AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mullakin pitäisi olla kiire mutta ei ole kuitenkaan. Piti katsoa yksi juttu läpi iltapäivällä yhden hemmon kanssa, mutta nyt en saa sitä enää millään kiinni. Huone tyhjänä eikä vastaa puhelimeen. Jospa se onkin paskalla?
Bliss

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä en jaksa.
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

saika kirjoitti: - luen kitinää
- luen päivän nettilehdet
- pelaan jotain typeriä nettipelejä
- piirrän
- kirjoitan sähköpostiviestejä kavereille
- teen sinitarrasta ja/tai klemmareista taideteoksia
- joskus jopa intoudun siistimään pöytää
Tehty on, paitti sinitarraa ei täältä lafkasta löydy :?
Mä oon osallistunut ties mihin nettikilpailuihinkin.. Blaah!

Mun tekis mieli laitaa ämpee3 soimaan ja laulaa! Duunikamut luulis et oon tullu hulluks ja saisin lähtee kotiin. Kurkkuunkin sattuu ja väsyttää ja räkä valuu jajajaja.
Flipperix

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:Miksi se tuntuu menevän ruuhka-aikoina kolmen minuutin välein? Odottelen omaa HKL-bussiani joka menee n. 10 min välein, ja tuo 550 porhaltaa ohi parhaimmillaan kolme kertaa odotusaikanani. Tuntuu kuin se olisi ainoa Espooseen menevä bussiyhteys, kun noin usein kulkee. Kiertääkö se kaikki Espoon perukat? Miksi 550:n dösät ovat niin erinäköisiä kuin muiden linjojen dösät (sellaisia vihreitä, ja numerotaulu on oranssi)?

Ärsyttävää tuollainen.
Olisko se se bussi-jokeri, josta lukee pysäkillä kissan kokoisilla kirjaimilla mainoksessa "ruuhka-aikaan 3 minuutin välein" ? Min en busseista tiedä mitään, googlatkaa perkele.
Dumari

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huh huh, tänään oon säätänyt yhtä juttua aika paljon. Nyt sen pitäs olla valmis ja odottelen "asiakaspalautetta" joka tuskin on kovinkaan kummoista koska kyseessä on "alpha"-versio käytännöstä... Alkaa oleen nuppi täynnä koko asiaa, tekis hiukkasen mieli terassillekin 8) Tunnollisena isoveikkana menenkin jeesimään pikkusikkoa joka on kipiä kotonaan, ehanaa!
AarneAnkka

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Flipperix kirjoitti:Min en busseista tiedä mitään, googlatkaa perkele.
:oops: :doh:
CandyMan

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Googlatkaa perseenne. No joo kyllähän minä sen linjan katsoin YTV:n sivuilta, mutta en äkkiseltään äkännyt sieltäkään mitään erikoista 550:n kohdalta. AarneAnkan linkistä päättelen homman jujuna olleen vihdoinkin parantaa perinteisesti surkeita poikkiyhteyksiä pääkaupunkiseudulla.

Kuvittelenko vain vai alkoiko ulkona vihdoinkin sataa ja jopa salamoida, vai ropiseeko vain päässäni? Johan tätä on odotettukin, kun Hesarin ja Iltalehden pääkaupunkiseudun ennustukset lupailivat rankkaakin sadetta alkuviikolla, mutta pelkkää aurinkoista ja kuumaa piisasi, ei tipan tippaa. Eikö edes sääennustuksiin voi enää luottaa? Sataisi nyt kerralla kunnolla perkele, eikä taas jotain puolentoista minuutin pikku ropsahtelua. Kaksi tuntia hirmuista kaatosadetta että katuviemärit tukkeutuvat, pliis?
AarneAnkka

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jumpe mikä saavista kaatuva saje tuolla ulkona. Tommonen vois jo melkeen sammuttaa venäläisen metsäpalon.
Pikku-Akka

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Täällä ei ainakaan vielä sada vettä, toivottavasti ei koko iltana.. Tän pitää päästä lenkille, eikä se oo kivaa sateessa.

Työpäivä alkaa olla kohtapuoliin lusittu. Sitte kauppaan, ruoanlaittoon ja sinne lenkille. Luvut alkaaki jo hyppiä riveillä, niin joutaaha täältä pois.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja brona »

Kid kirjoitti:Kaveri sai eilen pojan :h:
Mun kaveri sai yöllä tytön :h: tai siis sen vaimoke sai.
...
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

brona kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kaveri sai eilen pojan :h:
Mun kaveri sai yöllä tytön :h: tai siis sen vaimoke sai.
Mäkin haluun. Tytön tai pojan. Tai molemmat. Ihan sama :h:
CandyMan

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:Jumpe mikä saavista kaatuva saje tuolla ulkona.
Tulispa tännekin vähän kaakkoon päin. Kyllähän tuolla tuollainen pieni perussade näyttää olevan, mutta ei siitä paljoa apua ole ellei jatku tuntikausia. Hädintuskin on edes lammikoita vielä syntynyt asfaltille.

Pikku-akalle tiedoksi että lämpimässä sateessa lenkkeily on juuri parasta, juoksukin kulkee ihan eri tavalla.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja brona »

Just ehdittiin töppöjalan kanssa sisään, kun alkoi sataa kaatamalla puolisen tuntia sitten. Nyt se loppu eli ainakin Haagassa on märkää.
Pah, puolen tunnin kuluttua töihin, kiinnostus sata. Imuroikaa itte paskanne!
...
Mulli75

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Mä en jaksa.
Häh ?

Tsemppaas nyt vähän. Virtaa kinttaisiin viikonloppu alkamassa.
Sun pitää vaihtaa sopivampi hymiökin jos sulta alkaa tulla tuommoista Mä en jaksa-tekstiä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Geetzu kirjoitti: Naattikaa. :]
Kiitos, näin tämä on ajateltava. Kyllä se on nyt huomannut mun pahoittaneen mieltäni, tälle iltaa on kuulemma luvassa leffaa mässyä ja hemmottelua :) On se ihana. :h:

Mä haluaisin ihan ehdottomasti nähdä ia:ta mutta molemmat on niin säntäillyt sinne tänne että haluais vaan maata kotonaan. Pöh. Onneksi on mese xD
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huh! Yli kolme neljäsosaa vuorokautta ilman savukkeita takana! Tästä hyvästä voinen palkitakin itseni vaikkapa savukkeilla, vai kuinka? Pakko nimittäin poistua kotoa ja kulkea kioskin ohi..
Pikku-Akka

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

CandyMan kirjoitti:Pikku-akalle tiedoksi että lämpimässä sateessa lenkkeily on juuri parasta, juoksukin kulkee ihan eri tavalla.
Taivas vetäytyy pilveen niin eihän sitä tiiä vaikka tänään saa kokeilla.

Georgina: Kuulostaa kivalle.. Mulle kans mässyä ja leffaa.. :pliis:
Viimeksi muokannut Pikku-Akka, 25.08.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihanaa! Taskuvenukselta näyttävä ystävättäreni (vaalea, tosi hoikka ja isot tissit ja ihana murunen, pakko kertoa viestin jatkoa ajatellen ;) )
tulee viettämään hulvatonta baari-iltaa Helsinkiin kanssani. S:n tarkoitus on iskeä itselleen mies, vaikka vain yhdeksi illaksi :D
Tuntuu, että Helsinki ei ole enää ennallaan meidän kierroksen jälkeen, en ole nimittäin yhtä tuhoisaan bilejoukkoon törmännyt, kuin minä ja kotopuolen kaverit :h:

Edellisen kotopuolen kaverin perässä juoksi aamuyöllä Eirassa mies alusvaatteisillaan ja hammasharja suussa.
Viimeksi muokannut Lolita, 25.08.2006 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Edith kirjoitti:Huh! Yli kolme neljäsosaa vuorokautta ilman savukkeita takana! Tästä hyvästä voinen palkitakin itseni vaikkapa savukkeilla, vai kuinka? Pakko nimittäin poistua kotoa ja kulkea kioskin ohi..
EEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII! Jos oot nuin "pitkään" ollut ilman, jatka peipi samaa rataa. Pysy kovana, älä anna periksi. Tsemiä!!!
AarneAnkka

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lääh. Luulin että tämä hikisen tukala olo hellittäisi sateen jälkeen, kun on niiq raikkaampaa... mutta ei. Nyt on vieläkin hikisempi ja tukalampi olo. Eikä ilmastointi tietenkään toimi. Tahtoo kotiin...
Edith

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kid kirjoitti:
Edith kirjoitti:Huh! Yli kolme neljäsosaa vuorokautta ilman savukkeita takana! Tästä hyvästä voinen palkitakin itseni vaikkapa savukkeilla, vai kuinka? Pakko nimittäin poistua kotoa ja kulkea kioskin ohi..
Pysy kovana, älä anna periksi. Tsemiä!!!
Kiitos, mutta oon mä ennenkin antanut. Ei mua järkyttäis antaa nytkin.
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Edith kirjoitti: Kiitos, mutta oon mä ennenkin antanut. Ei mua järkyttäis antaa nytkään.
Kitylutka?
Edith

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kid kirjoitti:
Edith kirjoitti: Kiitos, mutta oon mä ennenkin antanut. Ei mua järkyttäis antaa nytkään.
Kitylutka?
Pahimmasta päästä. Ei mun tartte kun kulkea ton kiskan ohi. Sen ei tartte ees puhua mulle, ees kattoa mua, kun mä oon jo kypsää kauraa.
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Edith kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Edith kirjoitti: Kiitos, mutta oon mä ennenkin antanut. Ei mua järkyttäis antaa nytkään.
Kitylutka?
Pahimmasta päästä. Ei mun tartte kun kulkea ton kiskan ohi. Sen ei tartte ees puhua mulle, ees kattoa mua, kun mä oon jo kypsää kauraa.
Uuh, ihanan helppo nainen. Mii laiks.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Edith kirjoitti:Huh! Yli kolme neljäsosaa vuorokautta ilman savukkeita takana! Tästä hyvästä voinen palkitakin itseni vaikkapa savukkeilla, vai kuinka? Pakko nimittäin poistua kotoa ja kulkea kioskin ohi..
Ukonkutale heitti myös moisen paskatavan pois. Se oli ekat kolme päivää ihan seko mutta sitten se rauhoittui. Nyt se ei oo ainakaan viikkoon sanonut että haluttaa tupakkaa. (oisko joku kuukausi takana) Puree jenkkiä sen sijasta :)
Pikku-Akka kirjoitti: Georgina: Kuulostaa kivalle.. Mulle kans mässyä ja leffaa.. :pliis:
oih, on kyllä kiva!
Ja kyllä mä nyt menen siellä ia:lla käymään. En oo kauaa niin tulee noi pyykit pestyä :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin