Migä Moga! -naamantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kamala vitutus pienestäkin asiasta ja tuntuu että hermot on ihan loppu, ehkä se yks huili päivä viikonloppuna olis ollut hyväksi. Ei kait sais rehkiä 9 viikon lomailun jälkeen, haluuuuuuuuun kotiiiiiiiin!
saika

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja saika »

millivanilli kirjoitti:
saika kirjoitti:Jos aloittais vaikka jonkun harrastuksen *selailee googlee*
Mä tässä just ilmottauduin sellaiselle Caboera-kurssille (toi taitaa olla väärin kirjoitettu). Kaverin kanssa päätettiin kokeilla tuota meille uutta lajia.
Mä haluisin kans Capoiera-kurssille, vaan kun ei täällä korvessa sellaisia järjestetä :? Näyttää ainakin ihan pirun hauskalta puuhalta.

Sit mä mietin sellastaki et jos olis jossain ns. stunttikoulu, vois opetella tappelemaan oikeen näkösesti, näyttää ihan tanssilta kun alkaa seuraamaan hyvien näyttelijöiden onnistuneita turpiinmättökohtauksia.. :)

Kuntonyrkkeily vois olla jees, tai jos löytyis jostai jotai bodycompattia tai sit salsa tai vatsatanssi tai...

Ehkä mä vaa meen salille. Kaks kertaa. :P

*edit. toistan itseäni. korjailtu*
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mogailuja ei tunnusteta mutta eipä tässä kai paljon muutakaan elämä tarjoo..

Ei sit eilen viel se kisuasiakaan selvinny. Aivan ihania pihania olivat pennut mutta se, että onko niistä yksikään niin über tasokas tyyppi, että kasvattaja tosissaan harkitsee sijoitusta selviää vasta tossa syyskuun alun jälkeen. Kovin mieluusti kyllä ottaisin sellasen pienen sinisen kotiani ja elämääni kaunistamaan ja piristämään.

Nyt pitäs reipastua ja ottaa liikkua johonkin suuntaan. Mummitzki on toivonut vielä näkevänsä minut ennen kuin palaan kotiin Ouluun. Vähän huvittaa koko mamma kun ensin suuttuu mulle silmittömästi, muuttaa hetken mielijohteesta Oulusta Vantaalle ja ei pidä niin mitään yhteyttä 5kk:n ja nyt sitten ihan eri ääni kellossa yht'äkkiä ja haluaa nähellä ihan muutaman päivän välein :P No, olkoon omanlaisensa, annetaan vanhalle ja ja ei ihan terveelle siihen oikeus.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
millivanilli

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

saika kirjoitti:Mä haluisin kans Capoiera-kurssille, vaan kun ei täällä korvessa sellaisia järjestetä :? Näyttää ainakin ihan pirun hauskalta puuhalta.

Sit mä mietin sellastaki et jos olis jossain ns. stunttikoulu, vois opetella tappelemaan oikeen näkösesti, näyttää ihan tanssilta kun alkaa seuraamaan hyvien näyttelijöiden onnistuneita turpiinmättökohtauksia.. :)

Kuntonyrkkeily vois olla jees, tai jos löytyis jostai jotai bodycompattia tai sit salsa tai vatsatanssi tai...

Ehkä mä vaa meen salille. Kaks kertaa. :P

*edit. toistan itseäni. korjailtu*
Sain juuri mailia, että pääsin kurssille. Tosi hieno homma. Toivottavasti mun kaveri pääsi myös, etten joudu sinne yksin kaikkien muukalaisten joukkoon.

Mä tässä harkitsen parhaillaan, että pitäisiköhän ostaa kausikortti kaupungin punttikselle. Saisin siihen samaan hintaan vielä käydä uimassa. 4 kk:n lippu taisi olla jotain 80€. Ei paha, jos kuitenkin muistaa, että käyn jo kolme kertaa viikossa uimassa, ja kerta maksaa 2,5€ ( 4 kk:ssa n.120€).
Viimeksi muokannut millivanilli, 28.08.2006 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tästä mie tykkään kun laittaa hakemuksen menee ja tulee vastaus "Työhakemuksesi on otettu käsittelyyn. Olemme yhteydessä jatkoon päässeisiin hakijoihin noin kahden viikon sisällä."

Asiallista menoo ja syränalaa helpottaa kun otin nyt ihan asiakseni ettiä uuden duunin. Ei enää - no kokeillaan- meiningillä.
Jos en uutta duunia saa, ni se on ment to be-pysyä täällä. Sen mukaan sit fiilistelen :P
millivanilli

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Kamala vitutus pienestäkin asiasta ja tuntuu että hermot on ihan loppu, ehkä se yks huili päivä viikonloppuna olis ollut hyväksi. Ei kait sais rehkiä 9 viikon lomailun jälkeen, haluuuuuuuuun kotiiiiiiiin!
:boohoo:
Patz

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

V*ttu. Lääkäri väitti että mulla on atooppinen iho. Kas kun ei utopinen tai vaikka empaattinen! Ja jumaliste jos noi tropit ei auta niin raavin itseni hengiltä!

Ja mikä helvetti siinä on, että kun aletaan ohittamaan sitä täysperävaunullista rekkaa, niin kun rinnalle päästään aletaan hidastamaan niin että takana tuleva repii pelihousunsa! Helvetti jos ette osaa ajaa niin palauttakaa ajokorttinne, myykää autonne ja käyttäkää taksia!! Mulla menee hermo!!1111
Geetzu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Patz kirjoitti:V*ttu. Lääkäri väitti että mulla on atooppinen iho. Kas kun ei utopinen tai vaikka empaattinen! Ja jumaliste jos noi tropit ei auta niin raavin itseni hengiltä!
Raavinpa tossa muutama viikko sitten pari luomea rikki ja ihon muuten verille, ihotautilääkärin muistutus atooppisesta ihosta ja erittäin miedot kortisonivoiteet poistivat kutinan seuraavana päivänä. Toivotaan, että sullakin. :]
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Mihinköhän sitä on tullut itsensä tungettua? Uhkailtiin isolla määrällä työtä ja pitkillä koulupäivillä ja paljolla itsenäisellä opiskelulla. Tjaa, sitähän se opiskelu taitaa aina olla... :P Vaikuttaa kumminkin hyvältä so far, saa nähdä mitä sanon vaikkapa kahden viikon päästä!
millivanilli

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Välillä on ihanaa nauttia ihan hölmöistä asioista. Tein itselleni pesä sohvalle, valmistin ihania omppupäälysteisiä leipiä ja katsoin Lindsey Lohanin tuoreen romanttisen komedian. :h:
CandyMan

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

saika kirjoitti:Mä haluisin kans Capoiera-kurssille, vaan kun ei täällä korvessa sellaisia järjestetä :? Näyttää ainakin ihan pirun hauskalta puuhalta.
Etkös sinä juuri kehuskellut jossain toisessa keskustelussa korvessa asumisen autuutta ja kuinka paljon halvempia asunnot ovat keskellä ei-mitään? :P

Salilta tultu, kotiin menen.
Sutenööri

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

http://www.telkku.com/tiedot?oid=8469059

Voi hyvää päivää mitä porukkaa. Kyllä menis äkkiä hermo moisiin cityprinsessoihin ja prinsseihin.
huima

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Nyt perse alas, Kityily seis ja duunia. Ihan vetämätön olo kun ajatukset pyörineet kaikessa muussa.
SikaMika

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ahhh, olipas kerrankin rentouttava paluu arkeen. Tämmöisiä maanantai(työ)päivien tulisi aina olla kaikilla:

Töihin 10 minuuttia myöhässä, koska julkiset kulkivat mukavasti juuri tuohon aikaan, harkittu rikos. Työpäivä alkaa luonnollisesti aamiaisen merkeissä, joka nautitaan rauhallisin liikkein jottei vatsahaava pääse yllättämään kesken aamiaisen. Puoli tuntia rankkuudeltaan n. papereiden pläräämistä vastaavia töitä, jonka jälkeen kahvitauolle. Kahvitauko tarkoittaa kahvia juomattomalle pelkkää taukoa, jonka käytän tehokkaasti oppikirjaa lukien. Puoli sivua luettuani alkaa ramaisemaan, joten otan torkut. Herään hetken päästä ja huomaan duunikaverinkin nukkuvan, joten jatkan uniani. Puolitoista tuntia myöhemmin herään, teen hommia taas puolisen tuntia, vastaan luonnon voimakkaaseen kutsuun ja katso, onkin jo sapuskan aika. Ruoka-tauon jälkeen pidän vielä pikapikaa n. 3 tunnin lukutauon, jonka aikana piti kuitenkin nostaa pari kertaa perse penkistä jonkun päällysmiehen käytyä paikalla pällistelemässä. Sitten en enää jaksanut keskittyä kirjan lukemiseen, joten tein vapaaehtoistyötä viimeiset kolme varttia ja lähdin kotiin vajaat puoli tuntia etuajassa.

Nyt vitun ollessa taas kupura meksikonpadasta jatkan tuon ihmeellisen ison kirjan tavaamista näin kotioloissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Porsasta kitusiin ja päikkärit, ihunaa. SAWkin pitäis tänään katsoa, kakkonen tullutkin jo katottua, menee vähän väärässä järjestyksessä. Huomenna varmaan kylpyläharrastus jatkuu.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Patz kirjoitti:On-olevinaan-muka-nokkela
"Olevinaan muka nokkela" tarkoittaa itse asiassa samaa kuin "olevinaan olevinaan nokkela". Aika huonoa suomea.
Rouva Pupu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Äh. Kakka päivä, ei oikein ruleta yhtään mikään. Aamusta meinasi tukehtua savuun, seurauksena koko päivän kestävää hengityskipua ja poskionteloiden kolotusta ja pään räjähtämistä.
Tää uusi hiusten värikin kaipaa hiukan totuttelemista, ettei vaan olisi liian tumma.
Ruotsin kokeeseenkin pitäisi lukea, mutta en vaan saa aikaiseksi. Äh.
Patz

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

-Superior- kirjoitti:"Olevinaan muka nokkela" tarkoittaa itse asiassa samaa kuin "olevinaan olevinaan nokkela". Aika huonoa suomea.
Eipäs tarkoita. Se tarkoittaa olevinaan mukamas nokkela. Tai mukamas olevinaan nokkela.
Ja tää sun heittos oli myös olevinaan muka nokkela. Vaan eipä ollut. Yritä kovemmin!
Sudenhenki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Patz kirjoitti:V*ttu. Lääkäri väitti että mulla on atooppinen iho. Kas kun ei utopinen tai vaikka empaattinen! Ja jumaliste jos noi tropit ei auta niin raavin itseni hengiltä!
Tervetuloa kerhoon! Nyt sulla onkin sitten murheenkryyni joka seuraa koko loppuikäsi.

EDIT: Treeneihin olisi taas mentävä, vaan ei yhtään huvita. Nyt siellä on meneillään keskustelu jonka mukaan salikäyttäytyminen on huonoa. Voi perse, jos tuosta pitää kuria kiristää niin se loppuu meikän osalta siihen.
Edith

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on järkyttävän hirveä väsymys ja heipparallaa-olo. Olen ollut kolme tuntia irti sängystä ja taidan mennä takaisin. Otan saman kannan kuin eilen Hesarissa haasteltu lääkäri-kirjailija: alkoholi on hermomyrkky ja ainoa suositeltava raja on absolutismissa. Äärk. Kityilemällä on tään kolme tuntia jaksanut pitää ees silmänsä auki. Jäi tanssitunti ja kirjastokäynti taas väliin. Olen tosi pettynyt itseeni.

Ja osallistuakseni edes jonkin verran johonkin, totean, että atooppinen iho on ikävä juttu, mun veljellä on se pahana ja sille on sairaalatkin tulleet useampaan otteeseen tutuiksi, mutta lipsumattomalla hoidolla sen yleensä pystyy pitämään aika kurissa. Mulla on vaan psoriasias, jos joku ei siis vielä tiedä, ja tää on pientä verrattuna siihen veljen hommaan.
Rouva Pupu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sudenhenki kirjoitti:
Patz kirjoitti:V*ttu. Lääkäri väitti että mulla on atooppinen iho. Kas kun ei utopinen tai vaikka empaattinen! Ja jumaliste jos noi tropit ei auta niin raavin itseni hengiltä!
Tervetuloa kerhoon! Nyt sulla onkin sitten murheenkryyni joka seuraa koko loppuikäsi.
Ei vielä kannata epätoivoon vaivuttaa.
Tiedän yhden jolla ongelma on/oli naamassa. Oikealla ja päivittäisellä hoidolla kasvojen iho on yhtä pehmee Q vauvan takamus... jos hoitoa laiminlyö seuraamukset sen mukaisia. Pitää vaan löytää se itselle sopivin voide etc.
Sudenhenki

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Rouva Pupu kirjoitti: Tiedän yhden jolla ongelma on/oli naamassa. Oikealla ja päivittäisellä hoidolla kasvojen iho on yhtä pehmee Q vauvan takamus... jos hoitoa laiminlyö seuraamukset sen mukaisia. Pitää vaan löytää se itselle sopivin voide etc.

FYI: Atooppinen iho käsittää koko ihon, ei vain kasvoja tai käsivarsia/jalkoja/whatever. Lisäksi: Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa maagista voidetta, niitä on oltava useita sillä ainakin minulla lakkaa tietty voide tehoamasta kun olen sitä käyttänyt pari kuukautta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ihana lomailu ja laiskottelupäivä! Luistin itselleni tekemistä aikatauluista, mukavaa. Äiti oli laittanut mulle sähköpostia että se haluaa tatuoinnin, lupasin lähteä sen kanssa katsomaan malleja :) Hassua! Mun äiti osaa repäistä kyllä :h:

Veikolla maastoilin tänään rauhallisesti, touhon uittopäivä vaihtui laidun lököilyksi koska tuuli niin kylmästi ettei huvittanut mennä. Kävin ponipoikaa morjestamassa ja juttelin vanhan ystävän kanssa. Aces of empiresiä pitkästä aikaa. Seuraavaksi pitkä rullalenkki, viedään maastoiluvideo nauhoitettavaksi. Ukko lähtee pyörällä. Vähän hirvittää että jaksaako sinne asti, ehkä pitäis käydä lyhempi lenkki ja hoitaa tuo asia huomenna autolla. Illalla vois grillata wilhelmiä.

ia, olet ollut mielessäni toivottavasti on kivaa! Pitäiskö meillä esim. ensi viikonloppuna käydä tuopposella vai mitä sulla on suunnitelmissa?

Raportti päivästäni päättyy :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
OperaDuudson

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

masu kuralla ja karmeet ilmavaivat,viikko vielä ja sit katotaan mitä arvauskeskuksen omalääkärin sijainen sanoo... ehkä tulee edellistäkin voimakkaampi antibiottikuuri tai sit muita tarkempia tutkimuksia, pahimmassa tapauksessa voin joutua leikkauspöydälle
*maalailee piruja seinille* :twisted:
Rouva Pupu

Re: Migä Moga! -naamantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sudenhenki kirjoitti:
FYI: Atooppinen iho käsittää koko ihon, ei vain kasvoja tai käsivarsia/jalkoja/whatever. Lisäksi: Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa maagista voidetta, niitä on oltava useita sillä ainakin minulla lakkaa tietty voide tehoamasta kun olen sitä käyttänyt pari kuukautta.
Tiedän, että käsittää koko ihon, pahimmat oireet kuitenkin saattavat keskittyä tiettyyn kohtaan ihossa. Ja niinkuin yllä mainitsin PITÄÄ löytää se oikea voide ETC. joillekin se voi olla se yksi joillekin ei. Katsos yleensä on eri asteita kaikenmaailman vaivoista sairauksiin.
Vastaa Viestiin