Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sinkkumatti kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Mä olen nyt ostamassa toistakin hevosenpuolikasta! Eihän tässä ole mitään järkeä..
Hyvä että huomasit sen itsekin :mrgreen:
Kato pitää ne rahat johonkin tunkea, ettei vaan pääsis rikastumaan :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kävin sitten uusimassa henkkareitani. siellä sitten selvisi, että espoon poliisi ei ole aikoinaan syöttänyt tietoa kakkosvaiheesta, vaikka on sen ilmeisesti hyväksyny kun mulle on tuo läpyskäkin annettu. noh, anusvei, siellä sitten luki mun ajokorttitiedoissa, että ajolupa on päättyny 2002 alussa...

kaipa tuo selviää. aika jännä, kun virkailija katsoo mun korttia, katsoo näyttöä ja sitten toteaa, että heidän tietojensa mukaan mulla ei ole sitä korttia mitä hän parhaillaan pitää kädessään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ahistaa. Päänsärky senkun jatkuu..
Töissä on hiljasta enkä millään kehtais lähtee lääkärille. Mitä se muka vois tehä. "Ota vähän lisää nappia napaan?" Paskat, menee maha ihan kuralle jos liikaa syö. Eikä ne ees auta.

Ikeaan pitäs tänään päästä duunin jälkeen. Mä haluun semmosen pienen lipaston, niin pääsee taas maalaushommiin. Se ois hyvä mein ikkunalaudalla ni sais tietokonelevyt, kynät ja paperit nätisti piiloon.
Ja suunnitelmissa saada vihdon se minikasvihuone kans.


Edit:en mä näköjään osaa semmosta hienoo linkkiä liittää. Pöh.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Think »

Pampppadamppa daa. Taas töissä. Lomat lusittu ja nyt pitäisi olla niiiiiiin virkeä. Loma oli aivan loistava, mutta silti töihin tuleminen vituttaa...tai ehkä juuri siksi.
Ovela kuin orgasmi
millivanilli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihan uskomaton menkkamasennus. *huokaus*
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Mä olen nyt ostamassa toistakin hevosenpuolikasta! Eihän tässä ole mitään järkeä..
Hyvä että huomasit sen itsekin :mrgreen:
Kato pitää ne rahat johonkin tunkea, ettei vaan pääsis rikastumaan :D
Mitä niillä rahoilla tekee, antaa palaa vaan! Mä vähän pelkään että ihastun kovin siihen veikkoon kun sitä ratsastan, sitten pitää ostaa jo kolmas hevonen :D Vaarin sijoitus näillä näkymin loppuelämäksi ratkes just viime viikolla ihan parhain päin, kyllä putos kivi sydämeltä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Otsikko sopii tilanteseen oikeastaan varsin hyvin. Minulla on energiajuomalla aikaansaatu mania aina maanantaisin, koska totesin että maanantait ovat perseestä, joten otan maanantaiaamuisin aina pienen energiapaukun jolla selviän päälle kaatuvasta nakkiryöpystä.

Tästä on tietenkin luonnollisena seurauksena se että nykyään tiistait ovat niitä pahimpia.
Sinkkumatti

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Georgina kirjoitti: Mitä niillä rahoilla tekee, antaa palaa vaan!
Georginan viimeisimmän taloudellisen selonteon mukaan, en suosittele ottamaan tästä neuvosta vaaria.
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Helevetillinen hässäkkä töissä jne... Onneksi uusi Poison Blackin levy kuulostaa jotenkin oudosti aivan kuunneltavalta. Täytyy vissiin mitata kuume...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Ihan uskomaton menkkamasennus. *huokaus*
No voijei. Mulla taas on usein jotenkin helpottunut olo, kun PMS laukeaa.. Tulee sellainen rauha sen vitutuksen ja päänkiristyksen jälkeen.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Helevetillinen hässäkkä töissä jne... Onneksi uusi Poison Blackin levy kuulostaa jotenkin oudosti aivan kuunneltavalta. Täytyy vissiin mitata kuume...
Keepeles, jokos se on tullut kaappoihin? Vois pitkästä aikaa käyrä levyostoksilla. Miltäs se soundi kuulostaa vanhaan verrattuna?
millivanilli

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:No voijei. Mulla taas on usein jotenkin helpottunut olo, kun PMS laukeaa.. Tulee sellainen rauha sen vitutuksen ja päänkiristyksen jälkeen.
Mä usein masennun aika paljonkin ennen viihdeviikkoa. Se ei ole enää niin hirveää tosin, kun ymmärtää syyn, mutta aikaisemmin olin aika hukassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No voijei. Mulla taas on usein jotenkin helpottunut olo, kun PMS laukeaa.. Tulee sellainen rauha sen vitutuksen ja päänkiristyksen jälkeen.
Mä usein masennun aika paljonkin ennen viihdeviikkoa. Se ei ole enää niin hirveää tosin, kun ymmärtää syyn, mutta aikaisemmin olin aika hukassa.
Silloin kun söin pillereitä, tulin aivan vainoharhaiseksi sillä viikolla, kun pillereitä ei syöty. Kehitin aina jonkun ihan käsittämättömän ongelman jostain asiasta, jota sitten vatvoin seuraavat pillerilliset viikot. Onneksi en enää syö.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:
1108 kirjoitti:Helevetillinen hässäkkä töissä jne... Onneksi uusi Poison Blackin levy kuulostaa jotenkin oudosti aivan kuunneltavalta. Täytyy vissiin mitata kuume...
Keepeles, jokos se on tullut kaappoihin?
Muistaakseni 30.8 ilmestyy.
Miltäs se soundi kuulostaa vanhaan verrattuna?
Kovasti paljon rokimpi kuin aikaisempi, kyllä mie tykkäsin. Aavistuksen kuulostaa Sentencediltä mutta sehän nyt on arvattavaa.

EDIT:

Tästä uusi video: KLIKKAA TÄTÄ
Viimeksi muokannut 1108, 21.08.2006 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eilinen päivä muuten meni aika tehokkaasti nukkuen. Kaamian kapulan yritin siis nukkua pois, mutta ei natsannut... kädet hikoilee, masu murisee ja lähimuisti pätkii. Taisin eilen olla jopa n. klo 14-22 hereillä, lopun vuorokaudesta nukuin ja tänään heräilin tuossa viiden aikaan.
Duuniinkin olivat vittuillessaan asentaneet webbikameran kaikista tärkeintä ilmoitustaulua kuvaamaan, onneksi duunikaveri ilmoitti asiasta ajoissa etten olisi vahingossa joutunut kuvaan kun kaivelen nenääni. nyt voin tahallani mennä kuvaan kaivelemaan nenääni

Duunista piäsee 15 min päästä, heti ekana lomaltapaluupäivänä mua yritettiin nakittaa överiin... nou-wei-hosei!
Duunin jälkeen siskoja sekä itseäni huoltamaan, kiva päivä siis jatkuu.
Rouva Pupu

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Töistä tultu, kouluun lähdössä. Huomenna jipajee korvapoliklinikka aika, ehkä mä pian taas olen ihminen, jei. Kolaa ja kourallinen Panadolia pitää naisen tiellä.
Olen laihtunut huimat 5kg, kyllä sairastelu kannattaa (tulee varmasti 10kg takas).

JOu poks pois!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

par-sky kirjoitti:kävin sitten uusimassa henkkareitani.
Niin. Minä taas löysin sinänsä mukavan tavan viettää maanantaita: tajua, että työmatka lähestyy pian, ja passi on mennyt voimasta viime viikolla. Ei kun Punanotkonkadulle, jossa taas on huikea ruuhka sen vuoksi, että, näin opin, tänään on ensimmäinen päivä, kun uusia biotunnistesiruja sisältäviä passeja saa hakea. Ja kun ne ovat kalliimpia ja vähemmän aikaa voimassa kuin vanhanaikaiset passit, niin toki joka niemestä ja notkosta on niitä lähdetty porukalla heti hakemaan. Tuloksena arviolta noin neljän tunnin jono palveluluukulle. Sen verran vaiensin sosiaalista omaatuntoani ja herättelin sisäistä vapaamatkustajaani, että nappasin jonkun jo luovuttaneen kohtalotoverini jonotusnumeron, jolloin oma odotusaikani puolittui kahteen tuntiin. Sekin oli varsin riittävä. No, ensi viikolla uudelleen jonottamaan valmista passia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

On muuten aika pinkeästi kuuppa kipeä. En ole tottunut tälläiseen. Kuuppa on normaalisti sekaisin mutta ei kipeä. Nyt on mennyt pää sekaisin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä kuuntelen Hillary Duffin Beat of my heartia. Lyökää mua nyt ja äkkiä. Kiitos, helpotti.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuolla ulkona on taas kauhia savu.
Ei kai se nyt enää tuolta Ryssistä tule?
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Mä kuuntelen Hillary Duffin Beat of my heartia.
Ja mä Keliksen uutta, lyökää muakin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Savusta en tiedä, mutta haju ei ainakaan tule pepusta..

Sain tänään postia. Pääsen opiskelemaan. Nussikaa mua, oon jumala.
Rotan aivot valtasivat pääni.
huima

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Mä kuuntelen Hillary Duffin Beat of my heartia. Lyökää mua nyt ja äkkiä. Kiitos, helpotti.
Söin salaattia. Taas.

T6 tuli huollosta viimein ja nyt alkaa taas päivittäiset aamulenkit ja pari kertaa viikossa suoritettavat pidemmät setit. Pakko saada taas kestävyys ylös - sekä pidennettyä maksimisuorituksen pituutta.

http://marlboro.com/

Aaah. Jos sivua katsoo millä tahansa muulla kuin IE:llä, tulos on häkellyttävän minimalistisen hieno. Vähän niinquin nowa!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:
Aaah. Jos sivua katsoo millä tahansa muulla kuin IE:llä, tulos on häkellyttävän minimalistisen hieno. Vähän niinquin nowa!
Mulla näkyy vaan tyhjää, daah!1 Kiitti!11
Prepare for the worstest.
huima

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Mulla näkyy vaan tyhjää, daah!1 Kiitti!11
Less is more.

You know.

Sä olet niinquin täydellinen.

Kyllä sun pitäisi deisgn-ihmisenä tää ny snaijata.
Vastaa Viestiin