Sweet Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja slam »

nukun taas kissa vierellä. kannatti torkahtaa virkeempi olo.
SikaMika

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:nukun taas kissa vierellä. kannatti torkahtaa virkeempi olo.
Huomaako kukaan muu mitään epäloogisuutta noiden kahden lauseen välillä? Vai olenko ainoa, joka ne luki?

Nyt on isojen poikien nukkumaanmenoaika. Menen torkahtamaan, koska on virkeämpi olo...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SikaMika kirjoitti: Huomaako kukaan muu mitään epäloogisuutta noiden kahden lauseen välillä? Vai olenko ainoa, joka ne luki?
Oot ainoa, joka osaa lukea.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tuttavat Turusta kutsuivat minut piipahtamaan FinnConissa, josta juuri tulin (ja joka taitaa olla jo lopuillaan). Siellä olis ollut hyvät nörtiniskusavotat. Ja paikka oikein kuhisi kissan/kaninkorviin, pitkävartisiin korkosaappaisiin ja fantsukorsetteihin pukeutuneita animeteinityttöjä. Itse asiassa se Aito ja Alkuperäinen teema (eli scifi-kirjallisuus) alkoi jo kovasti jäädä animeteinien varjoon, ja joku jo jupisi korvani juuressa että pitäisi perustaa ihan erillinen AnimeCon.

Ihan vaan kypsille kiweille tiedoksi, koska niitä varmasti kiinnostaa.

Ostin sieltä jopa pari kirjaa ja sarjisalpparia ettei tarvinnut ihan tyhjin käsin palata. Hip.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:Kissan/kaninkorviin, pitkävartisiin korkosaappaisiin ja fantsukorsetteihin pukeutuneita animeteinityttöjä.
*wank*

Oon helppo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mie olin vissiinki aika kannissa eilen illalla. no kaikelviisiii.
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä syödään kohta pyttipannua ja munakasta. Ja ruisvarrasta voilla, sipulilla ja juustolla.
Ai nam.
huima

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja huima »

Meinasin räjäyttää jäätelöauton, mutta ostinkin jäätelöä kolmella kympillä.

Nyt on pakastin täynnä.

Kuka tulee kylään?
mustakikkeli

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No voi fidu ja hohhoijaa, pitäisi ilmeisesti jaksaa vielä tänään koota tuo ostamani kulmatyöpiste. Kaupassa sitä ostaessani pelästyin kuinka se olikin paljon massiivisemman kokoinen kuin muistelinkaan, saattaa näyttää "vähän" liian hallitsevalta pikkukämppäni nurkkauksessa, korkeutta sillä on yli kaksi metriä ja leveäkin on. Aloin jo epäröidä ostanko sittenkään, hintakin kun kuitenkin oli se 400€. No, mahtuupahan enemmän nörttikamppeita sisään piiloon, ja kaipa sitä voinee tulevaisuudessa käyttää vaikka astiakaappina tms. pienin muutoksin.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 20.08.2006 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustakikkeli kirjoitti:nörttikamppeita sisään piiloon
Ilmeisesti jotain muuta kuin lihaa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RuNkkuTonttu

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Faijan kanssa vuorokausi mökillä. Olipa raskasta. Olen lopettanut vanhemmille tupakoinnin pari vuotta sitten (oikeasti olin silloin pari vuotta polttamatta, mutta lankesin taas) enkä kehtaa polttaa heidän läsnä ollessaan. Siispä teippasin perseeni täyteen nikotiinilaastareita ja jauhoin purkkaa kuin kameli... ...ja kuuntelin pinna tiukalla isän muutenkin ärsyttäviä totuuksia elämästä. Luojan kiitos se on ohi.

Periaatteessa pitäisi mennä työpaikalle tekemään hieman töitä, mutta ei millään jaksa. Kai sitä huomenna joutuu raahamaan perseensä pari tuntia aikaisemmin sinne sikalaan, että ehtii tehdä hommat ennen sitä joka vuotista "kehityskeskustelua" pomon kanssa. Vittu, kun kiinnostaa. Pimperoa tekisi mieli. Mistäs sitä saisi tähän hätään? Maistuuko kenenkään Viirulle kerma?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

huima kirjoitti:Meinasin räjäyttää jäätelöauton, mutta ostinkin jäätelöä kolmella kympillä.

Nyt on pakastin täynnä.

Kuka tulee kylään?
Jos ostit mehujäitä! Miks jätskiauto ei tullut MUN luo??
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Faijan kanssa vuorokausi mökillä. Olipa raskasta. Olen lopettanut vanhemmille tupakoinnin pari vuotta sitten (oikeasti olin silloin pari vuotta polttamatta, mutta lankesin taas) enkä kehtaa polttaa heidän läsnä ollessaan.
Suoraan sanottuna: idiootti. Ja ikää oli...?

Tuo tuntuu niin väärältä. Okei, itse olin viimeksi eilen baarissa vanhempieni kanssa, ja he itse ostivat minulle tupakat kun olin 14...

Haukkukaa pois, meillä ei ainakaan asioita kaunisteltu.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Okei, itse olin viimeksi eilen baarissa vanhempieni kanssa, ja he itse ostivat minulle tupakat kun olin 14...
Mie käyn aina kun näen. Ja 12-vuotiaasta asti on ostettu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RuNkkuTonttu

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:Suoraan sanottuna: idiootti. Ja ikää oli...?

Tuo tuntuu niin väärältä. Okei, itse olin viimeksi eilen baarissa vanhempieni kanssa, ja he itse ostivat minulle tupakat kun olin 14...

Haukkukaa pois, meillä ei ainakaan asioita kaunisteltu.
Onneksi tupakointi ei ole idioottimaista...

Valitsin pienet nikat sen sijaan, että kuulen sitä saarnaa, jota sain kuulla noin kymmenen vuoden aikana, kun poltin heidän tietäen. Näen vanhempiani niin harvoin, että jaksan kärsiä...

Ja minä olen vanhempiini verrattuna todella kauas pudonnut omena. Isä ei edes juo saunaolutta. En ole tainut koskaan nähdä hänen juovan mitään.

"Äiti (ja isä) pojastaan pappia toivoi...."
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tokkinsa tupakointi on idiotismia parhaimillaan.

Tuo vaan häirittee, että pitää esittää olevansa jotain muuta kuin on - omille vanhemmilleen - tuntuu hiukka hassulta.

That was my point.
RuNkkuTonttu

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:Tokkinsa tupakointi on idiotismia parhaimillaan.

Tuo vaan häirittee, että pitää esittää olevansa jotain muuta kuin on - omille vanhemmilleen - tuntuu hiukka hassulta.

That was my point.
No, kaikki eivät tule onnellisista perusperheistä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SikaMika kirjoitti:
slam kirjoitti:nukun taas kissa vierellä. kannatti torkahtaa virkeempi olo.
Huomaako kukaan muu mitään epäloogisuutta noiden kahden lauseen välillä? Vai olenko ainoa, joka ne luki?
En huomannut. Äsken huomasin ajattelevani sitä, kuinka suloinen tyyppi Slam on.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

RuNkkuTonttu kirjoitti: No, kaikki eivät tule onnellisista perusperheistä...
Eiköhän se perusperhe ole ennemminkin se, jossa tupakointitietoja pihdataan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Huomaattehan, että Miitti-ketjussa on ilmoitus orgioista...
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti:Tuttavat Turusta kutsuivat minut piipahtamaan FinnConissa, josta juuri tulin (ja joka taitaa olla jo lopuillaan). Siellä olis ollut hyvät nörtiniskusavotat.
Joo-o, kiitos myös tekstiviestivinkkauksesta. Mulla oli kumminkin tänään krapulapäivä, ihan oikea krapulapäivä, vaikken ollut juonut kuin yhden ilmeisesti keskivertoa vahvemman oluen, yhden keskivertoa vahvemman siiderin ja yhden Solin. Niin, ja yhden bulkkikarjalan päivällä. Älä miksaa alkoholia ja lääkkeitä enää, Edith.

Näin noita sulopupunörttejä kumminkin perjantaina elokuva-arkistossa, kun siellä esitettiin Finnconiin liittyviä elokuvia. Nättejä olivat, mutten keksinyt sellaista tikkua, josta olisi voinut tehdä asiaa mennäkseen juttelemaan.

Päivän hyvä puoli oli se, että toisin kuin oli aikomus, siivoustalkoot äidinkin kanssa jäivät.
ElanorRaven

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pirun Hyvä Meininki :)

Ja oli loistava piknik tänään! Jouduin yksin juomaan melkein koko pullon skumppaa, kun muut oli autolla liikenteessä. Räkätettiin vatsalihaksemme kipeiksi ja juteltiin henkeviä. Ja äsken palasin kotiin bisseltä Erään Tyypin kanssa :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti:Erään Tyypin kanssa :)
Sano E.T:lle että soittaa kotiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MadameDeMeloni

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

On ollu ihan ihana vapaapäivä, oon vaan kölliny. Ja ollut niin kovin kovin iloinen vierihoidon antamasta mielihyvästä.

Äiti tulee huomenna kylään :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Junailtu on ittesä kotio sitte taas.. pöh.
Vastaa Viestiin