The ultimate pahis

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka voittaa?

Vampyyri
8
26%
Ninja
8
26%
Zombie
1
3%
Natsi
5
16%
Vampyyri-ninja-natsi-zombie tappaisi kaikki!
3
10%
Danny Trejo mulkaisisi ne kaikki kuoliaaksi
6
19%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

bedlam kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Väärin! - Nehän on eläviä kuolleita! Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää?
Mutta onko se se self-image vai ihan totuus? Kerro se. Onko enempi kuollut vai elävä tuo hän? Vaiko voiko hän vielä tehdä elämässän sen ratkaisevan päätöksen ja valita? Ja onko se kiinni kaloreista tai lapsuuden ihmissuhteista?
No biologiselta kantilta ajateltuna eläviä ovat solut, joilla on oma aineenvaihdunta. Toisaalta viruksilla ei ole omaa aineenvaihduntaa ja silti ne muistuttavat kovasti elävää organismia. Zombiella ei varmaankaan enää aineenvaihdunta missään määrin toimi, koska niin kuolleita niiden ruumiit yleensä ovat olleet. Silti zombiet liikehtivät sangen elokkaasti, joten niitä voisi pitää ikään kuin viruksina, jotka pystyvät "elämään" ilman omaa aineenvaihduntaa.
"I want you to get excited about your life."
AarneAnkka

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Peeäs: Joudun tosissani vastustaman kiusausta avata ketjua: The Ultimate Penis
Lolita kirjoitti:Nyt mä luin ketjun nimen The Ultimate Penis ja klikkasin innolla. Pettymys, tämä olikin se sama pahis-ketju, mitä luin eilen.
Ei tarvi vastustella, Patz, mee vaan ja avaa se ketju.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ai NIN-JA.., luin ensin että Ninni.
Patz kirjoitti:Peeäs: Joudun tosissani vastustaman kiusausta avata ketjua: The Ultimate Penis
Lolita kirjoitti:Nyt mä luin ketjun nimen The Ultimate Penis ja klikkasin innolla.
Peniksen näin myös minä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Ann kirjoitti:Ai NIN-JA.., luin ensin että Ninni.
Patz kirjoitti:Peeäs: Joudun tosissani vastustaman kiusausta avata ketjua: The Ultimate Penis
Lolita kirjoitti:Nyt mä luin ketjun nimen The Ultimate Penis ja klikkasin innolla.
Peniksen näin myös minä.
Mää ainakin luin heti ihan oikein. Te naiset näätte peniksiä sitten joka paikassa. :roll:
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hallusinaatio kirjoitti:Te naiset näätte peniksiä sitten joka paikassa. :roll:
Voi kun näkisinkin peeniksen! Tai saisin jopa koskettaa sellaista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Edith »

Peniksiä: http://www.vee.fi/lehti/pari_suhdetta/elamani_penikset/

Minun mielestän tuossa Liekin tekstissä ei kyllä ole järjen hiventäkään. Yksikään penis sinällään ei ole aiheuttanut minulle sen paremmin unettomuutta, haaveilua kuin iloakaan.

Kertokaa mielipiteenne, minä luen ne sitten myöhemmin, sillä ehkä taas aivan kohta, aivankin kohta, saan kosketella shakkinappuloita.
Turbohaltija

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:

Kertokaa mielipiteenne, minä luen ne sitten myöhemmin, sillä ehkä taas aivan kohta, aivankin kohta, saan kosketella shakkinappuloita.
Otan siis ilmeisesti minimageen mukaan?
Rouva Pupu

Re: The ultimate pahis

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voi tätä tietämättömyyden harmoniaa, voin kerrassaan pahoin. En omista pätkääkään huumorintajua vakavissa asioissa. Mieti sitä ja soita sitten.
Vastaa Viestiin