Ei oo totta torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Keksikää mulle jotain sairaslomatekemistä! Nyt olis hyvä aika katella kämppiä, mutta etuovi.comissa on huoltokatko, kriisi!
Elukka

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti: Meillä on sellainen sähköinen kärpäslätkä, jolla niitä aina eliminoidaan makkarin katosta ennen nukkumaanmenoa. Muhahah.
Meilläpäs onkin semmoinen verme, jonka houkutinvalo vetää öttiäiset vastustamattomasti sähköistettyihin lankoihin kuolemaan.
Helppoa ja hauskaa. :twisted:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elukka kirjoitti: vetää öttiäiset vastustamattomasti sähköistettyihin LAKANOIHIN kuolemaan.
Helppoa ja hauskaa. :twisted:
Aloin just miettii et mahtaa olla hurjan hauskaa niissä sähkölakanoiden välissä makoilu..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Camilla kirjoitti:Aloin just miettii et mahtaa olla hurjan hauskaa niissä sähkölakanoiden välissä makoilu..
Veikkaisin että tärisyttävän hauskaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja more »

ninnithequeen kirjoitti:Olutkärpäsistä puheen ollen: http://www.freewebs.com/two_step

Sieltä osio "Esko".
Oli aika mainio tapaus :h:
Noin iso, mulla on ollut vaan noita banaanikärpäsiä tms:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Camilla kirjoitti:Keksikää mulle jotain sairaslomatekemistä!
Tekemistä. :jouden:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kimmen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Keksikää mulle jotain sairaslomatekemistä!
Tekemistä. :jouden:
Missä tota järjestetään? :)
saika

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Elukka kirjoitti:
swirl kirjoitti: Meillä on sellainen sähköinen kärpäslätkä, jolla niitä aina eliminoidaan makkarin katosta ennen nukkumaanmenoa. Muhahah.
Meilläpäs onkin semmoinen verme, jonka houkutinvalo vetää öttiäiset vastustamattomasti sähköistettyihin lankoihin kuolemaan.
Helppoa ja hauskaa. :twisted:
Mä oon niiiin saamaton etten ole vieläkään hankkinut kumpaakaan laitetta. Vaikka kärpäset on monena yönä vienyt yöunet tältä tytöltä.
zula

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja zula »

Aamua vaan. Suhteellisen hyvää sellaista, vaikka väsyttääki. Aina väsyttää...sen sitä saa ku vaan jää jumittaan sen telkun ääreen. :(

Tänään tiedossa töitä - saan jopa oikean työpisteen, eli muutto ois eessä iltapäivästä. Ilta meneeki sit varmaan ruuanlaiton ja tiskauksen parissa. Eli tylsää normielämää. Eiku ni, tulee se Munchen dokkari tänään, jonka aattelin ihan mielenkiinnosta katsastaa...
OperaDuudson

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

vatsa kuralla,joudun olee ekaa kertaa töistä pois,huomenna olis pakko mennä työmaalle vaikka pää kädessä kun 9-18 vuoro kaikilla uusien asiakkaiden takia ... pitiki tulla kipeeks vielä palkkapvänä :roll:
MadameDeMeloni

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Herätty on. Johonkin vitun pensassahaan klo 8! Vaikka oisin saanu vielä kaks tuntia nukkua :evil:

Nyt töihin. Toivoa sopii, että mugava vartijapoju on vuorossa ja pelastaa päiväni.
AarneAnkka

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:öttiäiset
Öttiäisistä aasinsilta spämmiin. Rupesin miettimään tuota Thunderbirdin oppivaa spämmifiltteriä. Jokainen konehan joudutaan kouluttamaan erikseen. Onko olemassa mitään vastaavaa, joka jakaisi useiden koneiden spämmikoulutukset keskenään netin kautta? Silloinhan kaikki voisivat osallistua maailmanlaajuisesti spämmikoulutukseen ja tieto uusista spämmäystavoista leviäisi nopeasti.

Kai joku tommoinen jo on?
Kid

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hain passini tänään. Vittu, mää näytän ihan kamalalta. Ei huulia, silmät vaan näkyy ja ihanku oisin kalju. PRKLE! Oksetus, kuva ois kiva.
Edith

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen hereillä! Eikä tämä satu. Lähdössä sukulaisille palkattomaan orjatyöhön..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ujo darra.. lipsahti huppelin puolelle. Lentävä lautanen rules. Tavattiin myös ex-hämisläinen nykyoululainen kaiffaritypsykkä. Kivvaa oli. Kohta saatille juna-asemalle, voihan kakka.
SikaMika

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No voi voi, ajankäyttöni ei toiminut odotetusti. Mun piti ehtiä reilun tunnin mittaisella safkiksellani vetämään puolen tunnin tirsat tuolla mukavalla sängylläni, mutta sapuskan laittaminen + sen suuhunlaittaminen (siis sapuskan, vääräleuat) kesti aivan liian kauan. Nyt pitäisi hipsiä takaisin sorvin/lorvin ääreen...

Nyt olen katsonut Lostin tokan kauden loppuun. Ne jotka EIVÄT halua kuulla juonipaljastuksia, ilmoittautukoot. Laitan tulemaan yyveenä kaiken mitä tiedän... :twisted:
Dumari

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keskipäivän kakkisessio suoritettu! Oheistoimintana suoritin Nyt-liitteen lukua ja vielä tarkemmin; viimeisen sivun kolumnia. Kirjoittaja mikä-tämä-mies-olikaan höpisi kovasti parisuhteesta ja sen ihanuudesta. Mut jotain jäi päähän kuten se että 6-kymppisenä voi olla tylsää jos elää vielä silloin poikamieselämää, laittoi miettimään.

Hajatuksen lisäksi sessio oli myös tarkoitustaan palveleva; hyvät pökäleet irtosi, oikein kiinteä ja määräkin tuntui oikealta.

<end of report>
millivanilli

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Diu diu!

Mulla on hieman tylsää... Töitä riittää, mutta en viitsisi mitenkään olla turhan tehokas.
Elukka

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

joku TPK

Taisi Geetzu olla oikeassa: minulla oli maanantain suhteen vaan asenneongelmia. Voi sitä näköjään (tuntujaan?) muinakin aamuina väsyttää perkeleesti.
EDin ja kofeiinitablettien voimin väännetään täällä. :swirl:
Alkaa taas (työ- , ~nhaku-) stressi olla sitä luokkaa, että kohta hajoo joko pää tai sisuskalut tai molemmat. :?
AarneAnkka

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Alkaa taas (työ- , ~nhaku-) stressi olla sitä luokkaa, että kohta hajoo joko pää tai sisuskalut tai molemmat. :?
Vaikuttikos se Anti-Stress -teaniinivalmiste muuten mitenkään?
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

ninnithequeen kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Heräsin kunnolla ajoissa, ehdin tässä välissä imuroimaan kämpänkin. Nyt pikapikaa naama ja vaatteet päälle, sitten fillari alle ja nokka kohti koulua. Jeah!
Miten joku voi imuroida aamulla ennen lähtöä? Hyvä jos saan imuroitua edes joskus päivällä töiden jälkeen. Yleensä en.
Mä ihmettelin lähinnä miten naama laitetaan päälle...
Tikrulle: Kieltämättä aika harvinaista, mussa oli vaan joku yliannos energiaa tänä aamuna, ja eteisen lattialle kerääntyneet kissankarvat sun muut karvat riepoi niin kovasti, että oli pakko pikaisesti imuroida.
Ninnille: Meikkaamalla se onnistuu :D
Elukka

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Alkaa taas (työ- , ~nhaku-) stressi olla sitä luokkaa, että kohta hajoo joko pää tai sisuskalut tai molemmat. :?
Vaikuttikos se Anti-Stress -teaniinivalmiste muuten mitenkään?
Vaikea sanoa. :think: Ei ainakaan niin, että olisin huomannut muutosta.
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Oli muuten aika helvetillistä polkea takaisin kotiin, vastatuuli oli ihan järjetön! Yleensä poljen sellaista 25-30 km/h, nyt taisi koko matka mennä 15-20 km/h, meinasi pistää ihan ketuttamaan.

Toisaalta harmittavaa ja toisaalta loistavaa etten ollut eilen illalla uusien opiskelijoiden ryyppäjäisissä - juorut olivat melkoisia, kun fuksit olivat karkailleen vanhempien opiskelijoiden matkaan ja heräilleet ties mistä, tanssineet pöydillä, laattailleet takseihin... Yksi tiettävästi hetero mies oli yrittänyt iskeä jotain nelikymppistä miestä, aika huolestuttavaa. Onneksi ihmiset olivat halukkaita jakamaan sossupokea myös paikalla olemattomille :D
Lepikkorapu

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Mitä vittua, miksi istun tämän koneen ääressä, nyt äkkiä vittuun!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuntui kuin olisi jo parempi päivä flunssan tyngän kanssa, mutta kuumemittarinäyttää edelleen 37,4 astetta. Silti aion mennä huomenna töihin, mä en kestä olla kotona kovin kauaa. Viikonloputkin on välillä yhtä tuskaa.

Koko ajan tulee mietittyä mitä kivaa voisi tehdä tänään. No ei voi, parempi vaan löhötä ja levätä kotona.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin