Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hs.fi kirjoitti:
Dragsvikissa marssitaan jatkossa myös sauvojen kanssa
Julkaistu: 28.8.2006 14:07

Uudenmaan prikaatin varusmiehet ja henkilökunta pääsevät tulevaisuudessa pitämään yllä kuntoaan sauvakävelyn avulla. Kävelyharrastusta edistävä Gåkampen-kampanja luovutti maanantaina prikaatille 1 000 paria kävelysauvoja.

Varusmiesten ei tarvitse pelätä, että sauvat eivät sopisi maastopuvun väreihin, sillä ne on maalattu maastoväreillä. Dragsvikin henkilökunta sekä varusmiehet saavat sauvojen lisäksi opastusta oikeaan sauvakävelytekniikkaan ja harjoitteluvinkkejä.

Uudenmaan prikaati on ensimmäinen armeijan joukko-osasto, joka ottaa sauvakävelyn osaksi liikuntakoulutusta.

Jaahas :roll:
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... vaan mahtaako tuo onnistua ensinkään, kun armeijalla ei kuitenkaan ole maastokuvioisia unisex -tuulipukuja?
Tiikeriankka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vittu. Oon istunut tässä vasta puoli tuntia ja nyt jo haluan kotiin. Elämän haaskausta tällainen.

Miten se onkin niin, että heti kun kesä alkaa hiipua, alkaa elämäkin tuntua paljon synkemmältä..?
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiikeriankka kirjoitti:Miten se onkin niin, että heti kun kesä alkaa hiipua, alkaa elämäkin tuntua paljon synkemmältä..?
No koska tytöillä alkaa olla enemmän vaatetta päällä. Voi mähnä. :(
Tiikeriankka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Miten se onkin niin, että heti kun kesä alkaa hiipua, alkaa elämäkin tuntua paljon synkemmältä..?
No koska tytöillä alkaa olla enemmän vaatetta päällä. Voi mähnä. :(
Niin just. Kesän päättyminen merkitsee myös jotenkin sitä, että taas on vuosi puuhailtu ei yhtään mitään. Tulee myös herkemmin irrallinen olo ja sisäiset ristiriidat korostuvat. Vittu näitä kriisejä.
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kaduttaa kesästä ainakin se, etten käynyt useammin mökkijärveilemässä siellä Keski-Suomessa, kun oli näin optimaalinen järvi-saunomiskesä (tosin metsäpalovaaran takia saunaa ei ehkä olisi uskaltanut lämmittää). Mutta Irlannin reissu teki kyllä tästä ihan riittävän hyvän kesän, ei harmita.

Suurin osa puuhastelusta, eli työn puurtamisesta sijoittuu minulla kuitenkin kesän ympärille.

Haikea olo johtuu minulla lähinnä taakse jääneistä ja missatuista seikkailutilaisuuksista, ei tekemisen puutteesta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja martza »

Tiikeriankka kirjoitti: Niin just. Kesän päättyminen merkitsee myös jotenkin sitä, että taas on vuosi puuhailtu ei yhtään mitään. Tulee myös herkemmin irrallinen olo ja sisäiset ristiriidat korostuvat. Vittu näitä kriisejä.
Otan osaa. Kyllä se siitä.....
Kriisejä menee ja tulee jokaisella.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Tiikeriankka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

martza kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti: Niin just. Kesän päättyminen merkitsee myös jotenkin sitä, että taas on vuosi puuhailtu ei yhtään mitään. Tulee myös herkemmin irrallinen olo ja sisäiset ristiriidat korostuvat. Vittu näitä kriisejä.
Otan osaa. Kyllä se siitä.....
Kriisejä menee ja tulee jokaisella.
Viimeisen kymmenen vuoden aikana ei paljon muuta ole ollutkaan kuin kriisejä :roll: Tämä onnistuu toisten ihmisten myötävaikutuksella, jos itsellään ei alunperin ollut ongelmia. Huonolla onnella onnistuu nimittäin aina sotkeentumaan kaiken maailman persoonallisuushäiriöisiin sadisteihin ja muihin ongelmaisiin.
Tiikeriankka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

AarneAnkka kirjoitti: Haikea olo johtuu minulla lähinnä taakse jääneistä ja missatuista seikkailutilaisuuksista, ei tekemisen puutteesta.
Niin no mullakin se on ennemminkin sitä, että en ole tehnyt mielestäni mitään merkittävää, vaikka aikaa tuntuu koko ajan olevan liian vähän.
ninnithequeen

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Helvetin huonosti nukuttu yö takana. Yskimistä ja yskimistä, heräilin 5 kertaa enkä saanut unta. Ja nyt oon pahalla päällä.

Onneksi sentään tallille tänään.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja martza »

Tiikeriankka kirjoitti: Viimeisen kymmenen vuoden aikana ei paljon muuta ole ollutkaan kuin kriisejä Tämä onnistuu toisten ihmisten myötävaikutuksella, jos itsellään ei alunperin ollut ongelmia. Huonolla onnella onnistuu nimittäin aina sotkeentumaan kaiken maailman persoonallisuushäiriöisiin sadisteihin ja muihin ongelmaisiin.
Onkohan se niin, että toiset vaan aina sotkeutuvat enemmän toisten ihmisten ongelmiin kuin toiset? :roll:
Jos ei itsellä ole ongelmia niin toisten ongelmat tulevat sitten myös itselleen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
zula

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja zula »

Vihdoinki kiva aamu, kun ei tullut vettä ku esterin perseestä. Varmaan sitä kyllä tulee taas iltapäivällä ku pitäs lähtä kotio.

Töissä ärsyttää ku asiakkaat soittelee, eikä anna mun olla ollenkaan rauhassa. Pitänee siis oikeesti tehä töitäki... :evil:
ninnithequeen

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

zula kirjoitti:...
Moi kuka sä oot? :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipa muuten mukavaa herätä yöllä kun vatsassa kiertää oikein kunnolla ja melkein kirjaimellisesti paskat housussa, eikun juoksujalkaa päästämään varpusparvi valloilleen.

Päivän ällötyksen tarjosi:

aasi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Pitäiskö meillä esim. ensi viikonloppuna käydä tuopposella vai mitä sulla on suunnitelmissa?
Kiva päivä sulla :) Käydään vaan! Se 'anoppi' on täällä pe-la, mut ei mun sen kanssa tarvi olla, kun sillähän on ne omat rientonsa. Ja tuo poikakin lähtee kyllä jo torstaina.
Eilisestä jatkuilen. Joo pidetään mielessä! Just vaan hoksasin että meillä on su ne kisat ja la töitä, pitää kattoa kumpi päivä onnistuis. Ei passaa koko yötä olla eniveis. Tietty vois käydä jo päivemmällä ja juoda oluen sijasta vaikka kaakaota jossa on kermavaahtoa ja syödä omenapiirakkaa. Mmmm. :P

Ukko teki eilen jotain tosi mukavaa. Mulla tuli sellainen olo että hitto, se taitaa ihan oikeasti musta vähän tykätä ja viihtyä seurassa. On se söötti :h: Just näin ei sais siis ajatella, juuri näissä tilanteissa sitä saa turpaansa ja se sattuu kun ei ole muistanut varautua. Lupaan ruokkia mieleni pohjalla asuvaa kyynikkoa säännöllisemmin ettei se voisi huonosti.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tiikeriankka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

martza kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti: Viimeisen kymmenen vuoden aikana ei paljon muuta ole ollutkaan kuin kriisejä Tämä onnistuu toisten ihmisten myötävaikutuksella, jos itsellään ei alunperin ollut ongelmia. Huonolla onnella onnistuu nimittäin aina sotkeentumaan kaiken maailman persoonallisuushäiriöisiin sadisteihin ja muihin ongelmaisiin.
Onkohan se niin, että toiset vaan aina sotkeutuvat enemmän toisten ihmisten ongelmiin kuin toiset? :roll:
Jos ei itsellä ole ongelmia niin toisten ongelmat tulevat sitten myös itselleen.
Niin..tai ne toiset tulevat ongelmaksi itselle. Tunteet ovat pahasta. Mutta tietoisesti en ole keneenkään ongelmaiseen sekaantunut. Paitsi yhteen. Liian myöhään olen yleensä saanut kuulla ongelmista tai huomannut, että olisi parempi ollut jättää väliin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noniin. Johan sitä ollaan tokaa päivää töissä loman jälkeen, ja nyt jo kauheassa flunssassa. Pärskin. Mut en kyllä soita pomolle, et oon taas vaihteeks kipee, että "varaapas aika työterveyslääkärille". Oon nimittäin ollu jo kaks kertaa saikulla nyt kesän aikana.. Miten pirussa mulla voi olla näin huono yleiskunto? Vai mistä nää pöpöt tulee?
En suostu. (Enkä dokaa enää.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Noniin.
..
En suostu. (Enkä dokaa enää.)
Lähetkö sidukalle tänään? :wink:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sipsi kirjoitti:Oon nimittäin ollu jo kaks kertaa saikulla nyt kesän aikana.. Miten pirussa mulla voi olla näin huono yleiskunto? Vai mistä nää pöpöt tulee?
Allergioita, ryssän savut, stressi/stressin laukeaminen lomalla. Kaikenlaisia syitä löytyy, kaikki ei ole aina riippuvaista huonosta yleiskunnosta, toki se sairastumiseen auttaa.
Paras päivä ikinä.
Flipperix

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

sipsi kirjoitti:Noniin. Johan sitä ollaan tokaa päivää töissä loman jälkeen, ja nyt jo kauheassa flunssassa. Pärskin. Mut en kyllä soita pomolle, et oon taas vaihteeks kipee, että "varaapas aika työterveyslääkärille". Oon nimittäin ollu jo kaks kertaa saikulla nyt kesän aikana.. Miten pirussa mulla voi olla näin huono yleiskunto? Vai mistä nää pöpöt tulee?
Nyt on liikenteessä joku superbakteeri, ei se sen kummempaa. Kaatanut ihmisiä ympäri maan kauheilla tulehdusarvoilla. Näin modernissa maailmassa ei useinkaan voi itse vaikuttaa siihen milloin sairastuu, esim. täällä ilmastointi nakkaa kaikki basillit kaikkien huoneisiin. Namz.
bedlam

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vihdoinkin sataa vettä!!! Onhan tätä odotettu jo ...suunnilleen kesäkuusta! Jippiii, toisaalta ois kyllä nukuttanut niiiin mukavasti kun on pimeää ja ikkunaan ropisee vettä.
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Georgina kirjoitti:Lupaan ruokkia mieleni pohjalla asuvaa kyynikkoa säännöllisemmin ettei se voisi huonosti.
Hyvä kun muistutit, meinas melkeen unohtua:
-Superior- kirjoitti:Mä sain 141 vastausta
Juu katsos, just ton takia mä en ilmoita deittinetissä, ja on aika turha vastata muidenkaan ilmoituksiin. Millä ihmeellä itse meinaat setviä läpi 141 vastausta? Sehän käy täysipäiväisestä työstä.

Kerran olin jotenkin onnistunut pääsemään treffeille vastaamalla erään naisen ilmoitukseen, joka sitten treffeillä kertoi saaneensa 250 vastausta kahdessa vuorokaudessa. Täysin absurdia. Sai jäädä viimeiseksi kerraksi. :x
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiikeriankka kirjoitti:Niin no mullakin se on ennemminkin sitä, että en ole tehnyt mielestäni mitään merkittävää, vaikka aikaa tuntuu koko ajan olevan liian vähän.
Toi taitaa kyllä olla ihan normaalia nuorta aikuisuutta. Kyllä se menee ohi kunhan saavutat keski-iän. Tai eläkeiän. Tai viimeistään arkussa voit todeta että olis voinu olla paljon kamalampikin elämä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Toimistolla pyörii uusi siivooja, joka on ahdistellut mua tänään jo kolmesti! Ensin hän hyökkäsi vessaan, koita siinä sitten keskittyä kun joku rymistelee ja kolistelee vessakopeissa ja repii ovea. Toisen kerran hän tuli takaapäin, siivoamaan mun loossia. Hakkasi vaan mopilla villisti ympäriinsä kun yritin poistua tuolini kanssa että siivoaminen olisi helpompaa. Kolmas kerta oli kun hän tyhjensi roskikseni. Muuten ihan kiva mutta jätti roskiksen keskelle lattiaa ja sehän meni pitkin käytäviä kun läksin kahvia hakemaan.

Edellinen siivoja-täti oli paljon mukavempi. Moikkaili aina, jutteli niitä näitä eikä sadistisesti piinannut ihmisiä.
Älä löi! En ole hurrit!
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Supan yölliset viestit on ihan parhautta! Hymyilyttää tässä, vaikka kahvi ei oo kai koskaan maistunu yhtä paskalle.

Mua jännittää ihan älyttömästi. Tänään kai pitäis selvitä kuinka käy case Karalahdessa. Ja tänään pitäis kai miehen kotiutuu pitkältä reissulta. MITÄ MÄ TEEN JOS KARALAHTI LÄHTEEKIN VITTUUN JA SIT PITÄIS VIEL OMAA MIESTÄKIN KYETÄ RAKASTAA JA HELLII? IIK! Ei semmosta ookaan ku kaipauksen sekainen vitutusseksi, eihän?

*kopsahtelee väsynä kahvikuppiin* Jatkakaa.
Vastaa Viestiin