Hyvä tuuri

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Höpsökät. Hitto mullahan on ollu asiallista hyttiseuraa kun on yön jälkeen löytynyt KOLIKOITA lattialta... Vast tajusin. Masennus on valmis alkamaan.
No ehkä ne oli vaan köyhiä.
Pelastit syöksymästä! Mähän en koskaan kysele miesten varallisuudesta. Mulle riittää ne muut jutskat ja etenkin se, miltä tuntuu vaatteiden läpi.
huima

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja huima »

Flipperix kirjoitti: No ehkä ne oli vaan köyhiä.
Tai Gee ei ollut kovin hyvä?

Tää on kinkkinen kyssäri.

Ehdotan että ratkaistaan tää silleen, että jyrnätään Geetä gunnolla guumalla energialla ja vertaillaan sen jälkeen muistiinpanoja. Jos kummankin muistiinpanoissa on guumaa energiaa ja Gee saa hyvät tulokset, voidaan poissulkea ajatus että Gee ei ollut enemmän arvoinen.

Tieteellinen lähestyminen kunniaan!
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tää kuulema käy ihan hyvin kunhan avio saa olla tsekkaamassa tilanteet paikan päällä. Kyllähän sä huimah tiedät nää jutut. Teidän miesten.
NuoriDaavid

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Aloitetaan uusi ketju siinä toivossa, että kitinäläisillä on joskus hyvää tuuria.

Olen yrittänyt saada USB-ADSL-modeemia toimimaan Linuxissa tuloksetta.

Nyt eilinen ukkonen saattoi 6 vuotta vanhan Ericcsonin modeemi rajan taakse ja ostin välittömästi ethernet-liitänällä toimivan uuden modeemin, maksoi ainoastaan 30€. Tänään nähdään, toimiiko Linuxissa!
Jihaa!! :ohyeah:

Linuxissa ollaan! Meitsi on nörtti! :cheer:
NuoriDaavid

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Aloitetaan uusi ketju siinä toivossa, että kitinäläisillä on joskus hyvää tuuria.

Olen yrittänyt saada USB-ADSL-modeemia toimimaan Linuxissa tuloksetta.

Nyt eilinen ukkonen saattoi 6 vuotta vanhan Ericcsonin modeemi rajan taakse ja ostin välittömästi ethernet-liitänällä toimivan uuden modeemin, maksoi ainoastaan 30€. Tänään nähdään, toimiiko Linuxissa!
Jihaa!! :ohyeah:

Linuxissa ollaan! Meitsi on nörtti! :cheer:
Ps. Firefoxilla kirjoitellaan

*hehkuttaa lisää nörttiyttään*
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Höpsökät. Hitto mullahan on ollu asiallista hyttiseuraa kun on yön jälkeen löytynyt KOLIKOITA lattialta... Vast tajusin. Masennus on valmis alkamaan.
No ehkä ne oli vaan köyhiä.
Pelastit syöksymästä! Mähän en koskaan kysele miesten varallisuudesta. Mulle riittää ne muut jutskat ja etenkin se, miltä tuntuu vaatteiden läpi.
Onneksi ostin tänään kurkun. Kävipäs hyvä tuuri!
Nyt penikseni on fantastinen!
huima

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja huima »

Geetzu kirjoitti:Tää kuulema käy ihan hyvin kunhan avio saa olla tsekkaamassa tilanteet paikan päällä. Kyllähän sä huimah tiedät nää jutut. Teidän miesten.
Luonnollisesti. Ei täällä mitään ujoja olla, ja voidaan ottaa mukaan vaikka Xbox 360 että on jotain tekemistäkin sillä aikaa kun otetaan sun kanssa uusia kierroksia.

Ehkä parasta oli ottaa joku tuollainnen hotellin sviitti tai sauna-osasto, jossa olisi sopivat fasiliteetit tämänkaltaiselle tieteelliselle kokeelle.

Samaten ehdotan että nowaysis tulee viralliseksi valvojaksi ja avustajaksi, ettei vahingossakaan tule virheellisiä mittauksia tai muita epäselvyyksiä jotka vähentäisivät kokeen luotettavuutta.

Tieteelliset kisa-asusteet nowaysikselle ja Geetzulle täältä: http://www.agentprovocateur.com/
Geetzu

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

huima kirjoitti:Tieteelliset kisa-asusteet nowaysikselle ja Geetzulle täältä: http://www.agentprovocateur.com/
Muah!

Mutta joo, ei niin hyvä tuuri mulla tänään. Käväsin tossa stadissa autolla, piti heittää kaverille läjä kirjoja. Rapun ovi kuuteen auki, joten tähtäsin sopivasti ja olin 17.55 kadulla heti oven edessä. Tsekkasin huviks pysäköintiohjeet, joo klo 18 asti maksullinen, ei saletisti tartte viidestä minuutista maksaa jee. Ois tarttenu. Vitutti 18:01 kipittää lähimmälle Sololle. Tää todennäkösesti meinaa nyt sitä, ettei kannata laivallekaan lähiaikoina lähteä, eikä muutenkaan juuri mitään tuuria missään odottaa. Paitsi lovessa niinq.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Minusta noissa vitun hurjastelubrassailuissa on hyvää tuuria lähinnä se, ettei kukaan päässyt hengestään.
ninnithequeen kirjoitti:Ajanut kännissä kortitta ja ala-ikäisenä autolla poliiseja karkuun pimeällä metsätiellä (kiinni jäin)
Urpo?

Niin, asiaan. Viime kesänä sain noin 1500 euron arvoisen nahka-asusteen 500:llä, koska joku oli vaihtanut hintalapun. Sen jälkeen ei ole moista tuuria käynytkään.
Loppuiko data & argumentit?
ninnithequeen

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sleazoid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minusta noissa vitun hurjastelubrassailuissa on hyvää tuuria lähinnä se, ettei kukaan päässyt hengestään.
ninnithequeen kirjoitti:Ajanut kännissä kortitta ja ala-ikäisenä autolla poliiseja karkuun pimeällä metsätiellä (kiinni jäin)
Urpo?
Daah?
Silloin yli kymmenen vuotta sitten kävi hyvä tuuri minullakin, koska kenellekään ei sattunut mitään. Enkä mä herranjumala BRASSAILLUT sillä täällä, kuten nää eräät.

Onko sulla muuten elämää kun pitää kaivaa noinkin vanha laini tänne? Urpo.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Daah?
Silloin yli kymmenen vuotta sitten kävi hyvä tuuri minullakin, koska kenellekään ei sattunut mitään. Enkä mä herranjumala BRASSAILLUT sillä täällä, kuten nää eräät.
No daah daah ja miip miip! Lähinnä tohon tuomitsevaiseen sävyyn tekikin mieli puuttua. Mutta nyt riitti aiheenvierestäminen, se olkoon muiden palstailijoiden hyvä tuuri.
Loppuiko data & argumentit?
SikaMika

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei ihan äskettäin (14 vuotta sitten) oli vähän vitun kiire. Oli lätkän mömmömkisat menossa ja tulloinhan kisat näkyivät vain Eurosportilta, meillä maalaisilla ei kyseinen kavava näkynyt joten hurjastelin prätkälläni läpi tuolloisen kotikyläni keskustan. Vauhtia oli 50:n alueella parhaimmillaan sellaiset 115-120km/h, kun totesin mopedini kaipaavan löpöä ja jarrutin mennäkseni huoltoasemalle. Tuolloin välähti peilissä sininen valo, siviilipolliisi oli seurannut mua vajaan kilometrin verran! Mutta katso: sillä reppanalla oli vain keskinopeustutka matkassaan, ja tyyppi sai mulle keskinopeudeksi mittaamallaan matkalla 89km/h. Yksi kilsa tunnissa enemmän, ja olisi lähtenyt kortti automaattisesti, nyt selvisin pienehköillä sakoilla kun ei lukiolaisena ollut pahemmin tuloja. En muista, voittiko Suomi ottelun...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hyvä tuuri

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilen väsyneenä kuumehoureissani menin Heselle syömään, vaikka rahatilanne ja vyötärönympärys eivät oikein sallisi moista. Kerrosateria 4,50 euroa ja oli vähän huono omatunto. Bussipysäkillä kotimatkaa aloitellessani joku humalainen nainen oli pudottanut 5 euron setelin penkin alle, ja tietenkin nappasin setelin itselleni. Ei voi olla varma, että se oli sen naisen seteli ja jos olisin kysynyt, se olisi kuitenkin vienyt sen rahan. Tuli vähän parempi mieli, kun sain ruokarahan takaisin korkojen kera. (Lisäksi juopponaiselta jäi kaksi tyhjää kaljapulloa, jotka nappasin kassiini ja aiemmin olin jo löytänyt pusikosta tyhjän Tasavalta-viinapullon. 30 senttiä!)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin