AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Mä haluaisin ihan ehdottomasti nähdä ia:ta mutta molemmat on niin säntäillyt sinne tänne että haluais vaan maata kotonaan. Pöh. Onneksi on mese xD
Eeeiikäkö hanaaa nyt vaan ja tännepäin!!

Edit: Aha, se tuleekin. Jesss.
Edith kirjoitti:Huh! Yli kolme neljäsosaa vuorokautta ilman savukkeita takana! Tästä hyvästä voinen palkitakin itseni vaikkapa savukkeilla, vai kuinka?
Juurikin näin kävi itselleni äsken. Sosiaalis-nikotinistinen vakaumukseni on päässyt hieman repsahtamaan kesän aikana..
millivanilli

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Apuva, en meinaa pysyä pöksyissäni... se vaihtari tulee reilun tunnin päästä. IIIISCHK!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

millivanilli kirjoitti:Apuva, en meinaa pysyä pöksyissäni... se vaihtari tulee reilun tunnin päästä. IIIISCHK!
:shock: Aika lämmintä vastaanottoa ilmeisesti suunnittelet?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
millivanilli

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

aasi kirjoitti::shock: Aika lämmintä vastaanottoa ilmeisesti suunnittelet?
Juu ei.. jänskättää vain se, että millainen typy sieltä on tulossa. Ainakin vuodeksi tulee "uusi sisko", toivottavasti myös pidemmäksi aikaa.

Nyt täytyy vielä väsätä kyltti valmiiksi, ja sitten menox.
saika

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja saika »

Jaah. Saatan päästä puoli tuntia aiemmin töistä sillä varjolla että menen valmistelemaan saunailtaa.

Väsyttäis, nukuttais.

Mulla on sinitarrasta tehty hieno päivänkakkara hiirimatossa.
Bliss

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä en jaksa.
Häh ?

Tsemppaas nyt vähän. Virtaa kinttaisiin viikonloppu alkamassa.
Sun pitää vaihtaa sopivampi hymiökin jos sulta alkaa tulla tuommoista Mä en jaksa-tekstiä.
Helevata ku asiakas vahtaa koko yritysilmeen toisenlaiseen ja -väriseen. Tässä on niinq yötäpäivää väkerretty logoa, painotuotteita, kirjelomakkeita, käyntikortteja ja ties vaikka mitä. Kävin kävelyllä. Helpotti :)

Ja kastuin. Alkoi sataa kaatamalla.
saika

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja saika »

Ainiin... :lol:

Mulla on kamera mukana töissä....

:demoni:

Keksinkin just kitutunniks tekemistä...
Sutenööri

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

saika kirjoitti:Mulla on kamera mukana töissä....
Keksinkin just kitutunniks tekemistä...
Tisukuvia pukuhuoneessa?



Jostain syystä vituttaa ihan huolella vaihteeksi. Tekisi mieli vetää nakit silmille, painua kaupunkiin vonkuulle, ja herätä huomenaamulla jonkun sutturan vierestä.
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumdidumdum..Kohta kotiin. Saa nähä millä fiiliksellä ja mikä olo on illemmalla notta jaksaako sitä lähtee illan rientoihin. Telkusta kyllä tulis The Game, joka kovasti houkuttelee jäämään sohvalle..
Mulla on kyllä niin kamalan levoton olo, joka saattaa päiväunien jälkeen voimistua ja siinä tapauksessa olut maistuu ja laulu raikaa..

Eniveis, mukavaa viikonloppua! Muistakaa kitistä, että mulla on maanantai aamuna jotain tekemistä/lukemista kun tuun taas duuniin..Hei hei.
slam

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

sydän lyö jo leipää... unen puutteesta, mutta kokeilen rajoja kunnes kuolen :lol:
huima

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Jeee! Mulle tehdään lettuja.

Olen selkeästi ollut hyvä. 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Tahtoo KOTIIIIN! Hurja ahdistus, tahdon piiloon.
Liikunnan puutetta, sanon minä! Tarkemmin sanottuna keihäänheiton puutetta. :wink: Miten olisi reenit perinteisesti ensi torstaina eli 31.8. Eltsussa viiden aikaan?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kappas, sain jopa siivottua ennen lähtöä.

Edessä on kutkuttavan jännittävä snookerturnaus työkavereiden kanssa. Voiton avaimet lienee nautitun alkoholin määrässä... tarkemmin sanottuna sen nautitun määrän vähyydessä. Tästä syystä taidan olla mukana vain osallistumisen ilosta, ja jättää voittamisen niille jotka kaikessa muussa aina mulle häviää.

:D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Bliss

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:Jeee! Mulle tehdään lettuja.

Olen selkeästi ollut hyvä. 8)
Tai sitten susta halutaan tehdä pehmeämpi?? :D
Geetzu

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Edellisen kotopuolen kaverin perässä juoksi aamuyöllä Eirassa mies alusvaatteisillaan ja hammasharja suussa.
:D

Nään ton tilanteen päässäni mut ihan väärin, anna vähän infoo jooko.
Larus oli ukkonen mut ei vieläkään vettä. Jyrähti sillalla niin kovaa et pissasin ehkä vähän housuuni, toivottavasti kukaan ei nähny.
ninnithequeen

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon koko päivän kiertäny Espoota ja Helsinkiä, enkä nähnyt pisaraakaan vettä saati ukkosta. Vitsi.

Duunista suoraan Itikseen Elpan kans parille, puhumaan rumia ja tirskumaan miehille, ja nyt kotiin siivoilee ja löysäilee. Tekis jo mieli avata tuo miun puNkku, se huutaa mun nimeeee!!111 Mut ensin kaffet ja pyykit.
SikaMika

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:pissasin ehkä vähän housuuni
Pissaliisa.


Päivän saldo tähän asti: hieman opiskelua, yhden "se on loppu ny" -viestin lähetys (pitäisiköhän säästää se valmiina pohjana tulevia tilanteita varten?), Maj karman uuden levyn imuttaminen, sen kuuntelu, sapuskan vääntö ja tupakkalakon uhmaaminen useaan otteeseen. Muuten olen potenut räkätautiani ja samaan pihisevään hengenvetoon ilmoittautunut olevani huomenna ja ylihuomenna käytettävissä orjatyövoimana. Pers'aukisen on pakko yrittää.

Jatkan yrittämistä...
silsakenraali™

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tämä pitäisi pistää erotiikkaosastolle, mutta elämäni ensimmäistä kertaa puhkes kumi. Ihan issesseen, enkä keksi syytä. Vielä neljä tuntia sitten autoani siirtäessäni oikea etupyörä oli ok, mutta äsken ajaa lähtiessäni se oli jo valmiiksi tyhjä. Tunnustuksia?

Yksityiskohtana mainittakoot, että varsin uuden autoni rengaspulttiavaimen koko oli liian iso. Siis miv vit!? Nysse sit nököttää läheisen Nordean asiakaspysäköinnissä tunkin varassa odottamassa oikean kokoista veiviä.

Karita Tuomola kertoi joskus Seiskassa, että hyville ihmiselle tapahtuu hyviä asioita. Kai mä oon sitten suckerjerkofferpapalooser :cry:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Edellisen kotopuolen kaverin perässä juoksi aamuyöllä Eirassa mies alusvaatteisillaan ja hammasharja suussa.
Nään ton tilanteen päässäni mut ihan väärin, anna vähän infoo jooko.
Jatkoiltiin kahden nuoren miehen luona kunnes metro alkaisi taas kulkea aamulla. Se toinen poika oli kiinnostunut mun kaverista, mutta ujosteli. Mä olin vaan esiliina enkä kiinnostanut ketään. Kun sitten lähdettiin kohti keskustaa ja metroa, se ujo poika juoksi meidän perään ratikkapysäkille boksereissa ja t-paidassa hammasharja suussa pyytämään puhelinnumeroa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:Tämä pitäisi pistää erotiikkaosastolle, mutta elämäni ensimmäistä kertaa puhkes kumi. Ihan issesseen, enkä keksi syytä. Vielä neljä tuntia sitten autoani siirtäessäni oikea etupyörä oli ok, mutta äsken ajaa lähtiessäni se oli jo valmiiksi tyhjä. Tunnustuksia?

Yksityiskohtana mainittakoot, että varsin uuden autoni rengaspulttiavaimen koko oli liian iso. Siis miv vit!? Nysse sit nököttää läheisen Nordean asiakaspysäköinnissä tunkin varassa odottamassa oikean kokoista veiviä.

Karita Tuomola kertoi joskus Seiskassa, että hyville ihmiselle tapahtuu hyviä asioita. Kai mä oon sitten suckerjerkofferpapalooser :cry:
Ensinnäkin, en luottaisi Karita Tuomolaan ainakaan missään elämää suuremmissa elämänfilosofisissa kysymyksissä. Hän on nimittäin nainen, joka ei voi näyttäytyä julkisesti ilman raskasta silmämeikkiä, joka on hänen mielestään kohteliaisuutta kanssaihmisiä kohtaan.

Toiseksi kehottaisin sinua poliisina etsimään jotkut sopivat valvontakameran nauhat, joista voisit vaihtoehtoisesti ihastella kumin tyhjenemistä itsestään tai ihmisvoimin avustettuna.

Kolmanneksi sanoisin, että vaihda rengas tai paikkaa kumi tai mitä nyt tuossa tilanteessa yleensä tehdäänkään.

Tuo liian iso rengaspulttiavain on mysteeri, joka sinun tulee selvittää. Se saattaa olla joku metafora elämästäsi! :wink: Näin Karita mulle vinkkasi.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Jatkoiltiin kahden nuoren miehen luona kunnes metro alkaisi taas kulkea aamulla. Se toinen poika oli kiinnostunut mun kaverista, mutta ujosteli. Mä olin vaan esiliina enkä kiinnostanut ketään. Kun sitten lähdettiin kohti keskustaa ja metroa, se ujo poika juoksi meidän perään ratikkapysäkille boksereissa ja t-paidassa hammasharja suussa pyytämään puhelinnumeroa.
Ai jessus, tää ois ollu niin söpöä ja uniikkia kertoa häissään :)
tonttu

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ostin sitten uuden kapulan eurolla. Enkä edes osaa käyttää sitä vielä saati että tietäisin mitä kaikkia ominaisuuksia siinä on.
Siinä on kuulema vaikka mitä, ja mie tartten luuria pääasiassa soittamiseen ja tekstareiden lähettelyyn... noo mutta täytyyhän sitä aikuisella miehellä kunnon 3G kännykkä olla, skipidiweinau.

Jee, 12h:n päästä olen vetänyt unta palloon n. 3h. Ihkuuu!!!!1

EDIT: Kuka perkele on muokannut mun titteliä?!?!??+

EDIT2: Ja harrastuksiakin!!

Ok, syyllinen löytyikin jo.
Geetzu

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:--
Ai jessus, tää ois ollu niin söpöä ja uniikkia kertoa häissään :)
Joo aika ihkua. :]
ninnithequeen

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:EDIT: Kuka perkele on muokannut mun titteliä?!?!??+

EDIT2: Ja harrastuksiakin!!

Ok, syyllinen löytyikin jo.
Joo, sil on varmaan tylsää yssin siel kotona ku se on kuitenki saanu taas vaan kenkää, eikä mitään parempaa duunia :D :perse:
OperaDuudson

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Ehanaa olla kotona...ois vkon postit odottamassa lukemista mut jos sen jotenki onnistus vitkuttamaan huomisaamuun :P
Vastaa Viestiin