Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
saika

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja saika »

Kunnostauduin tänään. Olen hetkellisesti ylpeä itsestäni.

Kirjoitin yhden (1) sähköpostin. Samaisen postin olen lähettänyt n. 1,5 v, 2 v ja 4 v sitten... Teki koville ilmoittaa olevansa vieläkin yhtä huonossa jamassa opintojen suhteen... Jospa tämä tällä kertaa loppuisi. Edes joskus.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Edith kirjoitti:Mä olen saanut nyt yhden vastauksen loistavaan, herkkään, sieluni paljastavaan ja rehelliseen deitti-ilmoitukseeni. Senkin joltain massapostaavalta perheenperustamisvimmaiselta, joka ei oikein ole osannut lukea. Miksei aitous ja rehellisyys taaskaan pure?
Jaa-a riippuu hyvinpitkalti milllaisen ilmoituksen laitoit ja milnkalaista seuraa olet silla hakemassa...
Edith

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Edith »

JoeB kirjoitti: Jaa-a riippuu hyvinpitkalti milllaisen ilmoituksen laitoit ja milnkalaista seuraa olet silla hakemassa...
Sielujen sympatiaa ja elämää suurempaa ymmärrystä. Eihän tuossa joka pojan unelmien seksipupua tai pikku ilopilleriä kuvata, mutta ei nyt täydellistä sosiaalista hylkiötäkään:
http://www.city.fi/deitti/view.php?id=333686&ph=
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Vähän tuli vettä niskaan kun poljin kotiinpäin, mutta oven takana odotti kissan kasvattajalta tuliaiskarkkeja :) Ja nyt sain viimeinkin pyykit koneeseen saakka. Nyt tuolla sataa ihan kaatamalla.
swirl

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Xiberia kirjoitti:... pyykit koneeseen ...
Mie luulin rikkoneeni meijän pesukoneen viikonloppuna, kun se kuoli aivan täysin unohdettuani laittaa vesihanan päälle. Soitin tänään pesukonekorjaajalle, joka selitti mulle kuin tyhmälle lapselle, että pesukone ei todennäköisesti ole rikki, vaan sulake on mennyt. Nyt en malta odottaa, että pääsen kotiin tarkistamaan toimiiko kone.

On muuten uskomatonta, miten paljon pyykkiä kahden hengen talous tuottaa, kun pesukone on poissa pelistä muutaman päivän.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Edith kirjoitti: Sielujen sympatiaa ja elämää suurempaa ymmärrystä. Eihän tuossa joka pojan unelmien seksipupua tai pikku ilopilleriä kuvata, mutta ei nyt täydellistä sosiaalista hylkiötäkään:
Ihan mukavan kuuloinen kieltamatta. Jos citya lueskelisin voisi hyvin olla etta vastaisinkin tuollaiseen ilmoitukseen.
Hieman aggressiivinen vivahde kylla yleisesti ottaen.
Edith

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Edith »

JoeB kirjoitti: Hieman aggressiivinen vivahde ylla yleisesti ottaen.
Joo. On siinä alussa ja ehkä vähän lopummassakin. Kai se tuli siitä, että ennen tuon lukemista luin muutamia toisten ilmoituksia ja ne oli niin... vituttavia. Joo, parisataa vastausta sais kai sillä sitten, että "heippamoikkapusi, mennäänx panee? Tai jos se ei oo sun sun juttu, niin sit perustetaan perhe ja hankitaan ne koirat. Halipusitsuippamoikkis!"

Mutta en mä voi kirjoittaa olevani jotain muuta kuin olen. Enkä mä tietysti myöskään tarvi niitä bemari & iso penis -sarjan vastauksia, joita ainakin miesten ilmoituksissa oikeasti on. Eilen näin kaksi.

Ehkä mulle vaan sitten ei ole ketään. Olenko mä enää pingviini ollenkaan?
Rouva Pupu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Töistä tultu, ahmin ison pussin pantteri mix karkkeja, puuh. Ruotsia luen toisella silmällä...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Käytiin tänään ostamassa toinen heppa, tosin se ei tule mun nimiini vaikka omaan käyttöön kylläkin. Jee jee! Oon kyllä ollut koko päivän sellasessa kuumeessa et piti välillä makoilla siellä tallin lattiallakin..

Ja sit tajusin et en mä voi tosta kesäheilasta eroon hankkiutua, mulla on nyt jo ihan kamala ikävä sitä!

Huomenna meen kyllä lekuriin ja ne saa selvittää mikä mua vaivaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on kuumetta 37,4 astetta eli mulle hurjasti. Lisäksi syön just viimeistä Twixiä. Perjantaina ostin 20 patukkaa vitosella ja nyt jo loppuvat. Itse söin kaikki, tiedän, säälittävää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en voi löhötä sohvalla telkkaria katselemassa ja voihkimassa sairauttani, kun ruiskutin sohvan kissankarkottimella ja nyt se haisee. Miten mä nyt voin katsoa telkkaria?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti:
JoeB kirjoitti: Hieman aggressiivinen vivahde ylla yleisesti ottaen.
Joo. On siinä alussa ja ehkä vähän lopummassakin.
Ja vitut on! Jos toi on agressiivista, niin mä olen muumipeikko.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Hohhoijaa. Tyyyylsäää. Sain kaikki koulupaperit sentään järkättyä kansioon ja opiskelukorttihakemuksen kuntoon, kuvien otattaminen vähän kesti. Kannatti maksaa hiukan enemmän siitä, että käy valokuvausliikkeestä hakemassa passikuvat - ensimmäistä kertaa olen tyytyväinen kuviin! Tosin ilme olisi vähän turhan muikea mihinkään virallisempiin läpysköihin, mutta Naantalin aurinko -hymy passaa opiskelijakorttiin justiinsa mainiosti.

Odotan jo innolla, kun syyslukukausi jo päättyy harjoitteluun, en olisi osannut odottaa niin nopeasti! Tosin vanhempien opiskelijoiden kertoman mukaan ensimmäinen harjoittelujakso on lähinnä paperitöitä ja ehkä pieniä piikitys-, tikinpoisto- tai haavanpuhdistusopereissöneitä, mutta kuitenkin!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bluntly kirjoitti: Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrasment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life. But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose something else. And the reasons there are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin.
:h: Doin' it for Scotlan', aye?
Prepare for the worstest.
zula

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja zula »

jaha, shoppailut on tehty näin työpäivän päätteeksi. Nyt pitäs alkaa kasaamaan cd-telineitä. Jeejee. :kele:
ninnithequeen

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tallilla oli kivaa. Hevonen oli niin yltä päältä savessa että voi pyhä sylvi...no kunnon hinkkaamisen jälkeen päästin kuitenkin maastoon. Oli ihan selvästi kesän viimeinen päivä, ja mikäs siinä auringossa on ratsastella. Kova lenkki tehtiinkin ja nyt moon ihan poikki.

Lähdin sitten vielä tyhjällä vatsalla ja nyt kotiin päästyä ahmin itteni täyteen. Ateria sisälsi niin lihaa, kalaa, kanaa, kuin kananmunaakin. Varsin monipuolinen ateriakokonaisuus siis.
Rouva Pupu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:Mulla on kuumetta 37,4 astetta eli mulle hurjasti.
:paijaa:
Tuttu tunne. Selittää siinä sitten 37.6 jatkuvassa lämmössä että on ihan töttöröö kun osa ei laske edes kuumeeksi. Mä alan jo tipahtelemaan pikkuhiljaa 37.1 asteen jälkeen vaikka ruumiinlämpöni on ihan "normaali" 36.5.
Mä en vaan kertakaikkiaan koskaan ole sairastanut mitään lämmöllä ja siksi kai sitten tipahtaa. Keuhkokuumeet sun muut on aina olleet normaalilla ruumiinlämmöllä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla kirjoitti:Käytiin tänään ostamassa toinen heppa.

Ja sit tajusin et en mä voi tosta kesäheilasta eroon hankkiutua, mulla on nyt jo ihan kamala ikävä sitä!
Eikä! Upeeta! Mahtavaa! Molemmat!

Mä vähän tässä kuoppailen sitä ajatusta Niinisalosta, on niin monta asiaa jotka pitäis laittaa kondikseen. Pyhästi lupaan että koska tämä kesä on kovasti valmentauduttu niin ensi kesä on ihan täysi kisakausi. Ja koko talven meinaan kiertää molemmilla hepoilla kaikki seura ja ehkä aluekisatkin tässä 60 km säteellä.

Jos näätte minun lipeävän tästä minulle saa antaa piiskaa. lujaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Niiin mä just ajattelinkin että päivällä nimenomaan, ei kiinnosta mitkään yöjuoksut ja alkoholinhuuruiset illat sitte pätkääkään.
Loistavaa! Kuulostaa ihanalta! Mentäisiinkö vaikka intialaiseen syömään? Tosin se omenapiirakkavaihtoehto houkuttelee myös :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Xiberia kirjoitti:Vähän tuli vettä niskaan
Siinä neljän aikaan? Hitto, Raisiossa tuli vähän enempi. Ukkonen pimensi koko puljun noin vartiksi. Onneksi asiakkaat otti huumorilla. Ja taivaalta tuli herneen kokoisia rakeita.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pöhö!

Piti sitten vetää päikkärit, tosin vain sellaiset hallitut puolen tunnin torkut. Menin aamulla tunnin myöhässä töihin, koska a) väsytti ja b) olin melko varma etten jäisi siitä kiinni ja saisin tuoltakin ajalta palkan. En jäänyt kiinni, mutta en myöskään saanut enää nukuttua, syyllisyyskö lie kalvanut paatunutta mieltä? Töissäkään en sitten viitsinyt nukkua, luin aina välillä ja kun luomet alkoivat haittaamaan näkyvyyttä, menin aina hetkiseksi tekemään ihan töitäkin. Niinpä päikkärit olivat ihan must.

Oltiin kuitenkin niin ahkeria tänään, että saatiin kaikki suojatyöt tehdyksi. Huomenna joudun sitten taas oikeisiin töihin, joskin taitaa olla aika lusmu päivä taas tiedossa. Välillä tällainen on ihan mukavaa, pidemmän päälle kävisi aika pitkäksi. Löysää tai ei, täyttä paskaahan nämä hommat ovat. Kaikkea sitä ihminen rahasta tekeekin...

Lyön Von Hertzen Brothersin uutukaisen eetteriin ja pakotan itseni opiskelemaan vielä kaksi tuntia. Sitten päästän itseni joko Lostille tai Ali Geetsulle (tuleepi ykköseltä 22.50)...
silsakenraali™

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Uuuh! Mentiin tänään töissä koko 12 tuntia isoakovaa ja tulosta tuli. Piti lähteä vielä ryskäämään, mutta tulimme järkiimme. Huomenna sitten paremmalla ajalla.

No, nyt on sitten kolme päivää liikkumattomuutta takana, joten ajokset täksähtelevät ihollani itsestään.

Nyt vaan zillailua ja kierroksien laskemista, jottei yöunet mene.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Xiberia kirjoitti:Kannatti maksaa hiukan enemmän siitä, että käy valokuvausliikkeestä hakemassa passikuvat - ensimmäistä kertaa olen tyytyväinen kuviin! Tosin ilme olisi vähän turhan muikea mihinkään virallisempiin läpysköihin, mutta Naantalin aurinko -hymy passaa opiskelijakorttiin justiinsa mainiosti.
:pics:
Edith

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojoovittu. Neljä lukutaidotonta massapostaajaa lisää, ei muuta. Tiedoksi kaikille: 1) tarviten kiinnostuakseni vähän enemmän tietoja kuin puhelinnumeron ja tiedon, että maailmassa on olemassa 36-vuotias, 184-senttinen vantaalainen mies 2) minuakaan ei hurmata ihan itse tehdyllä runolla, jota ei kuuntelisi ilman suunnatonta myötähäpeää edes 8-vuotiaan esittämänä koulun kuusijuhlassa 3) koska en viime vuonnakaan innostunut ehdotuksesta etsiä kalenteristani vapaata aikaa parhaalle kokemalleni seksille ikinä, en ehkä innostu nytkään.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Mä sain 141 vastausta
Juu katsos, just ton takia mä en ilmoita deittinetissä, ja on aika turha vastata muidenkaan ilmoituksiin. Millä ihmeellä itse meinaat setviä läpi 141 vastausta? Sehän käy täysipäiväisestä työstä.
Luen ne kaikki kyllä läpi, mutta riski valita väärin tai jättää valitsematta oikein on liian suuri, jotta vastaisin yhteenkään. Enkä haluaisi löytää miestäni ilmoituksen perusteella. Ei näet kerro hyvää, jos mies vastaa paisuneesta minäkäsityksestä kärsivälle, ilmoituksessaan pilluaan ihastelevalle naiselle.

Ellei kyseessä sattuisi olemaan lihaksikas übermastervittusaatana.
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.08.2006 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin