuri niin ahdistavaa kuin tämän haluaa olevan.

Eilen halusin ostaa kuusi hampurilaista ja syödä ne kaikki lyhyen ajan sisään. Nyt minua ahdistaa. Masusta. Ja vaatteetkin kiristävät - seksisymbolina minun on näet mahduttava sellaisiin kireisiin korsetteihin. Otsasta kiristää silti eniten, vaikka en käytä enää edes vanhaa kirkkaanpunaista hikipantaani!

Huomenna menen hoitamaan osakesalkkuani.
ElanorRaven

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SikaMika kirjoitti:Kari Rydmanin "Niin kaunis on maa" -kappale
Voih... Tämän minä lauloin siskojeni kanssa ukkini hautajaisissa jokunen vuosi sitten, vaikeaa oli pystyä itse laulamaan, kun kaikki muut itkivät :]

Tässä sitä taas ollaan, uuden päivän aamu. Tein eilen päätöksen, joka murskasi minut hetkellisesti, mutta nyt on kummallisen vapautunut olo. Tästä alkaa uusi aika, tänään illalla menen työkavereiden kanssa ravintolaan syömään ja unohdan kaiken pahan maailmasta! Vahva olo.
OperaDuudson

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

kaikki menee töissä päin vittua... irtisanomista odotellessa :(
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Eka TPK. Toinen työpäivä loman jälkeen. Olen hautautunut rästihommien alle ja odotan seuraavaa kesälomaa.
-Superior- kirjoitti:Nainen stay up -sukissa, korsetissa, kaulapannassa ja sukkanauhaliiveissä on yksinkertaisesti vain eroottisin mahdollinen näky. Varsinkin jos peppu punoittaa raipan jäljistä.
:komp:
Älä löi! En ole hurrit!
tonttu

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

TPK mallia 2.
Kyllä se tästä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

-Superior- kirjoitti:Nainen stay up -sukissa, korsetissa, kaulapannassa ja sukkanauhaliiveissä on yksinkertaisesti vain eroottisin mahdollinen näky. Varsinkin jos peppu punoittaa raipan jäljistä.
Ei sillä ollut stay up:eja, buutsit vaan ;) Ne mustat latex-pikkupöksyt huusi mun nimeä!

Juu, huomenta! Tästä tulee loistava päivä. Miksi? Tilituli/tilimeni, parhaassa mahdollisessa seurassa töiden jälkeen syömään ja leffaan. Mä en tartte paljoa, että mun elämä hymyilee :)

Eilen pamahti taas olkapää pipiksi, nyt kipulääkkeiden voimalla töissä. Eipä tuo kipu tunnu, eikä tunnu paljon mikään muukaan.. *laallalaalaaa* Enää ei tartte ihmetellä miksi kaikki on niin ihhhhaaannaaaaaaaaaaaaaaa! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pomo soitti että tuleekin vähän erilainen päivä tänään ko keskiviikot yleensä, no eipä haittaa, ei ole kiire mihinkään.

Tytöllä ei enää lämpöä joten kyllä me varmasti päästään lähtemään sinne Perniöön huomenna :hep:
isohaara

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

TPK, ja TJ 2. Sitten loppuu työharjoittelu urheiluopistolla ja tää on kohtuullisen vapaa taas rymyämään. Äitee tulee lauantaina kylään ja lupas tuoda viinapullon juhlan kunniaksi. Taidanpa tehdä vähän punssia ja aloittaa rennosti ottamisen. Lepään. Jees.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai niin, LOMAAN 2 HERÄTYSTĽ"!¤!)¤/)"(/¤#)(#%&½½½!!!!!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti:Ai niin, LOMAAN 2 HERÄTYSTĽ"!¤!)¤/)"(/¤#)(#%&½½½!!!!!!!
lomaa jäljellä loppu viikko.
millivanilli

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK!

Olin taas reipas ja kävin ennen töitä uimassa.

Mulla on tylsää.
swirl

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yliväzy taas. Salillekin päätin mennä vasta duunin jälkeen. En ymmärrä, miksi en onnistu menemään nukkumaan ennen puolta yötä. Osittain se johtuu siitä, että mulla on Mario-addiktio. Miäs osti Nintendo DS Liten ja nyt mie olen ihan New Super Mario Bros -koukussa. Se on niin ihqu! Tasohyppelyt rulez :h:


Kuva
Vastaa Viestiin