PerhosiaPallossaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Think »

-Superior- kirjoitti:Isokin kyrpä menee perseeseen oikein hyvin ilman varsinaista lubrikanttia.
Sinähän sen ilmeisesti tiedät. Uskon siis.
Ovela kuin orgasmi
Geetzu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Sitä paitsi. Isokin kyrpä menee perseeseen oikein hyvin ilman varsinaista lubrikanttia.
Haluaisin viivata yli sanat oikein ja hyvin. Siis kyllähän sinne nyt menee vaikka lätkämaila mutta tuottaa se rentonakin jonkinmoista tuntemusta... (ainakin sammuneessa tilassa se iso iso iso kyllä joskus sattui ja herätti, mähän sammun aina rennoks)
Bliss

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sain monta korillista iskän kasvattamia luomuvihanneksia ja -juureksia. Niin ja luumuja ja päärynöitä. Ei tarvi miettiä mitä seuraavina päivinä syödään :)
ninnithequeen

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yrttiperunat uunissa ja lihapullia niitten kans. Namskis. Voi kettu ku mua himottaa toi huomista varten hankittu sipsipussi, pah. Täällä pyörii pyykkikone vissiin aamuun asti tänään, enkä mä vieläkään ole saanut imuroitua. No ruoan jälkeen sit.
AarneAnkka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Normaalipäivän kulutus jossain seitsemän euron paikkeilla.
Mä en oo päässy ihan noin alas. Lähinnä kai sen takia että lounastaminen FazerAmicalla & lounasseteleillä on hieman kalliimpaa kuin omien pöperöiden väsäily. Mut riittää mulle, mitäs tässä turhia nuukailemmaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Geetzu kirjoitti:Haluaisin viivata yli sanat oikein ja hyvin. Siis kyllähän sinne nyt menee vaikka lätkämaila mutta tuottaa se rentonakin jonkinmoista tuntemusta... (ainakin sammuneessa tilassa se iso iso iso kyllä joskus sattui ja herätti, mähän sammun aina rennoks)
Taidan olla viallinen. Mua ei sattunut iso iso iso paksu paksu ollenkaan, eikä se ollut muistaakseni edes mitenkään ongelmallinen toimenpide. Ehkä olen vain tunteeton. :-/

Tai sitten se urpo kokeili vain sormella!
Geetzu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Tai sitten se urpo kokeili vain sormella!
xD

Sä oot vaan niin rento giltsi. Kyllä mäkin paskalla käydes esim.
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:[]Tai sitten se urpo kokeili vain sormella![/size]


Sä oot vaan niin rento giltsi. Kyllä mäkin paskalla käydes esim.
Ai hitto et teiän jutut on kiihottavia. en oikein tiedä minne ruikkisin, kun valuu ihan helminauhana.
Rouva Pupu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ootko sä sutenööri niitä sellasia miehiä? estyneitä?
Sutenööri

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Rouva Pupu kirjoitti:Ootko sä sutenööri niitä sellasia miehiä? estyneitä?
Joo toi paskantaminen naisten puheessa saa aina mut kiihottumaan.
Geetzu

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mua ei oo muuten ikinä hoonattu likasena. Hmmh.
safi

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Kotona taasen ja vkl menee myöskin duunissa. Hiukan tekis mieli lasillista valkkaria, mut en taida vain itseäni varten pulloa avata. Jessus mua nauratti vielä töissäkin nuo palstahullun kommentit itsestäni. Tulee silleen pikkasen höpsö olo, kun huomaa nauravansa yksin ääneen.
Viimeksi muokannut safi, 01.09.2006 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Piti ottaa tirsat ennen kaljottelua, mutta taitaa olla jo myöhästä. No, tuleepahan lähdettyä sitten aiemmin nukkumaan.........kai. Kahvia vetäisty pannullinen, yöks.
zula

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja zula »

Kotosalla ilta. Pakkailee huomista reissua varten. Katselee töllöstä jotain idiootti ohjelmia. Odottelee, että tyypit soittelis, että onko ne menossa baariin ni vois mennä "yhdelle" :D
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Hihuu, jaksoinpahan hilata itseni liikenteeseen tänään! Kävin pienellä juoksulenkillä, ja kotona nostelin vielä vähän painoja ja runttasin vatsalihaksia. Ehkä nekin tulee näkyviin joskus vuonna 2010.

Huomenna saan taas "pienen" koirulin hoitoon, joudun aamulla repimään itseni ylös varmaan kuuden maissa, ettei tarvitse yöppäreissä mennä ovea avaamaan.
Edith

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Että mä olen tänään huokaillut kaihoisasti kulkiessani monenkin baarin ohi: "Niin, tuoltakin saisi varmaan kirikkaolutta tai Oyster Stoutia, niin..." Eli ilmeisesti minulla on alkoholiongelma, kun lopettaminen tuntuu niin vaikealta. En uskoisi, että kohtuukäyttäjällekin voi olla niin vaikeata, mutta on se.

Nytkin tekisi hirveästi mieli mennä yöksi Bottalle tai muuhun heterodiskoon (kts. Tuuve Aron novella "Ulla eheytyy"), vetää parit oluet ja käydä ehdottelemassa kaikille baarin miehille, että mennäänx meille paneen. Jos vaikka kahdellekymmenelle ehdottaisin, niin varmaan joku niistä myöntyis. Sit huitoisin sitä käsilaukulla päähän ja haukkuisin, et just tollasia te kaikki miehet ootte, aina vaan sen yhden perässä, hyi hirvee! Tai ehkä mä vaan panisin. En mä tiedä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Nytkin tekisi hirveästi mieli mennä yöksi Bottalle tai muuhun heterodiskoon (kts. Tuuve Aron novella "Ulla eheytyy"), vetää parit oluet ja käydä ehdottelemassa kaikille baarin miehille, että mennäänx meille paneen. Jos vaikka kahdellekymmenelle ehdottaisin, niin varmaan joku niistä myöntyis. Sit huitoisin sitä käsilaukulla päähän ja haukkuisin, et just tollasia te kaikki miehet ootte, aina vaan sen yhden perässä, hyi hirvee! Tai ehkä mä vaan panisin. En mä tiedä.
Ihanaa! Toteutetaan toi joskus!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti: Nytkin tekisi hirveästi mieli mennä yöksi Bottalle tai muuhun heterodiskoon (kts. Tuuve Aron novella "Ulla eheytyy"), vetää parit oluet ja käydä ehdottelemassa kaikille baarin miehille, että mennäänx meille paneen. Jos vaikka kahdellekymmenelle ehdottaisin, niin varmaan joku niistä myöntyis. Sit huitoisin sitä käsilaukulla päähän ja haukkuisin, et just tollasia te kaikki miehet ootte, aina vaan sen yhden perässä, hyi hirvee! Tai ehkä mä vaan panisin. En mä tiedä.
Olen käynyt Bottalla sekä lukenut Tuuve Aroa. Jälkimmäisen tuotokset ainakin huvittivat aivan sairaasti, etenkin se lottovoittajatytön tarina. Perhana, luin häneltä yhden kirjan, eli voisi hakea sen toisen kurjastosta naurattamaan. Kohtahan Arolta tulee kolmas, eikös vain? Vai tuliko jo?
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Työpäivä ohi, työ tekijäänsä kiitti aiheuttamalla infernaalisen päänsäryn. :tiistai:
Kuka reipas jaksais ruokkia mein elukat?
Dumari

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Radalle, hop->
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäisköhän mennä vallan savukkeelle parvekkeelle.. Jotenkin hermostunut olo. Sain siivottuakin tänään tuon partsin. Jos menis ihastelemaan. Ja pahoinvoimaan heti perään. Ei oo tupangia tullu paljo polteltua.
zula

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja zula »

Yhdellä vois käydä, ku ois seuraaki tarjolla... jos jaksaa. toisaalta on kivempaa vaan istua ja kitistä verkkareissa. voi näitä valinnan vaikeuksia :D
bedlam

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaks olutta meni päähän, se hyvä puoli tässä infernaalisessa väsymystilassa. Kullin kanssa puhelimessa jutskailtu...

Siitä tulikin mieleeni: Missä kohtaa tässä huijataan? http://saunalahti.fi/gsm/gsmsaunapaketti.php

3000 minuuttia puheluita, kamera/mp3-kännykkä pelkällä 14.95e kuukausimaksulla? Miten helvetissä tuo on mahdollista? Missä tuossa on se pieni printti mitä en näe? Onhan tuossa kaksi vuotta kiinni, mutta kun puhelinlasku on se 20e kuussa vaikkei edes puhuisi paskaakaan. Auttakee!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Kaks olutta meni päähän, se hyvä puoli tässä infernaalisessa väsymystilassa. Kullin kanssa puhelimessa jutskailtu...

Siitä tulikin mieleeni: Missä kohtaa tässä huijataan? http://saunalahti.fi/gsm/gsmsaunapaketti.php

3000 minuuttia puheluita, kamera/mp3-kännykkä pelkällä 14.95e kuukausimaksulla? Miten helvetissä tuo on mahdollista? Missä tuossa on se pieni printti mitä en näe? Onhan tuossa kaksi vuotta kiinni, mutta kun puhelinlasku on se 20e kuussa vaikkei edes puhuisi paskaakaan. Auttakee!
Huom. ALK. 14,95€/kk.. Mun kullilla on tuo, ja sillä on 49,90€/kk. Tosin sillä taitaa olla siinä myös 3000 kpl txtviestejä. Silti sillä oli eka puhelinlasku 70€ :mrgreen: Sitä huippuscifipuhelinta se käsi ei oppinu käyttämään, siellä se makaa pöytälaatikossa..
bedlam

Re: PerhosiaPallossaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti: Huom. ALK. 14,95€/kk..
Nii, mutta siis se ois tolla Motorolan puhelimella ton verran kuussa. Kun ottaa jonkun hianomman vempeleen, niin hinta nousee. Mut siin halvassakin on kaks kameraa ja kaikkee muuta turhaa millä mitään tee.
Vastaa Viestiin