Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:Tätä te ootte odotelleet 9 viikkoa kieli pitkällänne.
TPK, työpaikkakirjoittaja!
Sitäkö se tarkoittikin? :shock:
Luulin että se on jotain "Tahdon Pyllyyni Kanelia"
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sannnu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ahh, olin viikonloppuna synnyinseudullani Lahess ja tuntui jotenkin niin nostalgisen ihanalta huomata, ettei kaupunki ole muuttunut juuri mihinkään. Silmiinpistävin huomio oli se, että siellä jos missä dokataan, eikä mitenkään sievästi ja vähän...niin se oli jo silloin 7 vuotta sitten kun pois muutin.

Lahtelaiseen mentaliteettiin kuuluu ennenkaikkea reippaat pohjat, jotka vedetään kesäisin luonnonhelmassa tai torin laidalla sippipuistossa. Puolenyön aikaan ollaankin sitten jo siinä jamassa, että kadun leveys ei ihan riitä liikkumiseen.

Yksi poikkeus on tullut kuvioihin. Tytöt! Tytöt tulevat baareihin entistä useammin näyttäytymään ja sellaisia parishilton look a likeja oli liikenteessä paljon...Kun aiemmin Lahdessa ördättiin hippikuteissa, on sinne noussut uusi snobbaileva sukupolvi...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti: Nyt tiedän myös mikä on sammas. Tiedättekö te?
Totta munassa. Olenhan mutsi.

Päivä on alkanut kivasti ja tulee paranemaan entisestään loppua kohti.
Aamiaiseksi matea ja muffinssia. Hirveen epäterveesti kyllä tullu syötyä viime viikko. Nyt palaan ruotuun. Siis tän muffarin jälkeen.

Vietin viikonlopun Villissä Pohjolassa. Nimensä ansainnut, sano. Olen energialatautunut, hihii.
Prepare for the worstest.
mustakikkeli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lilo kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Joo, mulla oli kuulemma pentuna tuo sammas hiivasienen aiheuttama suutulehdus.
Jesh. Voi tarttua vauvan suusta ilmeisesti myös äidin tissiin. Jännittävää.
Ja äidin tissistä postimiehen suuhun, josta puolestaan naapurin aikamiespojan genitaaleihin, mistä taasen Erkkilän tilan kaikkiin lampaisiin... :shock:

Huomenta. Älkää rikkoko itseänne. Let's be extra careful out there. Do it to them before they do it to us. Tulispa sekin uusintana, kaikkea paskaa ne kyllä uusivat.
Sinkkumatti

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Viikonlopun turkuralli ohi. Onneksi.
Turussa on kuulemma viimeaikoina etniset ryhmät ottaneet yhteen oikein urakalla. Ei me vaan sellaista nähty, mutta paikalliset kyllä haastoivat joka välissä riitaa. Neljässä tunnissa kolme eri tilannetta, jossa kääliöt tulevat suoraan kysymään, "haluaks sä saatana turpaas?"
Uskomaton härmä on turusta tullut.
mustakikkeli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo, toi on vähän niinkuin olin parin muun helsinkiläisen kaverin kanssa Tampereen yöelämässä, alkoi joku äijä keuhkota meille paikallisessa syömälaitoksessa "Vittu te tamperelaiset olette perseestä! Stadista asti tulin tällaista paskaa katsomaan..." tjsp. Preaching to the choir.
Sinkkumatti

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: tjsp. Preaching to the choir.
No 3,5 vuoden aikana mitä olen helsingissä asunut, en ole joutunut lähellekkään tappeluita. En edes muista, että olisin ainuttakaan rähinää nähnyt. Turussa näköjään ei turkua-puhuva luetaan etniseksi ryhmäksi automaattisesti..
No, oli siellä sentään poliiseja liikkeellä niin paljon, että ovat ottaneet ongelman tosissaan.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 21.08.2006 9:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen ihan kuollut. Sekä unen laatu että määrä olivat erittäin epätyydyttäviä - pakko varmaan mennä lääkärille vaatimaan nukahtamislääkkeitä, jos nukkuminen ei helpotu.

Kun pääsin Leppävaaraan, vettä tuli kuin saavista kaataen vaikka aurinkokin paistoi ja odotellessani sateen laantumista kävin hakemassa pullon energiajuomaa, joka ei auttanut väsymykseen lainkaan. Kastuakin ehdin aika lailla, vaikka lähdin Sellon suojista vasta kun sade oli hieman rauhoittunut.

Masentava maanantai tämä on...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kurkku kipeänä. Niinpä niin, tyhmyydestä sakotetaan.

Nyt voisi taas veisata virren "En ota enää ikinä".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

swirl kirjoitti:Kun pääsin Leppävaaraan, vettä tuli kuin saavista kaataen vaikka aurinkokin paistoi ja odotellessani sateen laantumista kävin hakemassa pullon energiajuomaa, joka ei auttanut väsymykseen lainkaan. Kastuakin ehdin aika lailla, vaikka lähdin Sellon suojista vasta kun sade oli hieman rauhoittunut.
No jo on sade tarkkaa. En mä täällä muutama kilometri etelämmäksi mitään sadetta ole huomannut... Toivoisin kyllä että tulisi.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ajanvieettekseni ajan erinäisiä välityshenkilöitä hulluuden partaalle soitellen heille tyhmien kysymysten kera kymmenen minuutin välein.
Tai siltä minusta ainakin tuntuu.
:shock:
Mutta ei se mitään, vaikka joudunkin siihen pelottavaan taloon, onhan minulla piikkipäinen pitkä sateenvarjo ja tappajarotta, joka puri minua tänään sormeen.

Mutta MIKSI CDONin levyjen toimitus kestää minulle aina toista viikkoa, vaikka esim eräälle kaverilleni ne tulevat neljän päivän sisään ja tämä kaveri asuu kolmen kilometrin päässä (siis samassa kaupungissa jne)?!?
Viimeksi muokannut Razormaid, 21.08.2006 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
bedlam

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Väsyttääääääää! Tuleva perjantai vain mielessäin...
RuNkkuTonttu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Luoja, kun väsyttää. Koska olin tyhmyyksissäni jättänyt töitä hieman rästiin, revin itseni kuudelta ylös ja työpaikkalle pari tuntia aikaisemmin. Ei ole mua varten nämä aikaiset herätykset. Nyt hommat kaikinpuolin kunnossa, kun on aikaa Kityillä. Jos joisi kupposen kahvia vielä ja lähtisi kohti keskustaa, jossa lounas pomon kanssa. Ihanaa, kehityskeskustelu... Jee!!!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Väsyttääääääää! Tuleva perjantai vain mielessäin...
Kyllä kai tässä väkisinkin vähän uteliaaksi tulee. Olispa mukava joskus kyseinen tyttönen tavata :) Jos meille uskaltaa esitellä... ;)

Yritän tässä kovasti saada aikaiseksi tuota tervajoelle lähtöä. Vauhdikkaasti etenee juu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Väsyttääääääää! Tuleva perjantai vain mielessäin...
Kyllä kai tässä väkisinkin vähän uteliaaksi tulee. Olispa mukava joskus kyseinen tyttönen tavata :) Jos meille uskaltaa esitellä... ;)
Eiku mie olen etelään menosa, perjantaina näen sitä ja lauantaina pitää vetää sitten yks hoilotuskeikka. Van kaiketi hää syyskuussa saapunee sitten pidemmäksi aikaa...
saika

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja saika »

Lilo kirjoitti: Jesh. Voi tarttua vauvan suusta ilmeisesti myös äidin tissiin.
En tiedä kumpi on kamalampaa, tuo vai yleinen "muutenvaansattuuvitusti" -rintatulehdus.

Eipä ole vieläkään vauvakuumeella härnännyt enemmin, kun muistelee kaiken ihanuuden sijaan kaikkea valvomista, huolehtimista, hätäilyä, sattumista, avuttomuuden tunnetta ja täysin toiseen ihmiseen sidottua ja hänen mukaansa aikataulutettua elämistä jne jne...

Mutta toisaalta taas... :h:

Jaa-a. Isot pomot tuli kiertelemään. Ehkä mä en kitise enempää ihan just nyt... ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Muistakaa käydä Miitti-osastolla katsomassa Orgia-ketjua...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Eiku mie olen etelään menosa, perjantaina näen sitä ja lauantaina pitää vetää sitten yks hoilotuskeikka. Van kaiketi hää syyskuussa saapunee sitten pidemmäksi aikaa...
Pidähän hauskaa :) ehkäpä syyskuussa törmäämme siis.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ruokatunti takana, olen tehnyt töitä ehkä puolet normaalista. Työkooma on siis kova, mutta ei kait sitä ihmeitä voi odottaakkaan näin pitkän loman jäljiltä. Selvisi myös että tämä viikonloppu olisi ollut töistä vapaa, jos näin olisi halajannut. Persaukisena taidan kuitenkin painaa töitä, jos vaan pinna kestää vielä perjantaina.
millivanilli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Työpäivä on ohi.. nyt kotiin ja sitten illemmalla takaisin ytimeen. Dididiu!
saika

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja saika »

Dumari kirjoitti:Ruokatunti
:kontrolli: tulee se... tulee kohta.... ihan varmasti... jaksan vielä...


*nälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkä
nälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkä
nälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkänälkä
nälkänälkänälkänälkänälkänälkä*


Mulle ei kannata puhua ennen yhtä yhtään mitään
:demoni:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä olen nyt ostamassa toistakin hevosenpuolikasta! Eihän tässä ole mitään järkeä..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäis lähtee kurkku-ultraääneen ja tässä mää vielä yöpaidassa hihhuloin. No, sain mä ainakin matkassa rähjääntyneet rääsyt pyöriteltyä koneessa ja laukut purettua, suurinpiirtein. Sit omalle rakkaalle salille ja kauppaan. Huomenna bailupalaveria, keskiviikkona terdeilyä ja lauantaina prinsessacocktailpartysaunailtaa. Onhan tässä kaikkee taas.
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Camilla kirjoitti:Mä olen nyt ostamassa toistakin hevosenpuolikasta! Eihän tässä ole mitään järkeä..
No ei. Eikö yks kokonainen olisi parempi?
Sinkkumatti

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Camilla kirjoitti:Mä olen nyt ostamassa toistakin hevosenpuolikasta! Eihän tässä ole mitään järkeä..
Hyvä että huomasit sen itsekin :mrgreen:
Vastaa Viestiin