Perssutiperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sudenhenki kirjoitti:Yritin välttää kotiin tulemista viimeiseen asti. Kaikki kaverit olivat kuitenkin jossain, niin pakko oli sitten kotiin uskaltautua. Saatana että hermostutti hissin luona niin helkkaristi että tärisin kauttaaltaan.
Ei mikään ihme, tuttu tunne tuollaisen ikävän tapahtuman jälkeen. Jaksuja! Ole kaverien ja läheisten kanssa, se auttaa.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Valion uusi sitruunarahka on muuten ihan mahottoman namia. :h:
Sudenhenki kirjoitti:Saatana että hermostutti hissin luona niin helkkaristi että tärisin kauttaaltaan.
Voi sentään. :paijaa: Joo, noudata Keikun neuvoa. Oo kaverin kanssa.
millivanilli

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AarneAnkka kirjoitti:Valion uusi sitruunarahka on muuten ihan mahottoman namia. :h:
Sekoitapa siihen pussillinen vadelmia, se on sitten tosi namia
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Valion uusi sitruunarahka on muuten ihan mahottoman namia. :h:
Sekoitapa siihen pussillinen vadelmia, se on sitten tosi namia
Nyt tuli maitotuotenälkä!
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Nyt tuli maitotuotenälkä!
Paras lopputulos tulee kun laittaa kaksi purkkia sitä sitruunarahkaa ja sellaisen 200g pussin vadelmia. Hitsi... ehtisköhän tässä vielä käymään ässässä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kukkakaupassa käynti oli jees, mutta vaatekaupan näkeminen alkaa oksettamaan. Onneksi huomenna nuo naisihmiset vaihtaa kuntaa ja saan taas sikailla itsekseni tässä huushollissa. Unelmissa täytyy alkaa raivailemaan tilaa minibanaanipuulle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RuNkkuTonttu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Korkkasin juuri punkkupullo ja nautiskelen sitä odottellen Oulumisua kylään. Rauhallinen ilta tiedossa: Leffaa ja ehkä kävelylle. Kaivariin ei jaksa lähteä tuijoittamaan paukkuja teinien sekaan.

Huomenna pitäisi mennä lyhyeen aamuvuoroon ja sitten isän kanssa mökille kuuntelemaan syyllistämistä ja vittuilua. Vituttaa jo valmiiksi huominen.

En nyt oikein tiedä mitä tekisin tuon misun kanssa. Hän ei ole se oikea, mutta ihan mukavaa hänen kanssaan on. Lisäksi on hyviä syitä viettää rauhallisia iltoja. Rahaa säästyy, kun ei ole pakko mennä baariin. Mutta onko tämä oikea syy tapailla ketään? No, vastauksen taidan tietää itsekkin, mutta... olen kai aika paska ihminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

RuNkkuTonttu kirjoitti:olen kai aika paska ihminen.
Miehen puhetta. Olenhan kai Espoon paskin jätkä vaikka akka ei istukkaan ulkona roskiksen päällä. Rikon silti lupaukseni juuri nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mie vaan vetelen kalsarikänniä ja kuuntelen sellasta musiikkia että varmasti tulee ikävä ihmistä. Mut hyvälle maistuu olut ja hyvälle maistuu lonkero. Kippis. Ja mun ei pitäny kirjottaa tänne mitään tänään. Höpötän mikä soi nyt -ketjuun sitten loppuillan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kettu. Ei kiinnosta. Piste.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei minun pitänyt tänään mitään urheilla, mutta puhelimella herätettiin just kun olin sohvalle nukahtamassa, lähdin sitten uimaan ja vielä pyöräilemään alkukotiin kun vanhuksetkin olivat palautuneet kesälomaltaan. Nyt väsyttää, mutta löysin sattumalta vielä pari olutta repun pohjalta jotka ajattelin nauttia ja sammua sitten sängylle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lärvejä vetämässä tääkin. :beer: :D

Rollareitten sinkkukokoelma soi taustalla. On melkein sellaista stuffia, että jos minulle esitettäisiin tuo klassinen kysymys "Mitkä 10 levyä ottaisit autiolle saarelle" niin tää vois olla mukana...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Kettu. Ei kiinnosta. Piste.
Höh. Itse asiassa mua kiinnostaa eräs kettu... Mullon kerrankin Insidejuttu!

Et päässy metallisoimaan, sekö ketustaa?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:Et päässy metallisoimaan, sekö ketustaa?
Sekin joo. Repisköhän sitä ees huomiselle lippuun jostain rahat, perseestä vaikka. Ketuttaa muutkin jutut. Joskus niin vaan tekee..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Kettu. Ei kiinnosta. Piste.
Höh. Itse asiassa mua kiinnostaa eräs kettu... Mullon kerrankin Insidejuttu!

Et päässy metallisoimaan, sekö ketustaa?
Mie näin muuten eilen yöllä tupakilla ollessa ketun joka juoksi jäniksen perässä. Hassua.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KisSandra kirjoitti:Sekin joo. Repisköhän sitä ees huomiselle lippuun jostain rahat, perseestä vaikka. Ketuttaa muutkin jutut. Joskus niin vaan tekee..
Tämä kököttää kahden vanhoillisen 65+ sukulaisnaisen kanssa samassa luukussa jo toista vuorokautta. Vaihdetaanko?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Miun kulti olikii nukkumassa. Pelkäsin että oli mettään ajanu tai jotain ku ei kuulunu. Oli paniikki. Nyt kaikki sit hyvin. Musiikki soi ja kalja on vielki hyvää.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:Tämä kököttää kahden vanhoillisen 65+ sukulaisnaisen kanssa samassa luukussa jo toista vuorokautta. Vaihdetaanko?
Juuei, ei ihan välttämättä.. *hekottelee vahingoniloisena*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Rouva Pupu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Laskettu taas aivot pihalle, nyt taas aika köNpiä hanimuzzuni kainaloon siirappisoimaan :h:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jossakin paukkuu, aivan kuin ilotulistus.. Ehkä teatrialla. Ei näkynyt parvekkeelle ja pidemmälle en nyt jaksa lähteä tekemään selvityksiä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ei vittu. Mä olen koko päivän lukenut tän ketjun nimen väärin. Pystytisuperjantai.. No, kohtahan tuo vorokausi vaihtuu ja saan taas lukea jotain muuta aivan päin kettua.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MadameDeMeloni

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Töistä kotiuduttu, nyt vois vetää iltapalaksi kanariisisalaattia. Baarikärpästelykin ois kiinnostanut, mutta ei ollut suraa niin jätin väliin. Eikä kotonakaan ole mitään alkoholiin viittaavaakaan, sidu ois voinu maistua. Tai kylmä sandels :h: Huomenna vihdoin viimeinen työpäivä, katkeaa 8 päivän putki! Sitten pariks päivää koti-Poriin kavereiden nurkkiin möllöttämään, tartten ihmisseuraa ja lämpöä. Tähän väliin Mikko A. vois laulaa ihmisen ikävästä. Pitäis käydä ostamassa keittiöön matto ja pällistelemässä sellasta ming-tasoa tv:lle, entinen tason kuvatus alkaa vetelemään viimisiä ison ja painavan telkun alla. Ettei vaan romahtais. Niinkuin emäntä.
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Jossakin paukkuu, aivan kuin ilotulistus.. Ehkä teatrialla. Ei näkynyt parvekkeelle ja pidemmälle en nyt jaksa lähteä tekemään selvityksiä.
Helsingissä on tänään jotkut ilotulituksen maailmanmestaruudet. Sullon vaan hyvä kuulo!
Dumari

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Jossakin paukkuu, aivan kuin ilotulistus.. Ehkä teatrialla. Ei näkynyt parvekkeelle ja pidemmälle en nyt jaksa lähteä tekemään selvityksiä.
Helsingissä on tänään jotkut ilotulituksen maailmanmestaruudet. Sullon vaan hyvä kuulo!
Jospa ne olis kuitenki vaan Saamenmestaruus-mittelöt :D
Nyt testaan savuaffenta oluen kera.
PerttiMakimaa

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

AarneAnkka kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Nyt alkaa riittää. Viikonloppuja runkkarit! :)
Just teidän varaslähtijöiden takia pääääääkaupunkiseudulla on jo puoli neljältä vitullinen ruuhka. Istuisit vaan ahkerasti töissä kuuteen asti kuten kunnon ihmiset.
Koetan kyllä vähentää ruuhkia. Olen myös töihin tullessa liikkeellä ennen ruuhkia. *nostaa kissan häntää* :)
Vastaa Viestiin