Perssutiperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Tylsyys. Paska viikonloppu.
Tuu vaikka videoiltaan.
En voi .. siinähän se.
Eilinen ja tämä päivä (vaikka vapaapäivä onkin) menee kurssin sisäisiä asioita hoitaessa (nakki fiuhahti.), ja huomenna lähden aamusta jonnekin saatanan turhanpäiväisiin yhteispohjoismaisiin upseeritanssiaisiin Tikkakoskelle. Ilman aveccia tietysti kun en sellaista mistään saanut.

Joten menee 3 päivän loma hukkaan. Skipidaveinau.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Laitan nyt villasukat jalkaan. Mulla on kotonalöhöilypäivä ja poden ihan mielettömän huonoa omaatuntoa kun en ole menossa ratsastamaan. Ehkä pitäisi sittenkin mennä...

Miksi ia on huonolla mielellä? (to ketjua luin)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää ei oo hyvä päivä ei. Näin painajaisia - kamala päänsärky. Aamulla lähin salille - se oli kiinni. Menkat alko - nyt sattuu jumalattomasti mahaan.

Hintoja pitäs takoo koneelle mut pää ja sormet ei toimi yhteisymmärryksessä. Mä puhun asiakkaille ihan puuta heinää ja agentit soittelee mun pikkuruisista mokista.. Mikä hitto mua tänään vaivaa???
MadameDeMeloni

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mylwin kirjoitti:...upseeritanssiaisiin... Ilman aveccia...
Juhuu! :yo:
MadameDeMeloni

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Onkohan niin että kun näkee seksiunia, herää paremmalla tuulella? Johtuuko mun itkupotkuvätysolo vaan saamattomuudesta, siis saamattomuudesta? Jollain tavalla on energinen olo. Jos vaikka ruokaa laittais ja vähän raikkais tilaa tänne rotankoloon. Illaksi töihin. Pääsen jo 23 aikaan, että ois vaikka varaa vähän riekkuakin. Hmm.
swirl

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Mikä hitto mua tänään vaivaa???
Toivottavasti piristyt illaksi! Lähetin siulle yhen hauskan jutun meiliin btw.

Tänään olen pitkästä aikaa kokenut suurta iloa ja innovaatiota työssäni, olen kyllä ihan prkleen hyvä ja tehokas, kun sille päälle satun 8)
millivanilli

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihanaa, viikonloppu alkaa (melkein.. huomenna aihan vähän vain töitä).

Työniloa vielä töissä oleville.
Sudenhenki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Yritin välttää kotiin tulemista viimeiseen asti. Kaikki kaverit olivat kuitenkin jossain, niin pakko oli sitten kotiin uskaltautua. Saatana että hermostutti hissin luona niin helkkaristi että tärisin kauttaaltaan.

Ovat Fireboxilla ryssineet tilauksenikin, lähettivät Necromantian IV: Malice levystä sen uusintapainoksen vaikka tahdoin alkuperäisen. Nyt on kuitenkin aika helpottunut olo, ja poliisikin oli ilmoitellut että nyt pitää soittaa sinne.
saika

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Mullakin koskee päähän. Eilen kävivät säätämässä ilmastointia. Nyt tuntuu ettei täällä ilma liiku mihinkään, on liian lämminkin. Päähän sattuu, ei saa happee, vituttaa.

Neljään asti pitäis kitua, sitte pieni 150 kilsan autoilulenkki, ruuhka-aikaan kauppaan ja muuta mukavata.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sudenhenki kirjoitti:Yritin välttää kotiin tulemista viimeiseen asti. Kaikki kaverit olivat kuitenkin jossain, niin pakko oli sitten kotiin uskaltautua. Saatana että hermostutti hissin luona niin helkkaristi että tärisin kauttaaltaan.
Muista tutkituttaa paikkasi kunnon lekureilla, arvauskeskukset ovat nimensä ja maineensa veroisia.
Paras päivä ikinä.
Sudenhenki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Riemumieli kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Yritin välttää kotiin tulemista viimeiseen asti. Kaikki kaverit olivat kuitenkin jossain, niin pakko oli sitten kotiin uskaltautua. Saatana että hermostutti hissin luona niin helkkaristi että tärisin kauttaaltaan.
Muista tutkituttaa paikkasi kunnon lekureilla, arvauskeskukset ovat nimensä ja maineensa veroisia.
Sanoitkin tästä jo, anteeksi että unohdin vastata. Spesialisteille en mene, sillä lompakkoni repisi tuolloin perseenikin kahtia. Kaikenlisäksi ne kyllä minusta katsottiin oikein kunnolla onko niissä varmasti mitään, röntgenitkin otettiin. Eikä minulla ole mitään oireiluja ollut tuosta päähän saadusta iskusta lukuunottamatta armotonta vitutusta. Feeling fine, paitsi että kyynärvarren lihakset ovat edelleen muikean pipit.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

[quote="Sudenhenki"][/quote]
Röntgen-kuvista ei kyllä löydy läheskään kaikkea, minunkin ristisidevammani näkyi vasta magneettikuvissa. Mutta hyvä jos tuntuu paremmalta, pahinta tuollaisissa tapauksissa on pelko, joka hiipii puseroon ja tuottaa ahdistusta pitkän aikaa. Henkisistä vaivoista ei makseta korvausta, ei silti että narkeilla rahaa maksamiseen yleensä olisikaan. Mutta kannattaa muistaa myös rikosvahinkolaki (1204/2005) ja sen sinulle myöntämät oikeudet korvaukseen sairaanhoitokuluista ja muista. Rikosvahinkolaki
Paras päivä ikinä.
Kid

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mikä hitto mua tänään vaivaa???
Toivottavasti piristyt illaksi! Lähetin siulle yhen hauskan jutun meiliin btw.
Mä taidan ruveta puhuun misterille kylppäriremontista =)
Mä toivon että nää kivut katoaisi, oon jo kaks burana capsia tänään vetänyt eikä auta yhtään =/
swirl

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Lääkitään boolilla siis ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:...upseeritanssiaisiin... Ilman aveccia...
Juhuu! :yo:
Myöhäistä .. =P Avecit piti ilmoittaa perinteiseen tapaan 76 vuotta ennen tapahtumaa.
Lähtö on huomenaamulla liikelentoterminaalista, missä odottaa joku firman isoisän aikainen "luxusjetti", jossa tarjoillaan varmaan kiljua vääpelin hikisestä maiharista ja näytetään mustavalkotelkkarista "kansa taisteli" - dokumenttisarjaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Päivän tärkeimmät tiivistetysti:

Tiedättekö se eläinkaupan hajun? Voisi kuvitella, että siinä on akvaarioiden ja eri eläintenruokien hajua, mutta ei, se haju lähtee tuosta pullosta, jonka ostin tänään. Koko työhuone haisee eläinkaupan tukkaiselle.

Posti toi taas eilen Vantaan seurakunnan lehden. Se tuli myös viime viikolla, vaikka jo ikuisuuksia ovessani on ollut uskonnollisen suoramainonnan kieltävä iso lappu. Miksi se ei enää toimi? Ajattelin lähettää lehden takaisin seurakunnalle kohteliaan kirjeen kera. Viime viikolla en voinut lähettää, kun kissat olivat pissanneet lehden päälle eteisen lattialla. Niin ilkeä en sentään ole.

Ajelin työkaverini hiukset äsken. Kaikkea sitä joutuukin työpaikalla tekemään. Saanen kahvia ja jätskin palkaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Blood on the dance floor. Tiskasin ja lasi hajosi käsiin. Kumpikin käsi aukesi, tulipa verisen puhdasta tiskiä :D On muuten kiva, kun mun astianpesukone toimii vain harvoin, nytkin olen tiskannut 1,5 h putkeen ja vielä yksi altaallinen odottais.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mylwin kirjoitti:Myöhäistä..
Voi pahus :D Tanssiaisissa on sitä jotain.
AarneAnkka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:"Mekaniikan peruslait käsittelevät kappaleiden liiketilan muutoksia, kun niihin vaikuttaa voimia."

Kuvaa niin puhtaan ahdistavalla ja täydellisellä tavalla psyykkisen ihmisen järjestynyttä elämää järjestyneessä yhteiskunnassa.
Mekanistinen käsitys ihmiskunnan, ihmisten ja yhteiskunnan toiminnasta on vanhentunut eikä toimi. Ihmisten toimintaan sopii paremmin kaaosteorialle ominaiset epälineaariset funktiot. Ainoastaan organisaation rakenne on mekanistinen. Sen osat (=ihmiset ja ihmisryhmät) ovat kuitenkin keskinäisessä vuorovaikutuksessa epälineaarisesti.

Elämää olentoa ei voi ohjata haluamaansa suuntaan. Sen tilaa voi vain poikkeuttaa ja häiritä, ja olento reagoi muutokseen oman rakenteensa määräämällä tavalla, joka ei ole mekanistisesti ennustettavissa. Pätee myös ihmisiin.
Järjestynyt? Että johonkin on luotu järkeä? En ymmärrä sanaa.
Se olisi järjestetty. Järjestynyt on järjestynyt ihan itsekseen.
saika

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Mikähän helv... tässä päivässä on.
Itkettää.
mustakikkeli

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Järjestynyt? Että johonkin on luotu järkeä? En ymmärrä sanaa.
Se olisi järjestetty. Järjestynyt on järjestynyt ihan itsekseen.
No mut hei hei entäs järkeistetty? Tai järkyttynyt? Ovatko ne sama asia ja löytyykö niille kelvollista lainasanaa mistään vieraista kielistä?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 18.08.2006 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kouluun matka jälleen käypi, kuinka muutenkaan; teen ja Panadolin avulla.
PerttiMakimaa

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Nyt alkaa riittää. Viikonloppuja runkkarit! :)
AarneAnkka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

PerttiMakimaa kirjoitti:Nyt alkaa riittää. Viikonloppuja runkkarit! :)
Just teidän varaslähtijöiden takia pääääääkaupunkiseudulla on jo puoli neljältä vitullinen ruuhka. Istuisit vaan ahkerasti töissä kuuteen asti kuten kunnon ihmiset.
Vastaa Viestiin