Näytätkö mieheltä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
saika

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja saika »

Mua on sanottu psykopaattisalamurhaajamiehen näköiseksi yhden ikivanhan Cityn gallerian kuvan perusteella. Pienenä näytin pojalta, ja se oli lähinnä tarkoituskin. Ärsytti kaikki kikattavat lettipäätytöt. Nykyisinkin ärsyttää, mutta taidan silti mieluummin näyttää naiselta ja käyttäytyä kuin mies kuin toisinpäin ;)
huima

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Näytän.

Ja tykkään lettipäätytöistä.
AarneAnkka

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pojanklopilta taidan näyttää. Siitä on iloa ehkä sitten keski-ikäisenä kun olen edelleen nuorekas ja kaikki muut ovat kaljamahaisia selkävaivaisia lölly-ähisijöitä. Tosin se on aika laiha ilo ja lohtu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti: Kolmantena esim. sormien pituuksien suhteet toisiinsa nähden (jos nyt oikein muistan, miehillä etusormi ja nimetön ovat suunnilleen yhtä pitkät; naisilla ei).
No mulla kyllä on suunnilleen yhtä pitkät. Tosin olenkin vähän miehekäs.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Pojanklopilta taidan näyttää. Siitä on iloa ehkä sitten keski-ikäisenä kun olen edelleen nuorekas ja kaikki muut ovat kaljamahaisia selkävaivaisia lölly-ähisijöitä. Tosin se on aika laiha ilo ja lohtu.
Niin minäkin olen koettanut itselleni uskotella. :?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No joo. Joskus näytän vähän hevoselta, ja silloin muistutan nuorempaa veljeäni. Monesti tehdään yhdessä peilin edessä hevosilmeitä ja naureskellaan. Toisaalta, sama veli näytti aiemmin pelottavan paljon Jake Gyllenhaalilta, joten ehkä siitä vielä vois tulla superhot, jolloin siltä näyttäminen ois pelkästään plussaa.

Edelleen hiemaan vaikee suhtautua Gyllenhaaliin sillain et "panisin" kun oikeesti näyttää niin paljon samalta kuin broidi nuorempana. Onneks Heath ei näytä keltään mun sukulaiselta, mutta Suomen _sähly_maajoukkueen kapteeni eli Hintsu näyttää vähän ehkä Heathilta. Et mieltymystä niinQ on havaittavissa, puolin ja toisin :wink: Tai siis oli.

Sisäisesti oon aika äijä, mut piilotan sen kaiken tyttömäisen hömpötyksen alle. Mut niinQ miehuus - it's a state of mind, sano.
Prepare for the worstest.
Sutenööri

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Vaola kirjoitti: habitukseni saattaa toisinaan olla vähän jätkämäinen.
Uh. Tarkoittaakos tää sit sitä, et sua kuolatessani, mä olenkin bi-seksuaali?
Bliss

Re: Näytätkö mieheltä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ilman meikkiä näytän Pate Mustajärveltä, meikattuna Mike Monroelta. Joten joo, näytän mieheltä... :roll:
Vastaa Viestiin