Tosinaisten torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja brona »

A woman's gotta do what a man can't do...
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kiitos, johan sitä saikin odottaa..

Kopioin keskiviikon myöhäisiltä tunneilta postaukseni tähän siinä toivossa, että kommentointi aiheeseen liittyen jatkuisi keskustelussa josta eilen myöhäisheränneisyyteni vuoksi jäin paitsi..
KisSandra kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Kid kirjoitti:Eniten vituttaa se et jos mitään ei kuulu, ei hyvää eikä pahaa. Tulee semmonen höntti olo, että enkö mä oo senkään arvonen että ei kiitos-viestiä viitsitä laittaa :?
Myönnän joskus sortuneeni tuohon, jos työhakemuksia tuli enemmän kuin ehti edes käydä läpi. Pääasiassa kaikkiin pyrittiin kyllä vastaamaan lyhyesti, jos aika vain antoi myöten.

Ehkä työpaikkailmoitukseen pitäisi aina laittaa loppuun jokin klausuuli "Jos et kuule meistä kahteen viikkoon, et ole päässyt jatkoon. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.".
Vasta aikaa tässä törmäsin ensimmäistä kertaa sellaiseen järjestelyyn, että työpaikka ilmoituksessa kehotettiin laittamaan mukaan postimerkillä ja hakijan osoitteella varustettu postikortti jonka lupasivat lähettää takaisin hakijalle siinä vaiheessa kun hakemus on tullut perille ja otettu käsittelyyn. Vähän oudoksuin juttua uutena mutta sitten aloin miettimään, että eihän tuo oikeastaan hullumpi käytäntö ole tuokaan.

Mitäs mieltä täällä muut on moisesta ja onko muilla tullut vastaan samanlaista?

Mietin sitten myös asiaa eteenpäin ja tulipa mieleen, että voisiko tuohon korttiin laittaa myös yksinkertaiset vaihtoehdot raksi ruutuun systeemillä enemmän informaation toivossa, esimerkiksi

[ ] Kutsumme sinut haastatteluun, ajankohdaksi ehdotamme __.__.__ klo __:__ / [ ] ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.
[ ] Hakemuksesi on vastaanotettu ja harkinnassa.
[ ] Kiitos mielenkiinnosta, tällä kertaa onni ei suosinut sinua.

Vai meenkö mä (taas) aivan liian pitkälle näissä ”kehitys” ajatelmissani? Ehkä..
Juu, jatkakaa..

Aa.. niin, irmelianneli: Mites se pörräily tänään? Mä pitäisin tavoitteena vapautua muista velvoitteistani 14:30 mennessä (ei, en aio nukkua tänään iltapäivään asti vaikka valvonkin vielä tähän aikaan, olen mennyt onneton sopimaan itselleni velvoitteita aamupäivään) eli voisin olla valmis lähtöön esmeex 15:reikä leipä maissa.. Mites sulla?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
slam

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

jaa...niin torstaaggihan se olikin jo menossa, mutta menkööt keskiviikon piikkiin päiväketjuhöpinä... ku se menikin jo
bedlam

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

EKA VAHKK! Eli vitun aikaisin herännyt kotikirjoittaja. Puolen tunnin päästä pitäis taksissa istua, silmät kirvelee! Mut kahvi on hyvää. Lonkerokin on toki hyvää, mutta nyt juon kahvia.
Mulli75

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Samat höpinät taas. Kahvia, nettiä yms. Matematiikan tehtävätkin pitäisi tänään tehdä.
ElanorRaven

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Miten Curen musiikki voikin olla näin täynnä onnellisuutta ja mielenrauhaa? Nukahdin eilen kuunnellen Disintegrationia, ja vaikka se onkin osittain myös aika tummasävyinen levy, niin minulle siitä tulee mieleen hurjan hyvät ajat ja mieletön onnellisuus. Untitled-biisiä kuunnellessa se onni palaa takaisin <3

Noh, toiseksi viimeinen työpäivä vielä edessä, sen kun vielä jaksaa, niin persjantai on ihan läpihuutojuttu!
OperaDuudson

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ai helvetti,vasen kankku kipee,sitä se istumatyö teettää,tällä menolla olen hyvin äkkiä pitkällä sairaslomalla jos kaikki paikat meinaa kremppaa
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:EKA VAHKK! Eli vitun aikaisin herännyt kotikirjoittaja.
Heh. Ja eräät eivät ole ehtineet vielä edes kellahtaa.. Siispä.. Öitä! :krooh:
(Otan sittenki vaan aamupäikkärit ku näköjään unehtu nukkumaanmeno tänä yönä.. ja herätä pitää viimeistään 3,5h päästä)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
mustanikki

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Viime yö oli meni vähän lutkailuks. Aluks kolme kundia nuoli kermavaahtoa mun kiihottavan seksikkäältä vartalolta. Siinä sitten ennen pitkää asiat eteni pöydältä makuukammariin, missä imin yhden kundin kyrpää samalla ku se toinen pani kiimaisen rajusti mua takaapäin. Jne.

Tää elämä joskus vähä heittelee.
elco

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

mustanikki kirjoitti: Aluks kolme kundia nuoli kermavaahtoa mun kiihottavan seksikkäältä vartalolta.
Jumalauta jouden! Oliko kermavaahto valmiina jääkaapissa vai vispasitko itse?
Bliss

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

OperaDuudson kirjoitti:ai helvetti,vasen kankku kipee,sitä se istumatyö teettää,tällä menolla olen hyvin äkkiä pitkällä sairaslomalla jos kaikki paikat meinaa kremppaa
Äiti suosittelee säännöllistä liikuntaharrastusta...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toka TPK! Meinasin aika hyvin myöhästyä töistä, mutta sitten tsemppasin suihkun ja pukeutumisen 5 minuuttiin, niin en myöhästynyt kuin sen 5 min.
AarneAnkka

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Ehkä sit 11 tunnin kuluttua pääsis kunnolla nukkumaan nää viiden päivän univelat veke.
Oletko niin onnellinen ettet pysty edes nukkumaan? :?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
AarneAnkka

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Kroppa vaan sekoillut viime päivinä.
Jaksuja.
ninnithequeen

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.

Kahvia koneeseen, perhe ylös ja töihin. Onkohan siel niin lämmin päivä et voi hameen kans mennä? Saa luvan olla.
silsakenraali™

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ei ole enää kun 7 tuntia 26 minuuttia töitä! Sitten on viikko pulkassa. Ehkä mä just ja just jaksan, ehkä.
Patz

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

silsakenraali™ kirjoitti:Ei ole enää kun 7 tuntia 26 minuuttia töitä! Sitten on viikko pulkassa. Ehkä mä just ja just jaksan, ehkä.
Samixiii!! Tosin, mulla noi tunnit on 6 ja minuutit 15.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Kroppa vaan ollut sekaisin viime päivinä. Nyt tuntuu että alkaa taas olla välittäjäaineet tasapainossa.
Mitenkäs se Hesesize Me - dokkari edistyy?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pikku-Akka

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

TPK. Kahvitauko alkaa just, mut tää tuli vaan ilmottaan että on töissä ja onnellisesti oottaa viikonloppua!
millivanilli

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk

Tätä on odotettu, mieliala on korkealla. Eihän sitä voi olla huonolla tuulella, kun aamulla aamukahvit oli keitetty, huristelin autolla töihin, aurinko paistoi ja radiossa soi iloinen Don Jonsson Big Bandin biisi.

töitä...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta. Olin eilen lapsenvahtina. Äippä saapui kotiin puoliltaöin, hirveessä kännissä.. Ihmettelen vaan miten se saa ne kakrut kuskattua tarhaan autolla aamulla??
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Paska duuni, seinät kaatuu päälle. Taidan käydä myrtsissä katsomassa jos löytyis jotain kivaa. Vaikka uusia paitoja tai kalsareita.

Mitä pitäisi tehdä löytääkseen mielekkään työn jonka tekemisestä oikeasti tykkää, ja saisi siitä jotain itselleenkin muutakin kuin laihan tilin? :cry:
Älä löi! En ole hurrit!
CandyMan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

KisSandra kirjoitti:Kopioin keskiviikon myöhäisiltä tunneilta postaukseni tähän siinä toivossa, että kommentointi aiheeseen liittyen jatkuisi keskustelussa josta eilen myöhäisheränneisyyteni vuoksi jäin paitsi..
No okei, vastaan: ei välttämättä kannata kehitellä omia vastaussysteemejään omaan työhakemukseensa. Hakemusten lukijalla ei välttämättä ole hirveästi haluja yrittää tutustua jokaisen hakijan tarjoamaan erilaiseen ja omaperäiseen vastausmetodiin, vaan pyrkii vastaamaan kaikille hylätyille samalla tavoin ajansäästämiseksi.
Vastaa Viestiin