Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

..nimittäin nyt on tv-maksujen tehovalvonta käynnissä!
Kerratkaa siis tunnuslauseemme:"Ei,en omista televisiota,kiitos ja hei hei." sekä tarkastakaa varmuusketjunnu,nimittäin YLE on tulossa hakemaan pennosenne euroviisujen kulujenkattamista & todella heikkoa tv,sekä radio-tarjontaa varten.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135221315174
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Haemaeraemies kirjoitti:. todella heikkoa tv,sekä radio-tarjontaa varten.
Vai heikkoa?
Tuosta perustelusta tulee jonkun Stadilaisjupin perustelu 80-luvun mielipidekirjoituksessa. "En maksa TV-lupaa, koska katson vain Sky Channelia" Oli olevinaan niiiin fiksu ja moderni :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
millivanilli

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ha, eipä tartte pelätä mitään tarkastajia, kun on tv-lupa maksettu.
Geetzu

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hitsi ku ne ei koskaan tuu tänne meille.
Mulli75

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olen muutenkin niin menevää tyyppiä ettei tv-lupatarkastaja ole sattunut kuin yhden kerran käymään oveni takana minun ollessa asunnossani. Kuulin sen kyselevän muista huoneistoista sitä lupaa joten en avannut ovea.

Kukaan kavereistani ei tule yllätysvierailulle, joten sen voi päätellä onko tv-lupatarkastaja oven takana.

Ihmettelen kuka kätyri sen tarkastajan on päästänyt porraskäytävään kun ulko-ovi on aina lukossa.
Geetzu

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulli75 kirjoitti:Ihmettelen kuka kätyri sen tarkastajan on päästänyt porraskäytävään kun ulko-ovi on aina lukossa.
Hitsi, kiva ku muistutit. Mulla on kotiäitinä aikaa kyttäillä tota ulko-ovea, toki meen sen avaamaan tarkastajalle tai hihkasen koodin partsilta. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En avaa koskaan ovea, jos en jo tiedä kuka siellä ovikelloa rimputtaa. Telkkaria ei huudateta kovalla äänellä ennen ilta ysiä eikä pidetä päällä turhaan. Näin jatkuu ikuinen luvaton elämäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Geetzu kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Ihmettelen kuka kätyri sen tarkastajan on päästänyt porraskäytävään kun ulko-ovi on aina lukossa.
Hitsi, kiva ku muistutit. Mulla on kotiäitinä aikaa kyttäillä tota ulko-ovea, toki meen sen avaamaan tarkastajalle tai hihkasen koodin partsilta. 8)
Kyllä minulla ainakin on se linja ettei läheisiä tai naapureita käräytetä noin pienestä asiasta.
Geetzu

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulli75 kirjoitti:Kyllä minulla ainakin on se linja ettei läheisiä tai naapureita käräytetä noin pienestä asiasta.
En mäkään oo koskaan käräyttäny. Hassuahan se vähän niinq olis. Ulko-oven avaaminen ei kyllä liity käräyttelyyn lainkaan. Tääl on ovisilmät ihan joka ovessa.
Sutenööri

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti: Mulla on kotiäitinä aikaa kyttäillä tota ulko-ovea, toki meen sen avaamaan tarkastajalle tai hihkasen koodin partsilta. 8)

Varo postiluukustasi putoaviä jäisiä virtsalevyjä sit kans :P
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mulla on kotiäitinä aikaa kyttäillä tota ulko-ovea, toki meen sen avaamaan tarkastajalle tai hihkasen koodin partsilta. 8)

Varo postiluukustasi putoaviä jäisiä virtsalevyjä sit kans :P
Sulla on niitä aina valmiina pakkasessa? Muistuta, etten tuu drinksulle sun luo lähiaikoina.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Varo postiluukustasi putoaviä jäisiä virtsalevyjä sit kans :P
Höp, oon tosi rakastettu tääl. Mummot tuo kotiin kahvia ja pullaa ja nuoret parit kyttää ikkunasta jos näkyis herrasväki paneskelemassa. Sietäisivätkin vähän ottaa etäisyyttä...

Nii ja ei pissa ällöö oo. Tääl on jatkuvasti matot pesussa ku muksun uusin hupi on kuoriutua vaipastaan ja pissata jonnekin piiloon, kuten äitin kenkään.
Mulli75

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Mulla on kotiäitinä aikaa kyttäillä tota ulko-ovea, toki meen sen avaamaan tarkastajalle tai hihkasen koodin partsilta. 8)

Varo postiluukustasi putoaviä jäisiä virtsalevyjä sit kans :P
Sulla on niitä aina valmiina pakkasessa? Muistuta, etten tuu drinksulle sun luo lähiaikoina.
Sutki voi odotella talvea niin pääsee toteuttamaan itseään kun on parveke täynnä virtsaa.
Sutenööri

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Lilo kirjoitti:Sulla on niitä aina valmiina pakkasessa? Muistuta, etten tuu drinksulle sun luo lähiaikoina.
Hei dooris. Me asutaan tuon tv-lupanartun kanssa eri taloissa. Ei meil oo mtn ovisummeria.
Mut mul ois kyl jäitä hevipaljon pakkesessa. Tuuks drinkuslle het, vai annatko pakkasta?
segma

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja segma »

Hö. Ei mulla ole televisiota, enkä asu pääkaupunkiseudullakaan. Miksi siis vastaisin tähän typerään ketjuun?
CandyMan

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:En avaa koskaan ovea, jos en jo tiedä kuka siellä ovikelloa rimputtaa. Telkkaria ei huudateta kovalla äänellä ennen ilta ysiä eikä pidetä päällä turhaan. Näin jatkuu ikuinen luvaton elämäni.
Aijjai mitä kansalaistottelemattomuutta, varsinkin ottaen huomioon työpaikkasi. Vähän asian sivusta: millainen ilmoitusvelvollisuus kansalaisilla on havaitsemistaan rikkomuksista ja laittomuuksista? Onko niistä ilmoittamatta jättäminen jo itsessään laitonta, ja millaisia sanktioita on tiedossa? Onko raskauttava tekijä jos ilmoittamatta jättävä on itse poliisi tai työskentelee poliisille?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gattaca kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:. todella heikkoa tv,sekä radio-tarjontaa varten.
Vai heikkoa?
Kyllä,mielestäni tarjonta on heikkoa.Ketään ei varmaan yllätä tuomiosi siitä että YLE:n tarjonnan kritisoiminen on geelihipsijähomojen hommaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

CandyMan kirjoitti:Vähän asian sivusta: millainen ilmoitusvelvollisuus kansalaisilla on havaitsemistaan rikkomuksista ja laittomuuksista?
Tällä kertaa kyseessä ei ole rikos eikä oikein rikkomuskaan, poliisia ei voisi vähempää kiinnostaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:muksun uusin hupi on kuoriutua vaipastaan ja pissata jonnekin piiloon, kuten äitin kenkään.
Tunnen tuskasi *huokaus*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Vähän asian sivusta: millainen ilmoitusvelvollisuus kansalaisilla on havaitsemistaan rikkomuksista ja laittomuuksista?
Tällä kertaa kyseessä ei ole rikos eikä oikein rikkomuskaan, poliisia ei voisi vähempää kiinnostaa.
Eli jos sanoo oven takana olevalle TV-lupatarkastajalle "Joo on mulla telkkari, tule vaikka katsomaan. Entä sitten?", mitään seuraamuksia ei tule?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja nexie »

CandyMan kirjoitti: Eli jos sanoo oven takana olevalle TV-lupatarkastajalle "Joo on mulla telkkari, tule vaikka katsomaan. Entä sitten?", mitään seuraamuksia ei tule?
Eiköhän sen TV-lupamaksun maksuunpano noilla eväillä onnistu. Sitten vaan kiistelemään siviilioikeudenkäyntiin, että oliko kyseessä vain huonon huumorin kukkanen vai onko se TV todella siellä asunnossa.
Don't Panic!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Ann »

Maksaisko tv-luvan vaiko Cityn verirahan..

Arvoisa VIP-jäsen, on kulunut yli vuosi tunnustesi vahvistamisesta. Vahvista jäsenyytesi suorittamalla vuosimaksu (1,30 euroa).


Nääh. Ei kosketa mua.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

nexie kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Eli jos sanoo oven takana olevalle TV-lupatarkastajalle "Joo on mulla telkkari, tule vaikka katsomaan. Entä sitten?", mitään seuraamuksia ei tule?
Eiköhän sen TV-lupamaksun maksuunpano noilla eväillä onnistu. Sitten vaan kiistelemään siviilioikeudenkäyntiin, että oliko kyseessä vain huonon huumorin kukkanen vai onko se TV todella siellä asunnossa.
Ah ok, hyvä että kuitenkin välttää sen pahemman vaihtoehdon eli sotilasoikeudenkäynnin.

No entäs jos ei suostu menemään tuonne siviilioikeudenkäyntiin? Poliisia sen enempää kuin armeijaakaan ei edelleenkään kiinnosta?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voivat tulla koska tahansa, koska maksan tv-lupani! Tosin silloinhan ne eivät tule...
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Ei avata ovea tuntemattomille pk-seutulaiset..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:muksun uusin hupi on kuoriutua vaipastaan ja pissata jonnekin piiloon, kuten äitin kenkään.
Tunnen tuskasi *huokaus*
Ai nii, Pekkako se teillä...
Vastaa Viestiin