Klip-klop keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
OperaDuudson

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ärrrrh jossain naapurissa porataan 22.00...pitäskö mennä tunkemaan se porakone sen jonkun onnettoman hanuriin :lol:
ninnithequeen

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei nyt mä oon nähny kaiken.

Mun kissat tuli äsken mun kans saunaan, 90-asteiseen, ylimmälle lauteelle asti :shock:

Ötyjä.
Edith

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oli tarkoitus käydä tänään ostamassa kympillä Mielipukineelta "En juo enää ikinä" -viinaympyräpaita, mutta enpäs käynytkään. Näin ollen voinen siis juoda tänäänkin. Ainakin sen yhden Lindemansin kirsikkaoluen... ja ne sen jälkeiset...

Mutta jospa olisinkin niin reipas, että kävelisin kahden ja puolen kilometrin matkaan baariin molempiin suuntiin, niin kai siitä vois palkita ittensä sillä noin yhdellä (~3-4kpl), eiks jeh? Tosin psoriasis ei ota huomioon sitä kävelyä, mutta..

Miks just nyt, kun mä ns. ikään kuin en enää juo, mun tekis nimen omaan mieli juoda? Tää ei oo kivaa.
1108

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

OperaDuudson kirjoitti:ärrrrh jossain naapurissa porataan 22.00...pitäskö mennä tunkemaan se porakone sen jonkun onnettoman hanuriin :lol:
Voi vitun kukkakeppi, sinun voimilla? Hyvä että saat kairattua oman perseesi.

Luuuuuuuuseeeeeeerrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti: Miks just nyt, kun mä ns. ikään kuin en enää juo, mun tekis nimen omaan mieli juoda?
Sul on menkat.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tämä on ollut hyvin tietokonepainotteinen päivä. Töissä kahdeksaan asti illalla, ja ilta huipennetaan kitinällä. Voi vehkasalaatti. Täytyy kai suoriutua tästä suorittamaan unennäentää. Öitä nassikat!
:krooh:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sutenööri kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Comments?
Kai kysyit siltä, et saatko muuttaa sen työhuoneen vaatehuoneeks?
Jokseenkin näin RM. Nauti taloon laskeutuvasta rauhasta, kun populaa on yksi vähemmän. Äläkä huoli, kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Läväriä et poista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ann kirjoitti:
Edith kirjoitti: Miks just nyt, kun mä ns. ikään kuin en enää juo, mun tekis nimen omaan mieli juoda?
Sul on menkat.
Sä oot väärässä!
silsakenraali™

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Äh, en löytänyt kortti-ketjua, mutta parisen tuntia sitten minua hymyilytti. Ykkösen ajankohtaiskeskustelijana oli joku silmäätekevä alkohohoho!litutkijamikälie. Haastattelun lopuksi toimittaja kysyi suoraan vieraan omaa suhtautumista alkoholiin. Vieras vastasi kutakuinkin näin: "On outoa, että ihmisiä kiinnostaa muiden juominen, kun pitäisi olla ennen kaikkea kiinnostunut omasta juomisesta." Buhahhaahhaa! Äijä oli kuitenkin itse rapajuoppå :D

Olisko tämä sitten kiinnostuksen peilaus-kortti tjsp?
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 23.08.2006 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Razormaid kirjoitti:Ah. Suvaitsevaisuuden sulosipulit.
Isäni juuri ilmoitti muuttavansa pois talosta, sillä ei kestä katsella kaltaistani reikänaamaa....

Comments?
Ei muuta kuin tervemenoa vaan, sanoisin vielä läksiäisiksi että myöhemmin on sitten turha tulla lässyttämään kun kerran noin herkässä se rakkaus on.

Mulla on ollut aika mukava päivä, tuntui järjettömän hyvältä mennä suihkuun kun oli saanut tikit helvettiin tuosta päänahasta. Sain ajan koulun fysioterapeutille ja opintosuunnitelmaani koitetaan lisätä tunteja ensijaksosta lähtien ettei tarvitsisi peukkuja pyöritellä niin paljoa.

Prismassa käydessäni löysin sieltä Megadethin "Peace Sells.." levyn tolkuttoman halvalla, mutta aivan vielä en uskaltanut napata sitä följyyn. Lisäksi sain viestin että huomenna voi hakea postista neljän jälkeen uuden moposoittimen. :D Lisäksi saan postitse kopion siitä varastetun moposoittimen kuitista että voin oikeudessa vaatia hynät itselleni.

Kehnostikin kävi; nukahdin nojatuoliini iltapäivällä ja nukuin treenien ohi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yhden tuopin sijasta otinkin kuusi. Mutta. Pyöräilin kotiin silti. Vaikka kuinka houkuteltiin ja painostettiin. Olisivat maksaneet ja tarjonneet kaiken. Mutta ei. Kun mä olen tunnetusti aika jämy ja selkärankainen liero.
1108

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

irmelianneli kirjoitti:...
Tangajuoppo
Pikku-Akka

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tunti sitten kotiuduin käsienhoitoillasta. Mukavaa oli ja tuli uusia tuttavuuksia. Nälkä kurnii vielä masussa, mutta taidan tyytyä juomaan vettä ja menen nuksimaan.
MadameDeMeloni

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

LillyMunster kirjoitti:Hip. Takaisin lomilta, tosin vain pikavisiitille, ei nyt ennätä kitistä.
Missed you, love :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

1108 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:...
Tangajuoppo
stringijuåppo (btw)
Sudenhenki

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:Hip. Takaisin lomilta, tosin vain pikavisiitille, ei nyt ennätä kitistä.
Höh, melkeen jo soitin sulle että oletko sä kuollut vaiko vain paennut tätä kaikkea. :h: Come back soon!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

CandyMan kirjoitti:
Kid kirjoitti:Eniten vituttaa se et jos mitään ei kuulu, ei hyvää eikä pahaa. Tulee semmonen höntti olo, että enkö mä oo senkään arvonen että ei kiitos-viestiä viitsitä laittaa :?
Myönnän joskus sortuneeni tuohon, jos työhakemuksia tuli enemmän kuin ehti edes käydä läpi. Pääasiassa kaikkiin pyrittiin kyllä vastaamaan lyhyesti, jos aika vain antoi myöten.

Ehkä työpaikkailmoitukseen pitäisi aina laittaa loppuun jokin klausuuli "Jos et kuule meistä kahteen viikkoon, et ole päässyt jatkoon. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.".
Vasta aikaa tässä törmäsin ensimmäistä kertaa sellaiseen järjestelyyn, että työpaikka ilmoituksessa kehotettiin laittamaan mukaan postimerkillä ja hakijan osoitteella varustettu postikortti jonka lupasivat lähettää takaisin hakijalle siinä vaiheessa kun hakemus on tullut perille ja otettu käsittelyyn. Vähän oudoksuin juttua uutena mutta sitten aloin miettimään, että eihän tuo oikeastaan hullumpi käytäntö ole tuokaan.

Mitäs mieltä täällä muut on moisesta ja onko muilla tullut vastaan samanlaista?

Mietin sitten myös asiaa eteenpäin ja tulipa mieleen, että voisiko tuohon korttiin laittaa myös yksinkertaiset vaihtoehdot raksi ruutuun systeemillä enemmän informaation toivossa, esimerkiksi

[ ] Kutsumme sinut haastatteluun, ajankohdaksi ehdotamme __.__.__ klo __:__ / [ ] ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.
[ ] Hakemuksesi on vastaanotettu ja harkinnassa.
[ ] Kiitos mielenkiinnosta, tällä kertaa onni ei suosinut sinua.

Vai meenkö mä (taas) aivan liian pitkälle näissä ”kehitys” ajatelmissani? Ehkä..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

hermine kirjoitti:Kaikista huippu oli äitini kommentti jonkun ajan kuluttua: "nyt tuo romu leuassasi ei enää ärsytä minua, joten ihan yhtä hyvin voit jo ottaa sen pois". :roll:
Heh. Meillä äiti tässä taannoin ollessame uimahallissa totesi, että sun tarttis varmaan laittaa joku uus lävistys naamaas kun oon jo ihan tottunu tuohon sun kulmajuttuun. ;) Laitoin sitten nenään lisäreiän mutta pihkura, se vaan tykkäski siitä ihan alusta asti :P

Avatkaa jo se torstai ketju, tää ei nyt jaksa keksiä mtn näppärää..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
slam

Re: Klip-klop keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ei ole ikinä päivä loppunut näin aikaisin 5:30, mutta ei kait siinä mitään... :roll: mitähän huomenna? 8)
Vastaa Viestiin