Näytätkö mieheltä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti: :finger:
No kerro nyt.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

En kai mää, vissiin.. :?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

En, valitettavasti.
Jos ei muuta niin tissit on tiellä, sillä ilman meikkiä ja/tai kulmakarvoja onnistun näyttämään hitusen androgyyniltä. Joka siis on vähän niinQ tavotteeni ja silleen. Tuskastuttavaa.
Niin ja ongelmana voi tietysti olla aktiivinen korsettien, korkokenkien ja hameiden käyttö. Enkä silti näytä viimeksimainitussa yhtä hottikselta kuin esim Herra Ylppö.
Olen selkeästi syntynyt väärän sukupuoleen.
Tahdon olla mies, jotta voin pukeutua kuin nainen. :shock:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, on titaa ja pepaa sen verran paljon siunaantunut, kiitos snickersien, että ei ole enää vaaraa tulla joukkoraiskatuksi Pihlajasaaressa. Teininä, ennen pystytisuja, olin kyllä sen verran tomboy, että sain jopa naisellista ihailua osakseni.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Uusiopehmis

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

1108 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä näytän kyllä pojalta.
Samoin.
Taidan kans kuulua poikakerhoon.
slam

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:Joo, on titaa ja pepaa sen verran paljon siunaantunut, kiitos snickersien, että ei ole enää vaaraa tulla joukkoraiskatuksi Pihlajasaaressa. Teininä, ennen pystytisuja, olin kyllä sen verran tomboy, että sain jopa naisellista ihailua osakseni.
avatar! oikein TAR :lol:
Kid

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä näytän rekkakuskilepakolta. Ja takaapäin näyttäsin varmaan pojalta jos ei ois näin iso perse.
hermine

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ei mua muistaakseni pojaksi olla ikinä luultu, sensijaan kuulemma yrittäessäni käyttäytyä naisellisesti näytän ihan transulta. Oon joskus yrittänyt oikein tahallani laittautua pojaksi, mutta pitäisi tehdä tälle naamalle jotain. Ehkä tekoparta toisi uskottavuutta?
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Eilenkin kesämekossa tunsin oloni kaikkea muuta kuin miehekkääksi joten voinko minä epäillä olevani nainen?

Tätä käsitystä tukee myös havainnot peilistä. Eikä kukaan muukaan ole tuonut julki epävarmuutta sukupuolestani joten ilmeisesti en näytä mieheltä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Larla kirjoitti:Eilenkin kesämekossa tunsin oloni kaikkea muuta kuin miehekkääksi joten voinko minä epäillä olevani nainen?
Minulla on tällä hetkellä ainoastaan tissiliivit päällä. Tuntuu, etteivät nämä rintani oikein täytä niitä. Ylähuuleltani sheivaan aina toisinaan haivenia. Onko syytä olettaa, että haarojeni välissä on pillu? Entä jos tissiliivini ovatkin vain liian isot?
bedlam

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en ole käyttäny liivejä vuosiin. Jotenkin helpottavaa kun saa antaa nännienkin vaan nöpöttää.
Bliss

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti:Mä näytän rekkakuskilepakolta.
No etkä näytä, kun oot ihan ihana!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Jos leikkaisin hiukset lyhyeksi, näyttäisin pojalta. Äänihän mulla onkin jo miehekkään matala.
...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Valitettavan vähän.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja liz »

Mua on luultu pojaksi. Tosin erheen takana oli päälle ysikymppinen isoisoäitini, jonka näkö ei ehkä ollut tarkin mahdollinen eikä tajukaan terävimmillään. Ulkonäköäni on aikuisemmalla iällä verrattu Ville Valoon, Peter Steeleen sekä Sebastian Bachiin, jotka kaikki ovat mielestäni überhotteja. Illuusio miehisyydestäni kyllä särkyy kilisemällä viimeistään avatessani suuni.
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Geetzu

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Välillä näytän ihan transulta, esmes nyt. En ihan mieheltä.
ninnithequeen

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl mää nainen olin ko viimeks tarkistin.

Edelleen se kyrpä kasvaa vaan ohtassa.
Tiikeriankka

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Jop tokkiinsa näytän mieheltä. Viimeksi,kun kävin kusella niin löysin housuistani välineistön, jolla pissataan vaivattomasti seisaaltaan. Peilistä näkyy suht nuoren miehen kasvot ja kiinteä liha.
Elukka

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No mieheltä ja mieheltä... :roll: En nyt varsinaisesti naiseltakaan. Variksenpelätiltä ehkä lähinnä.
mustakikkeli

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Meikkasin kerran itseni ihan kokeeksi ja kävelin ympäri huushollia mekossa ja korkokengissä. Sain kuitenkin palautteena tuosta tempauksesta pelkän "Luovuta jo, ei susta saa naista tekemälläkään.", joten alistuin kohtalooni. Minkä sitä ulkonäölleen voi? Synnyin tällaiseksi.

Minusta on jotenkin huvittavaa mutta samalla harmistuttavaa ettei naisille kasva esim. aataminomenaa. Se olisi kovinkin kätevä jotta näkisi heti nielikö toinen oikeasti vai väittääkö vaan.

PiiÄss. Siinä yhdessä kevytmielisessä parisuhdeoppaassa oli ihan hyviä neuvoja mitä tunnusmerkkejä tarkkailla sen varalta onko ravintolasta isketty kottarainen varmasti nainen. Aataminomena oli yksi, toinen mitä pitää tarkkailla on lantion ja hartioiden leveyksiä toisiinsa. Kolmantena esim. sormien pituuksien suhteet toisiinsa nähden (jos nyt oikein muistan, miehillä etusormi ja nimetön ovat suunnilleen yhtä pitkät; naisilla ei).

Tarkkana, pojat. Minä ainakin aion olla.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 22.08.2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sutenööri

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

mustakikkeli kirjoitti: Minusta on jotenkin huvittavaa ettei naisille kasva esim. aataminomenaa. Se olisi kovinkin kätevä jotta näkisi heti nielikö toinen oikeasti vai väittääkö vaan.
Eli sulle on tehty jäynä, ja suudellessa on purskautettu pähkinät takaisin?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja cardic »

naytan lommoselta kottikarrylta jonka toinen pyora on nelio
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikki näyttävät mieheltä, nainenhan on tehty miehen kylkiluusta. Valmistuksen aikana vain kaikki hyvät palat poistettiin (penis, aivot, voima, päätöksenteko- ja johtamiskyky ja mitä muita naisilta puuttuvia menestyksekkään elämän takeita sitä onkaan).
Paras päivä ikinä.
Turbohaltija

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti: Valmistuksen aikana vain kaikki hyvät palat poistettiin (penis ).
HaHaa! Paljastuit! :twisted:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Turbohaltija kirjoitti:HaHaa! Paljastuit! :twisted:
Enkö olekaan enää 130 %?
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin