Migä Moga! -naamantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

H&M:n paketista tuli vaikka mitä ihanaa! 3 ihan loistavaa paitaa: yksi sammalenvihreä v-aukkoinen neule, toinen musta, napitettava neuletakki, jossa tupsupäinen naru vyötäröllä ja hihansuissa sellaiset kiristykset, ja kolmas luonnonvalkoinen muhkea villapaita isolla poolokauluksella... Nyt odotan talvea täysillä! Lisäksi ihan loistavat tummanlilat jumppacaprit ja musta urheilutoppi. Napakymppi kaikkien tuotteiden osalta, harvinaista! *selaa H&M:n kuvastoa intensiivisesti*

Mutta hitto, kun joku on jättänyt pyykkinsä pyykkituvan koneeseen lojumaan, vaikka ohjelma on aikoja sitten loppunut. Yleensä ihmisillä on tapana jättää kori koneen eteen, jotta seuraava pyykinpesijä voi tyhjentää pyykit koriin ja laittaa omansa koneeseen, mutta nyt ei näy edes pyykkikoria lähimaillakaan. Ja multa alkaa loppua päällepantava! Pian on niin myöhä, ettei viitsisi edes konetta päälle laittaa. Jospa vielä kerran kävisin katsomassa, ja jollei kone ole vapaana, niin herään aamulla viideltä pesemään pyykkiä... :evil:

EDIT: No ei vieläkään. Saakeli, kiskon ne pyykit lattialle ja heivaan omani koneeseen pyörimään! Pelkele.
Viimeksi muokannut Xiberia, 28.08.2006 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Patz kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:"Olevinaan muka nokkela" tarkoittaa itse asiassa samaa kuin "olevinaan olevinaan nokkela". Aika huonoa suomea.
Eipäs tarkoita. Se tarkoittaa olevinaan mukamas nokkela. Tai mukamas olevinaan nokkela.
"Olevinaan"-sanan yhteydessä ei pidä käyttää "mukamas"-sanaa, koska se sisältyy jo itse "olevinaan"-sanaan! Jos jokin on olevinaan, on se väistämättä teennäistä - "mukamas" - ja siksi vain olevinaan! Hän on olevinaan nokkela! Hän on mukamas nokkela! Sun pitää Patz hei valita, et voi saada kaikkee!
Ja tää sun heittos oli myös olevinaan muka nokkela. Vaan eipä ollut. Yritä kovemmin!
En nyt millään pysty hajottamaan keskittymistäni. Minulla on tässä meneillään henkisesti vaativa performanssi, jossa esitän aikuista ihmistä keskustelemassa vakavista asioista.
Viimeksi muokannut -Superior-, 06.09.2006 17:58. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Patz

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

-Superior- kirjoitti:Minulla on tässä jo meneillään performanssi, jossa esitän aikuista ihmistä keskustelemassa vakavista asioista!
Ou mai gaad! Älä kuitenkaan ajattele liikaa ettei satu päähän. Voi vaikka aivot nyrjähtää! Mä tiedän, mulle on käynyt niin!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 14:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
silsakenraali™

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

TamU voitti Hakan, saa onnitella! Ollut kyllä niin tukkonen päivä lauantain ryypiskelystä, että nyt iltasella vasta rupee elämä kunnolla kantamaaan. Kuka lähetti tänne siivouskärpäsiä? Toivottavasti äippä ei tule nyt käymään, vois pitää mua vaikka ihan sisäsiistinä tapauksena.
MadameDeMeloni

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Siivosin!! \o/
ninnithequeen

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onneksi toi Supernatural meni ihan onnettomaksi kuraksi, ens viikolla nimittäin alkaa Täydelliset Naiset Neloselta samaan kellonaikaan :jee:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:ia, olet ollut mielessäni toivottavasti on kivaa! Pitäiskö meillä esim. ensi viikonloppuna käydä tuopposella vai mitä sulla on suunnitelmissa?

Raportti päivästäni päättyy :)
Kiva päivä sulla :) Käydään vaan! Se 'anoppi' on täällä pe-la, mut ei mun sen kanssa tarvi olla, kun sillähän on ne omat rientonsa. Ja tuo poikakin lähtee kyllä jo torstaina.
Dumari

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Onneksi toi Supernatural meni ihan onnettomaksi kuraksi, ens viikolla nimittäin alkaa Täydelliset Naiset Neloselta samaan kellonaikaan :jee:
Wattafak, just hyvää menoa. Tuo on ainoo sarja jota seuraan tällä hetkellä telkasta, ehkä tuo veli-teema on yksi iso plussa...

"brothers love is.... brothers love"
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Nyt eteisen seitsemästä kaapista kaksi on täysin tyhjiä, ja roskikseen on mennyt valtava määrä täysin turhaa tavaraa. Olen tyytyväinen itseeni! Sitten vauhdilla nukkumaan, gunatt!
Sudenhenki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Rouva Pupu kirjoitti: Tiedän, että käsittää koko ihon, pahimmat oireet kuitenkin saattavat keskittyä tiettyyn kohtaan ihossa. Ja niinkuin yllä mainitsin PITÄÄ löytää se oikea voide ETC. joillekin se voi olla se yksi joillekin ei. Katsos yleensä on eri asteita kaikenmaailman vaivoista sairauksiin.
Nope, tai sitten ainakaan minulla ne "pahimmat oireet" eivät ole koskaan keskittyneet johonkin tiettyyn paikkaan, vaan ne ovat vaihdelleet vuosien myötä. Tuntuu itseasiassa siltää, että kun jossain paranee niin jossain toisaalla sitten alkaa oireilemaan. Kiitoksia kuitenkin näistä itsestäänselvyyksistä.
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Netti on täynnä ihmisiä ja mä en löydä vittu muka ketään, jonka kans juttelis jostain. :D
Sudenhenki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Geetzu kirjoitti:Netti on täynnä ihmisiä ja mä en löydä vittu muka ketään, jonka kans juttelis jostain. :D
Mulla on nälkä, mitä sulla on jääkaapissasi?
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sudenhenki kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Netti on täynnä ihmisiä ja mä en löydä vittu muka ketään, jonka kans juttelis jostain. :D
Mulla on nälkä, mitä sulla on jääkaapissasi?
Siel on vaikka mitä! Juustoja, salaattii, paistijauhist, ketsaa... Ihan kaikkee. Jos oisin sä niin kävisin mäkkäris. Oisin yhtä sika ahmatti ku Geetzu. Se hullu veti big mac -aterian ja tuplajuuston, röyhtäilee just ja kummastelee miks ei uni tuu täydel masul.

Mul on joku häiriökin päässä.
Sudenhenki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Geetzu kirjoitti: Siel on vaikka mitä! Juustoja, salaattii, paistijauhist, ketsaa... Ihan kaikkee. Jos oisin sä niin kävisin mäkkäris. Oisin yhtä sika ahmatti ku Geetzu. Se hullu veti big mac -aterian ja tuplajuuston, röyhtäilee just ja kummastelee miks ei uni tuu täydel masul.

Mul on joku häiriökin päässä.
Ei tässä taida jassaa enää mäkkärille, eikä se taida olla enää edes aukikaan. Mieli kyllä halajaisi tuota tuplajuustoa (ilman kurkkua ja extrasipulilla). :P

Häiriöitä päässä? Korjaa vastaanotin, yleensä tanakka isku tepsii.
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sudenhenki kirjoitti:Häiriöitä päässä? Korjaa vastaanotin, yleensä tanakka isku tepsii.
Taidan kokeilla vaikka aina-niin-pahaa-viskiä mielummin. :wink:
Joo suolakurkut piti poimia pois. Röyh. Ne maistuu silti suussa!
MadameDeMeloni

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Sudenhenki kirjoitti:tuplajuusto (ilman kurkkua ja extrasipulilla).
nimenomaan tuoreella sipulilla, ei sillä kuivasipulisilpulla! Ja ehkä vähän feast-kastikettakin väliin.. nam.
silsakenraali™

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mitä mäkkäriin tulee, niin kuupee ruiksella on herkuin. Hyvänä kakkosena tulee kreikkalainen kanasalaatti tupla kanalla ja talon kastikkeella - kokeilkaa!
Sudenhenki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:tuplajuusto (ilman kurkkua ja extrasipulilla).
nimenomaan tuoreella sipulilla, ei sillä kuivasipulisilpulla! Ja ehkä vähän feast-kastikettakin väliin.. nam.
Onko siellä montaakin erilaista sipulia tyrkyllä? tuoresipuliksi olen sitä aina luullut. Voi ei, pitää varmaan huomenna sitten heti hakea tuollainen kun koulu loppuu, kauheaan kiusaukseen saatoitte.
MadameDeMeloni

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

ruisleivällä bueno el maco lisä tuoresipuli <3 ranskiksille valkosipulidippi pippurilla.
Viimeksi muokannut MadameDeMeloni, 28.08.2006 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tässä talossa ei sitten nuku kukaan tänä yönä.

Mun yskä on niin karmiva just nyt, ettei tosikaan, ja yskänlääkettä millilitra jäljellä. Ukkokulta tarjoutui hakemaan sitä nyt kaupungista, mutta sanoin jotta ei tarvi. Jos vielä viiden aikaan aamulla meinaan tukehtuu, ni sitte. On siellä yks imeskeltävä yskäntabletti kaapissa.
Tolkuttoman päänsärynkin sain tosta kakomisesta. Ääääh.

Nyt kuitenkin petiin kattomaan miten käy..
SikaMika

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mitä vittua? Mähän oikeasti luin sitä koulukirjaa! Ja oikeastaan harmittelin, kun piti lopettaa kesken, homma alkoi viimein käymään mielenkiintoiseksi. Vetäisin iltapalan ja samalla mua alkoi vituttamaan parin viikon korkuinen tiskivuori, joten tiskasin siinä ohi mennen sitten.

Loppuillan ohjelmaan kuuluu Lostin kakkoskauden jakso nro. 21:n vahtaaminen. Kylläpä tuohon sarjaan jäikin koukkuun, en enää uskalla aloittaa uusien sarjojen seuraamista kun niissä käy kuitenkin taas juuri näin! Tänäänkin pakenin nurkkaan lutkuttamaan sikiöasennossa peukaloani kun tajusin tuon Supernaturalin taas tulevan! Olen pakoillut sitä jo kahden jakson ajan... :)

Se on loppu ny. Menkää nukkumaan, turhimukset!


Ja Geetsu voi jutella ihan vapaasti mulle. Voin sitten vastavuoroisesti jutella Lempiaiheestani - itsestäni! Siinäpä onkin jo aihetta tunkea ne pikku kätöset sinne pöksyihin pois jaloista pyörimästä... 8)
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Ja Geetsu voi jutella ihan vapaasti mulle. Voin sitten vastavuoroisesti jutella Lempiaiheestani - itsestäni! Siinäpä onkin jo aihetta tunkea ne pikku kätöset sinne pöksyihin pois jaloista pyörimästä... 8)
*hyörii pyörii pöksyissään*

Oikeesti vaan ahdistaa. Suljen kitinän, kitisen nitisevässä sängyssäni tunnin pari ja ratkon vaikka viddu sudokuja. :]
SikaMika

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Ja Geetsu voi jutella ihan vapaasti mulle. Voin sitten vastavuoroisesti jutella Lempiaiheestani - itsestäni! Siinäpä onkin jo aihetta tunkea ne pikku kätöset sinne pöksyihin pois jaloista pyörimästä... 8)
*hyörii pyörii pöksyissään*

Oikeesti vaan ahdistaa. Suljen kitinän, kitisen nitisevässä sängyssäni tunnin pari ja ratkon vaikka viddu sudokuja. :]
Tuu tänne Lostille, voit samalla kitisyttää mua ja mun sänkyäni. Mäkin meen just nyt...*lost*
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:Tuu tänne Lostille, voit samalla kitisyttää mua ja mun sänkyäni. Mäkin meen just nyt...*lost*
Sä oot aika hauska. En yhtään muistanu! 8) Unej.
Vastaa Viestiin