Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nih!

Lueskelin Pirkka lehteä tuosa paskalla ja käkätin nikseille.
Kyllähän Kitinä nyt pystyy parempaan/pahempaan!!!

Eiks je?

Oma:

Sukkahousuilla, noilla Jumalan lahjalla kotitalouksille voidaan näppärästi myrkyttää Hämeen Helvetti!!!

Ohje:
Sukkahousuja
WC-Pytty
Kunnallinen viemäriverkosto
Intoa

Suoritus:
Mösötään sukkahousut palloksi ja hakataan viemäriin *wlooooosh* ja vitukseen nopeasti täyttämään vesivarastoja.

Tulos:
Pääviemäriverkosto sanoi poks ja jätevesi ja juomavesi sekoittui. Puolet H-Helvetin asukkaista sairastui kunnolla oksennustautiin. Hauskaahan tässä on se että lääkärit kehoittaa ihmisiä oksentelun ja ripuloinnin ohessa juomaan VETTÄ! Eli ihmiset sairastuivat entistä pahemmin.

Niin sairastuin itsekin, tosin siirryin jaffa linjalle aika vilkkaasti ja paranin aika nopsaan.

Mitä muuta jännää sukkahousuilla saa aikaiseksi??!?!?!?!?!?!

KERTOKEE!!!!!!!!111111
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen kuullut, että sukkahousuja voi käyttää myös asusteena. Urbaanilegenda?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ei nyt heti tule vinkkejä mieleen. Mutta otsikon luettuani päähäni pöllähti kuva missä Homeboy ja Gattaca istuvat jollain hikisellä ja ränsistyneellä nahkasohvalla pelkissä sukkohousuissa juomassa karhua. :barf:

Edit: niihin voi tunkea pestyt salaatinlehdet ja linkoa kuivaksi.
Älä löi! En ole hurrit!
MarthaFocker

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Olen kuullut, että sukkahousuja voi käyttää myös asusteena. Urbaanilegenda?
Anna mennä vaan cowboy! Se on hip ja cool ja varmaan irtoo piparia kun sanot olevasi niin sinut feminiinisen puolesi kanssa, että käytät jopa sukkahousuja.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:Intoa

Niin sairastuin itsekin,
Ahaa! =D

Toi oli joo hauska tapaus. Mä sairastuin ekojen joukossa, ja porukat oli pahana ku olettivat mun pitäneen kotibileet niiden mökillä ollessa ja oksentelevani krapulaani. Meni siinä kuitenkin aika nopeesti hiljaseks koko perhe. Oli kyllä kunnon paskatauti, ah näitä ihania teinix-muistoja.

Voisit vaikka pistää uusiks ton nyt.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ajattelinkin avautua asiasta, joka on varjostanut minut ekaluokalta lähtien.

Nimittäin: olin ekalla ja istuimme luokan lattialla katsomassa koulu-tv:tä. Kaverini huomasi, että minulla oli sukkahousut jalassa. :oops:

kity-mammat, kätkekää nämä sanat sydämeenne:
Kun poikanne menee kouluun, niin älkää enää pukeko häntä sukkahousuihin missään olosuhteissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:kity-mammat, kätkekää nämä sanat sydämeenne:
Kun poikanne menee kouluun, niin älkää enää pukeko häntä sukkahousuihin missään olosuhteissa.
Pitäisi olla turha pelko, oman kokemukseni mukaan pojille on ollut ihan oikeita pitkiäkalsareita jo kahdeksankymmentä luvun alusta asti, jolloin eräs isovaara (nimi muutettu yksityisyyden varjelemiseksi) käytti sellaisia ihan pikkunappulasta asti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Nyt kivaa sukkahousuilla!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Voisit vaikka pistää uusiks ton nyt.
Mie mitän tehnyt! Jos olisin niin en taatusti olisi juonut sitä vettä.
Vastaa Viestiin