Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja aasi »

nowaysis kirjoitti: :h: Doin' it for Scotlan', aye?
Choose no life. Choose sysadminning. Choose no career. Choose no family. Choose a fucking big computer, choose hard disks the size of washing machines, old cars, CD ROM writers and electrical coffee makers. Choose no sleep, high caffeine and mental insurance. Choose fixed interest car loans. Choose a rented shoebox. Choose no friends. Choose black jeans and matching combat boots. Choose a swivel chair for your office in a range of fucking fabrics. Choose SMTP and wondering why the fuck you're logged on on a Sunday morning. Choose sitting in that chair looking at mind-numbing, spirit-crushing web sites, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last on some miserable newsgroup, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up lusers Gates spawned to replace the computer-literate. Choose your future. Choose sysadmining.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti:"heippamoikkapusi, mennäänx panee? Tai jos se ei oo sun sun juttu, niin sit perustetaan perhe ja hankitaan ne koirat. Halipusitsuippamoikkis!"
Hei, kuka on pannut ton sinne? Kävin kattoos, mitä muita naisten ilmotuksia siellä on ja joku on pannu ton sinne! Mulle provikat!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Edith kirjoitti:Mä olen saanut nyt yhden vastauksen rehelliseen deitti-ilmoitukseeni.
Tämä minun oli myös rehellinen. Itse asiassa se oli niin rehellinen, etten viitsinyt erikseen edes mainita sen olevan sitä. Vastauksien määrästä päätellen olisi ehkä pitänyt. As an advisory!

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=329635
Miksei aitous ja rehellisyys taaskaan pure?
Mun pimppiasiat ainakin puri. Ja olin rehellinen sanoessani, että ne todella ovat ihanan pinkit.
Edith

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Toi on kyllä aika mainio :h:
Sutenööri

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Edith kirjoitti:
Toi on kyllä aika mainio :h:
Juu, oli toki, pimppalimakalvoihin asti. Sitten lerpsahti.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

-Superior- kirjoitti:... übermastervittusaatana.
Kutsuitko?
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mahtavan rento olo. Laitoin broidin jettiin vähän uutta osaa ja kävin kokeilemassa. Merellä paistoi aurinko eikä siellä näkynyt juuri muita veneitä. Siellä ei pyörinyt mielessä työkiireet, lomautukset tai muut huolet. En osaa pukea sitä tunnetta sanoiksi.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Niiin mä just ajattelinkin että päivällä nimenomaan, ei kiinnosta mitkään yöjuoksut ja alkoholinhuuruiset illat sitte pätkääkään.
Loistavaa! Kuulostaa ihanalta! Mentäisiinkö vaikka intialaiseen syömään? Tosin se omenapiirakkavaihtoehto houkuttelee myös :)
Ooh, yeah!

Noni eka BB sit tsekattu, kauheeta paskaa, ihanaa. Tänään myös hyvästelty yksi Oulustapoismuuttajatylleröinen. Litiläpimärkänä fillaroitiin tavaroitansa halki kaupungin. Huomenna sitten varmaan sitä kylpylöintiä.
CandyMan

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Edith kirjoitti:Nojoovittu. Neljä lukutaidotonta massapostaajaa lisää, ei muuta. Tiedoksi kaikille: 1) tarviten kiinnostuakseni vähän enemmän tietoja kuin puhelinnumeron ja tiedon, että maailmassa on olemassa 36-vuotias, 184-senttinen vantaalainen mies 2) minuakaan ei hurmata ihan itse tehdyllä runolla, jota ei kuuntelisi ilman suunnatonta myötähäpeää edes 8-vuotiaan esittämänä koulun kuusijuhlassa 3) koska en viime vuonnakaan innostunut ehdotuksesta etsiä kalenteristani vapaata aikaa parhaalle kokemalleni seksille ikinä, en ehkä innostu nytkään.
No helvetti ei sulle kyllä mikään kelpaa! Yritin monia eri lähestymiskeinoja mutta mikään ei ilmeisesti miellytä.
Sutenööri

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

CandyMan kirjoitti: No helvetti ei sulle kyllä mikään kelpaa! Yritin monia eri lähestymiskeinoja mutta mikään ei ilmeisesti miellytä.
Et sitten lähettänyt sitä valokuvaa rusetilla koristetusta alastomasta vartalostasi? Vai menikö se kuva vahingossa Börjelle?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Tiedoksi kaikille: 1) tarviten kiinnostuakseni vähän enemmän tietoja kuin puhelinnumeron ja tiedon, että maailmassa on olemassa 36-vuotias, 184-senttinen vantaalainen mies 2) minuakaan ei hurmata ihan itse tehdyllä runolla, jota ei kuuntelisi ilman suunnatonta myötähäpeää edes 8-vuotiaan esittämänä koulun kuusijuhlassa 3) koska en viime vuonnakaan innostunut ehdotuksesta etsiä kalenteristani vapaata aikaa parhaalle kokemalleni seksille ikinä, en ehkä innostu nytkään.
Vastaathan luitenkin kuivan asiallisesti, ehkä hieman sarkastiseen sävyyn kuitenkin kaikille? Vain antamalla palautetta voimme nostaa miesten vastausten tasoa. Varsinkin tuollaiset lukutaidottomat kaipaavat hieman palautetta vastauksistaan tyyliin "Mikä perkele sinut sai vastaamaan minun ilmoitukseeni? Luitko sitä ilmoitusta edes? Oletko sokea?".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

