Thäydellinen Thorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sinkkumatti kirjoitti:pikkujättis?

Ne lempinimet jäää muuten monesti voimaan loppuiäksi sitten.
jep, pj on lyhennelmä tuosta ja kuullostaa mukavemmalle ku kääpiö. Tosin toi jotenki tasapainottaa hetken, muutaman vuoden päästä saa pj sanoa äitiä kääpiöks :roll:

Totta, lempinimet tahi "työnimet" jää yleensä vainoamaan ja niistä vaikea päästä eroon enää myöhemminkään. nim. kokemusta on.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Huomenta. Päiväunien jälkeinen olotila on varsin hämmentävä ja pöllämystynyt.
Don't Panic!
AarneAnkka

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nexie kirjoitti:Huomenta. Päiväunien jälkeinen olotila on varsin hämmentävä ja pöllämystynyt.
Kuin minä eilen. Ja mikä parasta, työtoveri Ameriikasta asti tuli juttelemaan minulle hetki sen jälkeen kun olin herännyt. Vaati henkisiä ponnisteluja olla vaikuttamatta huurupäältä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenia.. Hidas aamu (taas)

Antennin pyyntöni ihan ekammaisena heille joita olen yöllä tekstiviestein häiriköinyt. Mulla vaan olis meno itelläni jatkunut pidempään kuin kotihomolla ja oisin seuraa kaivannut.. No, tulin sit himppaan itsekin samaa matkaa hänen kanssaan yhden jälkeen jo. Toisen kerran sitten.

Tänään olis sitten illalla myöhään (22:30) kotiin lähdön aika. Mitähän sitä keksis vielä jotain kiwaa tälle päivälle ennen sitä..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Kid

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

KisSandra kirjoitti: Antennin pyyntöni ihan ekammaisena heille joita olen yöllä tekstiviestein häiriköinyt.
Sä mitään häirinnyt! Mulla oli puhelin piippauksella että en edes herännyt viestiin :) Jos ei ois ollut työpäivä niin oisinpa voinut kaljalle lähteäkkin! Toiste sitten!

Ja kohta syömään. Kamala nälkä taas.. Työkaveri (äääshoul) livahti taas kampaajalle näin työaikana ja mulle kuittaili eilen kun kävin viemässä sen passihakemuksen kyttikselle :roll: ..tu!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

KisSandra kirjoitti:Huomenia.. Hidas aamu (taas)

Antennin pyyntöni ihan ekammaisena heille joita olen yöllä tekstiviestein häiriköinyt. Mulla vaan olis meno itelläni jatkunut pidempään kuin kotihomolla ja oisin seuraa kaivannut.. No, tulin sit himppaan itsekin samaa matkaa hänen kanssaan yhden jälkeen jo. Toisen kerran sitten.
Ei muakaan häirinnyt, puhelin on yöllä äänettömällä. :wink: Olisin lähtenyt, jos en olisi ollut jo nukkumassa. Mutta toiste sitten.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Varoitus: Toi Runeberginkadun kiinalaisen ravintolan ruoka menee suoraan silmäluomiin *röyh ja ZZZzzzz*
The great club outshines the individual, always and forever.
Patz

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tennari 1, 17:45 Miami Vice. Leffaseuraa vastaanotetaan viiden maissa Tennarin lippukassalla.


:h: : lla Patz
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun paras kaveri puhuu lapsista kääpiöinä, siis yleensä vaan jostain lapsista, jostain tietystä lapsesta yleensä käyttää nimeä tai jotain vähän fiksumpaa ilmaisua. Mua yököttää tuo kääpiö-lapsi. Typerä ilmaisu.
Patz kirjoitti:Tennari 1, 17:45 Miami Vice. Leffaseuraa vastaanotetaan viiden maissa Tennarin lippukassalla.
Ääh, mä aioin ilmoittautua seuraksi, mutta Miami Vice ja sen uroot tuli katsastettua jo sunnuntaina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Ääh, mä aioin ilmoittautua seuraksi, mutta Miami Vice ja sen uroot tuli katsastettua jo sunnuntaina.
Ja mä, mut tennari on ihan pepusta. :P
Sannnu

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Voi vittu..pakko se on myöntää että kesäkilot TM, on jälleen vyötäröä kaunistamassa....housut ahdistaa...

Jumppaan siis iltapäivällä..myös ruokavaliota vois vähän tsekata..
SikaMika

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lolita kirjoitti:Mua yököttää tuo kääpiö-lapsi. Typerä ilmaisu.

Samaa mieltä, todella mautonta. Itse käytän tuntemattomista lapsista ilmaisua "pikku äpärä" ja lapsia, jotka tiedän nimeltä, kutsun nimellä "Jeremias".
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SikaMika kirjoitti:Itse käytän tuntemattomista lapsista ilmaisua "pikku äpärä" ja lapsia, jotka tiedän nimeltä, kutsun nimellä "Jeremias".
Itse suosin äpärää, sinappikonetta, räkänokkaa ja pikkuhitleriä. Kuvaavat hyvin suhtautumistani lapsiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kääpiökeskusteluun otan tässä etäisyyttä, koska kuitenkin jotenkin pidän pakahousuista.
Patz kirjoitti:Tennari 1, 17:45 Miami Vice. Leffaseuraa vastaanotetaan viiden maissa Tennarin lippukassalla.

:h: : lla Patz
Taidan jättää väliin.
AarneAnkka kirjoitti:Ostin pitkästä aikaa luontaistuotekaupasta spirulina-levänappeja ja napsin niitä aamiaisen täydennykseksi. Jepu, elinvoimaa suoraan alkumerestä. Voin kuvitella miten soluni ameebain lailla syövät näiden arkkieliöiden aineksia sisäänsä.
Oliks nää niitä sinileviä? :P
-Superior- kirjoitti:
Kelailin tätä mielikuvaa eilen bussissa ja totesin sen - aah - kiihottavaksi. Tosin ajattelin samaan aikaan myös erästä miestä.
Sairas lapsi.

Tässä päivän positiivinen annos!
Pyyhin Netikettiin..
swirl

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

SikaMika kirjoitti:...ja lapsia, jotka tiedän nimeltä, kutsun nimellä "Jeremias".
Jostain syystä tämä sai mut repeämään täysin. Nektariininpalasia näytöllä :?
AarneAnkka

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kuuntelin PMMP:n Päiväkodin ja reagoin voimakkaasti tunteella
Reagoin samoin heidän kappaleeseensa Onni. Sellaisella haikean yksinäisellä nätillä tunteella.
Haluan vielä tarkentaa, että reagoin voimakkaammin Päiväkoti -kappaleen melodiaan kuin sanalliseen sisältöön. Sellaisella haikean nätillä tunteella.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kyllä... Onpas taas ylilatautunu olo. Heh, eilen muijan kans käytiin pårnåkaupas ostamas kaikkee kivaa ja yö meni suht railakkaasti :gee: :gee:
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

rontti26 kirjoitti: pårnåkaupas
Miltä istuimnen tuntuu ny sit hä?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hehe, ei mun hanuriin ole mtn tungettu vaikka niin luulet :p:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Haluaisko joku leikkiä mun kaa tänään töitten jälkeen? Olisi intoa lähteä keskustaan pyörimään ja vaikka leffaan tai kahvilla tai... Jotain. Teho-osastolle kotiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tää on ainakin tos kuuden aikaan lähössä stadiin ottaan parit oluset näin toka vikan loma päivän kunniaks :lol:
MadameDeMeloni

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Vätysvätysvätys.

I could really use a good spanking. Ei lähde sitten millään. Samuli Putro laulaa minusta, laiskasta, tyhmästä ja saamattomasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

rontti26 kirjoitti:Tää on ainakin tos kuuden aikaan lähössä stadiin ottaan parit oluset näin toka vikan loma päivän kunniaks :lol:
Mä lähden ottaan parit oluset näin tokavikan työpäivän (ennen lomaa) kunniaksi :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Haluaisko joku leikkiä mun kaa tänään töitten jälkeen? Olisi intoa lähteä keskustaan pyörimään ja vaikka leffaan tai kahvilla tai... Jotain. Teho-osastolle kotiin.
Minuun (meihin) saa ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Palloilen miehen kanssa keskustassa (luultavasti biljardia pelaamassa ja rupattelemassa, uhkasi piestä mut) klo 18-19 asti, kunnes mun kaveri ilmaantuu paikalle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin