Lirdanlardanlördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Miksi helvetissä mä valvon vieläkin?
bedlam kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Jossakin paukkuu, aivan kuin ilotulistus.. Ehkä teatrialla. Ei näkynyt parvekkeelle ja pidemmälle en nyt jaksa lähteä tekemään selvityksiä.
Helsingissä on tänään jotkut ilotulituksen maailmanmestaruudet. Sullon vaan hyvä kuulo!
Eikö ookki?! Witsiwaude..

Ja hitto mies, niin söpöjä kuin nuo sun jutut onkin olleet niin kyllä me taas aamulla saadaan naurella sulle kun tulet omat postauksesi lukemaan.. niinQ :lol:

Hyvää yötä, käsille työtä! :krooh:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
isohaara

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^ Ajatuksenvirtaa, ehkä jopa humalassa.
Mutta :komp:

Tänään tein kaikkeni, että naiskämppiksen deitti ottais viimeinkin onkeen ja nais. Jätkä on nukkunut kolme yötä likan vieressä ilman että edes pusun antais. Onko noin ujoja äijiä enää olemassa, kumminkin ihan perus skeittaripoika...tai 27-vee poju. Muija käy kuitenkin kuumana mutta ei saa mitään, alkaa tilanteesta kärsiä kohta koko kommuuni.
millivanilli

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mitä erikoista on tässä päivässä?
Menemme sisustusarkkitehdille, ja toivottavasti siellä olisi odottamassa meitä miellyttävä keittiöratkaisu, jotta voidaan tehdä kaupat.

TPK!
ninnithequeen

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.
Kyl toi Beddis on sit mainio :D

Tänään mennään vissiin Lintsille, kun Nuuti on saanut ilmaisrannekkeet sinne Satolta. Tosin ne on voimassa käsittääkseni klo 10-13 vaan, joten tässähän tulee kiire. Sen jälkeen huvipuisto avataan normaalisti muillekin kuin Saton asiakkaille. Onks joku muu Satolainen menossa?
OperaDuudson

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Pluip... tänään porukoille,en jaksanu hilata persettäni sinne eilen illalla,muuten tässä vkonlopussa mtn erikoista menee varmaan nukkuessa
tonttu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ai mitäkö erikoista? No ei yhtään mitään. Väsyttää ja vituttaa sitäkin enemmän.
Kohta töihinkin täytys raahautua. Tässä päivässä ei yksinkertaisesti ole mitään hienoa, se vois jo lopettaa ittensä.

Vitun vittu! :maanantai:
silsakenraali™

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Orivedeltä, kaverin mökkijubinoista palattu suoraan sorvin ääreen. Tuli juopoteltua, muttei onneksi liikaa. Mitäs tänään? Töiden lisäksi vielä ihan auki, salilla vois poiketa ja siivoskella varauksilla. Vittu en mä kuitenkaan siivoa. Pitäisköhän palkata siivouspalvelu vaikka kerran kuussa puunaamaan paikat? Kyllä sitä vois jonkun 50 maksaa.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Päivää. Hieno aamupäivä loivassa kapulassa. Kohta kauppaan, sitten pyykinpesua, imurointia ja ruoanlaittoa. Lupasin eilen etten kännipäissäni kirjoittele palstalle ja se lupaus piti! Woewoe.... Mutta kahvi maistuu vaihteeksi tosi hyvälle. Ei tee oikein lonkerua mieli.
ElanorRaven

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hu-hu-huomenta! Ai että, ihanaa herätä ilman krapulaa. En enää ikinä vedä kunnon lärvejä, kun parillakin tuopilla pärjää mainiosti! Nyt on pyykit pesussa ja tupakanhajulla marinoitu Elanorkin käväisi pesussa. Siivotakin pitäisi, mutta koko päivä aikaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Loppupäivä menikin ihan mukavasti eilen. Konfliktitilanteita hoidettu kylpylässä lilluen. Kaipa se siitä. Siis ei 'se siitä', vaan 'kyllä se tästä'.

On muuten aivan sikakuuma täällä!!
Huomenna takas pohjoseen, miten lie ilmasto siellä sitte?
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Huomenna takas pohjoseen, miten lie ilmasto siellä sitte?
Ainakin nyt paistaa aurinko taas niin maan halavatusti. Satas vaan mielummin. Mut nyt wieninleikettä ja muusia.
Edith

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä lähden päiväksi luonnonhelmaan. Tiedossa kulttuuria, toiveissa sitä herkintä...

Fiksun ja kainon tytön runo päivän ratoksi:

En tietenkään mä anna
mua noin vain halvalla
:shakki:
MadameDeMeloni

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Itseäni lainaten,
MadameDeMeloni kirjoitti:Mitä erikoista on tässä päivässä?
EI MITÄÄN!! Sama nysväys jatkuu, leffat vaan loppuu kesken. Huomenna tosin on vapaapäivä. Mitä sitten, sitten ei tartte koko päivänä nousta tai tehdä mitää.
Aargh :evil:
1108

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsakenraali™ kirjoitti:Orivedeltä
:shock:
swirl

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla olisi kaksi lippua Naisten Pyörähdykseen huomiselle, mutta mua on vain yksi. Löytyykö seuraa?!!!11 Mulle käypi sauvominen taikka fillarointi ihan yhtä lailla.
safi

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja safi »

Operaatio hevosten siirto kesäpaikasta laitumelta on alkanut. Hiukan harmittaa siirtää niitä, kun ilmatkin on vielä näin kesäiset. Ei vaan auta, kun siellä ei ole enää mitään syötävää. Lähdin jo kymmeneltä ja vasta kärryt olen saanut siirrettyä. Nyt oli pakko tulla kotiin ruokkimaan ja kusettaamaan itsensä ja koirat.

Onnistuin traikku perässä säikyttämään vastaan tulleen ravurin, vaikka pysähdyin nätisti tien reunaan odottamaan. Ukolla oli vielä perähevonen. Kopukka kääntyi ympäri ja lähti karkuuttamaan täysiä minusta pois päin. Kärryt kaatuivat ja ukko sai vauhdissa hypättyä pois kyydissä, eikä perkele irrottanut ohjista vaikka raahautui perässä pitkän matkaa. Ajattelin, että nyt käy todella hassusti, jos elukat pääsevat irti. Pysähtyvät sitten jonkun matkan päästä ja ukko nousi kyytiin. Ei onneksi loukkannut itseään, aika sisukas ukko. *nostaa hattua*
1108

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Tuossa äsken rapussa kotiin tullessani huvitti ajatus siitä, että ihminen on ainoa laji, joka nimeää yksilöitään.
Ihmisapinat nimeävät joukkonsa jäseniä alkeellisesti.

NiiQ tiksä gorillat ja sellaset niiq metsässä elävät karvaiset tyypit. Sä vcoit öögata niitä niiq korkeasaaressa. Tieksä? Mutta älä niiq niiltä mee kysyyn niiq niiden nimeä, ei ne kerro sulle. Mutta ehken niiq ne kertoo Keikaukselle, luulevat kato niiq lajitoverikseen sitä.

Tätä viestiä kirjoittaessani kuuntelin Maj karman - Sodankylä nimistä virsiä. Kerroin tämän koska se on mielestäni oleellista, päälläni on vaimonhakkaaja paita ja mustat boxerit (paita on kanssa musta). Mutta minkä värinen on paita?
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Huima jää pian kakkoseksi, nyt otat itseäsi niskasta kiinni, kasvatat ne munat takaisin ja ainakin lopetat moisten höpöjen postaamisen palstalle.
Ihqua. Melkein vetistelin tyttö sylissä kun katselimme ihqun romanttista elokuvaa sängyllä köllötellen. Tytöt tykkäävät miehistä jotka uskaltavat näyttää tunteensa, varsinkin kun tunteisiin kuuluu myös lemmenvaltikan kostuttaminen tytössä.
Uskallan minäkin näyttää tunteeni, se eivät vain juuri koskaan johda vetistelyyn. Jos itkettää, kannattaa itkeä. Silti en jaksaisi edes naisena katsella äijää joka pillittää yhtenään, alvariinsa itkevät naiset ovat jo tarpeeksi suuri rasite. Jotkut ovat tunteellisempia kuin toiset, näinse vain menee. Muhun kolahtavat enemmän sellaiset luonteeltaan hieman äijämäiset naiset, ja myös samantyyppisessä miesseurassa tunnen olevani enemmän omieni joukossa kuin itkupillien seurassa.
Olen jopa onnistunut kerran tai pari kostuttamaan sitä lemmenvaltikkaa tytössä, ihan ilman itkuakin. Tytöt siis taitavat pitää myös miehistä, jotka eivät itke.
Tytöt ovat ihania, elämä on ihanaa ja skumppa on hyvää.
Tulihan sieltä viimein asiaakin! Vaihdan kuitenkin tuon skumpan kylmään oluseen ja elämän...no, tähän näin! Rok. :)
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niin, huomenta itkupillit!

Sikasetä polkaisi muutaman tunnin unien jälkeen kymppikilsan duuniin. Laitoin kellon herättämään tavoitteenani myöhästyä sellainen varttitunti, mutta äärimmäisen ripeyteni johdosta olin vain 2 minuuttia myöhässä. Äsken polkaisin takaisin päin ainoana päämääränäni saapua kotiin nauttimaan kylmästä oluesta. Ilma on kuitenkin ulkona niin upea, että taidan jäähdytellä juomia vielä tovin ja painella harrastelemaan jotain reippailua out there.

Sitten alan kiskomaan viinaa ja itkemään oikein kunnolla!! :twisted:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Aah. Kuuntelen patjalla James Dean Bradfieldin Kodachrome Ghosts -biisiä kuulokkeilla. Hymyilyttää. Oikeastaan, on niin hemmetin serotoniininen olo että tunnen välillä kurkussani tukehtumisreaktioita. Voiko euforiaan tukehtua?

Elämä on uskomatonta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Aah. Kuuntelen patjalla James Dean Bradfieldin Kodachrome Ghosts -biisiä kuulokkeilla. Hymyilyttää. Oikeastaan, on niin hemmetin serotoniininen olo että tunnen välillä kurkussani tukehtumisreaktioita. Voiko euforiaan tukehtua?
En tiedä mitä olet syönyt, mutta mulle kans!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tämä onkin vielä paskempi päivä kun alunperin ajattelin.
Vitun paskakusikyrpä RAY. Heitän bensaa koko firman päälle ja poltan sen!! Vittusaatana. :9mm:
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

tonttu kirjoitti:Tämä onkin vielä paskempi päivä kun alunperin ajattelin.
Vitun paskakusikyrpä RAY. Heitän bensaa koko firman päälle ja poltan sen!! Vittusaatana. :9mm:
Tuplasit väärin ja kone imaisi koko kaksieurosen? *tittit-tittit-tittit-tittit-tididi-diidi-didii-gosh*

Vitut mä minnekään lähde urheilemaan, jouduin roikkumaan niin kauan puhelimessa humalaisia kavereitani kuunnellen, että alan säätämään mielentilaani samalle taajuudelle. Laitan samalla Guns'n'Rosesin paskan Don't cry -lällätyksen soimaan ja itken itseni tärviölle...
tonttu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

SikaMika kirjoitti:Tuplasit väärin ja kone imaisi koko kaksieurosen? *tittit-tittit-tittit-tittit-tididi-diidi-didii-gosh*
Lähestulkoon.
Ei vaan firma ei muka pysy pystyssä ilman minun työpanostani. Pah!
Mistä ne oikein keksii tommosia kommentteja.
Vastaa Viestiin