Lirdanlardanlördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

tonttu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tuplasit väärin ja kone imaisi koko kaksieurosen? *tittit-tittit-tittit-tittit-tididi-diidi-didii-gosh*
Lähestulkoon.
Ei vaan firma ei muka pysy pystyssä ilman minun panostani.
Taidat pelata isommilla panoksilla kuin kaksieurosilla...? :)
Sudenhenki

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Update: Kävin kuulusteluissa, ja olikin lievä yllätys että minua kuulusteltiin rikoksesta epäiltynä, joka johtui siitä että olin avoimesti sanonut murjoneeni kaveria itsepuolustuksekseni.

Se tyyppi oli jäänyt pari tuntia tapahtuman jälkeen kiinni parinsadan metrin päästä kotoani, ja siltä oli vielä saatu se sorkkarautakin (joo, se paljastui sitten pieneksi sorkkaraudaksi) talteen. On tunnustanutkin tekonsa jo, että eipä tässä juurikaan ole enään mitään muuta kuin oikeudenkäynnin odottelua, ja tämä tyyppi tekee sen jokelan vankilassa.
Hemmolla ei ole väkivaltaista taustaa mikä hieman ihmetyttää sillä en ole noin aggressiivista käytöstä kohdannut vielä koskaan.

Eivätkä saaneet mp3-soitintani takaisin, pitääpä siis vaatia rahat siitä pois, ja vaatia myös jotain muita korvauksia kivusta ja särystä.
1108

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Update: Kävin kuulusteluissa, ja olikin lievä yllätys että minua kuulusteltiin rikoksesta epäiltynä, joka johtui siitä että olin avoimesti sanonut murjoneeni kaveria itsepuolustuksekseni.
Hyvä Suomi ja oikeus. Vituttaa jo sinun puolesta.
tonttu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

SikaMika kirjoitti:Taidat pelata isommilla panoksilla kuin kaksieurosilla...? :)
Olisi jo aika lopettaa, muuten voi tulla ongelma.
silsakenraali™

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Update: Kävin kuulusteluissa, ja olikin lievä yllätys että minua kuulusteltiin rikoksesta epäiltynä, joka johtui siitä että olin avoimesti sanonut murjoneeni kaveria itsepuolustuksekseni.
Hyvä Suomi ja oikeus. Vituttaa jo sinun puolesta.
Onneksi tämä asia ei ole läheskään sama kuin syyksi lukeva tuomio. Kyse on lähinnä senhetkisestä rikosprosessuaalisesta aseman määrittämisestä, joka voi muuttua vielä moneen kertaan.
1108

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsakenraali™ kirjoitti:Onneksi tämä asia ei ole läheskään sama kuin syyksi lukeva tuomio. Kyse on lähinnä senhetkisestä rikosprosessuaalisesta aseman määrittämisestä, joka voi muuttua vielä moneen kertaan.
Ihan täysin saatanan sama.

Minut ryöstetään ja saan kuonooni. Puolustan itseäni ja saan syytteen/tutkinnan teoistani. Aivan saatanan syvältä ja poikittain.

Jos jokin raukka yrittää tulla minua ryöstämään niin takuuvarmasti lataan sitä kuonoon ja huolella. Ja jos tästä jokin minua syyttää niin on se taas niin maan helevetin hauskaa.
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sudenhenki kirjoitti:Update: Kävin kuulusteluissa, ja olikin lievä yllätys että minua kuulusteltiin rikoksesta epäiltynä, joka johtui siitä että olin avoimesti sanonut murjoneeni kaveria itsepuolustuksekseni.
Voit perua moiset "tunnustukset", jos ne eivät ole ehtineet pöytäkirjoihin. Suosittelisin moista, vittumaisinta olisi ottaa jotain sanktiota tuosta tapauksesta itsellesi. Totta vitussa itseään saa puolustaa kun joku käy päälle melan kanssa, mutta kaikki vajailla kierroksilla käyvät sosiaalitantat eivät tätä näkemystä jaa; "eihän toista nyt saa lyödä" (erään lauta"miehen" näkemys, jonka kertoi samoissa hommissa olleelle kaverini faijalle. Oli ehdottamassa ehdotonta vankeutta jollekin puoliharmittoman nakkijonotappelun osapuolelle). Tallaisia kun pamahtaa lautamiehiksi oikeuteen, on parempi antaa sellainen kuva ettet ole itse tehnyt mitään muuta kuin ottanut mielelläsi sorkkaraudasta otsaan.
slam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja slam »

pööh... ihan mukavoa :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SikaMika kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Kulta! Sieki oot niin suloinen! Ja niin lontoonraetta, niin lontoonraetta! Kippis!
Otit käyttöön Keikauksen käänteispsykologian! Tuota temppua viimeistään tulet häpeämään huomenaamulla!! :)

Öitä sullekin, pöhkö pohjoisen poro!
Ihan normaalia ihastuneen miehen käytöstä. Ihastuneen miehet testosteronitasot laskevat. Naisen tasot taas nousevat. Näin löytyy yhteinen hormooninen sävel.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

1108 kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Onneksi tämä asia ei ole läheskään sama kuin syyksi lukeva tuomio. Kyse on lähinnä senhetkisestä rikosprosessuaalisesta aseman määrittämisestä, joka voi muuttua vielä moneen kertaan.
Ihan täysin saatanan sama.

Minut ryöstetään ja saan kuonooni. Puolustan itseäni ja saan syytteen/tutkinnan teoistani. Aivan saatanan syvältä ja poikittain.
Asema kuulustelussa on VAIN asema kuulustelussa. Esimerkiksi kuka tahansahan voi lähtökohtaisesti tehdä kenestä tahansa minkalaisen tahansa rikosilmoituksen. Tällöin sitä ilmoitettua "syyllistä" kuullaan epäiltynä. Tämän jos sinäkin ymmärrät niinkuin sen tarkoitus on, niin ei tarvitse täälläkään asiasta mouhota.
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Keikaus kirjoitti:
Ihan normaalia ihastuneen miehen käytöstä.
Miehen käytöksessä ei ole mitään normaalia, ei varsinkaan ihastuneen miehen. *mot*

Avasin illan ensimmäisen oluen, se on menoa nyt lapsoset! En ole alkuunkaan ihastunut, joten testosteronitasoni ovat korkealla. Antaa palaa, ladies, paras tarjous palkitaan... *villi köyrimishymiö*
Rouva Pupu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyykkäystä ja kuhertelua :h: En kyl vaihtais koti-iltoja yhtikäs mihinkään. Oltiin tuhmia eikä menty häihin, mutta toisaalta molemmat on kipeitä, joten saakaamme anteeksi ja vaikka ei saatais, ketä kiinnostaa.
silsakenraali™

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tilkkisiköhän sitä itsensä sohvatyynyjen väliin ja heittelis poppareita kukkaruukkuihin vai rimpauttais kavereille baanaseuran vuoksi? Eiliset 10 mökkiolutta eivät onneksi aiheuttaneet napulaa, vaan mieli on ollut kirkas ja salillakin poikkesin. Ärsyttävän levoton mieli kuitenkin...
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sohva on ehdoton 19.15 alkaen. Sieltä tulee Fakta Homma The Movie. Mä samaistun kovasti Hansuun. Paitsi että olen tietenkin paljon kauniimpi, fiksumpi ja tyylikkäämpi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:En tiedä mitä olet syönyt, mutta mulle kans!
Löysin databasestani kerran kuvan krematoriossa palavasta ruumiistani. Jotenkin vain tajusin silloin voimakkaasti kuolevani, samoin kuin välillä tajuaa oman nimensä. Liian yksinkertainen asia, jotta sitä useinkaan pysähtyisi miettimään. Jotta sitä ylipäätään koskaan todella tajuaisi. Tuo näky sai tuntemaan suurta hilpeyttä. Aloin vain vahingossa ajatella asioita... Ihmisiä. Itseäni. Parisuhteita... "Sä oot laittanu tällä viikolla ruokaa vaan kolme kertaa! Mä vien aina roskat!" Hmm. Epätodellista jos mikä.

Pystyn harvoin olemaan ihmisten ilmoilla naureskelematta partaani. Niin kuin eilen: näin piukeisiin farkkuihin pukeutuneen tytön. Hänellä oli myös paksu vyö, joka sai hänen perseensä näyttämään naurettavalta. Tuijotin sitä vyötä. Tuijotin vyötä, tuijotin persettä, vyötä, persettä, vyötä, persettä. Näky toi mieleeni kuvan maapallosta 5 miljoonaa vuotta sitten. Ihanalla tavalla se tyttö manifestoi sitä, että ihminen on oikeastaan aika pikkumaisen naurettava laboratoriohiiri, kun katsoo mitä kaikkea hän tosiaan tekeekään. Niin hassua. Nainen sheivaamassa säärikarvojaan kylpyhuoneessa... Tärkeää? Varmasti. Huvittavaksi sen vain tekee se, että kaikki tosiaan alkoi tästä:

http://tinyurl.com/lh5pf

Hiljaisuudesta, tyhjyydestä. Jonka päälle ihminen rakensi toisen maailman:

http://www.kina.krakow.pl/obrazki_baza/ ... 0_KoY2.jpg

XDD

http://sqd.ru/files/k/oy3.jpg

Tuon kaiken keskellä ihminen kokee olevansa tärkeä, tekevänsä tosi tärkeitä juttuja. Seisoo uupuneena kauppajonossa, kävelee kotiin painavien kassien kanssa, leikkii orgasmeja aviomiehensä kanssa, ujostelee karaokessa ystäviensä keskellä... "Noku emmie kehtoo!"

Tuon kaiken koomisuuden ja absurdiuden keskellä on vain niin helppo ja huvittavan hauska olla oma itsensä. Se taas ei ole kovin paljon muuta kuin positiiviseksi luotu hyötysuhde itseensä. Jos taas pitää itsestään, on helppo tuntea rauhaa itsensä kanssa. Jolloin kaikki väistämättä tuntuu hyvältä. Lähtökohtaisesti. Olen niin mitätön pikku vässykkä omine ongelmineni, että kun alan miettiä itseäni ulkopuolisen näkökulmasta, en voi kuin nauraa. Ääneen.

Tämä kaikki huvittaa minua niin hemmetisti, että minulla on lähes kaiken aikaa vain ihan euforisen hilpeä olo. So I have problems. Ongelma vain on siinä, etten osaa tuntea tässä maailmassa ongelmia. Stressiä, kyllä. Vitutusta, ehdottomasti. Mutta juuri siksi olen niin onnellinen. Life's a bitch and then you marry one. :)
Viimeksi muokannut -Superior-, 19.08.2006 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Tuon kaiken keskellä ihminen kokee olevansa tärkeä, tekevänsä tosi tärkeitä juttuja.
Koemme olevamme tärkeitä - koska pystymme kokemaan olevamme tärkeitä. Se on jo enemmän kuin mitä kivenmurikalta voisi odottaa.
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:Supatusta
Olet outo, mutta silleen hyvällä tavalla. Pidän maailmankatsomuksestasi, jos nyt edes ymmärsin siitä hittojakaan. Ymmärsitköhän itsekään?! Vitunko väliä, ymmärrys on aivan yliarvostettua. Mä haluaisin olla vieläkin tyhmempi mitä oikeasti olen, olisin tyytyväisempi kaikkeen kun en edes älyäisi kyseenalaistaa enkä ihmetellä mitään mitä en kuitenkaan tajuaisi nykyisenäkään itsenäni! Olen kokenut tämän palstan tylsistävän vaikutuksen niin monesti, että jos vain jaksan roikkua täällä (miksen jaksaisi, en älyä haluta poiskaan täältä), saavutan ennen pitkää nirvanani. Jään odottamaan maltta matto mana...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin syömässä intialaisessa. Kun olin tilannut ei ollutkaan enää nälkä, joten päätin keskittyä juomapuoleen. Senhän arvaa mitä siinä sitten kävi..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sudenhenki kirjoitti:Update: Kävin kuulusteluissa, ja olikin lievä yllätys että minua kuulusteltiin rikoksesta epäiltynä, joka johtui siitä että olin avoimesti sanonut murjoneeni kaveria itsepuolustuksekseni.
Niin kuin sanoit, se johtui vain siitä että murjoit kaveria itsepuolustukseksi ja paino sanalla epäilty. Elä murehdi, etköhän sinä ole kuitenkin uhri. Poliisi vain tutkii, se on sitten myöhemmin kun muut päättävät kuka on syyllistynyt ja mihin. Tosin rikoksesta epäillyllä ei ole totuudessapysymisvelvollisuutta, joten pitääkö sitä ihan kaikkia itsepuolustusharrastuksia ja iskujen määrää ja kovuutta mennä kertomaan. Asianomistajan ominaisuudessa taas on toisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:Kävin syömässä intialaisessa. Kun olin tilannut ei ollutkaan enää nälkä, joten päätin keskittyä juomapuoleen. Senhän arvaa mitä siinä sitten kävi..
Kysyit, saako täällä olla munasillaan? Sitten menit vessaan heitit vaatteesi pois ja menit toistamaan kysymyksen ja ne heitti sut pihalle? Hahaa, arvasin! Noissa itämaalaisissa paikossa käy aina noin muutaman juoman jälkeen...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SikaMika kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Kävin syömässä intialaisessa. Kun olin tilannut ei ollutkaan enää nälkä, joten päätin keskittyä juomapuoleen. Senhän arvaa mitä siinä sitten kävi..
Kysyit, saako täällä olla munasillaan? Sitten menit vessaan heitit vaatteesi pois ja menit toistamaan kysymyksen ja ne heitti sut pihalle? Hahaa, arvasin! Noissa itämaalaisissa paikossa käy aina noin muutaman juoman jälkeen...
No muuten liippaa aika läheltä mut mulla ei ole munia..
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Kävin syömässä intialaisessa. Kun olin tilannut ei ollutkaan enää nälkä, joten päätin keskittyä juomapuoleen. Senhän arvaa mitä siinä sitten kävi..
Kysyit, saako täällä olla munasillaan? Sitten menit vessaan heitit vaatteesi pois ja menit toistamaan kysymyksen ja ne heitti sut pihalle? Hahaa, arvasin! Noissa itämaalaisissa paikossa käy aina noin muutaman juoman jälkeen...
No muuten liippaa aika läheltä mut mulla ei ole munia..
Sorry, ulkonäkö pettää...*vrt. avatar* :)

Joko heivasit sen kesämiehen? Lähdet mun kanssa kaupungille, otetaan lisää sitä janojuomaa, silleen romanttisesti junou röyh, ja heilutaan yhdessä munasillaan. Deal? Ai niin, sulla ei ole niitä munia. Todella munaton mimmi...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Täälläkin on kivaa! Pari päivää vaivannut lomastressi tuntuu löysänneen ja pää tuntuu selkeältä :) Ilma on hyvä, hevonen on hyvä, mies on mukava! Taidan lähteä ehkä illalla patiolle. Tai sitten en x)

ia:ta on kyllä ikävä, pitääpä yhteillä sinne päin. Onneksi se tulee kohta, vois reffailla sitä kun on näin lomalla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Nyt on mies saateltu sorsametille ja ollaan poikasen kanssa kaksin kotosallav(+karvakasat). Käväisin myös Oulussa kaverin kanssa lounastreffeillä. Kylläpä oliki mukavaa jutustella mun pitkäaikaisimman ystävän kanssa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SikaMika kirjoitti:
Sorry, ulkonäkö pettää...*vrt. avatar* :)

Joko heivasit sen kesämiehen? Lähdet mun kanssa kaupungille, otetaan lisää sitä janojuomaa, silleen romanttisesti junou röyh, ja heilutaan yhdessä munasillaan. Deal? Ai niin, sulla ei ole niitä munia. Todella munaton mimmi...
No emmä sitä mihinkään oo VIEL heivannu.. ja menojalkaa todellakin vipattaa. Yhdellä ehdolla: ei mihinkään intialaisten pitämään paikkaan..
Vastaa Viestiin