-Superior- kirjoitti:übermastervittusaatana.
*kiihottuu voimallisesti*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Ooh, yeah!

Noni eka BB sit tsekattu, kauheeta paskaa, ihanaa. Tänään myös hyvästelty yksi Oulustapoismuuttajatylleröinen. Litiläpimärkänä fillaroitiin tavaroitansa halki kaupungin. Huomenna sitten varmaan sitä kylpylöintiä.
Mä himoitsen intialaista ruokaa hulluna. Ehkä liittyy siihen että olen tänään syönyt 2 voileipää ja 3 pientä omenaa. Mutta ei sitä näin illalla enää hyövää alkaa syömään.

Ah, se oli se muuttohomma tänään. Hullua hommaa sateessa, ois kai siihen joku autollinen löytynyt. Olin kyllä just silloin itsekin sattumoisin ulkona, melko kostea tunnelma oli juu. BB jäi kyllä kattomatta, ehkä parempi ettei koukutu...
Viimeksi muokannut Georgina, 30.08.2006 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, päivä melkeen pulkassa. Tuntuu, että tänään on muka tapahtunu vaikka ja mitä, oikeasti ei juuri mitään. Nyt pitäis ymmärtää mennä nukkumaan, heti, mutta kun sauna on ihan just lämmin ja tää menis sinne. Sitten mitä luultavammin istun puoli yötä tässä koneella (kun en muka aiemmin tähän ole tänään ehtinyt) ja muka odottelen hiusten kuivumista. Aamulla sitten olen kärttyinen kun pitää herätä siinä 7 maissa ja lähteä kouluilemaan pariksi päivää. Ja siellähän jumalanselän takana ei ole edes nettiä (eikä muuten televisiotakaan) iltasin opiskelijoiden käytössä, kerpele. Onneksi pitää vain yksi yö olla siellä nyt. Ihan hullu paikka.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
prosessi

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith kirjoitti:
Edith kirjoitti:"heippamoikkapusi, mennäänx panee? Tai jos se ei oo sun sun juttu, niin sit perustetaan perhe ja hankitaan ne koirat. Halipusitsuippamoikkis!"
Hei, kuka on pannut ton sinne? Kävin kattoos, mitä muita naisten ilmotuksia siellä on ja joku on pannu ton sinne! Mulle provikat!
Olihan se pakko testata, että minkä verran vastauksia tuolla ihan oikeasti tulee. Toistaiseksi lukema on 24. Saat provikkana kaikki vastaukset, kuten:

"moi vaan. Voidaan me mennä panee jos sitä niin kovasti haluat. Eikä sit mitään pikapanoa, vaan kunnon käräjät. muuten en tuu"

"Uskaltaako joku muka sulle vastata? Mä en uskaltais."

Itse asiassa seassa oli pari ihan mielenkiintoistakin, joten toimitan sinulle yv:nä ilmoituksessa käytetyn sp-osoitteen tunnukset.
Elukka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Itse asiassa seassa oli pari ihan mielenkiintoistakin, joten toimitan sinulle yv:nä ilmoituksessa käytetyn sp-osoitteen tunnukset.
Jaahas, ja monenkos vastaajan sp-osoitteet otit itse ylös? :kele:
prosessi

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Itse asiassa seassa oli pari ihan mielenkiintoistakin, joten toimitan sinulle yv:nä ilmoituksessa käytetyn sp-osoitteen tunnukset.
Jaahas, ja monenkos vastaajan sp-osoitteet otit itse ylös? :kele:
:twisted: Mieti sitä...
Elukka

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Itse asiassa seassa oli pari ihan mielenkiintoistakin, joten toimitan sinulle yv:nä ilmoituksessa käytetyn sp-osoitteen tunnukset.
Jaahas, ja monenkos vastaajan sp-osoitteet otit itse ylös? :kele:
:twisted: Mieti sitä...
:axe:
Geetzu

Re: Tiukkaa Tilannetajua Toverit! -tissintai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun pitää nyt kyllä todeta, että tää uusin IE on tosi pähee. Siis niin kaunista katseltavaa! Te kaikki ruudulla! Rakastan tätä jo.
Vastaa Viestiin