Perssutiperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeee..... Viikonloppu alkamassa. Lapset äiskällään koko viikonlopun, joten tiedossa hyvin eroottispainotteinen viikonloppu, kaikkine herkkuineen.
Aurinko paistaa, elämää hymyilee täysillä, joten ei tämä ole kurjuuttaa kummempaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Terveisiä Perniöstä!

Voi helvata että olikin ihanaa käydä siellä pitkästä aikaa. Ja mä tein sen: nostin armaan ukkoni ensimmäistä kertaa hevosen selkään, ja herran jee että se innostui! Muutama kierros taluttajan kanssa, ja sitten se jo ittekseen viipotti reipasta ravia kiltin vanhan ango-arabitamman selässä ympäri maneesia. Mua vaan hävetti, kun sen oli pakko huutaa aina välillä jotain "jiihaa" tai muuta, ja heiluttaa kättä lassoamisen tapaan päänsä vieressä: siis ravissa. Käsittämätön tasapaino miehellä, tosiaan ekaa kertaa hevosen selässä ja meni kuin vanha tekijä :shock:
Varmaa on, ettei viimeiseksi kerraksi jäänyt, jesh!

Muutenkin oli mukavaa, juteltiin, muisteltiin ja naurettiin tallin omistajien kanssa yötä myöten. Ja uskomatonta oli nähdä vanhat tutut, nyt jo harmaantuneet ponit vielä vanhuksina ihan elämänsä kunnossa.

Pian uudestaan!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kottiiin! Kaljaaaa! Rokkkiiiiii! Ja perkele, pidän Kitinän kiinni sitten nousukalsarihumalahurmoksissani.
Dumari

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti: Ja perkele, pidän Kitinän kiinni sitten nousukalsarihumalahurmoksissani.
Elä kuseta, et kuitenkaan pidä!
bedlam

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Ja perkele, pidän Kitinän kiinni sitten nousukalsarihumalahurmoksissani.
Elä kuseta, et kuitenkaan pidä!
Kiitti tsemppauksesta!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi herranjestas sentään. Juuri kun oli päässyt harmittelemasta ettei mulle myyty sitä yhtä kivaa kämppää.. tänään tein tarjouksen ihan samanlaisesta kämpästä, joka oli vaan 100m päässä ja vähän halvempi. Nyt peukut pystyyn mulle!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Meinasin kirjoittaa tähän jotain tosi henkevää kappaleiden välisistä törmäyksistä, törmäysten vaikutuksista niiden rakenteisiin ja liikesuuntiin, mutta sitten tajusin että olenkin aika huono tässä!
Viimeksi muokannut aasi, 18.08.2006 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

P.L.Ä.Ä.H. :|
Duuni tökkii ja edessä oleva viikonloppu vituttaa jo etukäteen.
Ohjelmassa muun muassa sellaista ihanuutta kuin lannanluontia.
(Se ei kuitenkaan ole se sunnuntain "muu meno" - onneksi, muuten olisin alkanut hakea keltaisilta sivuilta makkaratehtaan numeroa. :evil: )
Oh, joy! :|
RuNkkuTonttu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pieni Kitinä taukokokin on päässyt syntymään, kun on muutamat viime päivät olleet hieman kiireisiä. Lomalutkailukin on loppunut ja olen ollut kahden viikon aikana vain Oulu misun kanssa. Hieman ahdistaa. Pitäisikö sitä lempata kesäkissa pois vai nauttia vielä elokuun lämpimistä öistä?

Nyt pois täältä työpaikalta ja pian. Jatketaan työntekoa taas joku päivä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisikö sitä lempata kesäkissa pois vai nauttia vielä elokuun lämpimistä öistä?
Nauttia kesästä vielä 8) Joillakin on loma vasta alkanut, nyt on kesä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RuNkkuTonttu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Georgina kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisikö sitä lempata kesäkissa pois vai nauttia vielä elokuun lämpimistä öistä?
Nauttia kesästä vielä 8) Joillakin on loma vasta alkanut, nyt on kesä!
Otan neuvosta vaarin. Hylätään Viiru, kun sille ie enään kerma maistu ja yöt alkavat olla tarpeeksi kylmiä...
RuNkkuTonttu

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Georgina kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisikö sitä lempata kesäkissa pois vai nauttia vielä elokuun lämpimistä öistä?
Nauttia kesästä vielä 8) Joillakin on loma vasta alkanut, nyt on kesä!
Otan neuvosta vaarin. Hylätään Viiru, kun sille ie enään kerma maistu ja yöt alkavat olla tarpeeksi kylmiä...
Kid

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sattuu masuun, saa nähä tuleeko mun lähdöstä illan rientoihin mitään.. :cry:

Tää ei oo yhtään ollut kiva päivä, mutta hommia oon paiskinut ahkerasti. Hyvällä mielellä voi piakkoin lähtee duunista.
Mister lupas laittaa karjalanpiirakat uuniin sillain, että ne on just valmiita kun pääsen kotiin :h:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Otan neuvosta vaarin. Hylätään Viiru, kun sille ie enään kerma maistu ja yöt alkavat olla tarpeeksi kylmiä...
Ei kun sitten sille pitää etsiä uusi koti tai viedä se löytöeläinkotiin ja väittää että löytyi kadulta harhailemasta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tänään minä aion tempaista lärvit 12pakin avulla. Baarin en aio mennä. Sitä ennen kuitenkin käyn postissa ja laitan bumerangina takaisin tuon re-issuen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jotenkin tuntuu et voisin harkita baariin menoa tänään. Tarttis vaan löytää sopivaa suraa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
OperaDuudson

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

yhm väsy iski ei jaksakaan lähtee mihinkään...
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 18.08.2006 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kotona.

Kolmas kerta toden sanoi, nyt uskon miksi en pidä junalla matkustamisesta pidemmällä matkalla. Tälle kesälle kokeiltu kolmasti ja yksikään reissuista ei ollut miellyttävä. Koko päivä mennyt ihan harakoille kun ei saanut viimeyönä taas junassa nukutuksi, yläpetin täti kuorsasi äänekkäästi ja pikkukoppero oli sairaan kuuma.

Ketuttaa. Teatrialta kantautuu omalle parvekkeelle asti Jalometallit ja tahtoisin olla siellä ja ei ole rahaa mennä. Nyt en kyllä ehkä toisaalta jaksaisikaan ja kuuluuhan tosiaan tuo ulkolavan meininki tähän kotiinkin..

Kissat ovat olleet ihania, koko aika kulkevat perässä menin minne menin, ihanaa kun huomaa, että joku edes on minuakin ikävöinyt. Purrr....
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
1108

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Taidan lähteä "rakkaaseen" Hämeen Helvettiin moikkaan loukkaantunutta velipoikaani ja juomaan olutta.

Mikäs sen masentavampaa?
ninnithequeen

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Taidan lähteä "rakkaaseen" Hämeen Helvettiin moikkaan loukkaantunutta velipoikaani
:?:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:Voi herranjestas sentään. Juuri kun oli päässyt harmittelemasta ettei mulle myyty sitä yhtä kivaa kämppää.. tänään tein tarjouksen ihan samanlaisesta kämpästä, joka oli vaan 100m päässä ja vähän halvempi. Nyt peukut pystyyn mulle!
Jeah! :wink:
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Taas yritin lukea kirjaa eteenpäin, ja taas sen aikana alkoi nukuttaa niin ankarasti että oli pakko kuukahtaa kotvaseksi. Mikä on kun ei lukeminen vaan onnistu? Kirja ei edes ole tylsä.

Hmmm.. tänä iltana voisin olla rohkea ja käydä tsekkaamassa millaista Boomissa on. Jep, en ole vieläkään saanut revittyä persettäni sinne. Tai sitten voin levätä viikon rasituksista(?) ja nörtähtää oman kodin turvassa ja rauhassa. No siis, mitä syitä mulla olis edes mennä sinne paitsi uteliaisuus ja turha toivo päästä peuhaamaan neitosen kanssa? Enhän mä ees tykkää käydä baareissa / yökerhoissa. Päh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä tsemppasin itseni lähtemään illan rientoihin käymällä ihanassa kaupassa ostoksilla. Ei, siellä ei myyty kenkiä! Nyt pitäisi vielä jaksaa siistiytyä, laittautua ja lähteä. Reittioppaan mukaan matkaan menee ikuisuus, masentavaa olla niin myöhään perillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Perssutiperjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mäkin kävin shoppailemassa: ostin uudet farkut ja korvikset. Nyt on pitsa uunissa..
Vastaa Viestiin