Klip-klop keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

[quote="-Superior-"]Harmi kyllä karattiin serkun kanssa kessulle toimituksen ajaksi. Jumalan sana ei oikein ehtinyt koskettaa./quote]

No koskettiko serkkusi?

Hameen alta?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

onnistuin juuri pudottamaan pilttiä paitani kaula-aukosta sisään. :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joskohan sitä tänään jaksaisi siirtyä kämpästä pihalle? Vastahan sitä tuli lauantainan pistettyä nokkaa ovesta ulos. Tai jos vain lämmittäisi saunan ja menisi hikoilemaan muutamaksi tunniksi.

Ja viimoinen jakso C.S.I N.Y pitänyt sitten tyrkätä tulemaan samaan aikaan kuin Fast and furious, jota en ole onnistunut vielä näkemään. Eipä noita muita versioita rikoslabrasta jaksa katsella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

koko äijä porukka veti päänsä ja napeesti tuon HELVETTEN KAUNIIN NAISEN PERÄÄN... HOTO, HOT!

voi vittu...

- kirjasto jatkaa... 8)
saika

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

TPK.

En sitten mennyt tallille eilen illalla. Mies oli järjestänyt muuta tekemistä...

:h:
*valuu siirappia ja huokailee*
Kid

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jep jep. Ollaan jo keskellä viikkoa. Tuli taas saliteltua aamulla ja taas on hyvä fiilis. Päänsärkykin on helpottanut, kestihän sitä semmoset 5 päivää..
Tänään joko misterin porukoille, yksin tahi kaksin ikeaan tai sitten systerille. Valintoja valintoja.

Taidanpa taas vääntää pari työpaikkahakemustakin. Vähän sylettää kun kaksi viikkoo sitten maanantaina laitoin yhteen paikkaan hakemuksen, seuraavana maanantaina soitin perään ja kun ei vastattu niin jätin viestin vastaajaan ja pyysin soittamaan..Ja paskat sieltä oo mitään vastattu, ei edes "kiitos, ei kiitos" viestiä/meiliä tullut. Argh! Pitäskö vie soittaa vai onko toivo menetetty?
Pikku-Akka

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Pientä levottomuutta ilmassa, enpä oo saanu vielä mitään järjellistä tehtyä täällä töissä. Ihan kummallista.
bedlam

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Byäähähää, väsyneenä saa halvat naurut. Olen näemmä erääseen jo vuoden vanhaan esitteeseen kirjoittanut 'vakiokoot' otsakkeen tilalle 'vakokoot'! Pitäisi vituttaa, mutta kun vain naurattaa.
Kid

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hei oikeesti?! Miks mun soittopyyntöön ei vastata? Mä haluan uuden duunin. Tai edes jatkaa tätä jos täällä ois ees parempi meininki. Mut eih, pahenee vaan..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä oon taas ihan sekasin näistä ihmisistä.. Olkaa hei ihmisiksi ihmiset!

Kid kirjoitti:Hei oikeesti?! Miks mun soittopyyntöön ei vastata? Mä haluan uuden duunin. Tai edes jatkaa tätä jos täällä ois ees parempi meininki. Mut eih, pahenee vaan..
Mitä sä sanot kun sä soitat 'perään' noihin? Itellä vähä hankaluuksia keksiä mitä kyselis.. 'Onks mun töihakemus tullu perille..?' ja ..öööööh
Kid

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Mitä sä sanot kun sä soitat 'perään' noihin? Itellä vähä hankaluuksia keksiä mitä kyselis.. 'Onks mun töihakemus tullu perille..?' ja ..öööööh
Mä taisin kysellä et onko hakemus tullut perille ja missä vaihessa hakuprosessi on.. Tai jotain. Mäkin oon yleensä vähän hermona ja sönkötän jotain :)

Eniten vituttaa se et jos mitään ei kuulu, ei hyvää eikä pahaa. Tulee semmonen höntti olo, että enkö mä oo senkään arvonen että ei kiitos-viestiä viitsitä laittaa :?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Väsyttää.. lisää kahvia!

Ton kesäheilan äiti sai kuulemma hyvän vaikutelman musta :shock:

Tänään joutuu menee lastenvahdiks kahdelle pikku rasavillille, ne pitäs saada nukkumaankin. Pitää ehkä turvautua nuijanukutukseen..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uuh, aah, iih. Kummallista kun on pala metallia suussa.
Miten tällä syödään, on päivän kysymys? :?
Saattaa lävistyksenvastaisilla vanhemmilla olla hauskaa ruokapöydässä.
Niin ja isän reaktio asiaan on edelleen erittäin arvelluttava.
Mutta kiva tää renkula. Sopii hyvin kun saa huuletkin muhkeemman näkösiksi :D
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Perkele ku jyräävät tuolla ulkona, pakko laittaa ovet kiinni! Onkohan tässä kaupungissa yhtään tietä jota ei ois aukastu tai muuten vaan suljettu??!!
AarneAnkka

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Flipperix kirjoitti:Nikinvaihtoviikot rulaa!
Nikintuhoamisessa on sekin ilo, että viestihistoria muuttuu hyvin hankalaksi seurata. Sanomisensa voi ikään kuin pyyhkiä maton alle, koska kukaan ei jaksa lähteä selaamaan mitä ko hlö onkaan oikein sanonut aiempana nikkinään.
Sutenööri

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Hitto et mulla on Gaaaaamee autokuume. Pitäsköhän sitä käydä lauantaina tyypittääs CeeeeNelkkua..
Sutenööri

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

AarneAnkka kirjoitti: Nikintuhoamisessa on sekin ilo, että viestihistoria muuttuu hyvin hankalaksi seurata. Sanomisensa voi ikään kuin pyyhkiä maton alle.
Jep. Mun puolesta koko kitinän voisi aina puolivuosittain pyyhkiä tyhjäksi kokonaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Onnellisuus on kummallinen asia...
Kuulepas Supsukka, miten on yöuniesi laita? Oletko nukkunut hyvin ja tarpeeksi? Ettet vain kärsisi maanisuudesta? Voi olla, että et kärsi, mutta ajattelinpa vain esittää muutaman selventävän kysymyksen.

Olen ollut hillittömän onnellinen muutamaan otteeseen elämäni aikana. Ekan kerran, kun pääsin yhdestä pelosta erooni, mikä taas aiheutti kyllä kahta kauheamman romahtamisen kun pelon aihe taas tuli mieleeni eli pelosta pääseminen ei ollutkaan kauhean syvällistä. Toisen kerran olin hillittömän onnellinen, kun olin hiivattomalla (viljat, sokeri, hiiva yms. kokonaan pois) ruokavaliolla. Silloin epäilin, että Kouvolan vesilaitos laskee veteen LSD:tä, kun olin niin iloinen ja energinen... Ja onhan niitä erilaisia onnentunteita ollut noiden jälkeenkin, mutta enemmän se on sellaista tasaista onnea.
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuli erittäin paha olo tuosta Sutenöörin sigusta vaikka se kuinka on aiottu huumoriksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
saika

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

AarneAnkka kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:Nikinvaihtoviikot rulaa!
Nikintuhoamisessa on sekin ilo, että viestihistoria muuttuu hyvin hankalaksi seurata. Sanomisensa voi ikään kuin pyyhkiä maton alle, koska kukaan ei jaksa lähteä selaamaan mitä ko hlö onkaan oikein sanonut aiempana nikkinään.
:shock: Tekeekö joku tuollaistakin? Siis selaa jonkun tietyn henkilön historiasta aiemmat keskustelut? :shock:

Ainiin, senhän takia mä viimeksi lähdin täältä.
*menee selaamaan omaa viestihistoriaansa ja mutisee*

Edit. En jaksanut lukea kun pari kommenttia. Mä olen vaan niin kuolettavan tylsä.
Viimeksi muokannut saika, 23.08.2006 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo sauna vain hieno keksintö, nyt kulkee ilma joka rööristä. Saisi vain olla sen verran isompi ettei makuuasennossa tarvitsisi olla polvet suussa.

Eikun takaisin löylyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tonttu

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nyt muuten otan imurin käteen vaikka vihaan koko hommaa.
Vituttaa tämä pöly ja roska.
Kohta on kuuma...
CandyMan

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kid kirjoitti:Eniten vituttaa se et jos mitään ei kuulu, ei hyvää eikä pahaa. Tulee semmonen höntti olo, että enkö mä oo senkään arvonen että ei kiitos-viestiä viitsitä laittaa :?
Myönnän joskus sortuneeni tuohon, jos työhakemuksia tuli enemmän kuin ehti edes käydä läpi. Pääasiassa kaikkiin pyrittiin kyllä vastaamaan lyhyesti, jos aika vain antoi myöten.

Ehkä työpaikkailmoitukseen pitäisi aina laittaa loppuun jokin klausuuli "Jos et kuule meistä kahteen viikkoon, et ole päässyt jatkoon. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.".
AarneAnkka

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Ettet vain kärsisi maanisuudesta? Olen ollut hillittömän onnellinen muutamaan otteeseen elämäni aikana.
Joo, mullakin oli tommoinen vaihe taannoin, ja kaverit ihmettelivät mikä minuun on oikein mennyt.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai vitsi jenkkiläiset ovat huvittavaa kansaa. Viikon sisällä on tapahtunut kahdesti niin, että työkontaktien kanssa lähetellään sähköpostia ja hölistään muitakin kun työasioita. Kirjeenvaihto loppuu aina siihen, kun jenkkiläiselle kirjoittaa pidemmän kuin kolmerivisen (yksi rivi = yksi lause = yksi kappale) sähköpostin, jossa on ihan kunnon kappalejako ja kappaleessa peräti muutama lause. Ovat varmaan pökränneet sinne työpyötänsä ääreen, kun pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan jäsen kirjoittaa jotain noinkin henkevää ja syvällistä työajalla! Tai no eihän niillä varmaan riitä stressin keskellä sisälukutaitoa ja keskittymiskykyä moisiin kaunokirjallisiin tuotteisiin. Nyt olen varmaan myös jollain CIA:n listalla, kun viime sähköpostissa surkuttelin erään kontaktin kesälomaa, joka oli pitkän viikonlopun pituinen ja ehdotin, että voisimme täältä Suomesta lähettää muutaman ammattiliiton sinne.. Ehdotin kyllä, että jenkit voisivat lähettää muutaman työnarkkarin opettamaan meille "oikeaa" suhtautumista työhön.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin