Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Koska minä Belse sekä yliminäni Buub olemme varsin yhteen kieroutuneita henkilöitä, haluan nostaa esille erään huomionarvoisen kysymyksen: Millainen camouflage-asuste sinä pelleilet olevasi?

Sillä kuten jokainen itsereflektioon perehtynyt tietää, pikkumainen ihminen ei koskaan kätke totuuksia.
bedlam

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tulisi sellainen lista, että joutuisin samantien lakkauttamaan Kitinätunnukseni ja katselemaan olkani yli kaduilla. Olen ollut pahempi paskiainen kuin kuvitella saattaa.
1108

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mikä olikaan kysymys?
ninnithequeen

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suoraan sanottuna, menee ihan yli nää aloitukset.

Itsetunto nolla, heitetään hienoja sanoja, kauniita kuvia, eikä kukaan tajua mitä ihmettä sä yrität päteä?

IhQ oot silti, ihan noin niinku IRL.
MarthaFocker

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

-Superior- kirjoitti:Millainen camouflage-asuste sinä pelleilet olevasi?
En pelleile mitään, ku oon vaan ihan vitun viilee.

Kusipäisyyden ja viileyden raja on erittäin häilyvä, joten asian suhteen pitää olla tarkkana. Siksi en suosittele tätä epävarmoille luusereille. Mokaaminen ei ole viileetä. Se on tyhmää.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ninnithequeen kirjoitti:Suoraan sanottuna, menee ihan yli nää aloitukset.
Ole hyvä, tulkinta alhaalla. :)
Itsetunto nolla
Itsetunto on siinä mielessä ongelmallinen asia, että perusitsetunnon lisäksi on myös niin sanottu ilmapuntari-itsetunto. Totta kai itsetuntoni kävelee toisinaan niin sanotusti suossa, eikä sillä itse asiassa taida olla mitään tekemistä internet-mielipidekirjoitteluni kanssa.
heitetään hienoja sanoja, kauniita kuvia
Hienoja sanoja? Huomattavasti oudompaa kuin käyttää monipuolista sanastoa on puhua "hienoista sanoista". Kauniit kuvat -kohtaa en käsitä. Kielikuvat? Ne joita et tajua?
eikä kukaan tajua mitä ihmettä sä yrität päteä
Yritän päteä? Sinulle? SexyBaby83:lle? En mä näitä ihmisiä täällä tunne. Ja ne harvat jotka tunnen, taitavat tuntea myös mut.
IhQ oot silti, ihan noin niinku IRL.
Olen ihan sama ihminen tässä sängyssä tänne kirjoittaessani kuin tuolla ulkona. Eivätkä kaikki tietysti pidä. Pitäisikö edes?
-Superior- kirjoitti:Koska minä Belse sekä yliminäni Buub olemme varsin yhteen kieroutuneita henkilöitä, haluan nostaa esille erään huomionarvoisen kysymyksen: Millainen camouflage-asuste sinä pelleilet olevasi?

Sillä kuten jokainen itsereflektioon perehtynyt tietää, pikkumainen ihminen ei koskaan kätke totuuksia.
= Belsebuub merkitsee käsittääkseni paholaista. --> Kun otsikko on "Miten olen loukannut muita", voidaan olettaa, että leikin hauskaa puhumalla aiheen yhteydessä "paholaisesta". Camouflage-sana on käsittääkseni ihan yleisessä käytössä, viittaa siis naamiointiin. Käytin sanaa tuossa yhteydessä siksi, että kitkerästi ajattelen jokaisen oikein mielellään julistavan kaikista niistä kauheuksista, joita itselle on sanottu ja tehty - mutta ettei sama avoimuus päde suoraan itsekritiikin näkökulmasta katsottuna. Itsereflektio- ja pikkumaisuus-kohdilla viittasin samaan: ihminen ei monestikaan ole kovin oikeamielinen - paitsi silloin kun itseä on satutettu. Ihan yleistä, en paheksu. Olenhan samanlainen.

Tämä siis vain sattuu olemaan tapani ilmaista asioita. Toki olisin voinut kirjoittaa: "Tuolla toisaalla oli ketju, jossa kysyttiin miten sinua on loukattu. Keskusteluarvoltaan kiinnostavampi näkökulma olisi mielestäni se, kuinka itse olet loukannut." En vain tehnyt niin, koska oletin aloitustekstini olevan tulkittavissa - ja koska haluan olla oma itseni. Jopa täällä.
Bliss

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäisi kysyä niiltä, joita olen loukannut? Ihmiset kokevat niin eri tavalla.
Tarkoituksella en ole edes yrittänyt loukata muita kuin exää, enkä todellakaan kerro kuinka.
hermine

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja hermine »

Toisten pään sisäänhän ei pääse tuntemaan, että mitkä loukkaukset nyt oikeasti ovat olleet kaikista pahimpia, mutta...

Yks semmoisia mistä on itselle jäänyt tosi paha olo, oli kun kehotin masentunutta äitiäni tappamaan itsensä. Ihan aikuisella iällä, ei mitään murrosikäkiukutteluja...tosin tuota edelsi sarja aika kamalia tapahtumia perheessä.

Jotkun ihan pikkujutut voi kyllä olla paljon isompia loukkauksia kuin miltä ne kirjoitettuna näyttää. Tai musta tuntuu että ne satuttavimmat loukkaukset johtuvat jonkinlaisesta välinpitämättömyydestä toisen tunteita kohtaan kuin tarkoituksellisesta satuttamisen halusta. Esim. että jättää tarkoituksella moikkaamatta kavereiden mielestä noloa kaveria kun on "väärien" tyyppien seurassa. Hävettää ihan älyttömästi tuokin, oon aina ällönnyt yli kaiken tuollaisia ihmisiä ja silti sortunut itsekin.
Herra Manala

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Suoraan sanottuna, menee ihan yli nää aloitukset.

Itsetunto nolla, heitetään hienoja sanoja, kauniita kuvia, eikä kukaan tajua mitä ihmettä sä yrität päteä?
Ei se siitä johdu, vaan siitä että olet ihan vitun tyhmä.
saika

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja saika »

Tämä on turhan vaikea kysymys. En ole tarkoituksella loukannut ketään. Joskus loukkaannuttuani itse yrittänyt kostaa jollain typerällä jutulla, mutta en tietääkseni ole saanut aikaan mitään hetken leimahdusta pahempaa mielipahaa.

Teioillani olen loukannut kovasti, mutta tilanteissa joissa en ole nähnyt kenenkään kannalta paremmaksi vaihtoehdoksi mitään muuta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kertokaa te mulle. Hellantelttuna olen kaiken paskan yläpuolella(katsokaa nyt vaikka). Reima kostaa vain pettureille.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Loukkaavinta mitä olet sanonut tai tehnyt

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Itsetunto nolla, heitetään hienoja sanoja, kauniita kuvia, eikä kukaan tajua mitä ihmettä sä yrität päteä.
Eka haukutaan.
IhQ oot silti, ihan noin niinku IRL.
Sitten nuollaan persettä.

Jännä.
Vastaa Viestiin