KullikarvaKeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Viis kappia kuhvia. Heräsin jo kuuden maissa kun ajatukset kiertää kehää. Väsyttää kyllä aika paljon. Kiva silti ett aurinko paistaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Viidettä päivää kurkku kipeenä, nyt on kyllä pakko mennä lekurille..
Geetzu

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Hitto. Näytän kyl seksikkäältä hotpantseissa.
Kyllä kannatti taas lukea tää turha ketju. Ihku.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Hitto. Näytän kyl seksikkäältä hotpantseissa.
:pics:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi saatana, nyt minä sen tein. Käytin pelkkää hymiötä kommunikointiin. Nyt itseruoskintaa ainakin viikon ajan.

Toisaalta. Joskus kuva kertoo enemmän kuin tarpeeksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hei missä se mun hymiö viipyy??

:p:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi sitten repiä itsensä pitkästä aikaa normaalielämään. Julmetun aamupalan jäljiltä ei oikein käynnisty kone, mutta kyllä se suihku herättää.

Tissit meinaa poksahtaa eilisen treenin jäljiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pikku-Akka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

TPK. Aamukahvilla viivyttiin ainaki puoli tuntia, kerrottin unia ja analysoitiin niitä. Kiva työporukka! Nyt tiedossa tekstien stilisointia ja maksareitten tarkistamista lähtökuntoon.

Illalla juoksulenkille ja pakkaamista tiedossa, en oo vielä valmistautunu lomalle lähtöön ollenkaan. No, passin olen tilannut mutta se ei oo vieläkään tullut. Saa nähä pääsenkö ollenkaan reissuun?! Pärnu-vkl muuttuu sitte Tampere-vkl:ksi jos passia ei kuulu eikä näy.
swirl

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aivotoiminta on tänä aamuna jotenkin tahmaista, vaikka salillekin jo kerkisin ja kiskoin pullollisen Ed Lightia naamariin melkein nukahdettuani junassa Pasilasta Leppävaaraan. Jotenkin kumma olo. Tuntuu torstailta ja lisäksi tuntuu, että olen unohtanut jotain äärimmäisen tärkeää :?

Mua houkutellaan kovasti mukaan vapaaehtoiseen maanpuolustuskoulutustoimintaan. Yllätyksenä itsellenikin olen hieman houkuttunut.
AarneAnkka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Hitto. Näytän kyl seksikkäältä hotpantseissa.
:pics:
On jo.
zula

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja zula »

Eihän tuo aamu kyllä enää ole ku melkeen lounasaika. Töissä suhteellisen kiirettä, mutta ei vaan jaksa kuunnella kitinää asiakkailta tänään..

Ok aamu, väsyttää ja haaveilen vaan nukkumisesta. Ei kylläkään onnistu ennen...öö..vuotta 2008 :(

Tänään kyllä _pakko_ ommella ne verhot...
millivanilli

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Suvinen kirjoitti:Huomenta. Meillä alkoi tänään putkiremontti. Oli mukavaa tassutella avaamaan ovea puoliunessa ja aamutakissa. "-Huomenta, me tullaan poraamaan reikä tuohon seinään!" -"No, tervetuloa."
Meille tulee myös putkiremontti, laitetaan sitten samalla koko kämppä uuteen uskoon. Tosi rankkaa vain, kun joudutaan muuttamaan toisaalle kahdeksaksi viikoksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivää! Alkaakin kohta lounasaika olemaan käsillä, mukavaa. (Vaik en kyl ossoo syödä kanankoipia kovinkaan sivistyneesti.. Jopas on dilemmaa taas kerrakseen!)
Eilen oli aika jees päivä. Jos ei lasketa tätä ultimate-flunssapöpöä.
Olin bingoilemassa ja voitin 7 tuopillista siideriä. En tosin juonut niistä ku yhen ja tarjosin pari kavereille, ja säästin loput terveempää ajankohtaa varten. Sit kiiruhdin kotiin, ja katoin pari tuntia BB:tä. Ihanaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ikävä ihmistä. Muuten ihan kiva päivä. Basistityttö tulee illalla kuuntelemaan treenejä, olispa niinkun ihan kiva saada se ihkuin kielisoitinkin mukaan musiikkiin.
Tiikeriankka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Lepikkorapu kirjoitti:Nainen tulisi sanomaan minulle: Mitä tekisit, jos ottaisin sulta suihin?
Eräs astetta humalaisempi nainen taannoin ei kysynyt vaan ilmoitti ja yritti alkaa availemaan sepalustani. Päätin kieltäytyä, ihan jo siksikin, koska olimme narikan vieressä, jossa portsareita oli noin 5 kappaletta.

Korrekti ehdotus tiloista poistumisen jälkeen tapahtuvasta toiminnasta on ihan ok, siitä voi sitten korrektisti kieltäytyä tai myöntyä tilanteesta riippuen..
Tiikeriankka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Hitto. Näytän kyl seksikkäältä hotpantseissa.
:pics:
:komp:
AarneAnkka kirjoitti:
aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Hitto. Näytän kyl seksikkäältä hotpantseissa.
:pics:
On jo.
Aika erikoinen käsitys hotpantseista..
CandyMan

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:Tiskikoneella on myös kätevää puhdistaa Elixairin suodatin. Käyttää sitä hellävaraisinta ohjelmaa (40°) ettei muoviosat kärsi lämmöstä, ja perään vielä huuhtelu. En ole pitkään aikaan vaivautunut sen Elixairin oman erikoispuhdistusaineen kanssa (osittain siitä syystä etten ole löytänyt liotukseen optimaalista äNpäriä).
Ei siihen ämppäriä tarvitse. Suihkuta liuosta sumuttimella (löytyy Plantagenista parilla eurolla) sinne säleikköön, anna vaikuttaa ja huuhtele pois.
Taidan tämän takia pitää huomisen vapaata töistä, enhän mä pysty tekemään töitä ilman hiirisormeani, enhän?
Jaa, kyl maar mää oon onnistunu käyttämään hiirtä etusormi paketissa, ja vielä näppäilemäänkin. Kuinka paksuun pakettiin sormesi oikein sidoit?
Löysin tarpeeksi monta tekosyytä jäädä tekemään "töitä" kotoa käsin (sormi, kaapin ovi ja etten viitsinyt käydä eilen illalla tai nyt aamulla suihkussa tällä kädellä). Sinänsä vittumainen tämä hiirisormen pipiys, koska töitä pystyy kyllä tekemään keskisormea hiirisormena käyttäen, mutta Diablo 2:n tai edes konsolipelien pelaaminen ei oikein luonnistu kunnolla näin. Noihin hommiin tarvitsisin kyllä nenänkaivuusormeani, hyvää-huomenta-sormeni on liian hidas ja kömpelö.
AarneAnkka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Elixairin oman erikoispuhdistusaineen kanssa (osittain siitä syystä etten ole löytänyt liotukseen optimaalista äNpäriä).
Ei siihen ämppäriä tarvitse. Suihkuta liuosta sumuttimella (löytyy Plantagenista parilla eurolla) sinne säleikköön, anna vaikuttaa ja huuhtele pois.
Juh, niin mä oon äNpärin puutteessa joutunut tekemäänkin (kunnes valaistuin tiskikoneen kätevyydestä). Ainetta vaan tuppaa kulumaan enemmän eikä suodatin tunnu puhdistuvan yhtä hyvin kuin pitkässä liotuksessa koska valumia tulee niin paljon.
AarneAnkka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiikeriankka kirjoitti:Aika erikoinen käsitys hotpantseista..
Pointti: jotkut ihmiset näyttävät sexyltä ihan missä asussa vaan.
millivanilli

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tpk (taas)

Äsken vähän seikkailin busseilla. Nousin yhteen bussiin, jolla olen lukioaikoina matkustellut paljonkin. Näemmä oli hieman muutoksia tehty reitteihin sitten lukioaikojen, sillä en päässyt lähellekään sitä paikkaa minne olin menossa. Bussikuski kuitenkin heitti minut tänne vanhempien luokse :shock: Lievän hyvä tuuri.
swirl

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sattuu muuten ihan hulluna, jos nielaisee liian suuren kulauksen vettä kerrallaan. Tuntuu niinku ruokatorvi ja rintakehä halkeaisivat...

Or is it just me? :shock:
saika

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saika »

Joko saa mennä nukkumaan?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika poikki on mies, mutta kai tästä on puntille vääntäydyttävä moraalisen krapulan välttämiseksi. Jalkapäivän kunniaksi otan autokyydin ettei käy kuten viimeksi ja hyydyn ylämäkeen. Samalla saa hyvän syyn kantaa tyhjiä pulloja(mausteita) keräykseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mua vituttaa. Ja oikeen urakalla. Ja nää lääkkeet väsyttää ja se lisää vitutusta. V*ttu! Lähtisin himaan jos siellä olis jotain tekemistä. Mutta kun ei ole!
Oliskohan tänään spinnaamassa se iso ja komea kaljupää joka eilen oli? Tuskin.
AarneAnkka

Re: KullikarvaKeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

swirl kirjoitti:Sattuu muuten ihan hulluna, jos nielaisee liian suuren kulauksen vettä kerrallaan. Tuntuu niinku ruokatorvi ja rintakehä halkeaisivat... Or is it just me? :shock:
Jos se on vettä, kulaus ei voi olla liian iso, sillä vesihän voi levitä ohuemmaksi pötkyläksi. Ei se ole kulauksen koko vaan tahdistushäiriö. Ruokatorven lihakset yrittävät pusertaa itse kulausta sen sijaan että vain liu'uttaisivat sitä alaspäin. Ja se kramppaa ja sattuu.

Pitäisköhän ryhtyä kuuklettamaan oikein jotain tiedelehti-selitystä asialle tässä ajankuluksi. Nakkilista on tyhjä.
Vastaa Viestiin