Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Rakastan Riemumieltä

Kyllä, miten muuta voisinkaan
13
52%
En, jätkähän on ihan hanurista
8
32%
Antaisin Gattacalle
4
16%
 
Ääniä yhteensä: 25

Uusiopehmis

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

SnapaHead kirjoitti:Aasi voi vahvistaa, että IP todella on sama eikä johdu palveluntarjoajista vaan reilusta ja rehdistä male-on-male-seksistä.
Oliko Aasi threesomessa, käyttämässä kameraa vai viaton exhibitionisten kauhunäyttelylle altistunut ohikulkija?
SikaMika

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Minä olen aina mieltänyt hänen viestinsä parodiaksi äärikonservatiivisesta ajattelusta, tosin tiedostaen että siinä on totuuden siementä mukana.
Jokaisen tiukan(!) virkamiehen/naisen takaa löytyy pieni poika/tyttö, joka kaipaa hellyyttää ja rakastetuksi tulemista.
Niin minunkin takaani, vaikka olenkin vain tiukka (ei-virka)mies. Äsken se pieni poika/tyttö oli mun edessäni, mutta sanoin sille että jos se ei päästä mua välittömästi ohitseen jonossa, niin tarjoan sille jotain ihan muuta kuin hellyyttä ja rakastetuksi tulemista!

Asiaan: aika jäykän konservatiivisen oloinen eHenkilöhän tuo topicin mies tuntuu olevan. Suosittelen hoitokeinoksi viinaa ja irtoseksiä. Mieluummin kuitenkin luen hänen OMIA mielipiteitään kuin sitä ainaista toisten komppausta. Jatka samaan malliin...
Elukka

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Se vaan on niin tyly. 8)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei minua voi olla hellyttämättä yhden naisen uskollinen mies, joka ponnistelee kaikin voimin pelastaakseen parisuhteensa. Sitten Cityn on mielikuva muuttunut täysin, eikä jäykkä kuori enää näy vaan se suunnaton pehmeys ja onnistumisen halu siellä alla. :h: (Sait ensimmäisen koskaan täällä käyttämäni sydämen.)
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vadim kirjoitti: Tuota noin - - - olen kiinnostunut näistä tiukoista (!) virkanaisistasi. Voisitko paljastaa, keitä otantaasi kuuluu? YV:nä tietenkin!
Kyselepäs tuolta Kitinän paritukseen erikoistuneelta jaostolta Tai voin kertoo huomenna :)
Prepare for the worstest.
1108

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mikä vitun Riemumieli?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miksi rakastat/vihaat Riemumieltä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ehkä en ole lukenut tarpeeksi tarkkaan, mutta en muista Riemumielen kannanotoista sitä POLIITTISTA konservatiivisuutta, joka paistaa Kitinän kokoomusnuorista ja yli-ihmismäisistä huippuohjelmoijista. Muistan vain Riemumielen sexuaalisen konservatiivisuuden, mitä komppaan.

Kuitenkin.. kiitän "antaisin Gattacalle" -vaihtoehdosta.
Johon on tullut jo neljä ääntä!!
Siis ainakin neljä Kitinäläistä, toivottavasti naisia, antaisi Gattacan työntää kuudestilaukeavansa pilluunsa!! Kannatan!

Ottakaa rohkeasti yhteyttä unelmienne nautinnon yön saadaksenne, saadaksenne, saadaksenne, saadaksenne, saadaksenne ja saadaksenne! Antajia en käräytä, vain valheelliset lupailijat.

Muuten jatkakaa nakukuvienne lähettelyä, [email protected]
Osa ei ole vielä lähettänyt.
Esimerkiksi Geetzulta en ole vielä saanut nakukuvaa. ElanorRavenin näkisin mielelläni nakukuvassa, ei se niin hevonen ole. Kreitsu nakuna olis ihQ. Martan yläpään olen livenä nähnyt, alapää (vaikkakin iso ja nelikulmainen) tekis herkkää, ja haluuhan Martta minua muutenkin. Niin ja Suviselta (tosinätti) myös nakukuvaa mulle kiitos, vaikka varattu olisikin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin