AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tänään alkaa viikonloppu, kuka menee alkoon? Kuka menee kukkakauppaan ja Ninni saa kertoa "mitä on mielessä".
Patz

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Menen palaveeraamaan koko päiväksi ja illalla Lintsille! Lauantaina vasta Alkoon! Hii!
MadameDeMeloni

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kävin jo eilen alkossa, olin ovela! Just tulin kotio, kävin muutamalla. Oon niin heikko. Teki mieli ottaa enemmänkin. AA-kerho, here I come. Noh, huomenna vasta. Aamulla pitää soittaa uudesta työpaikasta, jos vaikka vaihtais. Taas. Oonhan mä jo yli kuukauden ollut nykyisessä. Kjeh.

Öitä pallerot! :h:
Quarter

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Menen aamulla töihin kasaamaan jotain v***un standia kun muut siellä ei osaa... sitten menen illalla toisiin töihin myymään viinaa känniääliöille ja selittämään puolelle baarille, että meillä on nyt tiukka käytänkö tästä "yksi annos alkoholia/asiakas" alkoholilakipykälästä. Ja samalla vittuunnun siihen, että voisin olla kitinän ihQblondin ja puzzNuzz-queenin kanssa tissuttelemassa jäisiä margaritoja jne ja nakkelemassa manalaa jääpaloilla... Mutta ei. Minä menen töihin. Prkl. :evil:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Heräsin, ja en saa enää unta. Ja nenä on tukossa ja päätä särkee. Otan Carmolista, jos se auttais.
ElanorRaven

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Patzilla on hämäävä avatar, Manalaksi luulin ensin!

Se on sitten viimeinen työpäivä taas vähän aikaan, ihan omituista. Tein eilen illalla sellaisen suklaa-juustokakun uuden opiskelupaikan kunniaksi, ja sain eilen oikein lahjan työkavereilta! Kannattaapi näemmä opiskella.

Tänään pääsee töiden jälkeen leffaan!
Mulli75

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Kahvia.
OperaDuudson

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Kotitie voi kätkeä sammuneen puolison

25.8.2006, 04.30 (päivitetty 04.35)

Kotitielle kääntyessä kannattaa olla varovainen, ettei aja sammuneen aviomiehensä yli.

Rogersin pikkukaupungissa asuva nainen yllättyi pahan kerran ajaessaan kotinsa pihaan. Naisen astuttua ulos autosta maasta kuului vaikertava ääni. Auton vierestä löytyi oma aviomies, joka oli sammunut keskelle ajotietä.

Vaimo ei omien sanojensa mukaan ollut huomannut maastoutunutta aviopuolisoaan ennen kuin kuuli tämän kuorsauksen. Tiettävästi mies oli nauttinut alkoholijuomia ja sammunut kesken kotimatkansa niille sijoilleen.

Mies kuljetettiin sairaalaan hoidettavaksi episodin jälkeen. Mies oli saanut ruhjevammoja tömähdettyään maahan kesken taivalluksen.

STT


:lol: :rofl: tolla uutisella oli hyvä aloittaa tää päivä :P
Dumari

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! TOKA TPK, perkele että vituttaa taas nää juntit uppiniskaiset työkolleegat. Onko se niin saatanan vaikeeta keittää sitä kahvia? Josse loppuu, niin keittää sitä lisää kun paikalle saapuu kuitenkin vielä 10 saakka kahvinhimoisia...
Bliss

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huament.
Kävelin 12 askelta sängystä töihin. Mun työmatka piteni kymmenkertaiseksi viime viikonloppuna
AarneAnkka

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyvänen aika. Huomenta. Vielä tämän päivän nakkimoottori puksuttaa, sitten saa luvan riittää. Vois olla grillibileiden paikka. Jossain tuolla vähän kauempana.
Rouva Pupu

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Töihin ---> kouluun ---> Klo 21 alkaa ihana kahden päivän vapaa, uuh.
millivanilli

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

3 tpk

Jänskättää. Vanhemmille tulee tänään vaihtari saksasta, ja illalla täytyy käydä noukkimassa tämä uusi "sisko" kentältä.

:swirl:
ninnithequeen

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Kahvia koneseen, muksu kerhoon ja töihin. Töitten jälkeen juu sinne Alkoon hakemaan Vina Maipoa. Miehellä tänään viimeinen lomapäivä, yhyy.

Ja Dumis: mulla on taas vaan tuhmat ajatukset mielessä :jouden:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Menen Hämeenlinnaan, Porvooseen ja tietenkin Alkoon.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

menen helsinkiin, nakkaan miehen sen kaverin polttareihin, etsin itselleni vaatteita ja lopulta tungen veljen luokse yöksi. makutuomareita huolitaan mukaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain kai mä vielä hetkosen torkahdettua. Edelleen särkee ja väsyttää kyllä. Lisää Carmolista. Ja kahvia. Tänään työkkäriä, salia, kahvitteluakin kenties kaupungilla. Kuulin myös toivoaherättäviä uutisia, että sunnuntaina saattais pari kullanmurua ajella tänne pohjoseen pariksi päiväksi luokseni.
Geetzu

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pitäis keksiä jotain millä muksun energiat hupenee oikein kunnolla. Saatetaan kokeilla uimista. Illalla oli tarkotus lähteä viihteelle mutta eipä pääsekään kun muksuvahti joutui perumaan, taidan siis kokata hyvää sapuskaa ja nauttia (lapseni läsnäollessa) pari lasia viiniä. Homps hömps miehen lomia odotellessa...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeee...... Voi kun olisi aina perjantain, perjantai, PERJANTAIIIIIII..

Rahan tulloo ei voi estää. Saan nostaa työnantajani henkilöstörahastosta tänä vuonna 6.600 Euroa verovapaana, puhtaana käteen ja rahastooni jää silti vielä yli 12.000 Euroa verollista osuutta. Jos nostan tämänkin osuuden niin siitä verotetaan sivutuloveroprosenttini mukaan. Taidan jättää sen nostamatta.

Tänään otan hiukan rauhallisemmin töissä ja haaveilen, mitä kaikkea pientä, rahoillani voisin hankkia.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kid

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Moro!
Eilinen Ikean keikka oli sangen tuottoisa. Mukaan tarttui vaikka mitä kivaa kuten se ihana minikasvihuone, pari tyynyä ja keppihevonen kummitytölle.

Kurkkukipu ja räkätauti, mikä ihana yhdistelmä. Onneks on persentai ja saa duunin jälkeen vaan köllöttää sohvannurkassa ja kattoo leffoja. Mister taitaa tänään päästä varpajaisiin. Kaveri sai eilen pojan :h:
Ja mulla on vauvakuume :oops:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä luulen että meillä oli ehkä toinen riita. En ole ihan varma. Voisitteko ystävällisesti määritellä mikä riita on ja vaikka listata jotain tavallisimpia tunnusmerkkejä? Heräsin aikaisin mennäkseni tallille, nyt kityilen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Unohdin muuten kertoa että suihkusta ei saanut lämmintä vettä. Varsin virkistävää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No niin ja nyt töitä. Lupaan taas, etten kityile ennen viittä.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Georgina kirjoitti:Mä luulen että meillä oli ehkä toinen riita. En ole ihan varma. Voisitteko ystävällisesti määritellä mikä riita on ja vaikka listata jotain tavallisimpia tunnusmerkkejä?
Yks on ainakin semmonen et hei vähän vituttaa jälkikäteen.
Ehkä tosin huonon riidan jälkeen ei vituta. En tiiä, meil ei riidelläkään huonosti.
MadameDeMeloni

Re: AivanMielettömänEhana Peeerjantai!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kid kirjoitti:Kaveri sai eilen pojan :h:
*5* Meillä tuskin on samat kaverit? :D

Palkkapäivä!! \o/

Illalla työhaastattelu. Punnitsen asian hyviä ja huonoja puolia. Joutuisin kenties luopumaan "työsuhdeasunnosta", saisin hieman parempaa palkkaa, ja työmatka lyhenisi. Vitut, tarkistin asian, pitenisi hurrrrjat 300 metriä. Huh. Työsopimus olisi vakituinen, täydet tunnit.. Jaa-a.
Vastaa Viestiin