Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vaola kirjoitti:ÄIDIT JA LAPSET KOKKAA
No huh huh.. Ihan hauska.. Merkitsen kuitenkin ihan varmuuden vuoksi pieneen mustaan muistikirjaani: "älä ikinäkoskaanmilloinkaankuunakullanvalkeana nimeä lapsiasi Villeksi ja Jenniksi!"

Hmmph.. Tänään piti alkaa uusi elämä ja minun muuttua reippaaksi.. Ei oo näkyny!1! Vähän silleen ketuttaa niinQ kaikki.. (taas) Ehkä huomenna..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo, sori. Vadim muuten sanoi olevansa ornament is a crime -koulukunnan ihmisiä ;) Designistä puheen ollen.

Nyt mä meen, pusipusi ;)
Prepare for the worstest.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:Savusta en tiedä, mutta haju ei ainakaan tule pepusta..

Sain tänään postia. Pääsen opiskelemaan. Nussikaa mua, oon jumala.
En nussi, mutta onnittelen! Kerro, mikä ala ja koulu, joko julkisesti tai yv:llä.

Voi hyvänen aika tätä veli venäläisen nuotiopiiriä, siis jos tämä nyt sieltä enää tuleekaan. Silmiä kirvelee sisälläkin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Keikaus kirjoitti:yv
Sait!

Ei viitsi tuulettaa kun ulkoota pukkaa savua pirttiin, mutta toisaalta tissiväli ui hiessä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Think »

Ann kirjoitti: tissiväli ui hiessä..
:pics:
Viimeksi muokannut Think, 21.08.2006 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Think kirjoitti::pics:
Edit: kuva pois, hotlinkattuna se levitti ruudun. --aasi
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Makean suklaan kalvama avohoitosilsis lähtee nyt kotio syömähän ja keskittymään illan peliin.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Think »

Ann kirjoitti:diipadaapaa
:pics:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikään pysy sisällä ja tuo läpinäkymätön savu vielä päälle. Kyllä elämä on ihanaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sinkkumatti

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

No huh. eipä tartte mennä tänään enää toiste ulos. Ihan kuin olisi ollut savusaunassa.. kesken lämmittämisen. Köh.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kurkkuni on todennäköisesti ihan ok. Oli myöskin kiva käydä pyöräilemässä ja salilla. Helteenomainen päivä täällä pohjoisessa. Ja nyt maitoa vihdoin saatuani voin vain todeta; minä juon nyt kahvia.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ookoo!

Jos Ann ekaks poistais tuon kuvakkeen olisimme kaikki iloisempia.

Ja että hyvää päivää? Ei!
Aloitimme noin kello 6.40 jolloin työpaikan pihalle kurvaillessani puhkesi takarengas. Loppuunkulunut perkele.
Noh, soitin mutsin hakemaan töistä jotta käytäsiin kotoota hakeen toisen setin kesärenkaita. (Joo, mulla on kahdet)
Kotoota lähtiessämme, toiset renkaat kyydissa, kerkesin just mutsille huomauttamaan että ei kannata tulla niin kovaa risteykseen jos ei näy jalkakäytävää talon takana.
(Tämä pihaltani poistuessamme) Mutsi ilmeisesti norasi liikennakasvatusopastukseni ja suraavassa risteyksessä meillä oli pyöräilijä konepellillä. :evil:
Onneksi siinä ei käynyt sen kummemmin, fillari ja pyöräilijä molemmat ehjiä ,
eikä yliajettu halunnut missään nimessä poliisit paikalle, melkeimpä hätäntyi ajatuksesta :roll:
vaan tyytyi pieneen rahalliseen korvaukseen kivusta ja särystä.

Vittu, miksi vanhuksilla saa olla ajokortti ylipäänsä? Nyt pelokkaana odottelen illan antia.
Pitäisi ehkä vaan piiloutua peiton alle ja syödä jäätelöä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mojo kirjoitti: Jos Ann ekaks poistais tuon kuvakkeen olisimme kaikki iloisempia.
Fax juu, pelle. Jokainen on vastuussa omasta lystistään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vittu tyypillistä. Poistun kotvaseksi alakertaan tauolle, ja juuri silloin art-pomo tulee huoneeseeni ihmettelemään missä olen ja antamaan tekemistä - paitsi että ei jaksa odottaa vaan poistuu. Ja tähän asti koko päivän olen pyöritellyt peukaloitani odotellen hommia. :roll:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vitalinea jogurttia ja hapankorppua *rouskun rouskun*.

Tänään kusti polki minullekin ikean uusimman kuvaston *selailee*. Milloinhan ne saa avattua sen Haparandan Ikean lopulta, olis vähän helpposempi hakee jotain vähän isompaakin sieltä sit..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:Tänään kusti polki minullekin ikean uusimman kuvaston *selailee*. Milloinhan ne saa avattua sen Haparandan Ikean lopulta, olis vähän helpposempi hakee jotain vähän isompaakin sieltä sit..
Tässä syksyllä tietääkseni.. kuitenkin tämän vuoden puolella. Ollaan menossa pakulla systerin kanssa shoppailemaan sinne heti kun mahdollista. Mullakin vielä puuttuu täältä kaikki kattolamput ja tekstiilitkin oikeestaan.. :)
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen tosiaankin mummoutumassa.
Otin tuossa pienet torkut, odottelen iltakahvin valumista ja saunan lämpeämistä kuunnellen Iskelmäradiota. Mietin ihmeissäni miten mä uskallan katsoa sen uuden Supernatural-sarjan tänään, kun Elppa pelotteli että se eka jakso on oikeen säikyttelyä...
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa pelotteli että se eka jakso on oikeen säikyttelyä...
Alussa kaksi lasta juoksee palavasta talosta pihalle, mutsi palaa kattoon. Isä kasvattaa muksut. Ei onnistu. Toinen hinkuu yliopistoon. Menee. Toinen jatkaa isän kanssa hengailua. Ei onnistu. Isä katoaa. Veli etsii toisen. Tuloksena kakkos osassa nuoremman veljen muija palaa kattoon. Ja sitten lähettiin etsiin isää. Ei löydy, kaikkea muuta paskaa.

Mutta on pojilla komea jenkki.

HAAHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Kassoin kaikki 1.kauden jaksot jo, kerronko loputkin?
ninnithequeen

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elppa pelotteli että se eka jakso on oikeen säikyttelyä...
Alussa kaksi lasta juoksee palavasta talosta pihalle, mutsi palaa kattoon. Isä kasvattaa muksut. Ei onnistu. Toinen hinkuu yliopistoon. Menee. Toinen jatkaa isän kanssa hengailua. Ei onnistu. Isä katoaa. Veli etsii toisen. Tuloksena kakkos osassa nuoremman veljen muija palaa kattoon. Ja sitten lähettiin etsiin isää. Ei löydy, kaikkea muuta paskaa.

Mutta on pojilla komea jenkki.

HAAHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Kassoin kaikki 1.kauden jaksot jo, kerronko loputkin?
ILKIMYS!!!!!!11111
Kid

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mister kattoo jotain typerää R&A japanileffaa ja mä olen ihan pöllyssä lääkkeistä. Meillä on siis todella mukava koti-ilta. Kohta täytyy päästä kauppaan hakee herkkuja.
Käväsin tosiaan ikeassa ja unohdin kerpele ostaa sen tärkeimmän - minikasvihuoneen! *hakkaa itseään kepillä päähän* Nooh, ainahan sinne on kiva päästä ostoksille toistekkin.
bedlam

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Tänään kusti polki minullekin ikean uusimman kuvaston *selailee*. Milloinhan ne saa avattua sen Haparandan Ikean
Se lukee isolla siinä kuvaston kannessa! ;)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mietin tänään, että jos omistaa koiran tai kissan ja asuu yksiössä, niin koska saa harrastaa seksiä rauhassa?

Laittaisin tämän Lemmikkipulma-ketjuun, mutta ei taida sopia sinne, koska minulta puuttuu himokas ja seksiä kanssani haluava mies.
Viimeksi muokannut -Superior-, 21.08.2006 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nyt kuulkaa väsyttää, mutta vielä pitää äheltää pikkasen töissä. Nukuin huonosti niin kuin joskus nukun sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Muutos viikonlopusta arkeen on niin kova. Sitten joku idiootti melusi yhden aikaan aikaan niin että heräsin siihen. Kuulosti siltä, että tamppasi mattoa parvekkeelle, joka on vinosti ikkunani yläpuolella. Ehkä se oli taas joku älykäs oven rynkyttäjä, jonka puhelinsoittoihin ei vastattu.
Kikkelis kokkelis.
huima

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja huima »

Aaargh! Koko päivä ihan horroksessa.

Nyt salaattia naamaan ja nukkumaan ihan just.

Ei vanha jaksa enää koko viikonloppua syöpöttelyä, juopottelua ja nuorten naisten kanssa haureuden harrastamista.
AarneAnkka

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Aaargh! Koko päivä ihan horroksessa.
.. töissä. Nyt jo voisi vihdoin lähteä kotiappäin. Suurin piirtein suoraan punkkaan.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 21.08.2006 19:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin