Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Vihdoinkin sataa vettä!!! Onhan tätä odotettu jo ...suunnilleen kesäkuusta! Jippiii, toisaalta ois kyllä nukuttanut niiiin mukavasti kun on pimeää ja ikkunaan ropisee vettä.
No joo, mutta mä olisin halunnut sellaisen kesäsateen. Tämä on ihan syksyinen, ei läheskään niin kiva tai lämmin.

Sulla on muuten lähes sama allekirjoitus kuin segmalla. Mitä tästä voidaan päätellä? :jouden:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vihdoinkin sataa vettä!!! Onhan tätä odotettu jo ...suunnilleen kesäkuusta! Jippiii, toisaalta ois kyllä nukuttanut niiiin mukavasti kun on pimeää ja ikkunaan ropisee vettä.
No joo, mutta mä olisin halunnut sellaisen kesäsateen. Tämä on ihan syksyinen, ei läheskään niin kiva tai lämmin.

Sulla on muuten lähes sama allekirjoitus kuin segmalla. Mitä tästä voidaan päätellä? :jouden:
Etelässä tuli ihan perkeleen isoja rakeita viikonloppuna. Pientä tää on siihen verrattuna.

Ja häh! Segmalla lukee allekirjoituksena "All is grey", piti tarkistaa. Mitä yhteistä noisa on? Turha meitä on samaan kaappiin survoa!
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:MITÄ MÄ TEEN JOS KARALAHTI LÄHTEEKIN VITTUUN
Tuskin Kara lähtee mihinkään, näin ite veikkaisin. Toivotaan parasta eikä ajatella pahinta :D
zula

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja zula »

ninnithequeen kirjoitti:
zula kirjoitti:...
Moi kuka sä oot? :)
Mie oon tämmönen pikkunen punapää Tre:ltä. :) (cityläisiä myös)
Sutenööri

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:MITÄ MÄ TEEN JOS KARALAHTI LÄHTEEKIN VITTUUN
Tuskin Kara lähtee mihinkään, näin ite veikkaisin.
Jos ei sponsorit asiaa vaadi, ei hifk:lla ja penalla ole ikinä munaa laittaa jereä pihalle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti: Ja häh! Segmalla lukee allekirjoituksena "All is grey", piti tarkistaa. Mitä yhteistä noisa on? Turha meitä on samaan kaappiin survoa!
Sillä luki ainakin ennen Suti Ojrik Ella, palveluksessanne. Älä yritä väistellä, kärähditte!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sutenööri kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Tuskin Kara lähtee mihinkään, näin ite veikkaisin.
Jos ei sponsorit asiaa vaadi, ei hifk:lla ja penalla ole ikinä munaa laittaa jereä pihalle.
Eikä Franciskaan ole sitä vaatinut.
Jos KOFF sanois että Jere pihalle, niin ei menis varmaankaan sekundaakaan kun herra olis laulukerhossa.
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:MITÄ MÄ TEEN JOS KARALAHTI LÄHTEEKIN VITTUUN
Tuskin Kara lähtee mihinkään, näin ite veikkaisin.
Jos ei sponsorit asiaa vaadi, ei hifk:lla ja penalla ole ikinä munaa laittaa jereä pihalle.
Toivon joo noin. Mut aika hyvin ne kyllä osottaa olevansa ihan tosissaan kun jätti miehen pois kauden joukkuekuvista. Hullut. Vähän pelko perseessä venailen.
Flipperix

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Dumari kirjoitti:Jos KOFF sanois että Jere pihalle, niin ei menis varmaankaan sekundaakaan kun herra olis laulukerhossa.
No miks ne sanois, mieshän on esimerkillinen KOFFin mainosmies, on niin innoissaan sponsorin tuotteista ettei aina peliinkään ehdi.
CandyMan

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:Kerran olin jotenkin onnistunut pääsemään treffeille vastaamalla erään naisen ilmoitukseen, joka sitten treffeillä kertoi saaneensa 250 vastausta kahdessa vuorokaudessa. Täysin absurdia. Sai jäädä viimeiseksi kerraksi. :x
Aatella että sinä pääsit niistä kaikista treffeille asti! Luulisi olevan ylppis.

Joo, sadetta lisää vaan tänne! Ei tuommoista ajoittaista ja lyhytaikaista pikkutihuttelua jaksa. Jos menneisiin sääennustuksiin olisi uskomista, viimeinen viikko olisi pitänyt olla pääkaupunkiseudulla muka suurimmaksi osaksi rankkasadetta, ainakin Hesarin sääsivujen mukaan. Paskat, hyvä jos pikkaisen pilviä tulee ja vähän asfaltti kastuu.
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Äh, no nyt mua ei päästetä jatkoaikaan. Oon ihan out of games hei! Koskakohan joku tiedottaa jotain ja missä? ÄÄÄÄÄÄ. Nutcaseen sentään eksyin. Röyhtäsin just muuten yöllisiä mäkkiruokia suuhuni, aika seksikäs olo tuli.
AarneAnkka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:Aatella että sinä pääsit niistä kaikista treffeille asti! Luulisi olevan ylppis.
Koinkin ensin olevani etuoikeutettu, mutta kun kohtasin kyseisen naisen, eksistentiaalinen tuska valtasi mieleni alat.
Sutenööri

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Mut aika hyvin ne kyllä osottaa olevansa ihan tosissaan kun jätti miehen pois kauden joukkuekuvista. Hullut. Vähän pelko perseessä venailen.
Vittu tennariahan sille pitäs antaa. Ihmeellistä paapomista yhdelle miehelle, joka aina tekee oharit ennemmin tai myöhemmin.
Jerehän on ihan puhdas idiootti. Mahikset ois ollut änärissä top-10 puolustajien eliittiin, niin viina oli tärkeämpi ratkaisu, ja eikun maitojunalla taks. Nyt vois änärissä lopetella uraansa miljonäärinä ja keskittyä sitten vaikka täyspäiseksi deekuksi. Onneksi itsellä ei ole ollut tarjolla ja jäänyt käyttämättä tuollaista tilaisuutta. Saattas olla aika raskasta elää moisen vitutuksen ja kadutuksen kanssa.
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:...
Mä taas näkisin mielummin sen IFK:n paidassa tossa joskus muutaman kuukauden päästä, hoidon (vaikkakaan ei onnistuisi tai ei olisi mitään minkä tulisi juuri onnistua) jälkeen. Varmaan aika hankala lähtee mihkään maailmalle (vielä enempi tarkkailun alle) kun muksukin kai täällä koulussa jne jne. Ja niin, mua ei toi muiden kuvaama paapominen haittaa vittuakaan. Siis en vaan näe, että Jerestä olis vieläkään ollut IFK:lle enemmän haittaa kuin hyötyä. Varmasti monen mielestä näin on, ei vaan mun. :]
slam

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt nukkumaan. Lapsoset jaksellaan! 8)
Sutenööri

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Siis en vaan näe, että Jerestä olis vieläkään ollut IFK:lle enemmän haittaa kuin hyötyä. Varmasti monen mielestä näin on, ei vaan mun. :]
Et sitten ilmeisesti ole koskan tehnyt alkoholistin kanssa töitä? Omasta kokemuksestani voin sanoa, että alkoholisti duunikaveri, ei ole ikinä työporukassa yksi jengistä. Sitä katsotaan aina kieroon, eikä siihen luoteta. Tuskimpa tilanne on nordiksen pukukopissa paljonkaan tuosta eroava.
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:...
Nää on taas ihan vaan huhupuheita (tyylillä kaverin ex-hoidon mies siellä pelaa hei... ) mut vähän epäilen tuota. Siis, että kyseiseltä alkoholistilta (tämänkin saatan määritellä eri tavalla, mutta toisaalta en tiedä näistä juomistyyleistään) puuttuisi muun jengin tuki. Mutta mutta, tähän mennessä siis Jere on ollut enemmän hyödyksi kuin haitaksi (sopimus), saa nähä oisko niillä nyt parempi pelaaja katottuna.

En mä kyllä ole tehnyt alkoholistin kanssa töitä. Pakko sanoa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Asiasta kolmanteen sukupuolivalistan teitä edesmenneen isäni kertomalla ehkäisyvinkillä. Olen nimennyt sen kuuden ässän säännöksi: "Syöksyn Sattuessa Suuntaa Suihku SontaSuoleen." Kiitos.
Paras päivä ikinä.
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:D
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:D
NuoriDaavid

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Asiasta kolmanteen sukupuolivalistan teitä edesmenneen isäni kertomalla ehkäisyvinkillä. Olen nimennyt sen kuuden ässän säännöksi: "Syöksyn Sattuessa Suuntaa Suihku SontaSuoleen." Kiitos.
Isäsi ei ilmeisesti noudattanut omaa neuvoaan?
Sutenööri

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Nää on taas ihan vaan huhupuheita
Joka suuntaanhan näitä huhupuheita on tarjolla. Viimeisin kuulemani huhu, "erittäin luotetavasta lähteestä" - kertoo ettei jerellä ole alkoholiongelmaa tällä hetkellä, vaan kokkeliongelma :P

Mut joo. Joku huutelee jatkiksessa, että jergus ei ole ollut mukana joukkueen valokuvassa. Noin kuulemma seisoo päivän hesarissa?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Isäsi ei ilmeisesti noudattanut omaa neuvoaan?
Isäni oli lapsirakas, mutta ehkä hän toivoi, että sekopäinen sukumme päättyisi minuun ja veljeeni (?). Metsureiden majoilla isot pojat tuollaisia kertoivat, ehkä eivät paremmasta tienneet. Kumikanta oli, ettei saunaankaan mennä hattu päässä. O tempora, o mores.
Paras päivä ikinä.
Patz

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Patz »

V*ttu. Kävin taas lääkärissä hakemassa kovempia troppeja. Tää kutina on kamalaa, ihan kun olis kirppusirkus leiriytyny torsoon. Nyt pitäisi alkaa kartottamaan että mistä moinen yliherkkyys johtuu ja heti kärkeen ottaa sellanen parin viikon kortisonivoidekuuri. Uuuh, ai fiil sou hot!

Viimestä viikkoa Vaasassa, aika haikee fiilis jo nyt :/


Edit: Jos Karalahti saa kenkää, vaihdan leiriä ja alan kannattamaan Pelicansia! Niih!
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Mut joo. Joku huutelee jatkiksessa, että jergus ei ole ollut mukana joukkueen valokuvassa. Noin kuulemma seisoo päivän hesarissa?
Mä en löytäny tota, mun netti tarjoilee näköjään vaan kitinää tänään. Yks kaveri uskals heittää, että kyllä se niissä kuvissa kävi. Wtf, julkistais jo. Kokkelitiedolla tai ilman. :]

Äh, mun on kyl tosi vaikee hyväksyy et mies sortuis noin epätrendiin kamatsuun, jatkais ees hummaillen...
Vastaa Viestiin