Migä Moga! -naamantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Haumenta! Toka TPK. Kaffea, kiitos!
1108

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kahvia ja kersa kerhoon.
Eiks se ole liian nuori juomaan kahvia? Ja vielä kerhossa, saavat muut mukulat huonoja vaikutuksia.
Patz

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ja nyt saa nää iho-oireet riittää, varasin lääkäriajan. Toivokaa parasta!
Mulli75

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Patz kirjoitti:Ja nyt saa nää iho-oireet riittää, varasin lääkäriajan. Toivokaa parasta!
Toivotaan, etkä pelkää pahinta.
1108

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Toivokaa parasta!
Eiköhän se lääkäri huomaa että ne on vaan tatuointeja. Niin, mä tiedän tribalit on siis niin "Last season" kuin vaan voi.

Mutta mä voin antaa salvaohjeen:
1kpl Pilttipurkki
Lorauta pohjalle ruokaöljyä/liukkaria/täyssynteettistä (5W-50) noin 1½dl
3rkl Kanelia
1rkl Curryä
2tl Suolaa

Kansi kiinni ja visputa.

Tällä kun rasvaa niin ongelmat häviää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Onko Sipsin loma loppunut vai, kun täällä näyttää olevan? :)
Näin juuri. Meitsi on back in business!! :)
Ja todella pirteänä, kuten arvata saattaa. Kelailin taas juttuja johonki aamuyöhön ja stressasin töihinpalaamista..eli vallan mainio krapulantyyppinen koomatila täälläkin.
Kiva loma oli, vaikka en päässykkään ku kaks kertaa Helsingin ulkopuolelle. Sitäpaitsi toinen niistä reissuista oli Vantaalle, eli ehkä sitä ei lasketa..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Patz

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:On-olevinaan-muka-nokkela
Äläpä poika viitsi edes alottaa mun kanssa. Jotain aadeehoodeeta sä saatat ärsyttääkin mutta mä syön tollasia nappuloita aamiaiseks.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Huuuuomenia! Mie lähen tänään uuteen kouluun, jänskää! Ja elämässä on muutenkin tällä hetkellä aika mukavaisia jännitysmomentteja, olen tainut vihdoinkin saada sen elämän siis hankittua.
1108

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Äläpä poika viitsi edes alottaa mun kanssa.
No en helvetissä. Sä olet pelottava.
mä syön tollasia nappuloita aamiaiseks.
Nappula... Pah.
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Patz kirjoitti:Heräsin yöllä hirvittävään ukkoseen. Hrrr... en pidä ukkosesta yksin ollessani.
Heräsin myös. Ekan kerran tänä vuonna näin kunnon salamia, ei kun salamoita (?) ja tärisin paniikissa parvekkeella. 5 tupakkaa ketjussa. Saappaat jalassa. Ei kosketusta kaiteisiin tai mihinkään. Huuh, ihan perseestä. Ja kun uni vihdoin tuli niin painajaisissa kuulin muksuuni osuneesta salamasta, joka maikkarin uutisten mukaan on jahtaamassa nyt osuman saaneen lapsen äitiä. Aika vinkeetä.

Ja VITTU, mun rakkaan pippelin piti kotiutua tänään vaan aamun pilasikin tuttua tutumpi tekstari "sori, huomiseen menee". Nyt mökötän ja vedän dallaspullaa (ostin 6) koko päivän. PASKA MAANANTAI!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sain saikkua. Kuumetta ja kaktus kurkussa. Mitäköhän sitä oikein tekis 2 päivää?
Kid

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen ollut tässä lafkassa jo tammikuusta asti. Nyt vasta mulle tuli pikkupomo sanoon, että mun pitää ottaa nenärengas pois! Oli kuulemma isopomo sanonut asiasta, johon mä tokasin notta miksi isompomo ei ole sanonut mitään?!?! Ei kuulemma uskalla :shock: Sanoin pikkupomolle että taidan ommella isollepomolle hameen kun on niin neiti!
Pikkupomo meni hiljaseks..

Juu, mä joudun tässä tiskillä istuun kun duunikamu on lomalla. Jahka mä pääsen taas tonne taakse ens viikolla, niin nenärengas tulee olemaan taas paikallaan. Nih!
millivanilli

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tpk!

Olen tyytyväinen, sain hankittua vihdoinkin tarran opiskelijakorttiin(kolmen opiskeluvuoden jälkeen), sitten jonkun lapun kelaa varten ja toisen lapun hkl:ää varten. Sen lisäksi kävin uimassa. Jei!
Lepikkorapu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Jaahas, työmarkkinataloustiedettä käsittelevän kirjan avaamisen välttely lienee aamupäivän kohokohta.
saika

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja saika »

TPK.

Helvetinmoinen kiire täällä. Mua vaan väsyttää ja haukotuttaaa ja nukututtaa. Viikonloppu oli nice... :h:
Geetzu kirjoitti: Ekan kerran tänä vuonna näin kunnon salamia
Uijui, nam. Salamia. Nälkä :P
NuoriDaavid

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AarneAnkka kirjoitti: Aamulla näin unta jossa näin unta jossa nauroin kauheesti yhdelle jutulle, sitten unessa heräsin siitä metaunesta, ja sitten heräsin taas. Jäin ihmettelemään että mahdoinkohan nauraa unissani vaiko enkö. Ja että onko pasmat pahasti sekaisin jos näkee unta jossa näkee unta.
No sun unet on yhtä tylsiä kun munkin :paijaa:

Kun märkiä unia en ole nähnyt tällä vuosituhannella varmaankaan.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Yläviitonen täältä! Mä olen niin poikki, että todennäköisesti rupean lausumaan yläasteen ruotsinkirjan kappaleita ääneen, jos joku kysyy minulta jotain työasiaa. Pimpelipom ja terkut keskusneidille!
Lilo kirjoitti:Lähes uneton yö takana, olo on kuin krapulassa. Ilmeisesti pääni on kehittänyt ovelan tavan suojella mua (liialliselta) ajattelulta, sääli että mekanismi käynnistyy vähän jälkijättöisesti. Pimpelipom.
Don't Panic!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti:olo on kuin krapulassa.
Mulla taas lievää morkkista. Mut näillä mennään. Näin unta että oltiin menossa ryöstään pankista noin 35tuhatta egee. Sit mä aloinkin hannaan ja ryöstöpartnerini totesi villeesti ettei hätää, hän saa kyllä jonkun muun mukaan näin hyvään keikkaan. Aamulla nauratti, ollu muitakin villejä unia tässä viime aikoina. Yhdessä olin sukeltamassa ja rantavedessä kellui hukkunut sukeltaja, jonka lapseni bongasi ja kysyi mikä tuo on. Hyh.

Muksu flunssassa, joten kotipäivää vietellään. Tarvisin lauantai-illaksi lastenhoitajan. Anybody? ;)
Prepare for the worstest.
1108

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Tarvisin lauantai-illaksi lastenhoitajan. Anybody? ;)
Mä voin lähteä, saanko ottaa omat lelut mukaan?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

1108 kirjoitti:
Mä voin lähteä, saanko ottaa omat lelut mukaan?
Joo, saat tuoda sit tyttiksenki mukaan mut mun sohvalla ette kyl muhinoi! Popkornit saatte talon puolesta. It's a deal ;)
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:
1108 kirjoitti:Mä voin lähteä, saanko ottaa omat lelut mukaan?
Joo, saat tuoda sit tyttiksenki mukaan mut mun sohvalla ette kyl muhinoi! Popkornit saatte talon puolesta. It's a deal ;)
Kai sä tiiät mimmosia ton "lelut" on?

Mä en päästäis lähellekään mein muksua kyl.
1108

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:It's a deal ;)
ENTÄS BENSAT!?!?!??!?!?!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin äsken postissa ja meinasin pyörtyä sinne.. taidan pysytellä loppupäivän kiltisti sohvalla. Niin ja tehdä Elpan tonnarilasagnea :p
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

1108 kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:It's a deal ;)
ENTÄS BENSAT!?!?!??!?!?!
Bensat on ok, kunhan et raavi tulitikkuja samaan aikaan!
Prepare for the worstest.
1108

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en päästäis lähellekään mein muksua kyl.
Trust me, ei ole mitään halua päästäkään lähelle. Tai no, oishan evoluution harha-askeleesta kiva ottaa kuva.
Vastaa Viestiin