Miksi naiset myöhästelee?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Uusiopehmis

Re: Miksi naiset myöhästelee?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Me joilla on tukka päässä joudumme käymään suihkussa aamusella, se vie vähän extraa. Siihen päälle parraajo, dödö, pikkusen geelihipsimistä, hampaiden harjaus, pikainen aamupala. Aikaa palaa 20-25 minuuttia riippuen siitä kauanko suihkun alla menee ennenkuin herää.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Miksi naiset myöhästelee?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Uusiopehmis kirjoitti:Me joilla on tukka päässä joudumme käymään suihkussa aamusella, se vie vähän extraa. Siihen päälle parraajo, dödö, pikkusen geelihipsimistä, hampaiden harjaus, pikainen aamupala. Aikaa palaa 20-25 minuuttia riippuen siitä kauanko suihkun alla menee ennenkuin herää.
Jaa suihkussa käyn (ja pesen hiukset) illalla ennen nukumaanmenoa (on freeshimpi olo nukkuessa), ei sitten aamulla tarvitse kun korkeintaan vetäistä muotovaha tai muu tökötti tukkaan. Aamupala on ihan turhaa :) ei se lounas niin kaukana kuitenkaan ole, tosin huomautuksena oma lounas on keskimäärin n2h töihin saapumisen jälkeen. Sitäpaitsi heräämisen voi suorittaa "lennossa".
silsakenraali™

Re: Miksi naiset myöhästelee?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla on herätys 7:20. Aamutoimiin kuuluu hamput, hiukset ja aamupala. Näiden lisäksi katson aamutöllöä samalla. Lähtö työpaikalle 7:50. Mun on oikeasti pakko hieman herätellä itseäni tuijottamalla aamutöllöä, jotta tasan kasilta aamupalaverissa en olisi aivan zombiena. Kuinka yleistä muuten on aamutöllön katsominen? Itse katson joka aamu myös heti tekstiteeveen 100 ja 200 osiot.
mustakikkeli

Re: Miksi naiset myöhästelee?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

JoeB kirjoitti:Jaa suihkussa käyn (ja pesen hiukset) illalla ennen nukumaanmenoa (on freeshimpi olo nukkuessa), ei sitten aamulla tarvitse kun korkeintaan vetäistä muotovaha tai muu tökötti tukkaan.
Mihin sitä freesiä oloa tarvitsee nukkuessaan, kun kuitenkin näen taas hikisiä painajaisia tai guumia seksyunia, ja taas on lakanat märkinä? Kuitenkin joutuu aamulla käymään suihkussa vaikka olisi tehnyt saman iltasella. Illalla käyn yleensä suihkussa vain jos olen olen harrastanut sitä ennen hikistä liikuntaa, tai jos olen lähdössä ns. baanalle.

Normiaamu:
- herätys 7:15
- lasi vettä kiduksiin ja aamupaskalle
- nopeahko aamupalan loihdinta
- aamupalan kera telkkarin eteen klo 7:30 katsomaan aamu-uutiset, josko yön aikana on tapahtunut mitään erikoista toisella puolen maapalloa.
- 7:45-7:55 välisenä aikana vääntäydyn suihkuun (riippuen kuinka kauan aamupalassa meni), minkä jälkeen pesaisen hampaat, ajan mahdollisen sängen pois ja puen.
- 8:30-8:40 autolle tai bussipysäkille. Töissä hieman ennen klo 9:00.

Loppupäivä Kityilyä ja sen semmoista pientä mukavaa.
mustakikkeli

Re: Miksi naiset myöhästelee?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:Kuinka yleistä muuten on aamutöllön katsominen?
No helv olihan se pakko arvata... Puolustuksena käytettäköön ettei mulle tule tällä hetkellä Hesaria kotiin (luen töissä jos ehdin), mutta ei taida tulla muuten sullekaan!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi naiset myöhästelee?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mitä tekemistä muutamalla edellisellä viestillä on naisten myöhästelemisen kanssa?

Itse herään kuuden kieppeillä, siitä puoli tuntia liikuntaharjoituksia (etunojapunnerruksia, vatsaa, selkää ja leuanvetoja) ynnä jumitusta sohvalla ja töllön tuijotusta. Tämän jälkeen koiran kanssa baanalle, puolen tunnin lenkki ja pvän askareisiin eli reilu tunti menee.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin