Thäydellinen Thorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 17:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Nonni. Nyt on sitten matka vihtiin katsoon rivarikämppää.. Hmmm. Pitäsköhän sitä joskus harkita asioita enemmän.. :kontrolli:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:Nonni. Nyt on sitten matka vihtiin katsoon rivarikämppää.. Hmmm. Pitäsköhän sitä joskus harkita asioita enemmän.. :kontrolli:
Ei? Parhaat asiat elämässä ovat sponaanisti tehtyjä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Elppis kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Tää on ainakin tos kuuden aikaan lähössä stadiin ottaan parit oluset näin toka vikan loma päivän kunniaks :lol:
Mä lähden ottaan parit oluset näin tokavikan työpäivän (ennen lomaa) kunniaksi :D
Nooh,mulla taas kuukauden päästä 4 vkoa lomaa :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:Nonni. Nyt on sitten matka Vihtiin katsoon rivarikämppää.. Hmmm. Pitäsköhän sitä joskus harkita asioita enemmän.. :kontrolli:
Ei se harkitsemalla parane. Jos se on täydellinen kämppä, niin olet vaan tyytyväinen, että tartuit tilaisuuteen. Jos se ei ole sopiva, et ole menettänyt mitään, korkeintaan tiedät vähän paremmin mitä etsit.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Itse käytän tuntemattomista lapsista ilmaisua "pikku äpärä" ja lapsia, jotka tiedän nimeltä, kutsun nimellä "Jeremias".
Itse suosin äpärää, sinappikonetta, räkänokkaa ja pikkuhitleriä. Kuvaavat hyvin suhtautumistani lapsiin.
Kertokaa lisää siitä, kuinka arvostavasti ja kunnioittavasti teihin on suhtauduttu lapsina... Ja sitten ehkä vähän myöhemmin, että voisiko jotain itse tehdä toisin, jos niitä lapsia siunaantuu.
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Kertokaa lisää siitä,
Keikkuli. Sun sarkasmimoottorisi on ollut pahasti rikki jo pian kuukauden. Mikäs nyt on?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikkuli. Sun sarkasmimoottorisi on ollut pahasti rikki jo pian kuukauden. Mikäs nyt on?
Kaikenlaisia päänsisäisiä vaivoja.

Mutta jos siinä, mitä kirjoitin äsken, ei ole yhtään totuuden siementä, niin sinä olet Mikki Hiiri.
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Koululle lähtöön pitäisi valmistautua. Pari kuppia teetä ja Panadolia nassuun, on uudestisyntynyt olo. Tuli tunne että toistelen itseäni.
isohaara

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Nonni. Nyt on sitten matka Vihtiin katsoon rivarikämppää.. Hmmm. Pitäsköhän sitä joskus harkita asioita enemmän.. :kontrolli:
Ei se harkitsemalla parane. Jos se on täydellinen kämppä, niin olet vaan tyytyväinen, että tartuit tilaisuuteen. Jos se ei ole sopiva, et ole menettänyt mitään, korkeintaan tiedät vähän paremmin mitä etsit.
Aivvan. Ei se kämppä toisella katsomiskerralla siitä parane tai huonone. Itse olen pärjännyt ennakkotiedoilla ja ensivaikutelmalla oikein pitkälle, harmittavat puutteet ovat kuitenkin järjestään sitä tasoa, ettei niiltä missään voi välttyä - - - kaksi viimeisintä muuttoa olen tehnyt n. viikon varoitusajalla.
AarneAnkka

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Itse en koskaan kuuntele enkä välitä sanoituksista.
Suurin osa minun levykokoelmastani on instrumentaalimusiikkia. Syntikkamusiikkia, peräti. Syynä lapsuuden trauma: kuuntelin Kraftwerkin kappaleen "Radio-activity". Mahtava, voimallinen syntikka-alku joka lässähti täysin kun heikko laulu tuli siihen päälle. Samoihin aikoihin soi useita muitakin kasaripoppikappaleita joiden mahtavat instrumentaatiot lässähtivät kun laulu alkoi. Puhumattakaan Tangerine Dreamin "Tyger" -albumista, jonka laulu yksinkertaisesti pilasi. Näiden antilkiimaksien raiskaamana vannouduin irti kaikesta sanoin lauletusta musiikista. Vasta viime aikoina olen palannut takaisin sen pariin.
Olen myös huomannut, että musiikkimieltymykseni vastaavat jollain tavalla luonnettani sekä yleisiä käsityksiäni elämästä. Haluan elämän olevan helppoa, siistiä, järjestynyttä ja iloista. Musiikki, jota kuuntelen on vastaavasti hyvin dynaamista, melodista sekä tuotannoltaan huoliteltua ja yksinkertaista.
Itsekin toki halajan elämältäni moisia. Mutta usein huomaan pikemminkin kuuntelevani musiikkia joka sopii silloiseen tunnetilaani, kuin sen mukaan mitä elämältäni ja luonteeltani toivoisin. Joskus taas kuuntelen musiikkia kun haluan vaihtaa tunnetilaani. Jos olen masennuksen kourissa ja haluan piehtaroida siinä, kuuntelen ankeaa masennus-ambienttia. Jos kaipaan piristystä ja potkua persiille, kuuntelen aggressiivisempaa musaa, esim industrial-rokkia. Jos kaipaan pulssia nostattavaa musiikkia istumatyön taustalle, kuuntelen piristävää ambient-teknoa. Jii än ee.
Olen mielenlaadultani jäykkä ja pidättyvä, enkä kykene kuuntelemaan 10 minuutin pituisia kappaleita. Organisoituneisuutta äärimmilleen rakastava mieleni haluaa kappaleisiin selkeän rakenteen.
Tarkoitatko siis 10-minuuttisilla kappaleilla progressiivista, rakenteetonta musiikkia? Tuo kun kuulosti myös siltä että olet liian kärsimätön kuuntelemaan pidempiä biisejä. En minäkään keskittymällä jaksaisi kuunnella pitkää eteenpäin lipuvaa ambient-teosta, mutta sellainen soljuu mukavasti taustalla esmes lukiessa.
En pidä jazzista, koska se on korvilleni hallitsematonta.
En omista ainoatakaan jazz-levyä. Jotkut jazz-biisit kuitenkin viehättävät minua, jopa ne kaoottiset. Ainakin jos ne ovat hallitun kaoottisia.
Inhoan bluesia. Se kuulostaa masentuneen ja kuolemaa odottelevan maaorjan tekemältä musiikilta, ja olenhan useimmiten luonnottoman iloinen.
E-e-e-e-en ko-ko-kommentoi koska olen kuunnellut niin vähän bluesia.
Rap on vastenmielisen yksinkertaista
Yksinkertaista tai ei, rap joko vain ärsyttää minua, tai ei herätä mitään reaktiota. Tai ehkäpä räppärien tiuskiva sävy, ynseät tuijotukset ja käsillä huitomiset ärsyttävät minua enemmän kuin itse musiikki.
Heavy kuulostaa huonogeenisille ihmisille suunnatulta pilluhuumorin metaforalta.
Heavy ei ehkä yksinään, mutta kuten totesin yllä, aggressiivisempi musiikki joskus piristää minua. Ja Korn - Follow the Leaderin itkuraivovaikerrusta kuunnellessa myötävaikerran sisäisesti. Ihanan terapeuttista.
Enkä ole myöskään henkevä - ehkä siksi lyyrisen herkät sanoitukset jäävät koskettamatta sisintäni.
Ei kyse ole välttämättä henkevyydestä tai sen puutteesta, vaan ehkä enemmänkin tarttumapinnasta, samaistumisesta. "Päiväkodin" sanoitukset eivät koskettaneet minua kauheasti, koska omassa elämässäni ei ole tapahtunut asioita joita sen sanoissa käsitellään.

Ja jos sanoitukset ovat liian itsetarkoituksen vertauskuvallisia, ei niistä ota syvällisistä syvällisin pirukaan selvää.

Ohhoh, tulipas litania. No, mä odottelen tässä nakkia... *peukut pyörii näin*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Flow-tilani katkesi, kun söin kakkua kahvitunnilla. Ei olisi pitänyt, sokerilaskuhumala väsyttää. Ehkä otan vähän protskua jostain. No, en sieltä kuitenkaan.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tästä päivästä tulee täydellinen vasta sit kun pääsen misterin iholle. On jotenkin paha mieli enkä edes tiedä miks. Mä kaipaan vaan nyt kovasti kainaloon.

Mein varausjärjestelmä meni juntturaan, joten voin hyvillä mielin nettailla ja juoda kahvia rauhassa. Silmät olikin jo ihan sikkuralla noitten hintojen näpyttämisestä koneelle *huokaus*
1108

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olenko huono ihminen?

Aamusta väsytti kun kello herätti 6:lta, löin sen kiinni ja vedin sikeitä aina kello 12 asti. Hipsin duuniin ja hokasin että kaikki on ok, tiukka soitto pomolle ja ilmoitus että on vähän henilökohtaisia asioita hoidettavana. Siis klo 13.00 takas kotiin. Ja totta vitussa ryöstän 8 tunnin palkan päivältä.

Olen tunnollinen työnjohtaja...
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Mutta jos siinä, mitä kirjoitin äsken, ei ole yhtään totuuden siementä, niin sinä olet Mikki Hiiri.
Ai että jos sm ja sm sanoo kakaroita sinappikoneiksi, pikkuhitlereiksi ja jeremiaksiksi, niin se tarkoittaa sitä että me ollan saatu koko lapsuus turpiin, tukkapöllöä ja istuttu nurkasa aasinhattu päässä ilman hellyyttä ja lämpöä?

Mun serkkupojan oikea nimi on muuten Jeremias, tuttavallisemmin Jere.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Ei se harkitsemalla parane.
Kyse onkin siit, että miten duunimatkan pituuden ja poikamieselon saa sopimaan tuohon kuviooon. Vihdistä on pitkä matka rimpsalle kaapunniin nääs nääs.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Oho, koht meinaa tulla kiirus statiin. Miten sitä osaa jäädä jumittaan näin hyvin...
Viimeksi muokannut rontti26, 17.08.2006 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mutta jos siinä, mitä kirjoitin äsken, ei ole yhtään totuuden siementä, niin sinä olet Mikki Hiiri.
Ai että jos sm ja sm sanoo kakaroita sinappikoneiksi, pikkuhitlereiksi ja jeremiaksiksi, niin se tarkoittaa sitä että me ollan saatu koko lapsuus turpiin, tukkapöllöä ja istuttu nurkasa aasinhattu päässä ilman hellyyttä ja lämpöä?
Joo. Ehkä teitä on kerran halattu. Ja kännissä on saattanut jopa lipsahtaa joku rakastamiseen vivahtava tunnustus. Sitten on annettu Jussi-paita ja puukko käteen. Onks pakko panna hymiö tähän? Väsyttää niin, ettei jaksais.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ei se harkitsemalla parane.
Kyse onkin siit, että miten duunimatkan pituuden ja poikamieselon saa sopimaan tuohon kuviooon. Vihdistä on pitkä matka rimpsalle kaapunniin nääs nääs.
Etsä Espoolainen muutenkaan mielelläs lähde kaupunkiin, nyt on vain hyvä syy etsiä parempaa seuraa parempien ravintoloiden sijasta ;)

Enää 15 minuuttia töitä, ja sit mä suuntaan keskustaan. Jos toi aurinko jaksais paistaa vielä hetken, niin ajattelin käydä ostamassa Hesarin ja kahvin, ja istahtaa johonkin. Namz.
The great club outshines the individual, always and forever.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti:Etsä Espoolainen muutenkaan mielelläs lähde kaupunkiin,
Nyt oot kyl erehtyny henkilöstä..?!?
swirl

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aloin äsken kirjoittaa viestiä ja kesken kirjoittamisen teksti alkoi ilmestyä ruudulle takaperin :shock: Onko tämä viesti itseltään Wanhalta Vihtahousulta? Pelottaa! Tämän jälkeen Tulikettuni kaatui.

Me tilattiin Animal Planet! Viimeinkin telkkarimme pääsee puskemaan ilmoille jotain mielenkiintoista katseltavaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Aivvan.
Miten sun asuntoasia? Laittelenko ilmoituksia yksiöistä tulemaan, tai kaksioista, vai muutatteko porukalla yhteen johonkin?
Sinkkumatti kirjoitti:Kyse onkin siit, että miten duunimatkan pituuden ja poikamieselon saa sopimaan tuohon kuviooon.
Sehän se on, vaikeus etsiä kompromissi mukavan asumisen ja mukavan sosiaalisen elämän välillä. Ehkä sun pitää etsiä ensin itelles nainen, niin ei tarvii sitä rimpsalla käyntia niin miettiä. Tai muuttaa johonkin Vantaa-hotellin lähelle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Etsä Espoolainen muutenkaan mielelläs lähde kaupunkiin,
Nyt oot kyl erehtyny henkilöstä..?!?
kiusin.
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sinkkumatti kirjoitti:Kyse onkin siit, että miten duunimatkan pituuden ja poikamieselon saa sopimaan tuohon kuviooon. Vihdistä on pitkä matka rimpsalle kaapunniin nääs nääs.
Kaupunkikämppähän pidetään myös. Alivuokrataan sellaisella reunaehdolla, että vuokranantaja saa akselilla pe-su nukkua master bedroomissa krapulansa, mahdollisen seuralaisen kanssa.
ElanorRaven

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Työt on tehtynnä ja nyt loppupäiväksi tekemisen kaipuuta... Pientä shoppailurundia kaipaisin, mutta perkele kun kukaan teistä ei vaikuta Turussa. *selaa puhelinluetteloa läpi*
Vastaa Viestiin