PerhosiaPallossaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täsä kämpässä asuu joku paha henki. Tuulikki tuijotti olohuoneeseen karvat pystyssä puoli tuntia ja meni sängyn alle piiloon. Ja olen "heränny" itte pari kertaa siihen, että tumma hahmo istuu sängynpäätyssä. Jännää.
Bliss

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Täsä kämpässä asuu joku paha henki. Tuulikki tuijotti olohuoneeseen karvat pystyssä puoli tuntia ja meni sängyn alle piiloon. Ja olen "heränny" itte pari kertaa siihen, että tumma hahmo istuu sängynpäätyssä. Jännää.
Kehtaatki tollasia kirjoitella just nyt, kun olen pojan kanssa kaksistaan kotona :shock:
*menee vetämään verhot kiinni ja tarkastamaan sänkyjen ja sohvien alustat*
Mulli75

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Täsä kämpässä asuu joku paha henki. Tuulikki tuijotti olohuoneeseen karvat pystyssä puoli tuntia ja meni sängyn alle piiloon. Ja olen "heränny" itte pari kertaa siihen, että tumma hahmo istuu sängynpäätyssä. Jännää.
Kehtaatki tollasia kirjoitella just nyt, kun olen pojan kanssa kaksistaan kotona :shock:
*menee vetämään verhot kiinni ja tarkastamaan sänkyjen ja sohvien alustat*
Käykääpä katsomassa vielä peilistä jos siellä näkyisi joku hamo :twisted:
Bliss

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:Käykääpä katsomassa vielä peilistä jos siellä näkyisi joku hamo :twisted:
Hus menetkös siitä :x
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi vaikka viettää hurjaa elämää ja käydä vetäisemässä grillillä lihiksen. Hetken aikaa olunenkin leijui mielessä, mutta tulihan sitä eilen juotua yksi. Ei sitä joka päivä jaksa rietastella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Värjäsin hiukset ihka ensimmäisen kerran ihan itse, tuli jopa hienotkin, aivan älyttömän kirkkaanpunaset ja toimituksen jälkeen kylppäri oli kuin teurastuksen jäljiltä (värimönjä väriltään ja koostumukseltaan hyytynyttä verta)

Luulin pääseväni pitkästä aikaa DTMn, mutta kaveri sanoikin menevänsä vasta huomenna Hehkuun, jollon olen muuttanut lopullisesti Kouvostoliittoon, kuten Ninni hienosti asian ilmaisi.

Suurin kysymys on, opiskellako pääaineena jotakin ihanaa turhuutta kuten folkloristiikka ja suomen kielen tutkimusta vai ilmottautua poissaolevaksi ja hakea muihin yliopistoihin, jotka eivät tunge laitoksiaan satojen kilometrien päähän itse kaupungista :evil:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja nyt sinne unille. Huomenna aikanen herätys, jotta saadaan kämppä kuntoon arvon Kityläisiä varten. Perkeleen imuri ku hajos :(

Öitä rakkaat.
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Lähdet kato sillä meiningillä että "tänään saan seuraa enkä mee yksin kotiin". Itsevarmuus mukaan!
No mitä. Boomi aukeaa klo 21 ja menin sinne kaverin (jonka sain messiin) kanssa klo 23. Olin jo maksamaisillani narikkamaksun kun tulin vilkaisseeksi sinne kerhoon päin, ja eihän siellä ollut niiq ketään. Yksi ainoa pullonpohjalinssinen jamppa lukemassa lehteä. Se jäi siihen. Siirryimme kotvaseksi lähellä olevaan Sports Academyyn, jossa oli lähes yhtä väsynynt meininki.

Taitaa tää Matinkylä olla aika vaisu mesta.... :?

Ajan kaverini himppeen ja menen nukkumaan. Se siitä. Mutta tulipahan tsekattua.
Vastaa Viestiin