Lirdanlardanlördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Johan on perkele! Yritän lisätä galleriaan uusia hemaisevia kuvia, mutta tulee vaan herjaa et kuva on virheellinen.
Sudenhenki

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti: Niin kuin sanoit, se johtui vain siitä että murjoit kaveria itsepuolustukseksi ja paino sanalla epäilty. Elä murehdi, etköhän sinä ole kuitenkin uhri. Poliisi vain tutkii, se on sitten myöhemmin kun muut päättävät kuka on syyllistynyt ja mihin. Tosin rikoksesta epäillyllä ei ole totuudessapysymisvelvollisuutta, joten pitääkö sitä ihan kaikkia itsepuolustusharrastuksia ja iskujen määrää ja kovuutta mennä kertomaan. Asianomistajan ominaisuudessa taas on toisin.
Aivan, kuulusteluissa pidättäydyin värikkäistä sanankäänteistä ja pysyttäydyin kuivakkaasti totuudessa. En lyönyt muuta kuin itsepuolustukseksi, ja muutaman kerran yritin irtautua tilanteesta, jotka tunnetusti menivät poskelleen sitten. Luonnollisesti tein myös selväksi että minun kimppuuni on käyty ilman mitään syytä. Itsepuolustusharrastuksista tai iskujen määrästä en maininnut mitään, vaikka jälkimmäistä oikein utelivatkin, sillä en muista niistä juurikaan, mulla kohisi korvissa ja adrenaliinia oli sen verran että oli keskityttävä täysillä etten alkaisi riehumaan aivan päättömästi (Sen muistan että sen kaverin ensimmäinen isku oli todella kova).
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Camilla kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Sorry, ulkonäkö pettää...*vrt. avatar* :)

Joko heivasit sen kesämiehen? Lähdet mun kanssa kaupungille, otetaan lisää sitä janojuomaa, silleen romanttisesti junou röyh, ja heilutaan yhdessä munasillaan. Deal? Ai niin, sulla ei ole niitä munia. Todella munaton mimmi...
No emmä sitä mihinkään oo VIEL heivannu.. ja menojalkaa todellakin vipattaa. Yhdellä ehdolla: ei mihinkään intialaisten pitämään paikkaan..
Ehtosi ovat kohtuuttomat. Tyypillistä naiselle, jolla ei ole munia.

Jään odottelemaan talven tuloa ja heilasi tuupertumista hankeen. Menen lämmittelemään Coronaan lailla tuhansien muiden kauniiden mutta yksinäisten ihmisten. Lämmönlähteenä olen luonnollisesti minä itse...

P.s. mun pitäisi olla siellä 12 minuutin päästä. Akkamaisuuttani silti istun vielä tässä koneen äärellä bokserit jalassa vailla pienintäkään omantunnon tuskaa siitä, kuinka toverini kärsivät itkien odotellessaan mua saapuvaksi. Mitähän mä laittaisin päälleni, minkä löyhkän tuolta yhden hajusteen hajuvalikoimastani valitsisin tälle illalle viettelemään viattomimmatkin kuralahkeet, onko hiukset hyvin, näkyykö penis...?
Sudenhenki

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:Hyvä Suomi ja oikeus. Vituttaa jo sinun puolesta.
Höpöhöpö, ei mulla ollut missään vaiheessa sellainen tunne että joutuisin syytteeseen mistään, itsensäpuolustaminen ei ole rikos kuitenkaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
AarneAnkka

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Minä niin petyin. Luulin jo ratkaisseeni tuon digiboksista DVD:lle -ongelman kun löysin ProjectX -ohjelmasta asetuksen joka oli ollut väärä. Vaan ei vieläkään onnistu. Tekstitys on edelleen vihreää mömmöä.

Jottain uutta tars kekata taas... *huokaus*
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jos tähän aikaan ottaa puolentoista tunnin tirsat, on vaikutus se että tuntee nukkuneensa edellisenä yönä puolitoista tuntia vähemmän. No ei siinä, sumpit naamaan ja sitten muutama olunen. Tai hitto lonkeroa ja siideriähän mä ostin. Mäyräkoiran hinnalla saa jotain 2 lonkeroa ja 2 siideriä, todella fiksu ja sivistynyt juomari ostaa tietenkin ne.

Mikro lähti aamulla käveleen, koetin lämmittää muusin ja pihvin uunissa. Tuloksena tulikuuma lautanen ja kylmä ruoka. Jotenkin tunnen ittein niin fiksuksi jälleen. Varsinkin yölliset viestit luettuani.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mitä erikoista on tässä päivässä?
No, auto meni rikki.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

bedlam kirjoitti: Mikro lähti aamulla käveleen, koetin lämmittää muusin ja pihvin uunissa. Tuloksena tulikuuma lautanen ja kylmä ruoka. Jotenkin tunnen ittein niin fiksuksi jälleen. Varsinkin yölliset viestit luettuani.
No tää on tuttu ongelma. Muusi on kai jotenkin mikronkestävää. Pitää aina muistaa pilkkoa muusi pieniksi palasiksi, jotta se ottaa enemmän lämpöä itseensä.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Melkeen sain jo vieroitusoireita ja mietin, että mikä mättää tässä päivässä ja sitten vasta tajusin notta kone on edelleen kiinni ja en ole kertaakaan käynyt edes kitisemässä.

Alkuiltaa veljet ja sisaret. Tänään(kään) en aio tehdä mitään, mahaan sattuu ja vituttaa ja silloin on oikeus olla just niin laiskana kuin haluaa. Aloitan elämisen taas ensiviikolla, ehkä. En siis käynyt ostamassa Jalometskulippuu tälle päivälle, yöllä tulin järkiini ja tajusin, että ei sentään kannata viimeisiä rahojaan siihen sijoittaa.

Jatkan taas ei minkään tekemistä..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ja sitten kaikki, joiden menojalka vipattaa, tulevat Bottalle.. :wink: Miitti-osaston Barisuraa-ketjussa enemmän.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hallusinaatio kirjoitti:Muusi on kai jotenkin mikronkestävää.
Ei kun siis mää lämmitin lautasen uunissa, kun mikro oli lähtenyt aiemmin kävelemään.

Ensimmäinen olutkulaus. Ja hyväähän tää taas. Tajusin, että mähän muutun homoksi humalassa! Kuuntelen tyttöjen musaa, ällösöpöilen, baarissa en koskaan kauheasti naisia katsele, kun tykkään jutella poikien kanssa. Jos joskus olen erehtynyt lähtemään naisen mukaan baarista, olen pyytänyt että "voitaisko vain nukkua". Siis ihan homo! Kaappijuoppohomo!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uuuh, Schoppailupäivä Helsingissä.
Niin paljon ostettavaa, niin vähän aikaa. Vielä jäi saappaat, huppari, hamonen ja talvitakki saamatta, kun kaupat ehtivät sulkea ovensa rahoiltani.
Kävin kaverin kanssa baaricokiksella, jonka jälkeen myöhästyin juosten junasta, soittelin toiveekkaasti kaverille, joka oli Oulussa ja eksälle, joka ei vastannut. Naiset.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sudenhenki kirjoitti: itsensäpuolustaminen ei ole rikos kuitenkaan.
Eihän se ensimmäinen kerta olisi kun itsensäpuolustamisesta rapsahtaisi omaan kukkaroon tai jonnekin muualle. Jotain liiallista voimankäyttöä etc. mikä oikea termi sitten liekin.
Mutta näissä munkin tietämissä tapauksissa itsensäpuolustaja on kyllä ollut parasta a-luokkaa taidoissaan, joten tuskin harrastusmielessä harjoittaminen asiaa muuttaa suuntaan taikka toiseen.

Ihmiseltä puuttuu selvästi jokin osa aivoistaan kun menee uhoamaan ottelijalle "hei, ootsä kovaki äijä kun oot vapaaottelija, jou. Otetaan vähän erää". Ja sitten itketään nenä poskella. Tyhmyydestä kärsii koko kroppa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hola! Tuli sentään vähän urheiltua, kävin tuttujen luona kahvilla ihan toisella puolella kaupunkia... 20 kilsaa yhteen suuntaan, ihan kiva matka siitä kertyi. Ja olen edelleen ihmeen autuaassa mielentilassa, on rauhallinen ja itsetietoinen olo. Olen menossa johonkin suuntaan, enkä vaan junnaa paikoillaan. Tuntuu hyvältä :)
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voivoi, etsin Tabermannin runoja netistä. Potkaiskaa minua!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:Potkaiskaa minua!
Käykö pääpusku?

Särkee, särkee. Drugs don't work.
Rotan aivot valtasivat pääni.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ann kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Potkaiskaa minua!
Käykö pääpusku?

Särkee, särkee. Drugs don't work.
Käy sekin. Lähteekö sillä särky?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:Lähteekö sillä särky?
Särystä en tiedä, mutta ainaskin se tehoaa paskarunouden kaipuuseen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ElanorRaven

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Voivoi, etsin Tabermannin runoja netistä. Potkaiskaa minua!
Hui. Armahda itseäsi ja ammu itsesi :D Ihastuttavia runoja, limakalvot litisee ja silleen... :P
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voivoi, etsin Tabermannin runoja netistä. Potkaiskaa minua!
Hui. Armahda itseäsi ja ammu itsesi :D Ihastuttavia runoja, limakalvot litisee ja silleen... :P
Eihän litise, näisä ainakaan. Ihan perus hömppärakkausrunojahan nää.
ElanorRaven

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Eihän litise, näisä ainakaan. Ihan perus hömppärakkausrunojahan nää.
No joo, on sillä jotain hyviäkin juttuja. Sain lahjaksi sellaiset juomalasit, joissa oli ihan kauniita Tabermann-juttuja. Mutta yleisesti ottaen en oikeen perusta :P Arno Kotron kyyniset itsetuhorakkausrunot iskee paremmin :D
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eihän litise, näisä ainakaan. Ihan perus hömppärakkausrunojahan nää.
No joo, on sillä jotain hyviäkin juttuja. Sain lahjaksi sellaiset juomalasit, joissa oli ihan kauniita Tabermann-juttuja. Mutta yleisesti ottaen en oikeen perusta :P Arno Kotron kyyniset itsetuhorakkausrunot iskee paremmin :D
Mä en taas niitä itsetuhorunoiluita osaa pitää kuin korneina. En mää Tabermanniakaan muuten, mut kun eräs ihminen tykkää. Seliseli..
Rouva Pupu

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:
Eihän litise, näisä ainakaan. Ihan perus hömppärakkausrunojahan nää.
Viimeiseksi sanaksi suudelma on paras.

Siellä, Onnen maassa, käsiinkin on vaihdettu huulten nahka jotta sormet voisivat suudella.

Tabermannia viinilaseissa.
Vastaa Viestiin