TiK tAk TiIsTai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Ei jaksa enään...
Dumari

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Ei jaksa enään...
Heippa, nähään ens viikolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:Onpa hyvä olo, kun sai nukuttua kunnolla. Nyt ryhdyn töihin ja lupaan teille, etten kityile ennen kello viittä.
Lupaat vaan?
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:enään...
Enää_!
Bliss

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti: lahjusliikkeessä töissä?
Lahjusliike?? Öh..?
Mulli75

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Tiesittekö, että ALUEJOHTAJA on eestin kielellä PIIRKONNA. :D *tukehtuu nauruun*
Niin ja Suomeksi käännettynä sana putka tarkoittaa pientä kioskia/kauppaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En voi MITENKÄÄN ymmärtää, miksi virolaiset ovat ottaneet Maamme-laulun omaksi kansallishymnikseen ja me olemme vain iloisia. BTW voisikohan Venäjän valtion haastaa oikeuteen ja vaatia korvauksia olemattomien/hallinnassa olevien/jo sammutettujen/kooltaan hyvin pienten metsäpalojen aiheuttamista erinäisistä terveyshaitoista?
Paras päivä ikinä.
saika

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja saika »

TPK

Kummallista, musta on tulossa tasapainoinen, kai?

Oli ihan mukava olla kotosalla itsekseen illalla, kun muru oli kaverinsa kans rc-autoilemassa jossain soramontulla. Minä jopa imuroin, tiskasin ja pesin pyykkiä hyvillä mielin sillä välin... :shock: Ja katoin ällöpyllyromanttisen leffan, mikälie se nyt oli, Rakkauden pilvitarha tms. ja hörpin lasillisen punaviiniä. Oikein kiva ilta.

Mainittakoon että yleensä vähintäänkin vähän harmittaisi, vaikka en toki sitä näyttäisi (ajattelisin vain että kyllä sen pitäisi tajuta ilman sanomistakin), ettei minulta kysytty mitään, tiedusteltu onko minulla illan varalle muita suunnitelmia, pyydetty mukaan tms.

Tänään tallille pitkästä aikaa. Vähän tuunausinto ollut nollilla kun kiinnikkeet, ruuvit, mutterit ja kaikki tuntuu olevan kateissa. Ylimääräisiä osia on vähän liikaa myöskin... :roll: Noo... jospa se nyt kuun vaihteessa valmistuisi, minun kesäauto...
Edith

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nii-in, tulipa herättyä ennen puolta päivää ja nyt istun ja ihmettelen, että miten ne vaan toiset jaksaa. Piti nimittäin tavata ystävätär, mutta ystävätär ilmoittikin olevansa vaativan alkuraskauden takia sairaslomalla eikä juuri nyt jaksa mitään. Mutta siis se, mikä ihmetyttää, on siis, että kuinka se nuori ihminen jaksaa sekä odottaa toista lastaan jo ennestään olevan yksivuotiaan lisäksi että lisäksi myös kamppailla vaativien jatko-opintojensa kanssa, joita myös miehensä tekee. Jotkut vaan on sankarillisia.
Elukka

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahans, tänään ois taas etätyöpäivä. Koodailua onkin mukavaNpi harrastaa mukavasti kotona kuin ankeassa toimistossa.

Päivän one-liner:
"Antaa palaa, sano ryssä, kun tuli metsään karkas'."
millivanilli

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hidenvimpulat.. tahtoisivat näemmä vieläkin jatkaa työsopparia. Tämä sotkee suunnitelmia.. ongelmallista.
Sutenööri

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

millivanilli kirjoitti:Hidenvimpulat.. tahtoisivat näemmä vieläkin jatkaa työsopparia. Tämä sotkee suunnitelmia.. ongelmallista.
Muista sitten pyytää lisää liksaa, ennen kuin nimen lyöt alle.
AarneAnkka

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joo.... tänään on vetämätön olo. Huoh. Onneksi nakit ovat kevyitä ja vähävaivaisia. Ja luultavasti on mahdollisuus myös käydä ... meditoimassa tuolla sohvalla vähän. Univelkaa kun taitaa olla jonkin verran.
saika

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja saika »

Elukka kirjoitti: Päivän one-liner:
"Antaa palaa, sano ryssä, kun tuli metsään karkas'."
Duunipaikan vessan seinässä (paperilla) lukee vihreällä paksulla tulssilla kirjoitettuna "Antaa palaa!"
valokatkaisijan vieressä


Joka kerta hymyilyttää, jollain ollut yhtä yksinkertainen huumorintaju kun mulla ;)
mustakikkeli

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:Hidenvimpulat.. tahtoisivat näemmä vieläkin jatkaa työsopparia. Tämä sotkee suunnitelmia.. ongelmallista.
Voi paska. Oletko mennyt antamaan työnantajallesi avoimen valtakirjan työsuhteesi jatkamisen suhteen? Ei kannattaisi hei.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt on viinaksia hankittu roppakaupalla rinsessapileisiin, huhhuh. Olutta kuulemma ei saa missään nimessä juoda (eli joudun salakuljettamaan sikspäkin..)
Tulisivat jo tsekkaan ton mun vuotavan suihkun, että pääsis salille liukenemaan tästä.
Dumari

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viime yö oli kyllä tuskallisin vähään aikaan, ei sikseen etten olis saanut nukuttua vaan koska unenlaatu oli kyllä todella perseestä. Oli aivan tajuton liskojen karkeloiminen viime yönä, Dumis poikaa vietiin ympäri Eurooppaa ja jostain kumman syystä hikoilin niin saakelisti että oli pakko heittää paita päälle kun peitto alkoi kastumaan.
slam

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ihan mukava yö oli sentään, mutta alanvaihto maittaisi silti... :)
mustakikkeli

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Minä kans! Aiiiiieeee...
slam

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja slam »

mustakikkeli kirjoitti:Minä kans! Aiiiiieeee...
Rauhoita itsetuntoasi liittymällä kiimaiseen teinijengiin ja huuda! Muista huuda vitusti kaduilla. 8)
millivanilli

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

mustakikkeli kirjoitti:Voi paska. Oletko mennyt antamaan työnantajallesi avoimen valtakirjan työsuhteesi jatkamisen suhteen? Ei kannattaisi hei.
Ei, en ole. Tällä hetkellä kaikki on vain niin auki, työtilanne (työmäärä) on vielä hieman epävarma perhefirmassa (ei ole tietoa jatkaako pikkusisko nyt vielä siellä) ja rahat tulisi kuitenkin tarpeeseen.

Olen kaikenlisäksi sellainen ihminen, joka ei oikein osaa sanoa ei...
Sutenööri kirjoitti:Muista sitten pyytää lisää liksaa, ennen kuin nimen lyöt alle.
Tuota voisinkin kokeilla, jos pätään jatkaa.
Kid

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää päivä on kyllä tikittänyt eteenpäin tosi hitaasti. Niskaa ja hartioita juimii..

Mä kuitenkin piristän itteäni duunin jälkeen shoppailemalla. Mä tarviin syväpuhdistavaa shampoota, naaman pesuainetta, huivin tukkaan jne jne. Oispa kello jo viisi!

Pitäs vie parit laskut laittaa ja sit sais loppupäivän lusmuilla :?
saika

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja saika »

Perkale. Tein puoli tuntia töitä yhden sopimuksen kanssa, ja kävi ilmi etten minä saa siitä mitään muuta kuin haukkuja menetetystä työajasta. Neuvoivat helpparissa että joo, voin minä sen itse tehdä vaikken normaalisti tollaisia asioita hoida, kertoivat mitä pitää tehdä ja miten, ja sitten en voikaan saada siitä mitään itselleni koska minulla ei ole valtuuksia hyväksyä... Olisivat voineet puoli tuntia sitten kertoa niin olisin delegoinut jollekin jolle tuosta ah niin ihanasta numeroiden ja paperinpyörittelystä olisi ollut hyötyäkin.

Ärsyttävää kun pitää olla liian kiltti. Mur.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Saunassa käyty ja nyt valmistautumaan ulos, mennään isommalla porukalla ulos söimään eikä tartte edes itse maksaa.. jee! :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TiK tAk TiIsTai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Niba kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Onpa hyvä olo, kun sai nukuttua kunnolla. Nyt ryhdyn töihin ja lupaan teille, etten kityile ennen kello viittä.
Lupaat vaan?
Pidin lupaukseni.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin