Perssutiperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Dingo - Perjantai
Sannnu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mun perjantai alkoi työn merkeissä...väsytys ei ole vielä ihan toivoton ja lohtua tuo se, että kerrankin yövuoroon oli hommattu kunnon safkaa...savulohiruikkareita kaakon kera..nami...

lauantaina tsiigaan Egotrippii :h:
sanctus

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lauantaina katsomaan Maj Karmaa tai/ja lepakoita Harakkaan!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tylsyys. Paska viikonloppu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

sanctus kirjoitti:Lauantaina katsomaan Maj Karmaa
Ei huono idea. Päivän olen muualla, mutta illalla taas Helsingissä.
ElanorRaven

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta! Mistä voi yhtäkkiä tulla pitkän päähänpotkinnan jälkeen näin hurjan vahva olo? Tunnen nyt olevani niin lujasti oman elämäni haltija. Aika hyvä fiilis :) Ehkä se kynsilakka on jotain taikakynsilakkaa.

No, nyt töihin, sitten pikavauhtia kotiin täyttämään täytekakku, sieltä juhlistamaan pikkusisarusten synttäreitä ja sieltä sitten illalla kaupunkiin kiertelemään paikkoja. Jihuu!
AarneAnkka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aamulla sählyä ja päivällä duunia, se on semmoinen mültimeediamiehen perjantai.

... eikä sitten muuta. Ellen sitten ole illalla rohkea ja aktiivinen ja keksi mennä esim. baariin pettymään.
Mylwin kirjoitti:Tylsyys. Paska viikonloppu.
Tuu vaikka videoiltaan.
Bliss

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Mistä voi yhtäkkiä tulla pitkän päähänpotkinnan jälkeen näin hurjan vahva olo?
Jospa se johtuu juuri siitä päähänpotkinnasta?
Mukavaa että on parempi fiilis :)
Sinkkumatti

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

hah. tienasin sit näköjään satkun tolla eilisellä kuvalla.

http://kuvagalleria.uutislehti100.fi/ti ... height=660
millivanilli

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAAH!!! IhQ fiilis. Aamu-uinti tekee tosiaan ihmeitä.

TPK!

:swirl:
saika

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja saika »

2.tpk

Miks meillä ei voi olla ajastettua kahvinkeitintä töissä... :swirl:
*odottaa odottaa odottaa*
isohaara

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

TPK. TJ 0, työharjoittelu loppuu tänään! Viimeinkin voi alkaa lomaileen kun on vain yksi duuni ja opiskelukin on kaukana taka-alalla. Illalla vielä kepittään mustaa Pool Booliin, eiköhän tämä ihan perjantailta tuoksu.
Sudenhenki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti: Tuu vaikka videoiltaan.

Onko se tänään tai huomenna? Mä olen silloin sielläpäin liikenteessä, ja voisin vaikka kävästäkin jos lähelle satun.

EDIT: Näyttääkin olevan sunnuntai.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

:ohyeah: :miitti: :miitti: :beer: :beer: :kele: :keskustelu: :napu: :pikkugee: :boohoo: :boohoo: :dream: :beer: :beer: :maanantai: :barf: :laatta: :krooh:
swirl

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Viime yönä tuli taas pyörittyä valveilla vaikka kuinka kauan huolimatta valtavasta väsymystilasta. Aamusalinkin jouduin nukkumaan ohi, koska illalla on tiedossa kivoja juttuja, joita en tahdo pilata itseltäni olemalla kuolemanväsynyt.

Haa-haa, lähden duunista tänään jo kolmelta miinuksista välittämättä. Esimiehen ei olisi pitänyt sanoa mulle, että saldosta ei tartte välittää, kunhan kaikki tunnit tulee jossain vaiheessa tehtyä :roll:
Kid

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Aamusalinkin jouduin nukkumaan ohi, koska illalla on tiedossa kivoja juttuja, joita en tahdo pilata itseltäni olemalla kuolemanväsynyt.
Et missannu mitään. Se oli kiinni. Mä menin, riuhdoin ovea ja könysin takas himaan nukkumaan ja näkee painajaisia. Nyt armoton väsy ja päänsärky. Ei hyvä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:Lauantaina katsomaan Maj Karmaa tai/ja lepakoita Harakkaan!
Tuota noin, pieni neitinäkökulmaväläytys: nainen ei mielellään esiinny anniskeluravintolassa samassa asussa, joka pitää hänet kuivana ja lämpimänä Villissä Luonnossa...
Don't Panic!
Dumari

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hei, mä oon jo hereillä! Itteastiassa oon ollut jo jostain kasista saakka, toki oli heti aamusta pakko päästä vähän wowittaa ja nyt aamupala. Oliskohan sitä niin raju että keittäis aamukahvitkin? Vois melkein niinku leikkii et on töissä, juo kahvia aamulla ja kityilee :D
sanctus

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:Tuota noin...
*puuh*
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:
nexie kirjoitti:Tuota noin...
*puuh*
Homma on hallittavissa siten, että mukaan otetaan tilava reppu, jonne ei-ravintelikelpoinen osa pukimista piilotetaan. Lisäksi minua mietityttää luontoharrasteiden ja elävän musiikin ajallinen yhdistäminen; jos lähtö Harakkaan on aikataulutettu hämärtävään iltaan klo 21, miten sieltä ehtii takaisin soitannan pariin?
Don't Panic!
mustakikkeli

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sain isovelisen onneksi kampitettua kantoavuksi huomiseksi IKEAan, josta sitten lähtee se kulmatyöpiste mukaan. Sitten taidankin pitää vähän taukoa huonekaluostoksista, ellei sitten veli ala vaatia TV-tasoaan takaisin kuten on uhkaillut. Tilalle kai joudun ostamaan sitten tuollaisen. Tämä nykyinen onkin vähän liian matala verrattuna 53 cm korkeaan sohvapöytään.

Alkanut vähän kismittää että menin pikaistuksissani ostamaan tuon mainitun ruman sohvapöydän, vaikka ihan käteviä nuo lokerot ovatkin kauko-ohjaimille jne. Liian ison ja massiivisen oloinen siihen pieneen TV-nurkkaukseen. Se lasinen olisi sopinut paljon paremmin, mutta kun oli loppu Kodin Ykkösestä. Ei kukaan haluaisi ostaa tuota nykyistä pois, halvalla lähtee? :silmien räpsyttelyä:

Ps. Onko tänään se ilotulitusskaba, vai mitä mun ystävä viestittelee ja maanittelee mukaan? Saatan pahimmassa tapauksessa eksyä sinne, kunhan ei liikaa sada.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 18.08.2006 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:Onko se tänään tai huomenna? Mä olen silloin sielläpäin liikenteessä, ja voisin vaikka kävästäkin jos lähelle satun.

EDIT: Näyttääkin olevan sunnuntai.
Tervetuloa toki jos vaan sunnuntaina ehdit ja pääset.
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Väsyttää ja kurkkua kivistää, mut onni asustaa minussa. Huomenta. Pilvistä ja viileää VIHDOIN, mutta sitä sadetta ei ole näkynyt. Toivon sitä ensi yöksi, sateenropina kun nukuttaa niin mukavasti.
saika

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Perseestä on kyllä tämä perjantai. Ei hyvä luoja että osaan taas pultata ihan typeristä asioista. Tiedostan asian tarpeettomuuden, ja silti olen loukkaantunut, kiukkuinen ja janoan kostoa.

Siis että ihminen voi tehdä suunnitelmia ilman minua, vaikka tietää että minulla on omia muita suunnitelmia samalle aikaa (joihin kyseinen henkilö ei edes liity millään tavalla).

Ajattelee tekevänsä jotain muuta sillä aikaa kun minä teen jotain muuta, siis. Voi luoja. Olisi edes aiemmin ilmoittanut. Prkl. :roll:
Sudenhenki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Onko se tänään tai huomenna? Mä olen silloin sielläpäin liikenteessä, ja voisin vaikka kävästäkin jos lähelle satun.

EDIT: Näyttääkin olevan sunnuntai.
Tervetuloa toki jos vaan sunnuntaina ehdit ja pääset.
Taitaa jäädä väliin, sillä tuntuu siltä ettei sitä jaksa lähteä ollenkaan yhtään mihinkään kun ei saanut viime yönä unta lainkaan.
Vastaa Viestiin