KullikarvaKeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tänään kaikki Brasialaiseen vahaukseen, vaikkei olis ees kullikarvoi.
MadameDeMeloni

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Näkis ees kullin. Jos vaikka unissa :krooh:
CandyMan

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

En mee mihinkään vahaukseen. Sain eilispäivän päätteeksi Marian sairaalassa tikkejä oikeaan etusormeeni, kun menin tiskatessa telomaan sen rikkoutuneeseen lasiin. Yksi hyvä lisäsyy hankkia se astianpesukone, käsin tiskaaminen on liian vaarallista. Vaikeni kityily ja nenänkaivelu huomattavasti heti kun on hiirisormi paketissa ja pipinä.

Ja jottei siinä olisi tarpeeksi, etsiessäni talouspaperia verenvuodon tyrehdyttämiseksi menin samalla astumaan lattialla maanneen kulmakaapin (395€) alaoven päälle, räks kahtia meni se levy. Noh, eiköhän se puuliimalla hoidu. Ei mennyt ihan putkeen tämä päivä, mutta väliäkös sillä, huomenna voi mennä vieläkin huonommin.

Taidan tämän takia pitää huomisen vapaata töistä, enhän mä pysty tekemään töitä ilman hiirisormeani, enhän? Katson digiboksilta loput katsomattomat leffat pois.
Edith

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Koska tänäänkin on keskusteltava minusta, sielustani ja deitti-ilmoituksestani:
Lolita kirjoitti: Vastaathan luitenkin kuivan asiallisesti, ehkä hieman sarkastiseen sävyyn kuitenkin kaikille? Vain antamalla palautetta voimme nostaa miesten vastausten tasoa. Varsinkin tuollaiset lukutaidottomat kaipaavat hieman palautetta vastauksistaan tyyliin "Mikä perkele sinut sai vastaamaan minun ilmoitukseeni? Luitko sitä ilmoitusta edes? Oletko sokea?".
Joo. Sisaruudessa olis voimaa. Yksi kaikkien ja kaikkien yhden puolesta. Nyt vaan paha, että tulin jo kertalukemalta tuhonneeksi kokonaan nuo viestit. Oisin voinut auttaa ees siskoja, mutta nyt on samaa tiedossa muillekin. Harmiharmiharmi.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja brona »

Jep, persepäivä takana. Vituttaa pomo (surprise!): lupaa parikin uutta duuniparia, sit yhtäkkiä ei ookkaan ketään, teet yksin ja sit vielä yritetään tunkea lisää duunia ja vittuillaan päälle ettei hommat kiinnosta. Perkele, koivuhalolla perseeseen ja poikittain!
Onneks pääsin avautumaan lempipohojalaaselleni, jopas taas nauratti. On se muru!

Kollega sai saikkaa lyötyään käpälänsä lähes oven läpi. Hiusmurtuma pikkurillissä. Hermostui ukkoonsa viikonloppuna. Olis mieluummin lyönyt ukkoaan, olis ollu pehmeempi alusta ja mulla olis duunipari.

Toivottavasti pötkylän rippe on ohi aamulla eikä tuu enempää verta pyllystä (lemmikkibulmaketju).
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja brona »

Edith kirjoitti:Nyt vaan paha, että tulin jo kertalukemalta tuhonneeksi kokonaan nuo viestit. Oisin voinut auttaa ees siskoja, mutta nyt on samaa tiedossa muillekin. Harmiharmiharmi.
Next time, darling. Mullakin meni hyvä tilaisuus ohi suun kaks viikkoa sitten, kun tyyppi jonka kanssa en ollut vaihtanut sanaakaan ja jonka luulin pokaavan kaveriani, yhtäkkiä kuiskas mun korvaan: "Mitä tekisit, jos nuolisin sua?" Häkellyin ihan totaalisesti erilaisten vastausvaihtoehtojen sinkoillessa mielessä: "Ai täällä?"/"Vetäisin sua tauluun, purjoperse"/"Siis ihquu, mun kengät onkin jo vähän ryönäset!", etc. Olis nyt helvetti kysynyt suoraan: "Lähetkö panee?" Ois niinq ollut yksinkertaisemmat vaihtoehdot ajankohdan ja humalatilan huomioonottaen. Vitun fakiiri.
...
Lepikkorapu

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

brona kirjoitti: tyyppi jonka kanssa en ollut vaihtanut sanaakaan ja jonka luulin pokaavan kaveriani, yhtäkkiä kuiskas mun korvaan: "Mitä tekisit, jos nuolisin sua?"
Uskomatonta. Kehtaako joku mies oikeasti sanoa tuollaista tuosta noin vain? Mitenhän yleistä moinen käytös on? Ja onko siitä joskus jotain tulostakin vai onko tarkoitus enemmän vain shokeerata? Yritän kuvitella tilannetta mielessäni. Nainen tulisi sanomaan minulle: Mitä tekisit, jos ottaisin sulta suihin? Ei kyllä tunnu ajatuksena kovin kiihkeältä. En kyllä muutenkaan välitä moisesta. On multa kyllä kysytty ihan kohteliaasti baaritiskillä pidemmän juttelun jälkeen, että lähdenkö heille harrastamaan seksiä. Minun mielestäni se oli aivan korrekti kysymys.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja brona »

Onhan noita ehdotuksia tehty, mutta tosiaan yleensä hetken juttelun jälkeen. Kieltäydyttyäni tyyppi vielä kysyi: "Ootko varma?" ja tuijotti hiukan fanaattinen kiilto silmissään. Silloin kyllä kävi mielessä, että käyn hakemassa tutun poken paikalle.
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Heh.. Oon varmaan ennenki maininnu tästä mutta kerran multa tultiin paarissa kysyyn, että miten ois persepanot? Ihan tarkkaan, sanasta sanaan en enää vastaustani nyt muista mutta jotakin taisin todeta tyyliin et mikäpä siinä, tykkäätkö enemmän mustasta paksummasta vai vaaleesta pidemmästä strap-onnista perseessäs? :)

Juu, saunottu on ja nukkumaan pitäs mennä jos olisin fiksu ja varmasti tiedossa on notta olenko sellainen.. :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Lepikkorapu

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Naiset harvemmin kyllä ehdottelevat. Yleensä ne käyvät muhun suoraan käsiksi. Eikö ne voi ensin edes kysyä, että pelaanko shakkia tai mikä Mozartin teos on lähinnä sydäntäni? Rankkaa olla seksiobjekti, puuh.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

"On ovia joita voi sulkea ja ovia joita voi avata. Niin sinun elämäsi toistaa näitä samoja asioita kuten tämä ovi tässä joka ratkaisee kaiken mutta ei mitään koskaan koska on vain yksi maailma."
Viimeksi muokannut -Superior-, 30.08.2006 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lepikkorapu

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

-Superior- kirjoitti:On ovia joita voi sulkea ja ovia joita voi avata. Niin sinun elämäsi toistaa näitä samoja asioita kuten tämä ovi tässä joka ratkaisee kaiken mutta ei mitään koskaan koska on vain yksi maailma
Josko menisit kuitenkin suosiolla nukkumaan?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Lepikkorapu kirjoitti:Josko menisit kuitenkin suosiolla nukkumaan?
Toi oli quote. Niin kuin kaikki mun jutut tähän mennessä.

Mutta enpä silti kehtaisi väittää, etteikö siinä olisi ollut kitkerä totuus. Tai huojennuttava miten vain.

Elämässä on kriiseejä, ongelmia ja vaikeita aikoja. Voit ratkoa ja väistellä niitä ja yrittää elää kulloisenkin todellisuuden kanssa, mutta jokaisessa tilanteessa syntyvät vaihtelevat totuuskokemukset ovat lähtökohtaisesti aina samassa substanssissa ja sen hyväksi tapahtuvaa eteenpäin kohdistuvaa liikettä ja kehitystä. Ongelman ratkaiseminen on harvoin tyylipuhdasta - olemassa olevat saman yhden substanssin perustaksi jatkuvasti rakentuvat tosiasiat pysyvät aina taustalla. Toisin sanoen, voit kiertää ja selvitellä ja rakentaa uutta, mutta lopulta uuden rakentaminen on aina väistämättä vanhan retusointia.

Hitto. Näytän kyl seksikkäältä hotpantseissa.
Viimeksi muokannut -Superior-, 06.09.2006 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA TPK

Nukkumaankin ois voinut jäädä.
AarneAnkka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta nassikat. Ei vaan nukuttanut enää.
CandyMan kirjoitti:Yksi hyvä lisäsyy hankkia se astianpesukone, käsin tiskaaminen on liian vaarallista.
Tiskikoneella on myös kätevää puhdistaa Elixairin suodatin. Käyttää sitä hellävaraisinta ohjelmaa (40°) ettei muoviosat kärsi lämmöstä, ja perään vielä huuhtelu. En ole pitkään aikaan vaivautunut sen Elixairin oman erikoispuhdistusaineen kanssa (osittain siitä syystä etten ole löytänyt liotukseen optimaalista äNpäriä).
Taidan tämän takia pitää huomisen vapaata töistä, enhän mä pysty tekemään töitä ilman hiirisormeani, enhän?
Jaa, kyl maar mää oon onnistunu käyttämään hiirtä etusormi paketissa, ja vielä näppäilemäänkin. Kuinka paksuun pakettiin sormesi oikein sidoit? Kaapin oven hajoamisen aiheuttama vitutus lienee pätevämpi syy lomapäivään, sillä vitutus on ainakin ennen estänyt mua tekemästä duunia. Ei vaan pysty keskittymään.
AarneAnkka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Ongelman ratkaiseminen on harvoin tyylipuhdasta - olemassa olevat saman yhden substanssin perustaksi jatkuvasti rakentuvat tosiasiat pysyvät aina taustalla. Toisin sanoen, voit kiertää ja selvitellä ja rakentaa uutta, mutta lopulta uuden rakentaminen on aina väistämättä vanhan retusointia.
Tämä pätisi jos elämä noudattaisi vain ja ainoastaan fysiikan lakeja. Elämä on kuitenkin järjestelmänä sen verran monimutkainen että jotain ihan muutakin voi syntyä ja tapahtua, siitä huolimatta että se kaikki tapahtuu tämän kaikkeuden lainalaisuuksien puitteissa.

Voi tehdä myös isoja hyppyjä tuntemattomaan.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

*jotain epämääräistä mutinaa*

Väsyttää. Kovasti. Ajattelin silti sykkelillä lähteä koulusseen, siinähän sitä piristyy aika hyvin! Ja iso kuhvi kappia, eipäs kuin kuppi kahvia, auttanee. (pakko oli jättää tuo tuohon, koska ensin ihan spontaanisti kirjoitin "kuhvi kappia") Tänään ei ainakaan pitäisi sataa!
Dumari

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Toka TPK, väsyttää niin saatanasti. Kaffea ja häti.
Bliss

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

[quote="Dumari"][/quote]

Jouduin lukeen ton sun allekirjoituksen kolmesti ennenkuin ymmärsin mikä JUTTU siinä oikein oli. Ai käynkö vähän hitaalla....??? Eeeeeeeen... :oops:
Dumari

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Jouduin lukeen ton sun allekirjoituksen kolmesti ennenkuin ymmärsin mikä JUTTU siinä oikein oli. Ai käynkö vähän hitaalla....??? Eeeeeeeen... :oops:
:D :D :D
Semmoista se on, tää aamuilu siis. Työpaikalle tullessa eka tunti pitää käyttää heräämiseen ettei tartte tehä näit hommia sit uudesta iltapäivällä.
ninnithequeen

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta, kappi kuhvia ja kerho kersaan. Just tommonen fiilis ainakin. Kamala yskä ja nuha, mut ei auta, töihin on mentävä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

3. TPK. Ei yhtään palaveria tänään, saa istua rauhassa ja vaikka surffailla.
Lepikkorapu kirjoitti:Nainen tulisi sanomaan minulle: Mitä tekisit, jos ottaisin sulta suihin?
Oikea vastaus: "Repisin sua korvista ja laulaisin 'Volga, Volga, rakkaus tai kuolema...'."
Älä löi! En ole hurrit!
millivanilli

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

4 tpk

Hieman väsy, nukkumaanmeno hieman viivästyi :mrgreen: Nyt kaffetta ja töitä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tämä mamma lähtee nyt punttikselle, sitten katsomaan yhden leffan ja lopuksi taas tekemään gradua. Gradun tekeminen on kivaa, olen innoissani! Ihanaa opiskella ja aikatauluttaa omat tekemisensä, sopii minulle.

Voi kun kirjastossa olisi taas se ihana tumma pikku-ukko, jolle kerran sanoin, että se on söpö. Maanantaina se tuli istumaan mun taakse, haistoi varmaan ovulaationi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Saaks akatkin mennä, vaikka oliskin kullikarvoi (viittaus ketjun alkuun)?

Edit: Vastaan itse itselleni: Saa! Kaikkien pitää mennä, tyhmä minä. Olisi pitänyt lukea huolellisesti heti, niin.

Lähden vahaukseen, heippa!
Vastaa Viestiin