Tosinaisten torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Bluntly kirjoitti:--
No hyvä. Mä jo kuvittelin että mulla on jäänyt sellosta kollaamatta joku siipi kokonaan :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kunhan puolet niistä Sellon muotivaateputiikeista menee konkkaan niin kai sinne voisi tulla jotain hyödyllisiäkin liikkeitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MadameDeMeloni

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Tosinaiset ne vaan täällä asentelee lamppuja! Ugh.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Pari kapakkaa lisää ei olis pahitteeksi. Tai edes yksi yökerho, jossa olisi ikäraja 26 vuotta. Niiitä vittumarkoja ja pissaliisoja kun ei viitsi edes lähteä katsomaan. Kumpa hotelli vantaan omistaja iskisi kätensä tuonnekin..
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Pari kapakkaa lisää ei olis pahitteeksi. Tai edes yksi yökerho, jossa olisi ikäraja 26 vuotta. Niiitä vittumarkoja ja pissaliisoja kun ei viitsi edes lähteä katsomaan. Kumpa hotelli vantaan omistaja iskisi kätensä tuonnekin..
No jos olis edes käytännössä vaikka 21 vuotta, niin sekin olis jo jotain. Mut kun ei.
MadameDeMeloni

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Niin se maailma vaan muuttuu. Nyt minulla on ystävä, joka on naimisissa. Ensimmäinen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mä olen ollut nyt kaksi viikkoa putkeen firman hommissa.
Haluaisin kotiin.
Käviskö. Hä.

Surrur.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Päätinpä olla taas vähintään puoli vuorokautta ilman savukkeita. Varautukaa kiukkuisiin viesteihin.
Mulli75

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Onkohan jotkut raketteja ampumassa vai armeija yöharjoitusta pitämässä kun kaukaa kuuluu semmoista ääntä niin kuin ammuttaisiin sarjatulta ja siihen sekaan tykillä tai kranaatinheittimellä roiskittaisiin ?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Hmph. Porsas ajautui kotiin jo ennen routaa.
Emme ole edelleen olleet katsekontaktissa eilisen jälkeen.
En muutenkaan juuri viihdy kotona kuin päivisin, illat vietän teinimäisesti ystävien kanssa palloillen.
Kaipa tuo tuosta, ilmeisesti vanhempien etuoikeus on ylireagoida ja käyttäytyä lapsellisesti, syyttäen kyseisestä jälkikasvuaan. :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
AarneAnkka

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyvää (tait(t)eiden) yötä. :krooh:
Bliss

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vttu.
Mä teen töitä. Tähän aikaan. Ampukaa mut. Kiitos.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kävin kuuntelemassa Finlandian torinrannassa Oulun Sinfoniaorkesterin soittamana näin illanpäätteeksi, auringon juuri laskiessa. Vaikuttavaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
hermine

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Bliss kirjoitti:Vttu.
Mä teen töitä. Tähän aikaan. Ampukaa mut. Kiitos.
Niin mäkin. Oon lorvinut koko päivän, ja jossain välissä nää on pakko tehdä jos meinaan viikonloppuna tehdä jotain muuta. Ampukaa mut, jos tuun tänään vielä Kitinään. Tai huomenna.

Kohta mun on kyllä varmaan pakko lopettaa, kun naapureita tuskin kiinnostaa kuunnella vakuutusaiheista ryhmäkeskustelua muutaman sekunnin pätkissä tähän aikaan yöstä, mutta mun kuulokkeet hajosi ja tää nauha on niin huono että tätä on pakko kuunnella aika kovalla että saa jotain selvää. Ja sattuu niskaan ja sattuu selkään. Ihan oikein mulle, kun oon tämmönen laiskuri :p:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku urpo oli onnistunut hukkaamaan pinsetit ja kaikki parsinneulat "siivouksessa". Ihan mielenkiintoinen kokemus kaivella ihon sisällä kasvavaa partakarvaa heittoveitsellä, toivattavasti muistin pestä ne käytön jäljiltä. Onneksi ei ole ulkonäköpaineita, muten voisi ahdistaa kun puoliposkea on ruvella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:Joku urpo oli onnistunut hukkaamaan pinsetit ja kaikki parsinneulat "siivouksessa". Ihan mielenkiintoinen kokemus kaivella ihon sisällä kasvavaa partakarvaa heittoveitsellä, toivattavasti muistin pestä ne käytön jäljiltä. Onneksi ei ole ulkonäköpaineita, muten voisi ahdistaa kun puoliposkea on ruvella.
Toivottavasti muistit pestä myös ennen käyttöä! Ja niinkö paljon se ihon sisällä kasvava karva ihan oikeasti häiritsi? :roll:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KisSandra kirjoitti:Ja niinkö paljon se ihon sisällä kasvava karva ihan oikeasti häiritsi? :roll:
Sattuu muuten aika saakutisti kun tuommoinen tylpäksi leikattu, paksu partakarva etenee tuolla ihossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:Sattuu muuten aika saakutisti kun tuommoinen tylpäksi leikattu, paksu partakarva etenee tuolla ihossa.


Jaa'a, voi olla mutta en voi tietää.. Ei ole noita partakarvoja vielä (!) *koputtaa puupäätä* pahemmin kasvanut, ei kummallakaan puolella ihoa ;) En väitä vastaankaan..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, jos laittais maaten.. Saattaa jopa olla, että saan kohtuullisessa ajassa unenpäästä kiinni kun viime"yö" jäi lyhyemmäksi kuin olisi ollut suotavaa..

Jätän taas tuttuun tapaani kämpän siistimisen ja pakkaamisen ja ylipäänsä kaiken huomisaamulle, ihan vain saadakseni aamulla taas raivota silmittömästi kun meinaan myöhästyä :P

Öitä apinat! Puzz :h:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin