PerhosiaPallossaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vähänkö on löysä olo! Ei millään jaksais mitään. Sain mä sentään imuroitua tän paskakasan kummitytön riehunnan jäljiltä, ja vähän kyllä omienkin. Piti mennä johonki jumppaan tai jotain, ja kauppaanki olis vähän pakko mennä kun se vieraskin tulee. Hieman kyl jänskää ja ahistaa ku ei olla ku kerran tavattu ja kerran puhuttu puhelimessa. Onhan meillä kyl ainakin yks yhteinen nimittäjä, ja siitä hullusta huithapelistahan tykkää kumpikin aika paljon.

Noh, huomenna sitten jos pääsis Ginan kans vaikka intialaiseen syömään ja jännityksen purkuun. Ja illalla vielä kunnon humalatilat päälle systerillä. Sai ylipuhuttua...
Rouva Pupu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No meni sitten pikku kaupunki ihan sekaisin isojen kihojen kokouksesta, hohhoijaa :roll:
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei vittu! Repesin! Cityn sivuilla ei voi lähettää edes pikaviestinä kellekään osoitetta www.kitina.net, vaan tulokseksi saa virheilmoituksen! Kaikki muut nettiosoitteet se antaa kyllä lähettää. Voi jumantsuka, kylläpä ne vieläkin tämän palstan suureksi uhkaksi kokevat.
Aivan ihanaa! Vähänkö oon otettu!
Onkohan ne poistanu mun allekirjotuksenki taas :roll:

Siin lukee muistaakseni jotta: kitinä piste net vittu!
MadameDeMeloni

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

CandyMan kirjoitti:Jos tästä lähtisi kohta paneen.
Hei tuu käymään kylässä! :wink:
millivanilli

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Rietasteluntäytteinen viikonloppu alkakoon... :jouden:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Enpäs tiedä perhosista, muttta lapseni säärestä löytyi kakkaa. Ihmettelimme mistä se oli tullut, tai no :roll: siis mistä se oli lapseni jalkaan tarttunut. Etsimme kakkalähdettä tuloksetta. Vähän ajan kuluttua myös ystäväni jalkapohjasta löytyi kakkaa. Tässä vaiheessa epäilin kakkalähteeksi kaikkia paikalla olleita, omasta syyttömyydestäni olin kuitenkin vakuuttunut. Loppujen lopuksi lapsen sängyn edestä löytyi tämä etsitty Niilin alkulähde. Hankkiuduimme siitä eroon. Lapsiperheissä sattuu ja tapahtuu.
Prepare for the worstest.
MadameDeMeloni

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

millivanilli kirjoitti:Rietasteluntäytteinen viikonloppu alkakoon... :jouden:
Meneeks tää nyt niin että kaikilla on joku saanti tiedossa? Mistä mä saan sellasen kans?! Epistä. :?
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Meneeks tää nyt niin että kaikilla on joku saanti tiedossa? Mistä mä saan sellasen kans?! Epistä. :?
Ihmettelen samaa. Uskaltaisinko / viitsisinkö / jaksaisinkohan tällä kertaa peräti mennä Boomin tsekatakseni millainen mesta se on ja palatakseni pettyneenä yksin kotiin?
MadameDeMeloni

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Meneeks tää nyt niin että kaikilla on joku saanti tiedossa? Mistä mä saan sellasen kans?! Epistä. :?
Ihmettelen samaa. Uskaltaisinko / viitsisinkö / jaksaisinkohan tällä kertaa peräti mennä Boomin tsekatakseni millainen mesta se on ja palatakseni pettyneenä yksin kotiin?
Mulla tiedossa tänä viikonloppuna vain töitä. Sieltä tuskin tulee kukaan hakemaan. "Hello gorgeous, läheks panee?"

Siellä käy kyllä ihan kiva vartijapoju, mut ei se mua näe ku oon vallan piilossa. Hö.

Lähdet kato sillä meiningillä että "tänään saan seuraa enkä mee yksin kotiin". Itsevarmuus mukaan!
Viimeksi muokannut MadameDeMeloni, 01.09.2006 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

MadameDeMeloni kirjoitti:Meneeks tää nyt niin että kaikilla on joku saanti tiedossa? Mistä mä saan sellasen kans?! Epistä. :?
En mä muista tiedä, mutta itse ajattelin saada... :jouden: Nyt mökkeilemään. Hjuvat viikonloput kaikille.
MadameDeMeloni

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

millivanilli kirjoitti: Hjuvat viikonloput kaikille.
Parempaa sulle! :)
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mulla tiedossa tänä viikonloppuna vain töitä.
Jaksuja sulle.
Lähdet kato sillä meiningillä että "tänään saan seuraa enkä mee yksin kotiin". Itsevarmuus mukaan!
Tars saaha ainaski joku kaveri mukaan henkiseksi tueksi. Yksin on vähän ankeeta mennä tommoseen mestaan.
MadameDeMeloni

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:Tars saaha ainaski joku kaveri mukaan henkiseksi tueksi. Yksin on vähän ankeeta mennä tommoseen mestaan.
Kyllä varmaan suraa aina löytyy sen verran!
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Kyllä varmaan suraa aina löytyy sen verran!
Harmikseni näin äkkiseltään tulee mieleen vain yksi kamu jonka vois pyytää mukaan, ja hän ei ole yleensä viitsinyt. Kaikki muut ovat joko pariutuneet tai työkavereita.
MadameDeMeloni

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

AarneAnkka kirjoitti:Harmikseni näin äkkiseltään tulee mieleen vain yksi kamu jonka vois pyytää mukaan, ja hän ei ole yleensä viitsinyt. Kaikki muut ovat joko pariutuneet tai työkavereita.
No voe pahus. Mutta toisaalta yksin lähtiessä löytää helposti seuraa paikanpäältä.

Onnea yritykseen! :D

Mä meen pitämään sohvaa hyvänä.
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Onnea yritykseen! :D
Näillä eväillä, kiitoksia! :)
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

.. mutta nyt viikonlopun viettohon. Heipä hei kitistelijät! Ja lauantaina saunotaan ankarrrastiiiiiiiii!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:Huomenta! Toka TPK, meinasin nukkua pommiin kun jäin soffalle henkaamaan suihkun jälkeen.
Ovat sutkin sutkin päästäneet töihin, voi laivaparkoja..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Saantiin on matkaa yli 600 kilometriä. Mutta on mulla sentään OLUTTA!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Saanti 531 km:n päässä. Eli ei. Ainiin, se on niinku perjantai, hö. Kummallista, tuntuu ihan maanantailta. Onneks ei tarvi ottaa olutta! Paitsi huomenna. Olispa jo huomenna!!! Ressiä pukkaa.
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Ja lauantaina saunotaan ankarrrastiiiiiiiii!
Kjyllä! Menenkin tästä just heti kohta pesemään sitä saunaa ihan teitä varten. Ja pyykkikone pyörii. Toisen kanin kynnet leikattu, toisen kanssa varmaan joudutaan ihan eläinlääkärillä leikkuuttamaan, niin hullu se on :roll:

Imuri, here I come...
tonttu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Löysin työpaikan kahvihuoneesta uusimman cosmon.
Vähäx ihkuu!1
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Vittu että suomessa on ruoka kallista. Taas meni kauppaan 70 euroa, eikä sillä saanut kuin vähän leikkeleitä, juustoa, possun filettä ja pastaa. No vähä juomaakin. 8 black thornia ja laatikko punkkua. Nestemäinen ruokavalio luvassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sutenööri kirjoitti:Vittu että suomessa on ruoka kallista.
Nyt kun vähän alkanut katsomaan mitä syö niin ruokalasku tippunut radikaalisti. Normaalipäivän kulutus jossain seitsemän euron paikkeilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

swirl kirjoitti:Yhdyn sutenööriin villisti ilman lubrikanttia.
Olipas hauskaa. En ole ennen kuullut. Todella omaperäistä. No, sana sutenööri oli varmaan ihan hauska tuossa yhteydessä. Jonkun mielestä.

Sitä paitsi. Isokin kyrpä menee perseeseen oikein hyvin ilman varsinaista lubrikanttia. Ellei satu jännittämään, mikä on epäilemättä oikein hyvin ajoitettu efekti seksiä harrastettaessa.
Vastaa Viestiin