Hyvä tuuri

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aloitetaan uusi ketju siinä toivossa, että kitinäläisillä on joskus hyvää tuuria.

Olen yrittänyt saada USB-ADSL-modeemia toimimaan Linuxissa tuloksetta.

Nyt eilinen ukkonen saattoi 6 vuotta vanhan Ericcsonin modeemi rajan taakse ja ostin välittömästi ethernet-liitänällä toimivan uuden modeemin, maksoi ainoastaan 30€. Tänään nähdään, toimiiko Linuxissa!
Sutenööri

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Motari 3 kuukautta takaperin. Mittarissa noin 170-180 km/h, edellä menee uus bemari ja me molemmat ohituskaistalla jo pitkään. Yhtäkkiä perään liimautuu musta farkkusaabi, jossa tuumasin istuvan yhden kisaajan lisää. Pari kilsaa lisää, ja aina vaan saabi roikkuu ihan puskurissa kiinni, härnäten nostamaan lisää nopeutta. En kuitenkaan nosta enempää, koska bemari ei myöskään edelläni nosta enempää vauhtiaan.
Yhtäkkiä saabin keulalla välähtää siniset kyttäauton valot. Kiroilen kuin ruuneperi, vaistän oikealle kaistalle ja päästän saabin ohi. Saabi jatkaa eteenpäin bemaria kiinni ottamaan ja näen tilaisuuteni tulleen. Puolen kilsan päässä on ramppi, jonne kurvaan. Päästyäni rampin päälle, näen kun kyttä on juuri pysäyttäny bemarin ja ryntää autosta pihalle pysäyttämään minua. Homo, et onnistunut. Ajelen pikkuteitä pitkin matkan loppuun, ei perästä ole kuulunut mitään. Ilmeisesti ei ollut kyttäautossa kameraa..

Ryäh. Mahto bemukuskia vituttaa, mut loppujen lopuksi se oli sille mulkulle bemukuskille ihan oikein. 8)
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Motari 3 kuukautta takaperin...
Mulla on käynyt noin (en itse kuskina) ja pidin taakse liimautuneelle sivarille kunnon huutohetken kun viimein meidät pysäytti, että se vaarans meidän hengen ja koko helvetin liikenteen ku tolleen tuli melkein tuuppimaan. Meidän edelläkään ei ajanut ketään, mielikuvitus-ystiksien kanssa siis kisattiin joskus kun ihku-ihanan Imprezan alle sai... Niin, ei tullu mitään lisäsakkoja huudoistani, vaikka kuulema menetin aiheesta malttini, kortti lähti kaverilta naps vaan.
NuoriDaavid

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sutenööri kirjoitti:Motari 3 kuukautta takaperin. Mittarissa noin 170-180 km/h, edellä menee uus bemari ja me molemmat ohituskaistalla jo pitkään. Yhtäkkiä perään liimautuu musta farkkusaabi, jossa tuumasin istuvan yhden kisaajan lisää. Pari kilsaa lisää, ja aina vaan saabi roikkuu ihan puskurissa kiinni, härnäten nostamaan lisää nopeutta. En kuitenkaan nosta enempää, koska bemari ei myöskään edelläni nosta enempää vauhtiaan.
Yhtäkkiä saabin keulalla välähtää siniset kyttäauton valot. Kiroilen kuin ruuneperi, vaistän oikealle kaistalle ja päästän saabin ohi. Saabi jatkaa eteenpäin bemaria kiinni ottamaan ja näen tilaisuuteni tulleen. Puolen kilsan päässä on ramppi, jonne kurvaan. Päästyäni rampin päälle, näen kun kyttä on juuri pysäyttäny bemarin ja ryntää autosta pihalle pysäyttämään minua. Homo, et onnistunut. Ajelen pikkuteitä pitkin matkan loppuun, ei perästä ole kuulunut mitään. Ilmeisesti ei ollut kyttäautossa kameraa..

Ryäh. Mahto bemukuskia vituttaa, mut loppujen lopuksi se oli sille mulkulle bemukuskille ihan oikein. 8)
No tästäpä tulikin mieleeni kun erään kerran oli kiire töihin ja tavoistani poiketen ajoinkin yli 20 km tunnissa ylinopeutta moottoritiellä.

Ohitin jonkun kotteron ja samassa näin kun ko. auton konepellin alla välähtivät poliisin valot. Kirosin ja ajattelin jo usemman päivän tienistien menneen ja aloin hiljentää vauhtia. Ko. auto kuitenkin ajoi ohitseni ja jatkoi matkaa. Kiitokset siis sinulle tuntematon kolaroija, pankkiryöstäjä tai vaimonhakkaaja, joka säästit minut isoilta sakoilta!
Mulli75

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sutenööri kirjoitti:Ilmeisesti ei ollut kyttäautossa kameraa..
Eikä poliiseilla tarpeeksi hyvää näkökykyä tai muistia.
Luulisi muistavan rekisterikilven kirjaimet ja numerot.
ninnithequeen

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minusta noissa vitun hurjastelubrassailuissa on hyvää tuuria lähinnä se, ettei kukaan päässyt hengestään.

Urpot.
Sutenööri

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Mulli75 kirjoitti:Eikä poliiseilla tarpeeksi hyvää näkökykyä tai muistia.
Luulisi muistavan rekisterikilven kirjaimet ja numerot.
Se oli yksin matkassa. Ehkä tää oli se kyttä, joka osas vain kirjottaa?
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulli75 kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti:Ilmeisesti ei ollut kyttäautossa kameraa..
Eikä poliiseilla tarpeeksi hyvää näkökykyä tai muistia.
Luulisi muistavan rekisterikilven kirjaimet ja numerot.
Niin mut jos sattui olemaan vaan yks poliisi, ei kai riitä pelkkä sana? Todistajan läsnäollessa...

Mut jätettiin kerran sakottamatta tossa Larun sillalla (25km/h yli) "eihän meillä nyt tutkaa päällä ollut mutta lähde seuraavalla kerralla kauppaan vähän aiemmin niin ei tarvitse polkea ooppelireppanaa noin kovasti"). On topic! Oho!
Sutenööri

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Niin mut jos sattui olemaan vaan yks poliisi, ei kai riitä pelkkä sana? Todistajan läsnäollessa...
Kuulemma koukut todistavat vannomaansa valaa vasten. Tampereen koukkku varmaan kertoo asian oikean laidan?
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Minusta noissa vitun hurjastelubrassailuissa on hyvää tuuria lähinnä se, ettei kukaan päässyt hengestään.
Joo. Hitto miten pelästyin yks ilta ajellessani uudel kliffal autollamme jossain Myllikän suunnilla. Tuli autollinen teinejä taakse kiinni, taajama-alueella vierelle ja tööttäillen ja huitoen yritti saada mus jotain aikaan. Reaktioo, vitutusta, whateva. Soitin poliisille ja annoin kilven, mainitsin että olin näkevinäni alkoholiakin pulloissa etupenkillä, pitäkääs kiirettä. No höp siellä mitään näkyny, mutta toivottavasti saivat jotain puhuttelua. Tää auto lähti kyllä ohi ja eteenpäin heti kun näkivät puhelimen korvallani, oli ihan turvasa ajella kotiin.
Flipperix

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Miksköhän kaikissa urpokaaharitarinossa on aina Subaru tai Bemari?
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:Miksköhän kaikissa urpokaaharitarinossa on aina Subaru tai Bemari?
Ja kaikis teinimyllikäjutuis 2 Toyotaa?
Leila

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Leila »

Joskus vuosia sitten vietettiin yhden ystävätteren polttareita ja siinä
illan mittaan nautin runsaan määrän erilaisia päihdyttäviä juomia. Seuraava aamu oli hirveä, mutta olin luvannut heittää polttarisankarittaren kotiinsa. Vielä ennen puoltapäivää oloni oli hyvin hutera, mutta kyyditettävällä oli jo ikävä sulhasensa luo ja matkaan piti lähteä. Vein kaverin kotiinsa ja suuntasin itsekin kotia kohti. Nokkelasti päättelin, että on varmaan ihan viisainta ajella syrjäteitä pitkin ja pysyä poissa valtaväyliltä, koska siellähän voi olla vaikka ratsia. No eikö mitä, ratsia olikin laitettu erään pikkukylän lähelle. Kaikki edelläni ajavat puhallutettiin. Minulla alkoi olla jo kuset ja paskat housussa kun odotin vuoroani jonossa. Pelkäsin jo, että nyt lähti kortti. Edelläni olevalla kuljettajalla oli kuitenkin jotain häikkää, ja hän asioi poliisin kanssa pitkään. Vähän ajan kuluttua poliisi näytii minulle merkkiä, aja ohi. Helpotus oli melkoinen. En tiedä mitä olisin puhaltanut, ehkä vain pahanhajuisen nollan, mutta otin kuitenkin tapauksesta opikseni. En aja päissäni, enkä edes krapulassa.
Dumari

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Otin kaverin Mondeo ST:n kanssa viivaa ateneumin edestä. Hiukan jänskäs (kun en ollut ajellut useaan viikkoon) ja tietysti suditin sekan paikallaan ja sit mentiin kaisaniemeä kohden lujaa. Tasaväkisesti oltiin leffateatterin kohdalla samaan aikaan vain satanen lasissa.

Vauhtisokeus iski ja tulin kurviin mukulakiville n.70kmh, perä irtosi kivillä oikein kunnolla ja levähti kaverin kaistalle. Auto pysyi kuitenkin käpälässä kokoajan eikä paniikkinappulalla käyty kertaakaan. Tilannenopeus oli kuitenkin liian suuri ja onni oli se että kaveri oli hiffannut jarruttaa ennen kurvia reilummin ja en kolhinut toista autoa omalla perälläni.
1108

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Flipperix kirjoitti:Miksköhän kaikissa urpokaaharitarinossa on aina Subaru tai Bemari?
Tässä kyseessä Opel.
Hesan miitistä kiireellä Tampereelle:

Kuva
Mulli75

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Flipperix kirjoitti:Miksköhän kaikissa urpokaaharitarinossa on aina Subaru tai Bemari?
Niinpä. Palautui muistiin tämän syksyn ralleista jossa Subarulla ajoi eräs puolituttu 80 km/h:n alueella 120 km/h ja kortti hyllylle.
CandyMan

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Joskus iltasella Hämeenlinnanväylää pohjoisesta tullessa käännyn Ruskeasuon risteyksen kohdalla vasemmalle Pasilaan päin kovin vanhoilla keltaisilla. Heti risteyksen jälkeen odottaa poliisiauto jonka vilkut vilkahtavat päälle. Onnekseni perässä seurasi vielä toinenkin uskalikko (varmaan joku helvetin Honda Fonda) vieläkin vanhemmilla keltaisilla, joten hänet pysäytettiin, ei minua. Olin niin onnellinen tuuristani että päätin ottaa opikseni ja lopetin kokonaan autolla ajon.

Muuten on ollut elämässä vain huonoa tuuria, kaikki menee päin persettä.
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Muuten on ollut elämässä vain huonoa tuuria, kaikki menee päin persettä.
:D

Mulla on muuten käynyt jo ainakin kaks kertaa laivalla tosi hyvä tuuri. Saanu niinq ilmaista rahaa! Eikä huoraten ees tietenkään, vaan silleen ilmaista, että löytänyt hytin lattialta hirmusessa krapulassa jonkun kolikon (todnäk omistaja muu kuin minä itse, kolikot ei mun juttu koska eivät sovellu pienten tissien kanssa rintsikoihin tungettaviks) ja tietty oon tunkenu sen sitten RAY:n sulottareen. Kone on tarjoillut kahdesti, ellei jopa kolmesti, ilmaiset tax free-ostokset. Ihan loistavaa.
NuoriDaavid

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Muuten on ollut elämässä vain huonoa tuuria, kaikki menee päin persettä.
:D

Mulla on muuten käynyt jo ainakin kaks kertaa laivalla tosi hyvä tuuri. Saanu niinq ilmaista rahaa! Eikä huoraten ees tietenkään, vaan silleen ilmaista, että löytänyt hytin lattialta hirmusessa krapulassa jonkun kolikon (todnäk omistaja muu kuin minä itse, kolikot ei mun juttu koska eivät sovellu pienten tissien kanssa rintsikoihin tungettaviks) ja tietty oon tunkenu sen sitten RAY:n sulottareen. Kone on tarjoillut kahdesti, ellei jopa kolmesti, ilmaiset tax free-ostokset. Ihan loistavaa.
Tästä voisi vääntää puujalkavitsiä.
1108

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja ikiliikkujiin!
NuoriDaavid

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Muuten olisin laittanut tämän ikiliikkujiin, mutta koska vitutusketjukin näytti olevan täällä arvostetussa paskanjauhantaosastossa, niin päädyin tähän ratkaisuun.
huima

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:Tästä voisi vääntää puujalkavitsiä.
Jep.

"Ruotsinlaivat on ihania! Silleen niinqu ei maksa juuri mitään, koko ajan tarjotaan drinksuu ja ei tartte ees hyttiäkään, kun aina pääsee jonnekin nukkumaan kivojen ihmisten kanssa. Ja sitten aamulla aamulla on rahaa lattialla tai pöydällä odottamassa!!"

"Oho, koska noin on käyny?"

"No ei mulle, mutta Geetzulle aina!"
NuoriDaavid

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tästä voisi vääntää puujalkavitsiä.
Jep.

"Ruotsinlaivat on ihania! Silleen niinqu ei maksa juuri mitään, koko ajan tarjotaan drinksuu ja ei tartte ees hyttiäkään, kun aina pääsee jonnekin nukkumaan kivojen ihmisten kanssa. Ja sitten aamulla aamulla on rahaa lattialla tai pöydällä odottamassa!!"

"Oho, koska noin on käyny?"

"No ei mulle, mutta Geetzulle aina!"
Mulle kävi niinQ just noin, mut mulla oli vielä aamulla herätessä suu täynnä lämmintä puuroa!11!
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Höpsökät. Hitto mullahan on ollu asiallista hyttiseuraa kun on yön jälkeen löytynyt KOLIKOITA lattialta... Vast tajusin. Masennus on valmis alkamaan.
Flipperix

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Höpsökät. Hitto mullahan on ollu asiallista hyttiseuraa kun on yön jälkeen löytynyt KOLIKOITA lattialta... Vast tajusin. Masennus on valmis alkamaan.
No ehkä ne oli vaan köyhiä.
Vastaa Viestiin