Lirdanlardanlördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mitä erikoista on tässä päivässä?
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Erikoista on tämä onni. Tämä suur onni, joka pienelle ihmiselle on suotu. Pakahtuuhan tässä. Ja lonkero on vielkin hyvää. Ihan sikahyvää. Ja musiikki, ei perkele hiljaisuus on tullut jo eilen. Ei haittaa, hymyilyttää=)
Bliss

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ainakin se, että ei voi mennä nukkumaan ennenkuin hiukset on kuivuneet :?
Dumari

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jumankauta Beddis, jäbällä ei ollut aikomustakaan pysyä poissa palstalta kun oot kalsareillas. Ei se mitään, niin määki otan tässä, onnea vaan sulle ihanuutes kanssa, toivottavasti natsaapi.
Kämppä muuttui aika puhtaaseen suuntaan tän päivän aikan, huomenna loput sitten. Savuaffenkin oli hyvää :D Nyt vielä muutama olut ja sit goijjaamaan.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Jumankauta Beddis, jäbällä ei ollut aikomustakaan pysyä poissa palstalta kun oot kalsareillas.
Itte asiassa oon verkkarisillani. Ja sitähän ei lasketa! Ja kiitos, natsaa se. Mie tiiän sen. Pitäs päästä nukkuun, mutta kun ei raaskis jättää olutta kaappiin!!! Hirveä dilemma.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niin mainiota! Niin lontoonraetta! Vielä yks ölppä!
Dumari

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:Itte asiassa oon verkkarisillani..
Jumankekkula, kaveri vetää kalsarikännei verskat jalas! Mulla on sentään boxerit ja t-paita päällä vaa.
Nacho-chipsejä menee salsa dipin kaa, olutta sammuttamaan tulipalot suukissa. Aamulla sit virkeänä autoa ajamaan, selma!
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai vitsi, mullakin oli sipsejä ja dippiä. Myöhäst ny. Ja aamulla herätys täällä kans.

Mut Dizzy Mizz Lizzyn Silverflame on nii söpö viisu. Voi elämä. Elämä on hyvää.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.08.2006 1:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Turbohaltija

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mitä erikoista on tässä päivässä?
Tänään menemme katsomaan näytelmää.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja mie vaan vollotan ja nyyhkin. Ja juon olutta. Ja kuuntelen söpöö rokkia. Kelloki on jo vaik mitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hemmetin kuuma, mutta en pysty nukkumaan ikkuna auki. Eikä korvatulppia tietenkään ole. Taidan siis avata sipsipussin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bedlam kirjoitti: Mut Dizzy Mizz Lizzyn Silverflame on nii söpö viisu. Voi elämä. Elämä on hyvää.
Kolmatta tai neljättä kertaa repeatilla. Tanskan myydyin levy kautta aikojen, miksei tätä muualla arvosteta. Söpööööööööööööööö!
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Ja mie vaan vollotan ja nyyhkin. Ja juon olutta. Ja kuuntelen söpöö rokkia. Kelloki on jo vaik mitä.
Ohhoh!

Onneksi ihastuminen ei ole koskaan saanut mua muuttamaan sukupuoltani! Huima jää pian kakkoseksi, nyt otat itseäsi niskasta kiinni, kasvatat ne munat takaisin ja ainakin lopetat moisten höpöjen postaamisen palstalle.

Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Kulta! Sieki oot niin suloinen! Ja niin lontoonraetta, niin lontoonraetta! Kippis!
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Kulta! Sieki oot niin suloinen! Ja niin lontoonraetta, niin lontoonraetta! Kippis!
Otit käyttöön Keikauksen käänteispsykologian! Tuota temppua viimeistään tulet häpeämään huomenaamulla!! :)

Öitä sullekin, pöhkö pohjoisen poro!
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Huomenna töitä, menen nukkumaan ennen kuin joku toinen tyttö tulee kertomaan kuinka ihqua on kun mies osoittaa tunteensa noin höpösöpösti...
Kulta! Sieki oot niin suloinen! Ja niin lontoonraetta, niin lontoonraetta! Kippis!
Otit käyttöön Keikauksen käänteispsykologian! Tuota temppua viimeistään tulet häpeämään huomenaamulla!! :)

Öitä sullekin, pöhkö pohjoisen poro!
Kikkelini on käänteistynyt sisällepäin ja kutittelee napanuoraani! Olen uudestisyntynyt homolesbo. Hienon makuista olutta, Koffia! Annihilaattori laulaa ALISOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja brona »

bedlam kirjoitti:Ja mie vaan vollotan ja nyyhkin. Ja juon olutta. Ja kuuntelen söpöö rokkia. Kelloki on jo vaik mitä.
Uskomaton jannu :mrgreen: . Näistä höpöistä tulee hyvä mieli, tänks Beddis, oot ihq.
...
SikaMika

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

brona kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ja mie vaan vollotan ja nyyhkin. Ja juon olutta. Ja kuuntelen söpöö rokkia. Kelloki on jo vaik mitä.
Uskomaton jannu :mrgreen: . Näistä höpöistä tulee hyvä mieli, tänks Beddis, oot ihq.
Tätä mä juuri pelkäsin. Miksen jo mennyt nukkumaan...
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elekää kiusatko, meen mie. Mutta enste vielä Diamond Headin perään totanoinniin. Mitä mun piti kuunnella. Ja miks. Hetki menee.

edit: mut miks vitussa sitä tunnetta nyt sit pitäs piätellä? No joo tiiän miljoona syytä miksei varsinkaan tällä palstalla sais hehkuttaa, mut KU KITINÄ ON MUN ELÄMÄ niinku!! Voin mää nää pyyhkiä aamulla poies.

edit2: enkä etes pyyhi.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.08.2006 1:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja brona »

SikaMika kirjoitti:Tätä mä juuri pelkäsin. Miksen jo mennyt nukkumaan...
Pöh, oot vaan kade, kun et ole sinut feminiinisen puolesi kanssa.

Beddis, hehkuta pois vaan. Sama fiilis täälläkin, vaikka on paljon vähemmän syytä.
...
bedlam

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

brona kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tätä mä juuri pelkäsin. Miksen jo mennyt nukkumaan...
Pöh, oot vaan kade, kun et ole sinut feminiinisen puolesi kanssa.
Nii, sellasii ne on. Siis hei, oikeesti. Nyt ollaan sen verran huppelissa että voin avautua. Sanoin kaveriporukalle joskus bileissä kieli poskella Soundgardenia kuunnellessa että "kylläpä panisin tätä miestä jos olisin nainen". Syvä hiljaisuus. Sanoin Kityn pikkujouluissa jollekin miespuoliselle, että "eikö tuo slam ole ihan hyvännäköinen mies". Mulkaisu. "En tiedä, kun en osaa miehiä ajatella niin". Vitun perseestä, saakelin homofoobikoita koko maailma täynnänsä. Siis naisethan arvostelee jatkuvasti muita naisia leimautumatta lesboks! Ja mullakin oli kajalia Tuskassa 2004! Ja kaikkee!

Nyt olen sellasen tytsyn kanssa joka oikeest ihastu siihen kun sanoin, että itketti niin pirusti Pingviinien Matkaa katsoessa. Ja Lassiet sun muut saa ihan varmasti minut vollottamaan. Helvetti. Ei mun kikkeli siitä pienene jos pikkasen tirauttaa!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja brona »

bedlam kirjoitti:Ei mun kikkeli siitä pienene jos pikkasen tirauttaa!
Asiaa! By the way, mie menin exän itkiessä aina ihan hyytelöksi. Se on jotenkin niin koskettavaa, kun mies itkee.
...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Huima jää pian kakkoseksi, nyt otat itseäsi niskasta kiinni, kasvatat ne munat takaisin ja ainakin lopetat moisten höpöjen postaamisen palstalle.
Ihqua. Melkein vetistelin tyttö sylissä kun katselimme ihqun romanttista elokuvaa sängyllä köllötellen. Tytöt tykkäävät miehistä jotka uskaltavat näyttää tunteensa, varsinkin kun tunteisiin kuuluu myös lemmenvaltikan kostuttaminen tytössä.

Tytöt ovat ihania, elämä on ihanaa ja skumppa on hyvää.
ElanorRaven

Re: Lirdanlardanlördag

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Taidan liittyä beddiksen hilpeysklubiin. Mullakin menee tällä hetkellä hyvin! Tosin mie en vollota, se ajanjakso on vasta tulollaan :D

Palasin justiinsa baarireissulta. Tulin tuttavan miehen kyydillä, ja bensa-asemalla mies meni tankkaamaan, ja hetken päästä tuli siihen ovelle että "Voi saatana. Tankkasin dieseltankin täyteen bensaa." Siitä sitten lähettiin työntämään autoa parkkiin (onneksi a) olin lähes selvinpäin b) en laittanut kotoa lähtiessä korkkareita, vaikka mieli teki) ja soitettiin tuttu "taksi" paikalle ja hankkiuduttiin eteenpäin. Miesparkaa vähän ketutti, on tottunut ajamaan bensa-autolla, mutta nyt oli avovaimon biili käytössä!
Vastaa Viestiin