Sweet Sunday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: Tässähän mä oon :D
jos olet halukas avautumiseen niin sellaisen saat yksityisviestina.
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tässähän mä oon :D
jos olet halukas avautumiseen niin sellaisen saat yksityisviestina.
Eipä nävy laatikossa viel mittään ;)
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

voi vitsi taa on niin pitka juttu etten osaa sita edes kirjoittaa. kuvan lahetin. ja olen rakastamani naisen venhempien luona, tietamatta taman tunteista, juoden viinakaappia tyhjaksi. mika on ihan jees, naisen aiti on laheisimpia ystaviani.
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos Rollo :h:
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mutta kerro ninni, jos sait kuvani
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jaa. tuo oli vissiinki juu.
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu sain sain.

U have mail.
1108

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta. Jos tänään ottais ja siivoaisi.

ninnithequeen kirjoitti:U have mail.
Ymmärräthän että tämä viestisi sai mielikuvani sinusta huonommaksi? Luulin että se ei olisi mahdollista mutta sitten yllätät taas.
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Juu sain sain.

U have mail.
toivottavasti ei lahettamaani osoitteeseen koska kannipaissani unohdin salasanani.

ei perkele. mita olen tehnyt ansaitakseni taman kidutuksen?
RolloTomasi

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tulisin mieluummin tapetuksi kuin antaisin taman naisen sarkea sydameni. nayttaa silta, etta jalkimmainen on tapahtumassa. ketaan sellaista joka haluaisi olla minun puolellani ja paastaa minut ikuiseen vapauteen?
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Huomenta. Jos tänään ottais ja siivoaisi.

ninnithequeen kirjoitti:U have mail.
Ymmärräthän että tämä viestisi sai mielikuvani sinusta huonommaksi? Luulin että se ei olisi mahdollista mutta sitten yllätät taas.
Ja millähän ihmeellä se kuva huonommaksi muuttuu?

Hölmö, mutta ah, niin ihana mies.
1108

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ja millähän ihmeellä se kuva huonommaksi muuttuu?
Ihmiset jotka latelevat päivänselvyyksiä antavat itsestään täydellisen idiootin kuvan. Onko sinulla tapana ihmisille tavatessasi heitä sanoa että "Sinulla on sininen paita päälläsi", "Silmäsi ovat päässäsi" ja "Sinulla on kaksi kättä"??

Ajattele nyt vähän ämmä.
ninnithequeen

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minkä ihmeen takia sun on muru tartuttava jokaiseen mun kommenttiin täällä palstalla?
OperaDuudson

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

päivää... ilmoittauduin taas syksyksi kalliolaan opiskelemaan englantia,tosin viime vuotista ylemmälle tasolle,työnantaja nuolkoon persettään jos alkavat jtn ökisemään,mutta to-illat pyhitetty kielten opiskelulle 17-18.30 =
en halua/voi jäädä ylitöihin kyseisinä päivinä,että näin :!:
slam

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja slam »

sweet, sweet... heittelin pois kattotiiliä ja toisia laittelin
Dumari

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No joo, tulipa vedettyä perinteiset kännit, filmi puuttuu 2 vikalta tunnilta ravintelista, kotiinpääsyneuvona veikkaan olleen bussin. Miten mä muka olisin oikeella pysäkillä jäänyt pois ja kaikki kamatkin näyttäs olevan tallella, se on onkin seuraava mysteeri.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tässä mitään sweettiä ole. Yks "työ"homma hoidettu, ja tylsyys iskenyt. Olisinpa ollut piittaamattomampi oman rahatilanteen kohdalla ja matkannut muualle eilen. Olisi sentään ollut krapula jota kärsiä tänään.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kiva ilta. Kauheat lärvit Manalassa, heittelin huvikseni kaverini kanssa kolikkoa rahasta, koska tiesin sen päättyvän tilastollisen todennäköisyyden perusteeella n. tasan. 6 heittoa, joista hävisin viisi ja 75 euroa, olipa vitun hauskaa. Soittelin näemmä kaikki "kaverini" läpi tuossa kymmenen jälkeen tänä aamuna, unkarilainen äärihalpa paskaviini on myrkkyä muutenkin herkälle itkupillimiehelle. No en mä niille itkenyt, vittuilin vain. Minulla on nälkä, joten käyn ostamassa tupakkaa...i
SikaMika

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:sweet, sweet... heittelin pois kattotiiliä ja toisia laittelin

Aijaa. Kerro lisää.
SikaMika

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ihmettelin juuri, miten voin olla vieläkin aivan lärvit vaikka vasta heräsin enkä todellakaan ole juonut tomaattimehua vahvempia viinaksia sittemmin. Olen näemmä kipannut litran verran paskaa valkkaria kotiin saavuttuani, eli siinä viiden ja kymmenen välillä aamulla. Hyvä homma...

Alakerran kinkkibaari ruokki mut juuri nimellistä korvausta vastaan ja juuri polttamani Samael lämmittää mukavasti vanhoja tärykalvojani.

Söin yöllä purkillisen aina niin paskaa Ehrmanin maitorahkaa. Ilmeisesti lapsen kehoni ei kestänyt tämän makunautinnon mukanaan tuomaa euforiaa, koska kävin välittömästi aterioinnin jälkeen sylkäisemässä koko lystin pyttyyn. Maailman helpoin oksennus, pehmeätä ja vielä viileätä maitopaskaa on melkein miellyttävämpi heittää väärään suuntaan kuin syödä sitä. Suosittelen. Toimii.
MadameDeMeloni

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Sain vierihoitoa :h: Nyt taas ehkä jaksaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SikaMika kirjoitti:Kauheat lärvit Manalassa
Mä odottelin kotona että tuut hakemaan mut! Sit jouduin itkemään itteni uneen..

Mun päivä on ollut tähän asti ihan perseestä, kiitos kivojen asiakkaiden. Lisäks mun pitäs tänään siivota ja pestä pyykkiä, kun huomenna kesäheila on tulossa kylään. Voi itku.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SikaMika kirjoitti:Kiva ilta. Kauheat lärvit Manalassa...
En kyllä tajua, miten en nähnyt sua siellä. Voi kyllä olla, että olet niin juonut ja pöhöttynyt, ettet enää näytä siltä punaposkiselta kiiltokuvapojalta, jonka minä olen kerran nähnyt ja jonka tunnistaisin. Tai sitten makasit änkyrässä jossain Manalan baariosaston nurkassa, kun minä ja millivanilli jortsuttiin keskikerroksessa.

Ai että oli kyllä hauskaa, kiitos millille!

En kyllä tajua yhtä juttua. Silloin kun olin nuorempi ja olisin halunnut, että miehet lähestyvät mua, he eivät lähestyneet, mutta nyt kun olen vanhempi ja haluaisin pelkästään itse lähestyä miehiä, he lähestyvät alituiseen. Voi vittu niitä kaikkia urpoja, joilla on vielä urpot jutut ja lähestymistapa. Okei, kyllä mua ja milliä lähestyi esim. kaksi tosi hauskaa jäbää, jotka viihdyttivät meitä pitkän tovin mm. niin että toinen kundeista hyppi koko ajan meidän kaikkien syliin ja halusi olla kannettavana. Mutta nyt ei puhuta heistä, vaan niistä epätoivoisista tyypeistä, jotka eivät tajua ettei kiinnosta. Kotimatkalla, kun en olisi enää jaksanut puhua kuin siinä tapauksessa, että kyseessä olisi ollut elämäni mies ja hänen oikeat MHC-geeninsä, joku äijä halusi tavata minut uudestaan ja tarjota viiniä 2 minuutin tuttavuuden jälkeen. No, ei se enää sen jälkeen, kun ilmoitin nimekseni Arska ja sanoin, että olen varattu. Hän kysyi, onko minulla miesystävä, jolloin totesin, että ei kun naisystävä. Mies huusi, että ai että oot lesbo. Huikkasin takaisin, että joo. Että tähän on tultu, lapsellista tosiaan.

Mua saattaisi tyydyttää maailma, jossa olisi vain ujoja, kainosti vilkuilevia miehiä, joille minä saisin mennä puhumaan, jos siltä tuntuu. Naiset ne loppujen lopuksi kuitenkin valitsevat miehet, niin että sitäkin ajatellen ihan turhaan ne miehet naisia ahdistelevat. Ja sitten vittu kun niiden miesten jotkut ikävät väkivaltahormoonitasot nousevat, kun ne torjutaan.

Eilen ajattelin myös, että missään muussa maassa ei naisia lääpitä yhtä paljon kuin täällä. Ei kyllä mua eilen, mutta todistin muihin kohdistuvaa lääpintää. Tarjoilija heitti yhden vanhemman ukon ulos, kun tämä kävi tarjoilija pebaan kiinni. Ihan hyvä.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Uuuh, reidet kihelmöi. Pyynikin puuportaissa juoksureeni tehty ja jalat vieläkin tärisee. Eip se mitään, huomenna olis iltapäivällä 1,5 tuntia futista ja illalla oma peli. Kohta Ratinan VIP-vyöhykkeelle rockhenkisille virvokkeille. Aika leppeetä...ihan jee;s :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sweet Sunday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Terveisiä Tikkakoskelta, kullannuput.

Juhla meni perinteisen kaavan mukaan, ruoka oli ihan hyvää ja alkoholi ilmaista. Mie olin aamulla vähiten kännissä, joten sain kunnian ajaa vuokra-autolla tuusulaan asti.

Hurjat paalupippalothan ne oli, meni 2 minuuttia baaritiskillä kun joku kadettinsa hukannut avec tuli kyselemään et hei, mitä sä haluut.

Vastasin että maksan kiitos itse.
Seuraavaksi kysyttiin että onko aveccia - no ei ole.
Onko tyttöystävää - No on. Ei kuulemma haitannut.
Sitten käskettiin puhumaan jostain kun olin hiljaa, ja mainitsin että olipa kivat revontulet ja muutenkin mukava sää.

Olin kuulemma tylsää seuraa ja se lähti pois.

Jatkoilla jaksoin olla vartin, ja siinä ajassa miulle lyötiin täysi viinipullo kouraan, jota tässä edelleen tasoittelen. Puuh, ei näitä wanha jaksa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin