Thäydellinen Thorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

3. TPK.

Eilinen ilta oli suht väsynyttä, mutta kivaa :) Ruokailun jälkeen tuntui siltä, että "tyyny kiitos, mä otan torkut tässä!". Siitä kahville ja pelaamaan ristiseiskaa kunnes lehva alkoi. Oli se karibian piraatti-pätkä hyvä, mutta tuntui siltä ettei se koskaan loppuis, pisuhätäkin alkoi pakottamaan loppua kohden.

Nukuin kuin tukki, ja aamulla meinasin purskahtaa itkuun kun heräsin: aamuheräämiset eivät todellakaan ole minua varten!! :evil:

Iltamyöhään setvitty myös meikäläisen tärkeyttä ja kunnioitusta kaverisuhteessa. Vituttaa, kun olo on kuin pallolla, jota jengi pompottaa. Ns. paras ystävä lähes kiristää tapaamaan nimenomaan tänään, kun "muuten ei ole aikaa", ja saa mut kuulostamaan vittumaiselta akalta, jos en nyt heti tänään hänen toiveidensa mukaisesti (ja aikataulun, joka tökki siinä, että mun olis pitänyt mennä kotio töiden jälkeen, ja tulla kaupunkiin drinksulle kahdeksan jälkeen). Tekstiviestit soivat, ja sain vakuutteluja ystävärakkaudesta ja siitä, että olen tärkeä, eikä ollut tarkoitus loukata vaatimuksilla. Pöh, töiden jälkeen miehen kanssa bilistelemään, ja siitä kaverin kanssa drinksulle. I love my man :h: Se osas taas rauhoittaa mut, ja pitää sylissä kun oli tarve.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

joojoo, taa on niin tata. yksin hoitelen taas koneita. ja kerranki ku mul ois asiaa yhelle jantterille, niin se mulpero ei oo ees duunissa. sit ku ei tarttis, niin se pyorii jalois vaivoiks asti, paska jatka sano
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
swirl

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hyvä otsikko tällä topikilla; juuri tänä aamuna ajattelin, että elämäni on täydellistä lukuunottamatta sitä pientä yksityiskohtaa, että meidän biojäteastia haisi.

Pääsin nukkumaan vasta kahden maissa, koska oltiin katsomassa ystävän bändiä Kuudennessa Linjassa. Hassusti krapulainen olo, vaikka nautin ainoastaan laittikolaa. Myöhäisestä nukkumatista huolimatta makasin valveilla aamuyöstä ja kuuntelin sateen ropinaa ja unituhinaa vieressäni ja tunsin itseni suunnattoman onnelliseksi.

:h:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

-Superior- kirjoitti:Sanassa 'konsernitilinpäätös' on jotain mieltäni kiihottavaa. Voin kuvitella itseni - kiihottuneena - mustaan liituraitapukuun mahonkisen kirjoituspöydän äärelle tarkastelemaan tuloslaskelmia, taseita ja liitetietoja.
Hmm. Minulle tuo sana assosioituu tylsiin duunimietteisiin, eikä tunnu lainkaan kiihottavalta. Ehkä tämä johtuu turtumisesta ja siitä, että työpöytäni ei ole mahonkia.

Perhana. Nyt sai lomapäivä kalskean vivahteen. Parasta keittää yrttiteetä mielen tyynnyttämiseksi.

Kaivataan korvaavia assosiaatioketjuja :apuva:
Don't Panic!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä olen käynyt tällä viikolla joka aamu uimassa!

Tänään tulee uus tukka, ei malttais oottaa..

Georginalle tiedoks et musta saattaa tulla poniope ;)
bedlam

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kotona istun ja odottelen aikaa hoitsulle. Viikonloppuvieraaltani tartutin luultavimmin angiinan itseeni, mutta ei kaduta yhtään. Paitti että viikon päästä pitäisi olla Mäntsälässä vetämässä jotain Judas Priestiä ja Metallicaa josain bileissä ja tällä kurkulla tehtävä kuulostaa pahalle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla kirjoitti:
Georginalle tiedoks et musta saattaa tulla poniope ;)
Mitäs siellä oikein suunnitellaan?
Mä heräsin tänä aamuna herätyskellon voimalla ja olo on tutun tehokas jälleen. Valitettavasti se tehokkuus ei enää suuntaudu niiden paperihommien tekoon jotka pitäisi tehdä vaan tekisi mieli tehdä kaikkea muuta... Ja niin kyllä aion tehdäkin :) Mutta ehkä mulle lomalla suodaan hetki lupaa vähän kitistäkin, kyllä mä ne paperihommatkin hoidan.

Yöllä mulle oli tullut tekstiviesti menneisyydestä... *huokaa* Sellainen asia joka on jäänyt kaivamaan mieltä ja tekisi mieli puhua selväksi... Tämä vähän toi sitä taas pintaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ostin pitkästä aikaa luontaistuotekaupasta spirulina-levänappeja ja napsin niitä aamiaisen täydennykseksi. Jepu, elinvoimaa suoraan alkumerestä. Voin kuvitella miten soluni ameebain lailla syövät näiden arkkieliöiden aineksia sisäänsä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Georgina kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Georginalle tiedoks et musta saattaa tulla poniope ;)
Mitäs siellä oikein suunnitellaan?
Meidän talliemo alkaa pitää pienimuotoisia yksityistunteja ja mä alan pitää ponitunteja :) Jee.. kyllä mä vielä sinne ohjaajakurssillekin menen joku päivä!
swirl

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen kuunnellut liikaa Misfitsiä. Koko ajan soi päässä "I can't wait to hear you scree-eee-eeem". Soi vaikka yritän soittaa muita biisejä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:"I can't wait to hear you scree-eee-eeem".
Mulla soi jostain poppisbiisistä "And it makes me smi-i-i-ile when I see you cry-y-y-y". Ei kivaa. Yritin hukuttaa sitä ääntä lauleskelemalla Back in Blackia, kun tallustin kokomustissani asemalle aamulla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilinen seura oli loistavaa ja hyvin huomaa kuinka väsyneenä sitä nauraa ihan kaikille pienille typerille asioille. Leffa oli mitä mainioin, vaikka oishan sitä voinut typistää vähäsen..Meinas pissat tulla housuun kotimatkalla. Johnny Depp oli kyllä ihan huippu kapteenina. Ja se sen juoksu..Ehhehee.

Työpäivä vaikuttaa helvetin tylsältä ja täällä on kylmä. Minen nyt jaksais ja haluisin vaan lomalle.
Duunin jälkeen onneks kaverin luo kahvittelemaan pitkästä aikaa :h:
millivanilli

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt on niin hirveä nälkä, etten tiedä miten päin olisin. Kestänköhän mä vielä 2-3h niin voin mennä kotiin esim mäkkärin kautta.
AarneAnkka

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kuuntelin PMMP:n Päiväkodin ja reagoin voimakkaasti tunteella, vaikka oloni on katsoakseni melko rationaalinen (viitaten tähän offtopic-keskusteluun). Tänään olisi hyvä musiikkipäivä. Hyvä päivä nauttia, ja ehkä myös tuottaa musiikkia. Harmikseni joudun kuitenkin tulemaan tänne töihin ja istumaan valmiina tekemään mahdollisia muutoksia audioraitoihin; työtä, jota tehdessä musiikkia ei voi kuunnella koska se häiritsisi.

Siispä reagoin turhautumalla hieman.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla kirjoitti:
Meidän talliemo alkaa pitää pienimuotoisia yksityistunteja ja mä alan pitää ponitunteja :) Jee.. kyllä mä vielä sinne ohjaajakurssillekin menen joku päivä!
No sinne vaan! Kyllä tämä on ihan paras ammatti, kaikesta huolimatta :h: Mä olen täällä ihan tohkeissani siitä opettajakoulutuksesta nyt, vähänkö jännää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mä oon ihan pehmee. Kääpiö tänää ekaa päivää [tosin vaan 3h] ilman mammaa uudessa hoitopaikassa. Tais mua jänskättää enempi ku ite tähteä :oops:

Ehana päivä. Systerin kans tytsyjen ilta töitten jälkeen. Nyt on lupa tuhlata.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:Mä oon ihan pehmee. Kääpiö tänää ekaa päivää [tosin vaan 3h] ilman mammaa uudessa hoitopaikassa. Tais mua jänskättää enempi ku ite tähteä :oops:
Meillä tuo täsmälleen sama tilanne ens maanantaina :)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti: Meillä tuo täsmälleen sama tilanne ens maanantaina :)
Jotenki vaan niin haikeeta. Kaikki alkaa taas ihan alusta, eikä ainoastaan vaan lapsella. Joo, mä oon ihan liian pehmee :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

syttiK kirjoitti: Kääpiö.
Varsin ylentävä lempinimi omalle jälkeläiselle..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sinkkumatti kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Kääpiö.
Varsin ylentävä lempinimi omalle jälkeläiselle..
No daa ah! Jos isi on jättis niin mikä onkaan parempi nimi pojalle? Koirakin on hei pyllerö tai maggara :D [se ei taas kuulu tänne mikä minä oon] 8)

Tosin, kaikki on ihan eriä irl.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

syttiK kirjoitti: No daa ah! Jos isi on jättis niin mikä onkaan parempi nimi pojalle?
pikkujättis?

Ne lempinimet jäää muuten monesti voimaan loppuiäksi sitten. Kaverin kaksoset oli projektinimeltään eke ja veke. Nyt ne on 15 vuotiaita ja molemmat tunnetaan yhä ekenä ja vekenä. Ei siin mitään, mut kun toinen on tyttö :P
ninnithequeen

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mein tytön työnimi oli Nössi. Nössi se olikin ekat pari kuukautta, mutta nyttemmin tuo nimi on kyllä unohtunut jo.
Patz

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kylläpä tuntuu taas hienolta olla kotona! Eilen huuhdoin länsirannikon iholta omatekemässä, puulämmitteisessä saunassa ja iltapalaksi rouskutin oman maan porkkanaa, kirsikkatomaatteja, paprikaa ja marjoja. Hitto musta tulis hyvä maalainen. Ai mut mähän oon jo!
Kohta pedikyyriin ja sen jälkeen stereo-ostoksille.

Leffaan? Tänään? 18-19-maissa? Anyone?
Sinkkumatti

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Hitto musta tulis hyvä maalainen. Ai mut mähän oon jo!
Mä kans bongailen rivaria Vihdin suunnasta hissukseen. Tahdon saunan ja takapihan. Kerrostalossa seinät kaatuu päälle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Thäydellinen Thorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:Hitto musta tulis hyvä maalainen. Ai mut mähän oon jo!
Mä kans bongailen rivaria Vihdin suunnasta hissukseen. Tahdon saunan ja takapihan. Kerrostalossa seinät kaatuu päälle.
Mua alkaa pikkuhiljaa ihmetyttämään toi SM:n ja mun ajatusmaailman osittaiset symbioosit.

Mä olen oikeasti loman tarpeessa. Ja ruuan, nyt syömään!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin