Ei oo totta torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vaola kirjoitti:Voihan... :evil: :apuva: :9mm: :tiistai: :doh: :kele:

Viisaudenhampaan poisto oli erittäin simppeli operaatio, mutta nämä tuskat nyt!!! Aaargh! Ja kamala nälkäkin, mutta haava vuotaa edelleen verta, joten tuota tuppoa on yhä pidettävä suussa, eikä sen kanssa voi syödä mitään. Töitä pitäisi tehdä jo kovaa vauhtia, mutta tuntuu epämukavalta nälkäisenä ja kivuliaana.

Syön varmaan viis litraa jätskiä, heti kun vaan voin.
Kylmähoitoa, heti! Olisi parempi kun et hirveästi hytkyilisi paikasta toiseen, koita levätä ja ottaa iisisti. Katso telkkaria, syö jätskiä ja haaleata pinaattisoppaa. Särky menee varmaankin ohi huomiseen mennessä. :boohoo:
Älä löi! En ole hurrit!
isohaara

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Miks just kapulapäivinä soitellaan töihin ja sählyhöntsyihin ja ties minne harjoittamaan terveellisiä rientoja? Työtunnit on aina tarpeen eikä kuntoilukaan tekis yhtään pahaa, kun kerta atleettinen ruumis on kuitenkin jo valmiina. Mutta ei, pitää passata.
Tosin, nyt on (terveellistä) mässyä yllin kyllin ja illaks ruoka-ainekset mahtavaan jauheliha-tonnikala-makaroni -mössöön. Moon loistava kokki, ja koska muut ei pidä mun ruuista, niin ei ole myöskään haaskalintuja tähteiden ympärillä. Loppupäivä siis sohvalla maatessa, töllöön pyörimään Sopranosten 2. tuotantokausi sekä ehkä myös Ozin eka ja Kummisetä I. Nyt kun Deadwood jäi tauolle ja Clintin italot on katteltu, taidan kammata naaman ja sliipata letin kunnon rasvoilla taaksepäin. Liituraitaa päälle ja mafiosoilemaan.
safi

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Kimmen kirjoitti: Särky menee varmaankin ohi huomiseen mennessä.
Tai sitten ei mene. Itse kärvistelin tuskissani viikon verran, ennenkuin alkoi helpottaa. Särkylääkkeen vaikutuksen loppumisen huomasi kyllä hyvin äkäseen. Kai ne Vaola antoi sulle reseptin kunnon kipulääkkeille? Jos ei niin käy pikasesti hakemassa, tuohon särkyyn ei ihan tavalliset särkylääkkeet auta.
Sutenööri

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Vaola kirjoitti:Voihan...
Pyydä Panacod-resepti. Se jeesaa mukavasti.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

safi kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Särky menee varmaankin ohi huomiseen mennessä.
Tai sitten ei mene. Itse kärvistelin tuskissani viikon verran, ennenkuin alkoi helpottaa. Särkylääkkeen vaikutuksen loppumisen huomasi kyllä hyvin äkäseen. Kai ne Vaola antoi sulle reseptin kunnon kipulääkkeille? Jos ei niin käy pikasesti hakemassa, tuohon särkyyn ei ihan tavalliset särkylääkkeet auta.
Kai se riippuu siitä paljonko ne on joutunut repimään saadakseen turhat legot pois. Itseltäni poistettiin kummaltakin puolelta, alhaalta leikkaamalla ja ylhäältä repimällä. Kyllähän sen tuntee kun puudutus alkaa hiipua, mutta en voi väittää että enää seuraavana päivänä olisi särkenyt ollenkaan. Ehkä mulla sit vaan kävi tsäkä.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Multa on poistettu viisaudenhampaat ylhäältä, eikä ne särkeneet juurikaan muuta kuin sen saman päivän, ei tullut käytettyä niitä jytyjä särkylääkkeitä, jotka tuikkasivat taskuun kotiin lähtiessä. Verenvuoto loppui iltaan mennessä, mutta sen jälkeen helvettiä aiheutti ruuanjämien kertyminen niihin kuoppiin... Sai illalla aika hyvin purskutella, ettei jäänyt mitään paskaa muhimaan.

Jännityksellä odotan seuraavaa hammaslääkäriä (mikä tulee olemaan joskus varmaan yli vuoden päästä, koska ajattelin varata ajan samalla kun käyn koulun lääkärintarkastuksessa), koska viimeeksi sanoivat, että alaviisuritkin saattaa joutua poistamaan, koska tilaa ei ole kauheasti.
CandyMan

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kimmen kirjoitti:
safi kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Särky menee varmaankin ohi huomiseen mennessä.
Tai sitten ei mene. Itse kärvistelin tuskissani viikon verran, ennenkuin alkoi helpottaa. Särkylääkkeen vaikutuksen loppumisen huomasi kyllä hyvin äkäseen. Kai ne Vaola antoi sulle reseptin kunnon kipulääkkeille? Jos ei niin käy pikasesti hakemassa, tuohon särkyyn ei ihan tavalliset särkylääkkeet auta.
Kai se riippuu siitä paljonko ne on joutunut repimään saadakseen turhat legot pois. Itseltäni poistettiin kummaltakin puolelta, alhaalta leikkaamalla ja ylhäältä repimällä. Kyllähän sen tuntee kun puudutus alkaa hiipua, mutta en voi väittää että enää seuraavana päivänä olisi särkenyt ollenkaan. Ehkä mulla sit vaan kävi tsäkä.
Sama täällä. Ekana iltana taisin ottaa yhden niitä voimakkaampia reseptisärkylääkkeitä, mutta jo seuraavana päivänä selvisin ihan hyvin. Kahteen otteeseen tapahtunut operaatio, eri puolilta otettiin eri kerroilla pois yläviisari vetämällä, ja alaviisari leikkaamalla.

Ollaan me niin äijiä. Saakohan tästä jonkun mitalin? Kaikkein ikävintä koko touhussa oli syömisen ja juomisen vaikeus muutamana seuraavana päivänä, kun ei halunnut sen verihyytymän irtoavan ennen aikojaan.
Kid

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

:h: :h: :h: Mun rakas toi mulle ruusuja töihin. Mieletön puska. Jumalauta että se osaa yllättää :h: :h: :h: Vähänkö mä rakastan sitä :h: :h: :h:
CandyMan

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mitä vaivoihin tulee, uskaltaiskohan tuon sormen paketin avata tänään kotona, ja katsoa millainen alien sieltä alta pilkistää? Vähän epäilyttää kun tuntui paketti hieman vuotavan tuoretta verta vielä tänäkin aamuna.

Jos lähtis kotiin, onhan sitä tullut jo tehtyä ihan liikaakin töitä.
Geetzu

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kid kirjoitti::h: :h: :h: Mun rakas toi mulle ruusuja töihin. Mieletön puska. Jumalauta että se osaa yllättää :h: :h: :h: Vähänkö mä rakastan sitä :h: :h: :h:
Ihana! :]
CandyMan

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kid kirjoitti::h: :h: :h: Mun rakas toi mulle ruusuja töihin. Mieletön puska. Jumalauta että se osaa yllättää :h: :h: :h: Vähänkö mä rakastan sitä :h: :h: :h:
Olettepa te naiset helppoja.

Mistä tulikin mieleeni että pitänee tänään käväistä Stockmannilla ostamassa yksi konvehtirasia...
Kid

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Meille tuli vuosi täyteen yhdessä asumista..siksi ruusut. Mun kulta.
Geetzu

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Olettepa te naiset helppoja.
Ai ollaanko. Meidän avioliittokriisi päättyi yhteen ruusuun ja vartin suuseksiin. Me nyt vaan halutaan elämä helpoks!
CandyMan

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No okei ollaan me miehetkin helppoja ja varsinkin halpoja, seksi parantaa kaiken.
Kid

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Geetzu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Olettepa te naiset helppoja.
Ai ollaanko. Meidän avioliittokriisi päättyi yhteen ruusuun ja vartin suuseksiin. Me nyt vaan halutaan elämä helpoks!
Heh, ja mun duunikaveri kysy että mitä mä misterille näin vuosipäivän kunniaks..
Taidan antaa pimppiä :wink:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja more »

Ei kellään sattus oleen Serlan Puunsäästäjä-pakettia jonka sanasokkelos on sana LAPPI?

Nimim. puoli kiloa kultaa fifty-sixty, okei :)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

more kirjoitti:Ei kellään sattus oleen Serlan Puunsäästäjä-pakettia jonka sanasokkelos on sana LAPPI?

Nimim. puoli kiloa kultaa fifty-sixty, okei :)
Oisko sulla antaa vahtariks sellainen, missä lukee METSÄ?

Edit: Ei löytynyt. Oli vaan SERLA, VASKOOLI, KULTAHIPPU ja SAUNA.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja more »

Lolita kirjoitti:
Oisko sulla antaa vahtariks sellainen, missä lukee METSÄ?
SERLA, VASKOOLI ja HÄMTY löytyy, toi vikahan on lähes kuin mänty eli puu eli metsää:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaola kirjoitti:
Verenvuoto ainakin loppui ja kivuilta pahin kärki, kun ei tarvitse painaa mitään tuppoja haavaa vasten. Jätskiä kulunut ainakin 1000 kcal edestä... :roll: :vihelt:

Kiitos kaikille vinkkeleistä, kyllä tää tästä. Tai siis, tietenkin tää tästä. :)

Juu, sama riemu oli viime keväänä täällä. Ekana päivänä kylmää siihen poskeen puolen tunnin välein ja kaks päivää leikkauksesta sitten taas kuumaavesipullolla hautomista. Se lämpö nopeuttaa paranemista, näin ainakin mulle kerrottiin.

Toivottavasti et saa kaupan päälle leukalukkoa, mulla ei suu auennut kunnolla hieman yli viikkoon...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sutenööri

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Lilo kirjoitti:Toivottavasti et saa kaupan päälle leukalukkoa, mulla ei suu auennut kunnolla hieman yli viikkoon...

"Jumalalle kiitos. Johan se narttu viimeinkin hiljeni!"
huima

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Sutenööri kirjoitti:
"Jumalalle kiitos. Johan se narttu viimeinkin hiljeni!"
Sä et ole nähnyt Lilon eleitä?

Se vasta vittumaista onkin. Kun tiedät että olet tehnyt selkeästi jotain väärin, mutta et saa mistään selvää että mikä tällä kertaa oli se akuutein asia.
Sutenööri

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

huima kirjoitti:Sä et ole nähnyt Lilon eleitä?
Ai sä kutsut kaulimella munille hakkaamista elkeiksi?
huima

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Sutenööri kirjoitti:Ai sä kutsut kaulimella munille hakkaamista elkeiksi?
Ei, se on persoonallisuushäiriö.
AarneAnkka

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olipahan kohtalaisen nakikas ja kohtalaisen väsyttävä - mutta myös hieman luova - työpäivä. Nyt vois jo männä himppeen niiq.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ei oo totta torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi kiva päästä eroon tästä hemmetin räkätaudista. Ei enää kovinpaha, mutta kettumaista kun ei henki kulje säädyllisesti.

No onneksi KELA lopetti vihdoinkin papereiden pyörittelyn ja byrokratisoinnin. Ei niinkään rahan takia vaan pääsi vihdoinkin eroon paperisodasta, neljä kertaa piti täyttää sama kaavake ennenkuin uskoivat sen tiedot. Sinänsä olisi mukavaa jos nuo laskukaavat korvauksille olisivat julkisia, että voisi tarkistaa summan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin